Vakantiepark Center Parcs Sandur

Vakantiepark Center Parcs Sandur
8,4

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Sandur voor je op een rij gezet:

1095 reviews over Vakantiepark Center Parcs Sandur in het Nederlands

Jan
7-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Dinsdagavond gelopen , leuke omgeving, toen naar de Plaza voor een ijsje. Niets te krijgen. Snackbar dicht. Bij de Bar: nee helaas. Op het plein zat niemand. Geen muziekje , geen gezelligheid.Trieste bedoening

Leuk park

Richelle
6-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi park met leuke vrijstaande huisjes.Gezellig ingericht en schoon.

Jammer dat sommige gasten hun honden in de tuin loslaten en hierdoor onze kinderen in onze tuin er last van hadden ,vervelend!

Waarom geen speciale omheinde tuinen voor honden want het stikt ervan!

Top Center Parcs voor een betaalbare prijs

Van den Hoorn
30-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Hadden een 8 persoons cottage 233 Premium, lekker dicht bij het centrum en lekker rustig aan het water incl steiger. Vriendelijk personeel en The Grill Company is echt top, goed vlees en lekker. Zwembad is klein maar goed onderhouden (voor €5,- pp incl parkeerkaart) kun je zwemmen hij De Huttenheugte. De Plus supermarkt is helemaal top met normale prijzen (niet duur zoals andere parken van Center Parcs). Hopen dat de andere eilanden ook snel cottage op gebouwd worden (cottage Exclusie) zou een toegevoegde waarde zijn voor dit park) het personeel is vriendelijk naar hun klant.

Wij komen zeker weer terug

Geweldig park!

Pascalle
24-6-2018
  • Onderkomen10

Prachtig park, ruimtelijk, huisje aan het water op groot stuk grond, privacy, prachtig meer, gezellig centrumgebouw met heerlijke horeca

Voor herhaling vatbaar!

Gerda
19-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Mooi park, huisjes aan het water. Leuke omgeving voor een dagje uit zoals Wildlands en Veenpark. Ook in Duitsland ben je zo. In deze periode hadden de ganzen jongen en daardoor wel last van ganzenpoep en s'morgens vroeg waren ze luidruchtig. Was wel leuk om ze bezig te zien met hun jongen.

Prachtig park

Loes
14-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Wij waren aangenaam verrast over parc sandur. Wij hadden een twee persoons vip huisje, dat zag er aardig uit. Vooral het park op zich vonden wij erg mooi. Het eten in het restaurant was prima. Er lag een briefje dat je de ganzen niet mag voeren, er waren er daar heel veel, maar wij vonden dat gezellig.Dicht bij Wildlands en een schitterend centrum van Emmen. Als je van shoppen houdt zit je daar goed.

fantastisch

fam van Uffelen
12-6-2018
  • Onderkomen10

Het is een mooi goed verzorgd park,huisjes perfect, centrum mooi geworden. Zwembad is niet zoals je van centerpark verwacht maar voor ons doeleinden uitstekend. Zeker een park waar wij met een goed gevoel aan terug denken en terug gaan komen. Snackbar heeft alles wat je je wensen kan, was smakelijk. Restaurant waren stil maar zeker voor herhaling vatbaar. Je krijgt in dit park waar voor je geld. Voor ons is Center Parcs Sandur het geld dubbel en dwars waard, hopelijk word deze standaard voor elk centerparc een feit zowel van de huisjes als service. Zeker tot ziens want wij komen spoedig nogmaals naar dit mooie park!

onvergetelijk

Fam Janssens
4-6-2018
  • Onderkomen9

Na een ongeval op het park in de zomer van 2017 waarbij ik onze zoon in z'n rolstoel wilde beschermen tegen een loslopende hond die uitviel naar hem en ik werd gebeten in mijn hand en buiten de schuld om van het park hebben wij een nieuw verblijf mogen boeken van dhr de Groot. Vele malen nam dhr de Groot kontact op hoe het herstel proces verliep. We hebben dit verblijf gekoppeld aan onze 20 jarig huwelijks jubileum. Wat we niet wisten is dat we een VIP huis kregen en volledig zijn verzorg en verwend. Het was een onvergetelijk weekend geworden en waar we jaren met veel plezier op terug kunnen kijken. Bij deze dhr de Groot en medewerkers van park Sandur nogmaals bedankt voor het onvergetelijke weekend.

Geweldig

Molendijk
2-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

De omgeving is goed. Huisje was goed alleen met warm weer is het te heet en te benauwd in het huisje. Geen airco of ventilator. Ga niet eten bij de grill company. Niet lekker te oud vlees en kip. Alleen de soep was lekker

Mooiste park van NL

Johan
1-6-2018
  • Onderkomen9

Mooiste park van NL, wat een uitzicht, restaurant grill geweldig, kom heel graag snel weer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Sandur in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Sandur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Sandur scoort een 8.41 uit 10 op basis van 1143 reviews.