Géén boekingskosten

Vakantiepark Roompot Hunzepark

NederlandDrentheGasselternijveen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Hunzepark voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 324 reviews

Meer vakantiepark info

Contact

326 Reviews over Roompot Hunzepark

• 9Mandy26-02-2022

Heerlijk rustig park, met vriendelijke medewerkers

Het is een heerlijk rustig park, waar je lekker kunt ontspannen! Als je van rust houdt dan zit je hier goed, heerlijk! Voor kinderen kan het miss wat saai zijn, omdat er geen entertainment of binnen zwembad is maar daarvoor kun je naar het roompot park hunzedal gaan, dat ligt een paar km verderop en kun je gratis zwemmen. Zelf heeft onze dochter het prima naar de zin gehad, want in de omgeving is genoeg te doen.

• 8Onderkomen
  • 10Mevr tas30-10-2021

Geweldig

Rustig mooi goed onderhouden park!

Heerlijk om hier tezijn

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 5Elly04-10-2021

Onvoldoende

We zijn voor de laatste van de drie geboekte nachten terug naar huis gegaan. Het chalet waarin we met 4 mensen verbleven was enorm vochtig, waardoor het benauwd was, mensen ademhalingsproblemen hadden en we sliepen onder voelbaar vochtig beddengoed! Mooie chalets en op zich voldoende schoon, maar meer iets voor de zomermaanden ben ik bang. Ook vervelend dat het park autovrij is en we dus steeds best een eind moesten lopen met boodschappentassen in de regen. Voor ons geen tweede keer helaas…

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 7E. Van koert24-08-2021

Mooi park maar slechte accommodatie

Het is een mooi onderhouden en rustig park met vriendelijk personeel. De pizza's van het restaurant zijn erg lekker.Er zijn regelmatig leuke activiteiten voor de kinderen en binnen 10 min. ben je bij mooie wandelroutes in het bos. De accommodatie was verschrikkelijk. Die is de benaming achterstallig zwaar voorbij. Overal waar je kijkt is er wel iets kapot, vies, beschadigd of beschimmeld. We klagen niet snel maar zijn nu toch naar de receptie gestapt die wel hun best hebben gedaan het op te lossen.Ook hebben we gebruik gemaakt van de optie om zelf een accommodatie te kiezen. Een chalet aan het water bij de stormbaan met het idee dat de kinderen daar lekker konden spelen en wij ze vanaf het chalet in de gaten konden houden . Helaas zat de stormbaan op slot en kon je er maar 4x per week 1 uur gebruik van maken, waarbij schoenen verplicht zijn. Dit wisten wij niet dus hadden geen reserve schoenen mee. Erg teleurstellend .

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 7Monique17-08-2021

Leuk park

Leuk voor de kinderen zodra ze zwemdiploma's hebben. Voor de allerkleinsten weinig vermaak

• 6Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 20-08-2021

Bedankt Monique voor je review. Fijn dat je je feedback met ons hebt gedeeld. We zullen jouw feedback wat betreft de animatie voor de kleintjes intern bespreken zodat hier aandacht aan besteed kan worden!

Graag tot de volgende keer ;)

• 8Gerrie Kreijkes10-08-2021

Voor herhaling vatbaar!

Prachtig aangelegd park, waar nog rust heerst!Zeer schone bungalow en goede bedden.Helaas geen animatie team voor kinderen tot 4 jaar.Weinig speelmogelijkheden voor deze doelgroep.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 20-08-2021

Bedankt voor je review. Fijn dat jullie zo hebben genoten op Hunzepark. Hebben jullie nog leuke uitstpajes gemaakt?

Zien we jullie nog eens terug op Hunzepark of op één van onze andere Roompot parken? Wij hopen van wel!

• 7Karin10-08-2021

Gezellig

Het is een leuk park om lekker tot je rust te komen waarvoor ik hier zeker ook was.De accomodatie was ook erg mooi en modernDe horeca kan beter. Er loopt bijna geen personeel waardoor gasten erg lang moeten wachten en geen tijd heeft voor de gast. Het meisje wat er rond liep kon daar niks aan doen die liep van hot naar her en moest op alle plekken te gelijk staan dat was niet te doen. Misschien dat daar verandering in kan komen hoop ik voor het personeel en voor de tevredenheid van de gasten!

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Rozie van Roest10-08-2021

Wij hebben heerlijk genoten.

Wij hadden 2 chatel gehuurd was schoon en netjes.Wij komen zeker weer terug.Alleen misten wij grote spiegel in die chatel.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10A. Eggers09-08-2021

Heerlijk verblijf!

Mooie stacaravans aan het water,erg ruim, schoon en alles aanwezig!

• 10Onderkomen
  • 8Tanja19-07-2021

Leuk park met prachtig uitzicht over het meer en leuke outdoor activiteiten voor onze dochter. We komen zeker terug.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Kwaliteit, 23-07-2021

Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat jullie nog eens terug komen! We zien jullie graag terug. Wat hebben jullie voor activiteiten gedaan?

Tot ziens!

Vakantiepark Roompot Hunzepark info