Camping Sparrenhof

Camping Sparrenhof
9,7

220 reviews over Camping Sparrenhof in het Nederlands

Fantastisch mooie camping om te verblijven.

Martin en Anja
17-8-2018

Zeer gastvrij ontvangen.

Ligging van de camping is fantastisch.

Plekken zijn erg groot.

Sanitair super netjes.

Voor het eerst privé sanitair, wat goed beviel.

Mooie uitvalsbasis om te fietsen en te wandelen.

Deze camping zouden we aanbevelen aan anderen.

Aanrader.

fam. Visser
11-8-2018

Mooi terrein en prachtig, schoon sanitair. Fijn verblijf in Gasselte. Aanrader.

Fantastisch.

Fam. A. Roskammer
8-8-2018

Vorige week zaterdag zijn we weer thuis gekomen van een prachtige vakantie.

Mooie camping. Gastvrije eigenaren. Goede locatie. Grote comfortplaatsen. Super sanitair. Wij hebben heerlijk in de bossen gefietst. Al met al een aanrader. Wij komen zeker terug.

Aanrader

Pascal en Monique Marijnissen
5-8-2018

Zeer mooie, rustige camping. De plaatsen zijn zeer ruim. Het sanitair is uitmuntend en brandschoon. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Mooie fiets- en wandelomgeving. Voor degene die van rust en ruimte houd is camping Sparrenhof een aanrader.

Super!!!

Henk Grondsma
12-7-2018

Deze camping is een echte aanrader. Werkelijk alles is perfect. Toiletten zeer schoon, ruime plaatsen (kunstgras!) Prachtige tuinen en erg mooi aangelegde camping.

Zeker een camping om nogmaals te bezoeken

fam. Grondsma
12-7-2018

Prachtige tuin bij de camping. Ruime plaatsen en brandschoon!

Geweldige mooie camping, het is net een park. Met familie op 4 plaatsen gestaan.

Mooie plaatsen en schoon sanitair. Vriendelijke eigenaren.

Volgend jaar weer!

Harry Gijsbers
2-7-2018

Prachtige camping met ruime plaatsen. Heerlijk rustig, wakker worden en naar bed gaan met vogelgezang. Prima privé-sanitair.

Voor volgend jaar weer besproken.

Carla van Duuren
30-6-2018

Op camping Sparrenhof is alles goed, uitstekend, uitmuntend, sociale controle, zeer schone toiletgebouwen, keurig onderhouden terrein, voor volgend jaar weer besproken, camping Sparrenhof, Carlo en Claudia zijn voor mij nog steeds een herstellingsoord.

V a k a n t i e

FamSab
23-6-2018

Alles klopt hier (!50+, voor animatie moet je hier niet zijn)prijs/kwaliteit is eigenlijk niet goed zeker in vergelijk met andere campings met dezelfde faciliteiten, de prijs is te laag !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sparrenhof in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sparrenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sparrenhof scoort een 9.67 uit 10 op basis van 220 reviews.