Géén boekingskosten

• 8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Sparrenhof voel je je meteen thuis want je wordt ontvangen met een kopje koffie door de vriendelijke eigenaren. Hier heerst rust en heb je de ruimte. Deze camping is populair onder 50+ ers. Bij regen relax je een dagje in de sauna of lees je een boek in de gezamenlijke huiskamer. Stap in de auto en sta in een halfuur in Groningen.

273 Reviews over Sparrenhof

• 9Antonet11-04-2022

Heel prettig verblijf op een mooie camping

Wij waren er in een week dat het koud en nat was, maar door elke caravanraampje dat je keek, keek je prettig naar buiten/omgeving. Mooie groene grasvelden/sparrenbomen. Eigenaresse Claudia was erg vriendelijk. Perfect sanitair. Mooie wandel en fietsroutes.

• 8Eetgelegenheden
  • 4Alwin Gilissen20-12-2021

Het is mij niet bevallen

De camping is mij niet bevallen omdat de campingeigenaren roddelen over hun campinggasten. In dit geval ging het over mijzelf en toevalligerwijs is mij dat zelf ter ore gekomen. Roddelen vind ik één van de ergste dingen die iemand kan doen.

Bij confrontatie met dit feit is nooit excuses aangeboden door de campingeigenaren voor hun gedrag maar vluchten zij in een excuus dat het roddelen betrekking zou hebben over een andere campinggast. En als daar al sprake van is, moet ik dat dan minder erg vinden??.....

Dus niet... als het roddelen over andere campinggasten mocht gaan vind ik het net zo erg.

Mocht u denken, nou ja.... dat is deze man dan overkomen. Bedenk dan ook het roddelen net zo goed ook over u kan gaan, uw vrouw, uw kleinkinderen of ander visite. Fijne gedachte hè?

Ook goed om te weten: deze review hebben de campingeigenaren een maand na plaatsing weer weggehaald, maar bij deze heb ik de beoordeling er weer op gezet.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10JW07-09-2021

Heel mooi terrein

Meteen maar het enige minpunt benoemen. Er liggen wat verkeerswegen op gehoorafstand. Hierdoor is er op de achtergrond altijd verkeersgeluid aanwezig, en wordt het nooit echt stil. Dit zal misschien ook te maken hebben met de windrichting. Wij houden van de stilte dus vonden dit wel jammer, maar de camping kan daar verder niets aan doen natuurlijk. Het is een schitterende camping en verder is alles dik in orde. De plaatsen zijn zeer ruim, autovrij en mooi afgescheiden door bomen en struiken. Je hebt nooit het gevoel dat de buren te dichtbij zijn. Het sanitair is perfect in orde, de bakker bezorgt er broodjes, je kunt er boeken lenen, er is informatie over de bezienswaardigheden in de omgeving en de ontvangst is allervriendelijkst.

• 10Marja24-08-2021

Geweldig !

Al bij aankomst was er het Wow-effect. Grote, ruime plekken in een sparrenbos, kunstgras in de voortent, afvoer en water op de plek en wat een rust. Alles binnen handbereik en met een omgeving die allesomvattend verrassend te noemen is. Eindeloos fietsen in de mooiste bossen..!De moeite waard, gewoon doen !!

• 10bert24-08-2021

erg fijne camping

erg mooi, goed onderhouden en rustige campingwordt veel gebruikt door de 50+ererg handig is het kunstgras onder de tent, zodat er geen dode f=grasplekken ontstaansanitair is top en zeer goed onderhoudencamping leent zich uitstekend als vertrekpunt voor diverse mooie fietsroutes door de afwisselende omgeving.wij komen zeker een keer terug.

• 9Marc en Rita van Aalst10-08-2021

Perfect

Zoals de titel al aangeeft: perfect: ruime plaatsen, veel privacy, prima onderhouden terrein, sanitair is ruim voldoende en zeker ook schoon. Broodjes service is erg praktisch.Omgeving leent zich voor allerlei activiteiten kortom een prima plek om met je caravan/tent te vertoeven.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9E.Bolk-Tavenier09-08-2021

Fantastische, rustige en nette camping

Fantastische plek, voor wie rust zoekt in een mooie gevarieerde omgeving. Vriendelijke beheerders zorgen er voor dat alles spik en span is, van terrein tot sanitair. Wij kozen voor een "tussen door weekend", en hadden daarbij het geluk dat er (nagenoeg) geen kinderen op de camping waren. Nee ik heb absoluut geen hekel aan kinderen, maar het maakte wel dat er rust was. Mooie plekken tussen de prachtige sparren, waar door diverse vogels concerten gegeven werden. WaWifi is goed, maar daar kom ik Wifi bij de plek is goed, maar voor ons niet belanrijk om het ook bij de plek te hebben . Plekken zijn voorzien van een stuk kunstgras, ideaal. Er zijn mensen die vinden dat het lastig dat het losse spul daarvan in de caravan/camper komt...maar dat is kamperen lijkt mij. Pollentip: hou er in het voorjaar rekening mee dat het stuifmeel van de sparren welig rond dwarreld. Maar dat mag de pret niet drukken, een dikke 10 voor deze camping!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Rob Jungst09-08-2021

topcamping

Leuke ontvangst, door autopech 2 dagen te laat maar dat was voor de beheerders geen probleem. We verbleven hier 9 nachten, wat een camping.Grote plaatsen, gescheiden met de buren door dennen en sparren, voorzien van wateraansluiting en grijswaterafvoer. Auto op de parkeerplaats, heel fijn.Uitstekend sanitair met de mogelijkheid van privé sanitair, maar dat was voor ons niet nodig.We komen hier heel graag terug.

• 9Fam. Hauber09-08-2021

Gewoon goedgekeurd, top.

Keurig onderhouden camping. Ruime plaatsen. Sanitair zeer schoon. Volgens ons ontbrak er niets. Wij komen nog wel eens terug.

• 10Niek09-08-2021

Heerlijk

Prachtige en goed verzorgde camping. Echt ruime plaatsen met veel privacy. Zeer gastvrije beheerders. Schoon sanitair. En een prachtige omgeving.

Camping Sparrenhof info

Camping-informatie