Camping Sparrenhof

Camping Sparrenhof
9,7

207 reviews over Camping Sparrenhof in het Nederlands

Kan niet beter voor onze doelgroep (50 plus)

Simon Koops
9-6-2018

Top camping. Ruime grote plaatsen voor tent, caravan of camper. Heel veel vijftig plussers. (positief bedoeld) Het is zeker geen camping voor jonge gezinnen. KEURIG toilet/douche gebouw. Wij hebben op de camperplek gestaan en dat is heel goed bevallen. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding (Eur. 12.80 per nacht ex.gem. bel. 2,40 per nacht) Het boekje die je krijgt staat een prachtige fietsroute in. Echt de moeite waard.

Fantasties uit een woord.

Fam: J.van.Zetten
5-6-2018

Lieve mensen. Wij hebben voor het eerst in Drenthe gekampeerd, vanaf 28 April t/m 2 Juni 2018. (36dgn)

Op camping de Sparrenhof in Gasselte ( Drenthe ) Wat een geweldige camping, Wat een lieve beheerders,(Carlo en Claudia) en Fam. Mooie ruime plaatsen, Wifi perfect, Het sanitair ontzettend schoon, schoner bestaat niet. Zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt.

Super

Hennie en Martin
26-5-2018

Je weet als je naar Drenthe op vakantie ga wat er zoal te doen is.

Fietsen. Wandelen.cultuur.

Noem maar op.

Deze camping SPARRENHOF is een Sterre hotel onder de campings.

Schitterende camping!

Erik en Dagmar
        22-5-2018

Sparrenhof is een geweldige camping met hele ruime plaatsen met privacy. Fijne ontvangst door beheerder met rondleiding en tips hoe de caravan het beste neergezet kan worden voor o.a. de zon. Beheerders zijn heel behulpzaam voor vragen over de omgeving of anders.

Het sanitair is modern en keurig schoon, wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Mooie uitvalbasis om te fietsen of wandelingen te maken in de omgeving, leuke dorpjes in de omgeving. Camping is erg schoon en wordt zeer netjes onderhouden. Het is te zien dat de beheerders zich heel erg in spannen om alles netjes te houden.

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad en komen hier graag nog eens terug!

S.Ferwerda
        8-5-2018

Zeer ruime plaatsen, schoon en netjes. Behulpzaam eigenaar. Veel fiets plezier.

Uitmuntende camping

Rynders
        7-5-2018

Eigenaars zijn zeer behulpzaam,zowel bij aankomst als tijdens ons verblijf.

Zij staan altijd klaar met raad en daad.

Zeer ruime plaatsen die we zelf mochten uitkiezen.

Plaatsen zijn afgebakend ,zo heb je geen pottenkijkers maar kun je toch met je buren een praatje slaan.

Sanitair is pico bello in orde,werd meermaals per dag gekuist.

Bakker en supermarkt op fietsafstand +/- 1 km.

Fantastisch, een echte aanrader.

Johny en Carina
        23-4-2018

Een fantastische Kamping . Mooie goed onderhoude grote plaatsen tussen de dennenbomen en toch nog veel zon. Prachtige en propere sanitair met gratis warm water voor de vaat en douches. Ook voor 4€ privé sanitair. De wifi werkt voortreffelijk en is gratis. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen, met rondleiding en hulp voor caravan te plaatsen. Gaan hier zeker nog terug komen.

Excellent en gastvrij

Dhr. Matthews
        23-4-2018

Rustige camping met ruime plaatsen tussen de sparren. In de ochtend wakker worden met het gezang van vogels 😊Zeer goede sanitaire voorzieningen, privé sanitair mogelijk. Echt ontspannen in een prachtig stukje Nederland. Carlo en Claire bedankt voor jullie gastvrijheid.

Fantastisch... beter kun je werkelijk niet wensen.

Fam. J. Spits
        5-4-2018

Alles was super goed, ontvangst met koffie en paaseitjes, hartelijk behulpzaam echtpaar, zeer nette prijs (SVR) douche zonder muntjes, heel schoon. Fijne royale plaatsen, heerlijk tussen allerlei soorten sparren e.d. Rust, maar óók een gezellige ruimte om met elkaar te zijn, TV te kijken, bibliotheek, koffie, zelfbediening als er niemand is, met het vertrouwen dat je geschonken wordt dat je op een lijstje invult wat je hebt gebruikt. In twee minuten de weg oversteken en je hond uitlaten, vlak bij een stuk bos. Wij konden geen nadelen vinden. Twee moderne sanitaire voorzieningen met douches, toiletten (ook privé te huren) verder sauna, fitnessruimte, comfortabele vaatwasplaatsen, tevens wasmachines e.d. Boomgaard en Bloementuin waarvan je vrij mag plukken (in de goede tijd uiteraard) mooie vijver waar het heerlijk toeven is. Zeer praktische sanitaire voorzieningen voor inname drinkwater, afvoer vuil water en ledigen chemisch toilet. OK

Perfecte camping met vriendelijk gastgezin!

Bouwe & Angré de Vries
        31-3-2018

Prachtige camping! Zeer nette toiletvoorzieningen, zowel open plaatsen met vergezicht over de velden als beschutte plaatsen aanwezig. Wij komen hier zeker weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sparrenhof in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sparrenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sparrenhof scoort een 9.65 uit 10 op basis van 210 reviews.