Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

9.3Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Havelte

9.3Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

• Adults only
Meer campinginfo

Zeeën van rust en ruimte op Camping Jelly’s Hoeve in Drenthe. Alle privacy rondom je staanplaats of accommodatie. Geschikt voor een verblijf zonder kinderen. Hier kom je voor de locatie. Aan de rand van een natuurgebied vol wandel- en fietsroutes en nabij Meppel (11 kilometer). Vanuit Jelly’s Hoeve wandel je in 5 minuten naar het dorp Havelte.

404 reviews over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• 9Nic Heffels17-10-2019

Mooi appartement leuk contact mooie omgeving

Alles goed. netjes geoutilleerd rust.

Met vrienden

• 10Rolf Eikenhout29-09-2019

Een aanrader!

Een prachtig appartement. Alles is er! Ook de camping is tip-top! Een mooie ligging voor wandelen en fietsen. En mooie routes. Veel rust. Of een uitje naar Meppel of Zwolle. Met een fantastische gastvrouw en gastheer. We komen terug.

• 10Fam.Koopmans28-09-2019

Genoten!

Neem je fiets en goede wandelschoenen mee! Het is heerlijk vertoeven in de omgeving, maar zeker ook op de camping! Ruime plaatsen, privacy indien gewenst en een plek in de zon of schaduw naar keuze. Zeer mooi sanitair en mocht je een was willen draaien, geen probleem.. er staat een wasmachine en droger. Wij komem zeker terug!

• 10Rinus en Annelies Dieleman28-09-2019

Prachtig gelegen groene camping.

Ruime plaatsen , goede broodjes , veel fietsroutes en wandelroutes aanwezig (foldermateriaal) , bibliotheek boeken en dvd’s Niets negatiefs ! Goede supermarkt , bakker , slager en restaurants in Havelte aanwezig. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Fam. Bol19-09-2019

Mooie, rustige camping met goede voorzieningen.

Mooi dat er een fietsenstalling is met oplaadmogelijkheden voor de e-bike. Wel jammer dat de ruimte te klein is en dat die (soms) gedeeltelijk werd ingenomen door een hondenkar. Niet meer toestaan! De sanitaire voorzieningen zijn heel goed. Het "only adults" concept is een aanrader, ook als je van kinderen houdt. Onze ervaring is dat kinderen te lang worden opgehouden 's avonds, het humeur daardoor daalt en je dan wordt geconfronteerd met gejank en gejengel. Hier heb je daar geen last van in je vakantie.

• 9Johan van de Belt12-09-2019

Prettige en rustgevende camping met leuke indeling

Hygiënisch sanitair, gastvrij ontvangst met veel informatie.

• 10Bruijndoncx Van Dijck11-09-2019

Heel leuk verblijf

Fantastische eigenaars lekkere broodjes elke morgen mooi sanitair gratis De weg ligt vlak naast de camping maar daar went je aan

• 8Sophie09-09-2019

Zeer rustige camping. Ligging ook goed.

Ligging is goed. Als de camping vol staat is het vooral s'morgens heel druk bij het sanitair. Wc's en douches.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Margo Huisman01-09-2019

Mooie, rustige, schone camping

Rustige camping voor m.n. oudere gasten (geen kinderen toegelaten). Eigenaars bijzonder gastvrij en hartelijk. Dorp op loopafstand met leuke restaurants en goede supermarkt. Omgeving prachtig om te fietsen en wandelen met natuurgebieden Weerribben en Wieden de de heidegebieden Holtingerveld en Dwingelderveld vlakbij. Ook Meppel en Zwolle zijn aanraders. Eén klein minpuntje (waar de eigenaars niets aan kunnen veranderen) is de provinciale weg die vlak langs de camping loopt. Mensen die daar hinder van hebben kunnen beter een andere plek zoeken...

• 10Andrea & Luc01-09-2019

zeer fijne camping

zeer fijne camping en super vriendelijke eigenaren .

• 10Staat v/h sanitair

7 tips over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• Harm, 03-05-2012

Giethoorn, Dwingeloo, Assen en veel kleine musea

• P. Stroop, 12-09-2014

Onze tip voor een heerlijk diner is bij restaurant het Knooppunt in Havelte.

• Ruud en Ineke de Waart, 21-09-2014

Neem een kijker mee ,de ooievaars en reeën naast de camping.

1 vraag over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• mevr de vogel, 26-08-2018

appartement

hallo fam ,mijn vraag :is het mogelijk om in sept een huisje te huren voor 3 personen?

• Adults onlyJa
  • SchaduwplaatsenAanwezig