Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

9.3Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Havelte

9.3Fenomenaal

• 9.5Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Jelly's Hoeve (Adults Only) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Zeeën van rust en ruimte op Camping Jelly’s Hoeve in Drenthe. Alle privacy rondom je staanplaats of accommodatie. Geschikt voor een verblijf zonder kinderen. Hier kom je voor de locatie. Aan de rand van een natuurgebied vol wandel- en fietsroutes en nabij Meppel (11 kilometer). Vanuit Jelly’s Hoeve wandel je in 5 minuten naar het dorp Havelte.

470 reviews over Camping Jelly's Hoeve (Adults Only)

• 10F.Stam01-11-2020

Prima

Wij waren de laatste week op de camping, en kunnen geen oordel geven als hij vol bezet is. Voor ons was het helemaal goed. Ook het droge weer hielp hier aan mee.Geweldig fiets gebied. Van de horeca hebben we door corona niet kunnen profiteren . Veder werden we goed en aardig ontvangen bij aankomst, maar ook bij vertrek. Zeker willen we in de toekomst nog een keer gebruik maken van de Jelly"s Hoeve,. Ook zullen wij hem aanraden aan derde.

• 8Suzanne28-10-2020

Super!

Vriendelijke eigenaar, prima plekken dichtbij bos, goede WiFi, dichtbij dorp. Prijs overnachting vrij fors voor oktober (najaar)

• 9Staat v/h sanitair

• 10andre van staalduinen22-10-2020

Een topcamping

Een camping alleen voor volwassenen kom je niet vaak tegen in Nederland. wij kozen voor deze camping omdat het een KGC label heeft, naar ons idee een garantie voor schoon, schoon en schoon. Daarnaast voor de sfeer, de locatie en de gastvrijheid van de eigenaren. Dit alles klopt voor 100 % en is van toepassing op Jelly' s Hoeve.

• 10T&J21-10-2020

Heerlijke plek

Het bijzonder 2020-seizoen afgesloten op Jelly’s Hoeve. Heerlijk. Super schoon sanitaire, helemaal Corona-proof., ruime plaats en dat in een prachtige fiets- en wandelomgeving. Met de campingeigenaren een tour gemaakt in hun elektrische car: geschiedenis van Havelte uitgelegd gekregen en de nabije natuur aangedaan. Zelfs herten gezien. Aanrader! Wij komen zeker weer terug.

• 10Anna & Henk19-10-2020

Aanrader voor fietsers, wandelaars en rustzoekers!

Relaxte camping, vriendelijke eigenaren, sanitair is ontzettend netjes en wordt zeer goed schoon gehouden. Het is ook een geweldig mooie fietsomgeving! Kortom een aanrader!

• 10René14-10-2020

Fijne kleinschalige camping

Dit is een fijne, kleinschalige camping, alleen voor volwassenen, midden in een prachtig fiets- en wandelgebied. Zeer vriendelijke eigenaren, uitstekend en schoon sanitair, ook tijdens de regenachtige dagen (en dus meer kans op modder e.d.) dat wij er waren.

• 10Michels08-10-2020

Heerlijk relaxte camping

Heerlijke rustige camping, vriendelijke mensen. Ruime plaatsen, prachtig sanitair en goed onderhouden Komen zeker eens terug

• 8Otten05-10-2020

Keurig huisje, van alle gemakken voorzien

Fijne ontvangst, schoon, eigen terras, rustige omgeving. Prijs, kwailiteit verhouding is prima.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Simone van Groeningen04-10-2020

Gewoon héérlijk!

Een fijne rustige camping! Voor het eerst drie weken lang op één camping gestaan en geen moment spijt van gehad. Mooie, schone camping en prachtige omgeving. Mooi of minder weer, de omgeving biedt tal van mogelijkheden om je te vermaken. De plekken zijn netjes en ruim; het sanitair is keurig! Het was niet ons eerste bezoek en zeker niet het laatste.

• 9Peter Langen29-09-2020

gewoon heel goed

fijne camping alles is goed in orde en fijne beheerders

Gereisd met partner in juli 2020

Camping Jelly's Hoeve (Adults Only) info