Camping De Reeenwissel

• 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

84 reviews over Camping De Reeenwissel

• 8J stegeman met gezin01-08-2020

Top vakantie met oudere jeugd

Wij hebben twee weken in een gehuurde safaritent gezeten, met twee meiden van elf en dertien. Wat een fijne camping! Ruim netjes schoon en prachtig aangelegd. Toiletruimtes werden elke dag schoongemaakt, wc papier was gewoon aanwezig, je mocht gratis douchen.( limiet van 5 minuten maar dat is alleen maar goed!) heel veel entertainment voor onze meiden, met ook een speelzolder die elke dag open was. Prachtige omgeving en hele vriendelijke professionele staf. Zij wilden alles voor je doen om het fijn te maken. Heel mooi zwembad midden in het bos en wat ontzettend mooie manege! We hebben nog wel tweetal tips: De brasserie mag wel gezellig gemaakt worden, (nu lijkt het op een kantine) en wanneer je wifi aanbiedt geef dan aan dat het niet perfect zal zijn omdat het een camping is. Wij zouden zo weer terug komen!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Fam. Barelds30-07-2020

Heerlijke vakantie gehad..

Ruim 3 weken vakantie op de reeenwissel met Met een uitgerust en goed gevoel terug naar huis. Leuke camping. Vriendelijke en hulpvaardige eigenaar. Mooie grote velden. Veel te doen op de camping. Worden voldoende activiteiten georganiseerd. Tafeltennistafel, volleyballen, voetbalspel, binnen- en buitenspeeltuin, klimbos enz.. Wandelt of fietst zo het bos in vanaf de camping. Mooie nette manege.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Tonny29-07-2020

Super camping

Fijne rustige camping sanitair is schoon (bij de receptie) andere ben ik niet geweest. Ook in deze tijd nog niet moeten wachten op een douche en soms 1 beurt bij de afwas. Let wel op de douche gaat op een tijdklok 5 min warm water daar na 5 alleen koud. Velden zijn ruim en mooi vaste gasten en recreanten staan door elkaar. Zeker een aanrader voor de wandelaars en de fietsers. Snackbar op de camping is goed. Zwemband is mooi schoon en koud is een niet verwarmd buitenbad. Al met al genieten. Ps. De Wyfi is echt top ook op de plekken dus de kids kunnen gewoon door gaan als thuis🤣

• 8Stephanie26-07-2020

Leuke vakantie met kleine kinderen

Heerlijke camping voor kleine kinderen. Veel plekken om binnen en buiten te spelen. Voor grote kinderen is er niks te doen. Waardoor ze gaan hangen en de kleine kinderen gaan plagen/pesten. En vaak harde muziek bij zich hebben.

De manege was voor onze dochter helemaal het einde. Na het boeken was het advies om kinderen direct op te geven voor paardrijles en daardoor heb zelf geen invloed op dagen of tijd, dat is soms lastig.

Er waren helaas heel veel hangjongeren waar we ‘s avonds veel overlast van hadden. Wij hadden een plek naast de grote speeltuin. Deze zouden we daardoor nu afraden. Overdag is het ideaal met kleine kinderen maar in de avond kunnen ze er niet van slapen.

De toiletten worden 1 keer per dag schoongemaakt en vaak lange rijen voor het douchen en afwassen.

Kinderen komen hier graag terug hebben een heerlijke tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10rene mulder19-07-2020

6 jaar alweer

Tijd gaat snel, dit is het 6de seizoen, 7de alweer geboekt. Helaas was er een gast met een enorme geluidsinstallatie, echt een groot ding. Het fijne van deze camping is dat het zo lekker rustig is, daar past harde muziek niet bij. Toch worden deze gasten ook welkom geheten door Raymond en Tjitske. Zolang ze zich maar aan de regels houden, dat gebeurde in dit geval dus niet en ondanks een bezoek van Raymond waarbij de muziek tijdelijk uit werdt gezet, ging hij daarna toch weer aan tot na middernacht, de volgende dag is het na een gesprek tussen gast en Raymond tot tevredenheid van iedereen opgelost. Perfecte gastheer en vrouw dus!! Deze gast is van harte welkom en moet gewoon blijven tot einde van zijn vakantie. Een superleuke vakantieadres voor iedereen. Voor ons perfecte combi van natuur, fietsen, wandelen en voor onze paarden. Nu hebben wij Raymond in actie gezien als het iets minder gaat. Petje af Raymond echt, respect!!!

• 10Staat v/h sanitair

• 2019
    10René mulder11-08-2019

Je komt hier niet meer weg, supercamping!!

Het is hier ALWEER echt vakantie vieren, het is de omgeving, faciliteiten en de zeer ruime plaatsen, ook onze paarden voelen zich hier thuis. Het team bestaande uit Tjitske, Melissa, Lavina ( zeer goede instructrice, ziet ALLES!!), Sanne, Emiel en Raymond, voor de 5de keer bedankt voor de goede zorgen, we gaan volgend jaar voor de 6de keer terugkomen , dat is de enige klacht, je komt hier niet meer weg!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Vanessa01-08-2019

Nooit meer.

Wij vonden het helemaal geen fijne camping. Geen goede verlichting op de achterste kampeervelden, Stoevert, 1 watertappunt voor het hele veld, veel te weinig sanstaire voorzieningen op de gehele camping, Toiletpapier in het hoog seizoen niet steeds aangevuld, Met de sepkye 5 min warmwater p p.p.d . Daarmee moest je ook de afwas doen voor de hele dag, Het was echt snikheet toen wij er waren tegen de 39gr aan, dan verlang je wel naar een extra douch, helaas met de sepkye krijg je 5 min. Het zwembad ernaast was met het snikhete weer alleen geopend van 13.00. Tot 17.00 uur, en s'avonds van 18.30 uur tot 19.30 uur Waar nog geen fatsoenlijke kleedkamer of warme douche was om je af te spoelen na het zwemmen. Het eningste wat we mooi vonden was het terrein, mooi ruim opgezet, maar weinig comfort, terwijl je wel je vakantie viert.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ger Geefshuysen16-07-2019

Een plek om te onthouden, wij komen hier terug..

Wij hebben 4 dagen met de camper op een camperplek net naast de ingang van de camping gestaan. Een ruime en goed onderhouden camperplek, gedeeltelijk gras en grind. Wij hebben gebruik gemaakt van de campingfaciliteiten. Mooi en schoon sanitair en vriendelijk en hulpvaardig personeel. De camping is een prima uitvalsbasis voor activiteiten in het prachtige Fries Drentse Wold.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Familie Mollink01-06-2019

Geweldig Hemelvaartweekend

Al voor het derde jaar achtereen tijdens het Hemelvaartweekend bij de Reeënwissel geweest. Een mooie, gezellige camping op een prachtige plek in het Drents-Friese wold. Een warm welkom, schoon sanitair, mooie plaatsen en natuurlijk de mogelijkheid om te kunnen paardrijden voor onze dochter! Op professionele wijze worden er dressuur - en springlessen aangeboden en is er een mogelijkheid voor een begeleide buitenrit. Kortom wij zijn volgend jaar weer van de partij!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    10Kim14-09-2018

animatie was goed en bingo was ook leuk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Camping De Reeenwissel info