Camping Drentsheerlijk

CampingWeer vandaag15°4°
Camping Drentsheerlijk
9,2

199 reviews over Camping Drentsheerlijk in het Nederlands

Hier komen wij zeker terug.

J.I. Timmermans
19-9-2018

Zeer rustig, ruime plaatsen, veel groen. Niets was niet goed.

Geweldig!

Manon
5-9-2018

Prachtige camping, goed verzorgd, vriendelijke eigenaren met hart voor de zaak!

Prachtig .

J v Zwam
5-9-2018

Voor rust, ruimte en groen!

Drentsheerlijk is heerlijk kamperen!

Bob Smit
24-8-2018

We moéten dit jaar nog een keer terug naar Geesbrug. Konden we ook nog even mee naar de Blauwe Bes Excursie bij de overbuurman.

Martin en Winnifred: bedankt voor weer een heerlijk verblijf op jullie camping.

We komen uiteraard weer terug!

Heerlijk, lekker kneuterig

Sander
20-8-2018

Een prachtige minicamping, door Winnifred en Martin met hart en ziel bestierd. Hartelijke ontvangst met welkomstpakketje, even wegwijs gemaakt en dan vakantie. Regelmatig wisselende kampeerders, geen samenkliekende 'vaste' gasten die wel even vertellen hoe het op 'hun' camping werkt. Prachtige groenvoorziening, veel fruitbomen. Hele grote staanplaatsen die veelal met een haag van elkaar gescheiden zijn. Sanitair brandschoon, warm water gewoon zonder muntjes of timer. Fiets- en wandelroutes die je mag lenen. Een flinke bibliotheek en 's morgen verse eitjes te koop. Kortom, genoten.

Je hebt hier het gevoel of je op een landgoed te gast bent in plaats van op een minicamping. Grote plaatsen omgeven door veel prachtige bossages en daarnaast nog een groot veld waarop tent caravan of camper kan worden geplaatst.

Het sanitair is prima en schoon. De ontvangst is hartelijk.

Kortom: een camping die uitnodigt om vaak weer te bezoeken.

Gratis WiFi is hier niet een lokkertje, maar een voorziening die,anders dan op veel andere campings met zo'n voorziening, perfect werkt. Niet alleen maar bij de receptie, maar ook op de kampeerplek!

Zoek je rust en ruimte op een prachtige camping in een mooi gebied, dan ben je hier op het juiste adres!

een dikke 10

janny van der dong
1-6-2018

een hele mooie camping

erg netjes keurig sanitair en schoon

camping beheerders zeer gastvrij

kortom een dikke 10 voor deze camping en de campingbeheerders

zeker een aanrader

wij gaan zeker nog een aantal weekenden terug

Kom zeker terug!!

Johan
1-6-2018

Een vogelparadijs !!

Uitermate mooi aangelegd en prima onderhouden.

Gratis internet !!

Heerlijk uitrusten op een prima camping

Fam van Veghel
28-5-2018

Prima camping, perfecte kampeerplaatsen, goed sanitair.

Een erg rustige omgeving. Het is handig om tenminste fietsen bij te hebben, beter nog een auto.

geweldig mooie camping,voor herhaling vatbaar.

Jan en Audrey
27-5-2018

op deze camping moet je n keer geweest zijn,geen minpunten (misschien n handendroger bij toiletten). verder zijn de plaatsen gigantisch groot vergeleken bij andere campings,zeer mooi verzorgde beplanting,met afgescheiden plaatsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drentsheerlijk in Geesbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drentsheerlijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.