Camping De Reeenwissel

Camping De Reeenwissel
8,8

79 reviews over Camping De Reeenwissel in het Nederlands

Je komt hier niet meer weg, supercamping!!

René mulder
11-8-2019

Het is hier ALWEER echt vakantie vieren, het is de omgeving, faciliteiten en de zeer ruime plaatsen, ook onze paarden voelen zich hier thuis. Het team bestaande uit Tjitske, Melissa, Lavina ( zeer goede instructrice, ziet ALLES!!), Sanne, Emiel en Raymond, voor de 5de keer bedankt voor de goede zorgen, we gaan volgend jaar voor de 6de keer terugkomen , dat is de enige klacht, je komt hier niet meer weg!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Nooit meer.

Vanessa
1-8-2019

Wij vonden het helemaal geen fijne camping. Geen goede verlichting op de achterste kampeervelden, Stoevert, 1 watertappunt voor het hele veld, veel te weinig sanstaire voorzieningen op de gehele camping, Toiletpapier in het hoog seizoen niet steeds aangevuld, Met de sepkye 5 min warmwater p p.p.d . Daarmee moest je ook de afwas doen voor de hele dag, Het was echt snikheet toen wij er waren tegen de 39gr aan, dan verlang je wel naar een extra douch, helaas met de sepkye krijg je 5 min. Het zwembad ernaast was met het snikhete weer alleen geopend van 13.00. Tot 17.00 uur, en s'avonds van 18.30 uur tot 19.30 uur Waar nog geen fatsoenlijke kleedkamer of warme douche was om je af te spoelen na het zwemmen. Het eningste wat we mooi vonden was het terrein, mooi ruim opgezet, maar weinig comfort, terwijl je wel je vakantie viert.

Gereisd Met partner in juli 2019

Een plek om te onthouden, wij komen hier terug..

Ger Geefshuysen
16-7-2019

Wij hebben 4 dagen met de camper op een camperplek net naast de ingang van de camping gestaan. Een ruime en goed onderhouden camperplek, gedeeltelijk gras en grind. Wij hebben gebruik gemaakt van de campingfaciliteiten. Mooi en schoon sanitair en vriendelijk en hulpvaardig personeel. De camping is een prima uitvalsbasis voor activiteiten in het prachtige Fries Drentse Wold.

Geweldig Hemelvaartweekend

Familie Mollink
1-6-2019

Al voor het derde jaar achtereen tijdens het Hemelvaartweekend bij de Reeënwissel geweest. Een mooie, gezellige camping op een prachtige plek in het Drents-Friese wold. Een warm welkom, schoon sanitair, mooie plaatsen en natuurlijk de mogelijkheid om te kunnen paardrijden voor onze dochter! Op professionele wijze worden er dressuur - en springlessen aangeboden en is er een mogelijkheid voor een begeleide buitenrit. Kortom wij zijn volgend jaar weer van de partij!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Kim
14-9-2018

animatie was goed en bingo was ook leuk

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijnste camping ooit, die 8, 2 moet naar een 10

René mulder
26-8-2018

Dit jaar voor de 4de keer geweest en weer een groot succes, volgend jaar weer ( 5de keer ), Tjitske Melissa en Davina jullie ( en de camping), zijn de reden waarom het hier een heerlijke plek is!, ga zo door!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastie en voor herhaling vatbaar.

C de Ruiter
6-8-2018

Mooie camperplek gestaan vlak naast de ingang. Toiletgebouw zeer schoon en vlakbij.alles op de camping goed verzorgd en netjes.keurige bediening bij de receptie.Op de camperplek elektra door middel van een muntautomaat. Watervullen en ledigen. Is ons prima bevallen. Hebben hier meerdere malen gestaan. Aanrader voor de camperaars .

Heerlijk.

allema
25-8-2017

Mooie, fijne camping, grote plekken. Iedereen is erg vriendelijk en groet altijd.

Minder was dat het sanitair soms erg stonk en niet helemaal schoon was. De wifi werkt ook niet optimaal, terwijl je er best veel geld voor moet betalen.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Aanrader. Oók als je de ruitersport niet beoefent.

G.J. Boswijk
23-8-2017

Voor elk wat wils op deze camping, óók voor pubers! Campingeigenaren zijn vriendelijke mensen die ons meteen een thuisgevoel gaven. Leuk om ook als niet paardenliefhebber langs de manege te lopen en te genieten van dier en natuur, gezelligheid alom! Mooi natuurgebied, belevingspad is erg leuk voor kids, zowel voor jonge als oudere kids. Zwembad op loopafstand, jammer dat het niet verwarmd wordt, de zon moet dan echt zijn best doen! Wel mooi aangelegd en kids voelen die kou haast niet. Wij hadden een huurtent, prima bevallen, koude nachten maar superwarme dekbedden. Volgend jaar komen we zeker terug en dan langer.

Genieten met z'n vijven!

Fam de Man
23-8-2017

De WiFi werkt niet geweldig, maar dat is dan ook ons enige minpunt. Een fijne camping in een mooie omgeving met ruime plekken, autovrije velden, veel en leuke speelgelegenheden voor de kids en een relaxte sfeer! Vriendelijke en behulpzame medewerkers bij de receptie. Leuke activiteiten voor kinderen, maar de mountainbike-tocht voor jonge kinderen is toch wel erg gaaf!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Reeenwissel in Hoogersmilde-Appelscha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Reeenwissel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.