Vakantiepark Center Parcs Sandur ***

8,4

Weer vandaag5°-3°

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Sandur voor je op een rij gezet:

1076 reviews over Vakantiepark Center Parcs Sandur in het Nederlands

Genoten van het huisje, het uitzicht en de rest.

Fam. Mertens met kleinkinderen, 3-2-2018
  • Onderkomen9

Voor het eerst met onze kleinkinderen (7 en 9) op vakantie. We zaten in een leuk en knus 4-persoons Juraan-woning waarin alles gelijkvloers was, wat een groot pluspunt was omdat we geen zorg hadden dat een kind (door geklier met elkaar) van de trap zou vallen.

Het uitzicht was geweldig! Het huisje stond aan het water en de omgeving voelde ruimtelijk aan. Er waren veel vogelsoorten (eenden, ganzen, waterhoentjes, meerkoeten, zwanen) en zelfs konijntjes rondom ons huisje die we vanuit de woonkamer konden aanschouwen.

Er was veel te doen voor de kinderen in het grote hoofdgebouw en ook op het enorme springkussen buiten hebben ze zich goed vermaakt op de droge dagen.

Groot park

JG, 22-1-2018
  • Onderkomen7

Wat een ruimte vind je hier. Groot opgezet en goed onderhouden. Bungalow voor acht personen is op de beneden verdieping gezellig ingericht. bovenverdieping mis ik de gezelligheid. Alle apparatuur deed het, maar het wordt wel tijd dat de bungalow een beetje word opgeknapt. Zwembad is oke als het niet te druk is.

Super

Familie Brands, 12-1-2018
  • Onderkomen10

Wij waren met een hele Familie, mooie ruime huisjes en veel ruimte om de deur om gezamenlijk dingen te kunnen doen. Het zwembad was ook erg goed.

Weergaloos

Jos, 12-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wederom een heerlijke vakantie gehad op Sandur. huisje schoon en fris, heerlijkontbijt! Leuke boerderij voor de kids en vriendelijk personeel als altijd. Enige minpunt was de verlichting op de paden. Dit kan echt beter.

Nooit meer

Stefan, 6-1-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Ik ben zeer teleurgestelleld op het vakantiepark Sandur.Waar het op foto's zo mooi rooskleurig uit zag was in het echt heel anders.Teneerste de bedden.Heel slecht ik heb heel slecht geslapen en ben daardoor ziek geworden.Ik heb erge rugklachten.Als je om te relaxen naar dit park gaat raad ik je het heel erg af.Maar het is wel een mooi natuurgebied.Maar ik raad sandur zeer zeker af!!!!!!

mooi ,ruim en vriendelijk park

elsahs, 5-1-2018
  • Onderkomen10

mooie huisjes, met alle comfort wat je tijdens een vakantie nodig hebt.

Goed begaanbare wegen, hetgeen ook voor de kinderen leuk was om te skaten.

Parc sandur is een rustig Park, waar het goed vertoeven is voor jong en oud.

heerlijk ontspannen!

Tanja vL, 5-1-2018
  • Onderkomen9

De huisjes liggen schitterend aan het water

fantastisch,wij waren met gezin van dochter.

Ria van Huessen, 5-1-2018
  • Onderkomen9

Wij vonden alles heel goed. Wij waren het paasweekend en we werden heel hartelijk welkom geheten en alles ging heel snel. De huisjes zijn heel leuk en wat fijn is, ze staan allemaal apart. Ook is er een fijne supermarkt, dus je hoeft niet het park af om boodschappen te doen. Ook is het leuk om naar Emmen te fietsen en dan de dierentuin te bezoeken.

Prima

Lekniw, 27-12-2017
  • Onderkomen10

Vip huisje erg mooi ingericht en ruim. Erg leuk voor de jongere kinderen. Mooi park netjes en schoon. Enige minpunt was het eten bij dock 5. Het eten werd lauw geserveerd, als dit wat warmer zou worden geserveerd zou het top zijn! Aangezien ze niet alle borden in 1 x kunnen brengen moet je even wachten totdat iedereen wat te eten heeft! Verder is het personeel zeer vriendelijk!

Voor herhaling vatbaar..

Wy vonden het geweldig.

Nederveld, 14-12-2017
  • Onderkomen7

Wy vonden het zo geweldig dat we volgend jaar weer komen . De omgeving IS mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Sandur in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Sandur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Sandur scoort een 8.41 uit 10 op basis van 1124 reviews.