Camping De Drie Provincien

98 reviews over Camping De Drie Provincien in het Nederlands

schitterend

Kris
1-6-2018

Wow wat een camping. Bijzonder ruime plekken, de meesten met mooi uitzicht. Alles piekfijn onderhouden. En ook niet onbelangrijk het is er super rustig. Een aanrader voor een wandel of fietsvakantie in een prachtige omgeving. Je stapt zo een mooi natuurgebied in en de fietsmogelijkheden in de buurt zijn fantastisch. Uitgestrekte bossen en heidevelden, eindeloos fietsen langs het water en door de velden...het kan er allemaal. Je vindt er geen animatie, speeltoestellen, sportveld...., maar des te meer rust. Wij komen zelden twee maal op dezelfde camping maar voor deze camping gaan we zeker een uitzondering maken!

Zeer mooie camping met een voortreffelijk restaura

Thea van hofwegen
10-1-2018

Rust en ruimte en niet geschikt voor kinderen

Nog nooit zoeen mooie camping gezien en erg rustig

Ricus stout
31-10-2017

Het is niet geschikt voor kinderen

Het is erg rustig en een leuk vis water

Fantastische camping en aardige mensen

Ricusstout
        27-10-2017

Het is erg rustig gelegen je moet er van houden

Niet geschikt voor kinderen

Goed vis water

Ans
        30-9-2017

En super camping gezellig en een top restaurant. Het valt niet mee om de camping nog te overtreffen.

Een mooie camping.

Annemiek en wibo born
        24-9-2017

Een goed restaurant, en vriendelijk penseel hans en Wendy.

Rustige camping in een mooie omgeving.

Henk Schaak
        8-9-2017

De camping is echt iets voor rust zoekers. Het is er netjes en goed onderhouden.

Er zijn vooral ouderen op de camping.

De omgeving is vooral geschikt voor fietsen en wandelen.

Nadeel is dat er geen camping winkel is. Ik vind het fijn om in de ochtend verse broodjes te kunnen halen.

Er is wel een goed restaurant, echt een aanrader.

Ik kan deze camping aanbevelen voor echte rust zoekers.

Heel ontspannend ,

Corrie van der Zwaard
        4-9-2017

Mooie ligging met visvijver in het midden, grote ruime en schone plaatsen.

Bij de receptie mooie fietsroutes, gratis te gebruiken.

beste camping ooit,rust. schoon.prachtig.heerlijk

peter van de water
        9-7-2017

bij aankomst word je al ontvangen met een kop koffie .

dan rij je de camping op en dan heb je echt zoiets van wauw...de camping is zo mooi ,zoveel rust,prachtig mooi aan de vijver ideaal voor vissers en te relaxen

mooi groen gras, voor de caravan hebben ze fijn grind dus je kan gewoon als je wil grondtapijt erop liggen,dus geen probleem met het verstikken van het gras.maar wil je geen tapijt is het ook mooi om te zien...alle plekken zijn zo ruim dus genoeg Privacy voor iedereen ....douche,s en toiletten zijn super schoon en verwarmde vloeren ook beugels aan de muur voor als je wat ouder ben dat is dat geweldig .wij hadden dan een plek met water achter de caravan ook voor je vuilwater tank dus heel netjes geregeld allemaal ...echt een topper voor wat oudere mensen ..voor het chemisch toilet ook super geregeld ,winkel voor boodschappen in bakkeveen 5 km haulerwijk 4km heb je coop nog een supermarkt bakker chinees wil je wat meer winkels dan is roden heel leuk 14 km daar zit hema lidl jumbo aldi action enz enz .....de beheerder van deze camping is echt een topper zo zorgzaam en behulpzaam de jongen die het gras maait ook een geweldig vriendelijk persoon.. ik kan nog zoveel goeds schrijven maar ik geef deze camping een dikke tien+

lieve mensen ontmoet het was voor ons een top vakantie dankjewel en tot volgend jaar

groetjes peter en jolanda

Mooie rustige 50+ camping met visvijvers

Meindert van Dijk
        1-7-2017

Afgelopen week hebben we opnieuw genoten van een vakantieverblijf met onze caravan op de 50+ natuurcamping De Drie Provinciën bij Bakkeveen. Gelukkig hadden we onze favoriete kampeerplek bij één van de drie grote visvijvers gereserveerd, omdat bij aankomst de rest van de camping helemaal vol stond. De mooie gevarieerde begroeiing, de vele zingende vogels, de ruime kampeerplekken en het uitstekend onderhouden sanitair verleiden ons steeds weer om terug te keren naar deze camping op de grens van de provincies Groningen, Friesland en Drenthe.

Er waren talloze momenten dat we op de camping niets anders hoorden dan het zingen van de vogels en het kwaken van de kikkers. Niet voor niets was deze camping in 2016 genomineerd als de beste camping voor rustzoekers. In 2015 was de camping ook al genomineerd voor de titel 'Mooiste 50+ camping'

Vanaf de camping hebben we heerlijk gewandeld door het aangrenzende natuurgebied Mandeveld en over de Duurswouderheide, gelegen aan de andere kant van Bakkeveen.

Verder hebben we smakelijk gegeten in het bijbehorende restaurant. Een andere tip voor lekker eten is hotel-restaurant De Stripe tussen Bakkeveen en Wijnjewoude. Het ligt bovendien mooi centraal tussen de natuur- en wandelgebieden Landgoed De Slotplaats,

't Oude Bosch en de Duurswouderheide. Voor de liefhebbers van ambachtelijke biersoorten: het restaurant-middagcafé De Drie Provinciën serveert ook een heerlijk Grunn Dreidubbel Tripel bier!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Drie Provincien in Een - Een West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Drie Provincien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Drie Provincien scoort een 9.14 uit 10 op basis van 100 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: