Vakantiepark
8,2

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,6

Omschrijving
In Drenthe ligt Center Parcs Parc Sandur. Hier vind je een zwembad met glijbaan en kun je gratis gebruik maken van de sauna. Leuk voor de kids zijn de kinderboerderij en kabelbaan. De supermarkt op het park is wel vaak druk en de broodjesservice niet top, maar gelukkig ligt het centrum van Emmen om de hoek. Of maak een uitstapje naar Wildlands.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Sandur voor je op een rij gezet:

1108 reviews over Vakantiepark Center Parcs Sandur in het Nederlands

Leuk park voor de honden

N vd B,
30-12-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Leuk park om te wandelen en zeer vriendelijk voor honden. Groot nadeel is dat voor alles, op het zwembad na, extra betaald moet worden. Dagen dat wij hier waren was de fitness 's avonds niet open.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super mooi weekend gehad

Anja Wosten,
15-12-2018
  • Onderkomen10

Super schoonhuisje 296 van alle gemakken en luxe voorzien .Lekker gegeten in het grill restaurant .Er is heel veel te doen voor jong en oud op de plaza en aardig personeel bij de receptie, recreatieteam , schoonmaakteam ,technischedienst . SUPER we komen zekers terug😃😃

Gereisd met vrienden in december 2018

Accommodatie fijn, eetfaciliteiten teleurstellend

Familie V,
18-11-2018
  • Activiteiten7

We hebben een pasgeboren baby en wilde daarom wat meer luxe dichtbij. Vandaar dat we een vip cottage hadden geboekt. Het park is mooi en ruim opgezet met allemaal losse huisjes. Een Vip cottage is qua accommodatie zeker aan te raden. We zijn echter helaas ontevreden over de service en het eten in de restaurants/snackbar. Bij een vip cottage zit een luxe ontbijtservice erbij inbegrepen. Dit wordt netjes iedere ochtend bezorgd in de daarvoor bestemde trolley die de vakantieganger zelf buiten moet zetten. Echter ik spreek van luxe wanneer er keuze is voor iedereen, dus ook bruine, volkomen of meergranen bolletjes. Helaas was het alleen maar wit en werd er een oneven aantal gegeven.

Daarnaast is eten in de restaurants onder de maat. Patat bij de snack&go was erg zout, pizza was eerder brood met heel veel kaas, saté was erg droog en schnitzel was te proeven dat het uit de fabriek kwam. Wij zouden in het vervolg buiten het park gaan eten.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Super

Melissa,
17-11-2018
  • Onderkomen8

Wij waren met een groep op het park en achter ons huisje was drinken weg gehaald dus we hadden heen gebeld naar de receptie dat er drinken bij ons weg was gehaald en stonden ze nog geen half uur later bij ons voor de deur met nieuw drinken voor ons. Dat noem je nog eens een top serves!

Gereisd met vrienden in november 2018

Erg geslaagde vakantie

Peter. Oogt,
30-9-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

De service is erg goed . Erg mooie huisjes . Fijn park en op de plasa veel te doen

Gereisd met partner in september 2018

A.de Graaf,
19-9-2018
  • Onderkomen8

Prima strak en net park Cottage prima,alles erop en aan.Enkel Cottage 268 boeken we

niet meer 2weken daar geweest,overlast van containers ledigen in de ochtend om

7:30 uur en dat een paar keer in de week,kan niet als men met vakantie is.

Gereisd met partner in september 2018

Niet snel nog een keer!!

Denise,
5-9-2018
  • Activiteiten8

Het huisje wad echt heel vies en wat achterstallig onderhoud..maar te doen..het huisje lag vol met hondenharen net zoals het bad..beetje jammer als je baby van 10 maanden erin komt te zitten omdat je er dan ook pas achterkomt...bad kon niet meer leeg en volgens td.kwam dit door de.viezigheid dat deze zo vast zat...vervolgens gebeld en zouden vloeren na komen doen de volgende dag.Kleed hebben we uit t huis verwijderd in de berging.(lag glas,hondenharen onder) We hebben uiteindelijk maar schoonmaakmiddel etc.gekocht en eerst maar eens flink gepoetst..we zaten met een baby van 10 maanden die kroop en handjes in dr mondje steekt...klacht neergelegd bij receptionist en die vertelde dat ik dan maar een luxer huisdiervrij huisje had moeten nemen (nee moet sowieso goed zijn!! we hadden huisdiervrij maar boeking was misgegaan dus ...jongen in zwembad (loopt wat moeilijk =)echt super lief en vriendelijk net als bediening..verder leuk net park

Leuke vakantie

S,
1-9-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Mooie huisjes en ruim opgezet. Geen inkijk van buren.

Kindercottage is super voor de kleintjes! Wel weinig speelgoed dus zelf speelgoed meenemen is wel een soort van noodzakelijk.

Het centrum is mooi opgezet, alleen mis ik wel een winkeltje met kleding e.d zoals op andere CP parken. Supermarkt is oke maar altijd erg druk waardoor je lang in de rij bij de kassa staat:( en de broodjes service is niet om over naar huis te schrijven, het lijkt erop of het broodjes zijn van de dag ervoor, of het tegenovergestelde niet goed afgebakken.

Al met al wel de moeite waard om weer heen te gaan, zeker voor de vis liefhebbers.

• Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Parc Sandur heeft mooie luxe cottages. Wij hadden een VIP cottage. Het huisje was schoon en fris en vrij nieuw. We hebben al ervaring met de Hutteheugte en Limburgse Peel waar ondanks venieuwing verouderde huisjes staan.

We gingen bewust de week na de”bouwvak” om dat dit voor ons als jong gezin gunstiger was qua prijs.

Voordeel ten opzichte van andere Center parcs voor ons; klein zwembad dus ideaal met een dochter van 11 maanden.

Een plus supermarkt. Die de normale aanbiedingen heeft dus geen dure supermarktet. Wat we ook positief vonden dat onze auto bij het huisje geparkeerd mocht worden.

Nadelen; veel autoverkeer op het park ook na in en uitcheck dagen. Goed aangelegde voetpaden maar slecht te bewandelen paden met een kinderwagen door vernieuwde schelpenpaden. Minder vriendelijk personeel op de terrassen in de Market Dome.

We hebben een fantastische vakantie gehad hier.

Geweldig park

Fam. D.,
25-8-2018
  • Activiteiten10

Prachtig watergebied. Heel rustgevend.

s Avonds heerlijk aan het water gezeten. Mensen waren er aan het vissen en varen. Wij hebben zelf ook een fluisterbootje gehuurd en nog een trapbootje (zwaan). Beide erg leuk. Zwembad is goed; leuke glijbaan en je kunt gratis in de sauna. Ook een kiosk aanwezig waar je koffie, fris, ijs en snacks kan halen. Park is super verzorgd. Nette uitstraling. Onze kinderen vonden de dierenweide/kinderboerderij en kabelbaan ook erg leuk. Je kunt in het barbecuerestaurant heerlijk eten. Snackbar ook prima! Plaza is rustig maar prachtig aa gekleed. Supermarkt is ideaal..prijzen zijn er normaal. Leuk speelparadijsje voor de kinderen en een soort kleine casino aanwezig. Wij zaten in een 4 persoons vip woning.Top. Mooie badkamer met sauna. In Emmen kun je fijn winkelen. Gezellige plek met natuurlijk Wildlands en wereldrestaurant Puur. Vriendelijk personeel. Kortom: supervakantie op een toppark! We komen weer!!!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Sandur in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Sandur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.