Géén boekingskosten

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

In Drenthe ligt Center Parcs Parc Sandur. Hier vind je een zwembad met glijbaan en kun je gratis gebruik maken van de sauna. Leuk voor de kids zijn de kinderboerderij en kabelbaan. De supermarkt op het park is wel vaak druk en de broodjesservice niet top, maar gelukkig ligt het centrum van Emmen om de hoek. Of maak een uitstapje naar Wildlands.

1429 Reviews over Center Parcs Sandur

• 9Jose25-09-2022

Een aanrader huisje nr 227

Je hond mag mee, en echt overal komen, erg fijn, goed kunnen oefenen met onze pup, VIP huisje, redelijk schoon, aan het water, heerlijk rustig, bedden lagen lekker, en opgemaakt, iedere ochtend werden broodjes gebracht, lekker bad, heerlijke sauna, we hebben echt een gevoel van vakantie, een aanrader, 1 nadeel, de trap naar slaapkamer is erg smal dus achteruit naar beneden is echt veiliger ook voor ouders met jongekinderen.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Familie Struik18-09-2022

Top park

Toen we op het park aan kwamen was er door het hoofdkantoor een verandering doorgevoerd ondanks onze voorkeurs boeking de receptie heeft dit keurig netjes opgelost. De bungalow was erg netjes en goed schoon en onderhouden. Op het park was het lekker rustig en een plus punt was zeker dat je met de auto naar je huisje mag tijdens je verblijf. Winkels waren er niet veel op het park maar de supermarkt had echt alles we hebben een fijne vakantie gehad en komen zeker weer een keertje terug.

• 8Activiteiten
  • 7Frits18-09-2022

Leuk verblijf in mooi Drenthe

• Veel te zien in de buurt
    • goede voorzieningen
    • niet een echt Centerparcsgevoel eerder Landal
    • 7Activiteiten
  • 4Ans15-09-2022

Nooit meer

Plaza goed onderhouden en schoon. Vriendelijk personeel. Wij verbleven in huisje 140, huisje was bij binnenkomst erg smerig. Overal spinnenwebben en doodgeslagen insecten. De inventaris was te vies om aan te pakken. Geen enkele deur kan dicht. Badkamers en toiletten waren erg vies. Het leek erop dat het huisje niet was schoongemaakt na het verblijf van de vorige gasten. Zelf het huisje stof gezogen echter ruikt de stofzuiger naar hond en zitten de haren vast aan de borstel. (Dit terwijl er bij de reservering is gezegd dat dit geen honden huisje zou zijn) Bovenstaande aangegeven bij de receptie, schoonmaak kosten werden terug betaald.(in bonnen die op het park uitgegeven moesten worden) Schoonmaak zou alsnog langs komen om de badkamer en toiletten goed schoon te maken. Hier echter niks van vernomen. Navraag over de honden haren in de stofzuiger wordt er gezegd dat dit wel een honden huisje is. Erg jammer als je zelf geen hond hebt.

• 3Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Saskia Volgers09-09-2022

Goed park

Mooi park met huisjes aan het water. Het personeel was erg vriendelijk, goeie supermarkt. Het park is een mooie uitvalsbasis. De schoonmaak zou wel beter kunnen.

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Wil en Henk03-09-2022

Voor herhaling vatbaar

Wij verblijven momenteel in huisje 429. In maart zijn wij naar de Huttenheugte geweest maar wat een verschil. Dit park is keurig onderhouden en de huisjes zijn netjes. Alleen 1 minpuntje: het haakje om de achterdeur vast te zetten zit voor mij veel te hoog. (Hahaha) Verder hebben wij aan dit park geen minpunten. We komen hier graag nog een keer terug. Naar de Huttenheugte? Nee, ik denk het niet. Verkeerd huisje en autovrij. Heel vervelend als je een eind moet lopen met je spullen en visspullen. Maar Parcs Sandur? Zeker weten.

• 3Verheijden03-09-2022

Nooitmeer

Prachtig park !!! Huisjes waardeloos gewoon smerig resten van vorige bewoner nog tegen de deuren beddengoed stonk naar zweet was al weken niks aan gedaan huurde het voor ons beide maar gratis bewoners erbij spinnen zelfs de vaat was smerig

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 6Boer28-08-2022

Mooi rustig park

Mooi rustig park met toch genoeg te doen, ook door de ligging aan het water. Alleen waren de huisjes (comfort) erg vies. En zonder sfeer…

• 7Activiteiten
  • 9Arthur14-08-2022

Vijfde keer op dit top park in een mooi huisje!

Sandur is een prachtige locatie waar je goed kunt vissen. De huisjes zijn allemaal vrijstaand en je heb veel privacy. Ondanks dat het afgelopen week helemaal vol geboekt was kon je hier niks van merken. De verbouwing van de plaza en de komst van het Beach House is een enorme verbetering. Voor de Nachos en voor een tapbiertje (Hertog Jan) zit je hier ook goed! Ook zie je lokale recreanten uit de omgeving op het terras, die je voorheen bijna niet zag. Onze kinderen van 15 en 18 hadden twee keer gezwommen en waren wederom al snel uitgekeken op het zwembad. Gelukkig kun je bij de receptie van Sandur tegen een gereduceerd tarief kaartjes krijgen voor de Aqua Mundo van park huttenheugte. Bij aankomst hadden wij op één van de slaapkamers een kapotte rolgordijn. Hiervoor hebben we de receptie gebeld. Binnen een half kwam er iemand van de technische dienst die het probleem kwam oplossen. Wel jammer, dat de Plus supermarkt weg is.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 7SB12-08-2022

Leuk maar er zijn wel een aantal verbeterpunten

• locatie is super, vooral met mooi weer
    • leuk dat honden mee mogen, kunnen daar lekker zwemmen
    • veel privacy bij de huisjes
    • park zelf ziet er goed onderhouden uit. Veel dingen zijn nieuw en alles is schoon en netjes
    • eten bij de horeca is goed
    • supermarkt heeft een groot aanbod en tegen normale prijs
    • er zijn 'kinderhuisjes' met speelgoed en een omheinde tuin

• de schoonmaak van de huisjes moet echt beter!
    • behoorlijk wat dingen kapot in het huisje; zo goed als al het speelgoed (hadden een kinderhuisje) was iets van afgebroken (wat ook gevaarlijk kan zijn) een lege zandbak, pannen waarvan de anti aanbaklaag er grotendeels afbrokkeld
    • de kinderanimatie vonden wij waardeloos. Beperkt aanbod en grotendeels tegen extra betaling. (Spel)show is nog steeds dezelfde als die wij 3 jr geleden op een ander park hadden gezien
    • personeel vonden wij niet klantvriendelijk
    • duur; de prijs/kwaliteit staat niet in verhouding
    • zwembad saai
    • 5Activiteiten