Vakantiepark Center Parcs Sandur

Vakantiepark Center Parcs Sandur
8,4

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Sandur voor je op een rij gezet:

1102 reviews over Vakantiepark Center Parcs Sandur in het Nederlands

Met jonge kinderen

Niet snel nog een keer!!

Denise
5-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Het huisje wad echt heel vies en wat achterstallig onderhoud..maar te doen..het huisje lag vol met hondenharen net zoals het bad..beetje jammer als je baby van 10 maanden erin komt te zitten omdat je er dan ook pas achterkomt...bad kon niet meer leeg en volgens td.kwam dit door de.viezigheid dat deze zo vast zat...vervolgens gebeld en zouden vloeren na komen doen de volgende dag.Kleed hebben we uit t huis verwijderd in de berging.(lag glas,hondenharen onder) We hebben uiteindelijk maar schoonmaakmiddel etc.gekocht en eerst maar eens flink gepoetst..we zaten met een baby van 10 maanden die kroop en handjes in dr mondje steekt...klacht neergelegd bij receptionist en die vertelde dat ik dan maar een luxer huisdiervrij huisje had moeten nemen (nee moet sowieso goed zijn!! we hadden huisdiervrij maar boeking was misgegaan dus ...jongen in zwembad (loopt wat moeilijk =)echt super lief en vriendelijk net als bediening..verder leuk net park

Leuke vakantie

S
1-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Mooie huisjes en ruim opgezet. Geen inkijk van buren.

Kindercottage is super voor de kleintjes! Wel weinig speelgoed dus zelf speelgoed meenemen is wel een soort van noodzakelijk.

Het centrum is mooi opgezet, alleen mis ik wel een winkeltje met kleding e.d zoals op andere CP parken. Supermarkt is oke maar altijd erg druk waardoor je lang in de rij bij de kassa staat:( en de broodjes service is niet om over naar huis te schrijven, het lijkt erop of het broodjes zijn van de dag ervoor, of het tegenovergestelde niet goed afgebakken.

Al met al wel de moeite waard om weer heen te gaan, zeker voor de vis liefhebbers.

• Onderkomen9

Parc Sandur heeft mooie luxe cottages. Wij hadden een VIP cottage. Het huisje was schoon en fris en vrij nieuw. We hebben al ervaring met de Hutteheugte en Limburgse Peel waar ondanks venieuwing verouderde huisjes staan.

We gingen bewust de week na de”bouwvak” om dat dit voor ons als jong gezin gunstiger was qua prijs.

Voordeel ten opzichte van andere Center parcs voor ons; klein zwembad dus ideaal met een dochter van 11 maanden.

Een plus supermarkt. Die de normale aanbiedingen heeft dus geen dure supermarktet. Wat we ook positief vonden dat onze auto bij het huisje geparkeerd mocht worden.

Nadelen; veel autoverkeer op het park ook na in en uitcheck dagen. Goed aangelegde voetpaden maar slecht te bewandelen paden met een kinderwagen door vernieuwde schelpenpaden. Minder vriendelijk personeel op de terrassen in de Market Dome.

We hebben een fantastische vakantie gehad hier.

Geweldig park

Fam. D.
25-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig watergebied. Heel rustgevend.

s Avonds heerlijk aan het water gezeten. Mensen waren er aan het vissen en varen. Wij hebben zelf ook een fluisterbootje gehuurd en nog een trapbootje (zwaan). Beide erg leuk. Zwembad is goed; leuke glijbaan en je kunt gratis in de sauna. Ook een kiosk aanwezig waar je koffie, fris, ijs en snacks kan halen. Park is super verzorgd. Nette uitstraling. Onze kinderen vonden de dierenweide/kinderboerderij en kabelbaan ook erg leuk. Je kunt in het barbecuerestaurant heerlijk eten. Snackbar ook prima! Plaza is rustig maar prachtig aa gekleed. Supermarkt is ideaal..prijzen zijn er normaal. Leuk speelparadijsje voor de kinderen en een soort kleine casino aanwezig. Wij zaten in een 4 persoons vip woning.Top. Mooie badkamer met sauna. In Emmen kun je fijn winkelen. Gezellige plek met natuurlijk Wildlands en wereldrestaurant Puur. Vriendelijk personeel. Kortom: supervakantie op een toppark! We komen weer!!!

Nooit meer

Mariska
15-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Park huisjes en omgeving waren mooi en netjes vriendelijk personeel.

Savonds geen live muziek zoals omschreven en wat we gewend zijn van cemterparcs. Jammer van onze vakantie .

Alles was om 22.00 dicht .erg jammer .

Voor mensen die van rust en natuur houden prima park maar voor ons geen tweede keer meer

fifty-fifty

Jeffrey
13-8-2018
  • Onderkomen4

handdoekpakket had te weinig handdoeken, standaard/welkomstpakket ontbrak, campingbed ondanks bijgeboekte kinderbed als enige slaapplek, na melding eerste keer geen gehoor, tweede keer kwamen ze een tweede campingbed brengen en de derde keer nog steeds geen bed.

de huisjes zijn niet omheind, dus let op met peuters!

Ondanks deze zeer slechte start een goeie vakantie gehad. Eten is niet geweldig op het park hier maar het zwembad is prima, binnenspeel verblijf was goed, supermarkt is handig in de buurt.

Zonder de slechte start was het een prima vakantie geweest.

Volgend jaar weer!!!!

Ramona
11-8-2018
  • Onderkomen10

Prachtig mooi park. Heerlijke omgeving om te fietsen, wandelen en voor de liefhebbers vissen! Als je even een weekje wil ontspannen en van de natuur wilt genieten is dit een absolute aanrader! Het zwembad is wel klein maar onze zoon heeft zich er prima vermaakt.

Geen geZelligheid

Jan
7-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Dinsdagavond gelopen , leuke omgeving, toen naar de Plaza voor een ijsje. Niets te krijgen. Snackbar dicht. Bij de Bar: nee helaas. Op het plein zat niemand. Geen muziekje , geen gezelligheid.Trieste bedoening

Leuk park

Richelle
6-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi park met leuke vrijstaande huisjes.Gezellig ingericht en schoon.

Jammer dat sommige gasten hun honden in de tuin loslaten en hierdoor onze kinderen in onze tuin er last van hadden ,vervelend!

Waarom geen speciale omheinde tuinen voor honden want het stikt ervan!

Top Center Parcs voor een betaalbare prijs

Van den Hoorn
30-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Hadden een 8 persoons cottage 233 Premium, lekker dicht bij het centrum en lekker rustig aan het water incl steiger. Vriendelijk personeel en The Grill Company is echt top, goed vlees en lekker. Zwembad is klein maar goed onderhouden (voor €5,- pp incl parkeerkaart) kun je zwemmen hij De Huttenheugte. De Plus supermarkt is helemaal top met normale prijzen (niet duur zoals andere parken van Center Parcs). Hopen dat de andere eilanden ook snel cottage op gebouwd worden (cottage Exclusie) zou een toegevoegde waarde zijn voor dit park) het personeel is vriendelijk naar hun klant.

Wij komen zeker weer terug

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Sandur in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Sandur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.