Weer vandaag21°
9,3

Zeeën van rust en ruimte op Camping Jelly’s Hoeve in Drenthe. Alle privacy rondom je staanplaats of accommodatie. Geschikt voor een verblijf zonder kinderen. Hier kom je voor de locatie. Aan de rand van een natuurgebied vol wandel- en fietsroutes en nabij Meppel (11 kilometer). Vanuit Jelly’s Hoeve wandel je in 5 minuten naar het dorp Havelte.

341 reviews over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only) in het Nederlands

Zeer gastvrije rustige camping in mooie omgeving

Pieter
22-5-2019

Geweldig mooie omgeving met zowel bossen als waterrijk gebied (Giethoorn). Het historische en gemoedelijke Havelte biedt alles wat je als kampeerder nodig hebt.

Gereisd Met partner in Wed May 22 2019 12:47:59 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk verblijf op camperplek en in appartement

T&J
22-5-2019

Super: schoon, zeer betrokken campingeigenaren met visie op zo fijn mogelijk kamperen, mooie plek, midden tussen 3 heidenvelden. Geen verbeterpunten kunnen signaleren

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Charme-camping van uitzonderlijk hoog niveau!

A. Aarnoutse
20-5-2019

Jelly's Hoeve biedt alles waar kampeerders blij van worden: gastvrouw en -heer met hart voor hun gasten, veel service zoals fietsen in de stalling en fietsroutes op maat, brandschoon top-sanitair met heerlijke (hand)douches en toiletpapier dat zacht is voor bejaarde billen, gezellig terrein, ruime plaatsen, uitstekende wifi tegen kleine vergoeding, een dorp dichtbij met "alle" winkels dichtbij, fietsroutes naast de deur, gevarieerde landschappen. Wij zijn gevoelig voor verkeerslawaai, maar zelfs ondanks de naastgelegen N371 hebben we ons verblijf verlengd..... Wij kiezen gewoonlijk steeds weer nieuwe bestemmingen, maar voor Jelly's Hoeve maken we een uitzondering. Wij komen terug!

Gereisd Met partner in mei 2019

mooi appartement en camping, gezellige mensen.

mieke
20-5-2019

wel goed zie hierboven, jammer dat de weg vlak langs de hoeve liep. we hadden mooie dagen.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch.

J ter wiel.
18-5-2019

alles mooi punt voor de fietsers.

Gereisd Met partner in mei 2019

Een aanrader deze camping!!

MH v W
9-5-2019

Zeer vriendelijke eigenaren die ook behulpzaam zijn. Met veel liefde en zorg onderhouden ze hun camping. Dit is een camping alleen voor volwassenen.. Voor mensen die het fijn vinden om zonder kinderen op vakantie te gaan. Voor de rustzoeker zeer geschikt. Mooie ruime plekken, veldjes geschikt om de hond mee te nemen maar ook veldjes waar de hond niet welkom is. Erg (super) schoon sanitair. Er is ook een mogelijkheid om verse broodjes te bestellen via hun app. De omgeving is zeer de moeite waard en er is genoeg te doen. Supermarkt vlakbij en ook genoeg restaurantjes in de direkte omgeving. Wij komen zeker terug en dan voor een maand arrangement.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte plek

Bob Roosen
8-5-2019

Kleinschalige en buitengewoon goed verzorgde camping, met eigenaren die hun vak met liefde verstaan. Ruime plekken in typisch Drenthe's landschap. Sanitair zeer compleet en zeldzaam goed verzorgd. Makkelijk bereikbaar ontzorgingsstation voor camper. Vele wandel- en fietsmogelijkheden direct vanaf de camping. En ook op korte afstand uitstekende busverbinding naar Assen en Meppel. We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2019

mooie, goed onderhouden camping met prima sanitair

han ter maat
7-5-2019

kwaliteit van het sanitair was prima en ook de ruimte rondom de standplaats; het is een kleine camping dus alles is dichtbij. ook fietstochten naar andere delen van drenthe en overijssel kunnen van daaruit goed worden gehouden. wifi was goed, waarvoor wel moet worden betaald.

fijne camping

kurt en Betty
7-5-2019

Gelegen in een bosrijke omgeving. Zeer vriendelijke, behulpzame gastvrouw-en heer. Fijne sanitaire voorzieningen en vooral zeer schoon.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit soort camping hebben we altijd al gezocht

roelf en sonja foorthuis
5-5-2019

Het enige wat beter kon, was het weer.

Gereisd Met partner in april 2019

• Adults onlyJa
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jelly's Hoeve (Adults Only) in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.