Camping Drentsheerlijk

een dikke 10

janny van der dong
1-6-2018

een hele mooie camping

erg netjes keurig sanitair en schoon

camping beheerders zeer gastvrij

kortom een dikke 10 voor deze camping en de campingbeheerders

zeker een aanrader

wij gaan zeker nog een aantal weekenden terug

Kom zeker terug!!

Johan
1-6-2018

Een vogelparadijs !!

Uitermate mooi aangelegd en prima onderhouden.

Gratis internet !!

Heerlijk uitrusten op een prima camping

Fam van Veghel
28-5-2018

Prima camping, perfecte kampeerplaatsen, goed sanitair.

Een erg rustige omgeving. Het is handig om tenminste fietsen bij te hebben, beter nog een auto.

geweldig mooie camping,voor herhaling vatbaar.

Jan en Audrey
27-5-2018

op deze camping moet je n keer geweest zijn,geen minpunten (misschien n handendroger bij toiletten). verder zijn de plaatsen gigantisch groot vergeleken bij andere campings,zeer mooi verzorgde beplanting,met afgescheiden plaatsen.

Fantastisch!

Familie Berndt
27-5-2018

Kleine, zeer groene camping met zeer grote staplaatsen. Voor natuurliefhebbers het hof van Eden!

Een heerlijke camping voor rustzoekers.

Jan ter Veer
27-5-2018

Een leuke camping waar het heerlijk is om te vertoeven. Sanitair was zeer schoon met hier en daar een bloemetje. Ruime plaatsen met veel privacy en een mooie en vlakke grasveld.

Geweldige mooie camping, echt uniek

Peter & Anita
23-5-2018

Een zeer mooie rustig gelegen mini-camping met zeer ruime afgebakende plekken met een grote haag tussen de plekken en op het andere gedeelte van de camping een wei met ook nog een paar afgebakende plekken. De zeer vriendelijke beheerders, Martin en Winnifred, doen er echt alles aan om het voor iedereen naar zijn/haar zin te maken. Alles op de camping wordt keurig onderhouden. Geen auto's bij de plek, zeer mooie grasmat, een keurige zeer uitgebreide informatiemap, gratis Wifi, PC, Bibliotheek, spelletjes, noem maar op tot in de puntjes geregeld. Zo'n schitterende camping kom je nooit meer tegen, of je moet (en dat zouden we echt moeten doen als kampeerders) weer terugkomen gaan naar deze camping.

Perfect, Om regelmatig terug te Komen

Theo en Esther Wilde
19-5-2018

Klein van opzet maar wat een ruimte! Werkelijke hele grote plekken, zo goed onderhouden als of je in hun tuin staat. Zo behandelen ze het ook en dat is te zien. Voor de kinderen speel gelegenheid, geiten en schapen vlak in de buurt en zelfs paardrijden voor de kids is mogelijk. Martin and Winifred doen er alles aan om leuk te hebben voor jong en oud. Super aanrader

Heerlijk, vrij en genieten!

Kok
14-12-2017

't Hoenderhok is een heerlijk huisje, vrij gelegen met een eigen tuin. Veel privacy.

fantastisch

Harry en Annemiek van Paassen
13-12-2017

Op het grote veld is er veel ruimte voor groepsactiviteiten, gezamenlijk eten. Gezellig in de buurt van de andere familieleden, veilig lopen de kleintjes heen en weer. Het gebruik van het hoenderhok geeft extra mogelijkheden. Sanitair in de buurt en heel schoon

Wij kunnen geen minpunten verzinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drentsheerlijk in Geesbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drentsheerlijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Drentsheerlijk scoort een 9.2 uit 10 op basis van 193 reviews.