Camping De Drie Provincien

Weer vandaag2°-1°
Camping De Drie Provincien
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor De Drie Provincien voor je op een rij gezet:

Laatste review

Corina Hendriks,
26-11-2018

Een zeer mooi aangelegde, rustige camping voor de 50-plusser. Drie visvijvers met veel vis, zeer grote plaatsen, schoon sanitair. Heerlijk restaurant. En mooie fietsomgeving, door de provincies Friesland, Groningen en Drente.

114 reviews over Camping De Drie Provincien in het Nederlands

Corina Hendriks,
26-11-2018

Mooie groene camping voor rustzoekers

Ed,
10-9-2018

Mooie groene camping voor rustzoekers. Ideaal voor mensen die houden van vissen, dit kun je zo voor je tent doen als je wilt. Het is op de camping rustig en de sfeer is gemoedelijk. Deze camping maakt het extra speciaal om aan het water te staan, dit is dan ook een aanrader als je reserveert.

Het sanitair is goed en schoon. Enige minpunt vonden wij het betalen voor de douche en warm-water. Gedoe met muntjes. Verwerk dit gewoon in het tarief (bij Acsi zit het zelfs al in het tarief).

Leuke omgeving om te wandelen en te fietsen. Naast de camping ligt een mooi bosgebied met heide.

Heerlijk ontspannen door fietsen en wandelen

Bregje Koning,
8-9-2018

Heerlijk gekampeerd in mooie omgeving. Fraaie groene camping met groot wandelgebied ernaast. Bij de receptie liggen gratis fietsroutes. We hebben genoten van actief ontspannen in de natuur.

Formidabel!

Familie Van Driel,
3-9-2018

Heerlijke plek om bij te komen, om gewoon lekker te ontspannen met elkaar. De camping is mooi groen en plaatsen zijn ruim. Het publiek is wat ouder en dat is fijn voor de gezellige sfeer.

Genoten van de weldadige rust.

We hebben leuke fietstochten gemaakt in de omgeving door het bos, weiland en naar gezellige dorpjes.

We hebben genoten en zijn echt onthaast.

Geweldige camping

Gerda,
2-9-2018

Super verblijf gehad!

Alweer ons 3e vakantie op deze fantastische camping. Heerlijk tot rust gekomen op een heel mooi plekje aan het water. Dank aan allen, jullie hebben het goed voor elkaar en we komen zeker terug

Geweldige plek.

Charlotte,
2-9-2018

We boekten bij De DrieProvinciën voor een week; we bleven drie weken. Wat een bijzondere camping! Een oase van rust, midden in de natuur, prachtig aangelegd, alles zeer verzorgd en een restaurant met een uitstekende keuken. Kortom: alles klopt hier. Een groot compliment voor Ronald Boels en zijn team!

Prachtige camping!

Annick,
1-9-2018

Deze camping is gewoonweg prachtig! Heel ruime, mooie, verzorgde plaatsen.

Er zijn drie mooie vijvers waarin gevist kan worden.

Het sanitair is heel proper. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij, als niet 55 plussers, genoten met volle teugen van de stilte op dit mooi terrein.

fantastich

charles meijer klant no 211888,
12-8-2018

prima camping voor 55+ heel mooie camping mooie omgeving prima eten sanitair zeer schoon,kortom een camping waar je zeker terug komt ruime plaaatsen met veel rust

Gerard,
8-8-2018

Heerlijke rustige camping met fijne plaatsen, wij hadden een mooie plaats aan de vijver. We zijn helemaal uitgerust en hopen in september weer te komen. Verrassend afwisselende omgeving!

Fantastisch.

Staf Gerrits,
5-8-2018

Fantastisch mooie en mooi gelegen camping. Camping is voor echte rustzoekers, liefhebbers van sportvissen(3vijvers), wandelen en fietsen.

Wij komen al sedert 1999 met enige regelmaat op deze camping en hebben veel zien veranderen. Ronald Boels investeert heel veel in zijn camping om het de gasten naar de zin te maken en om de camping mooi te houden.

Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Op de camping niet alleen Ronald maar ook Ajith. In het restaurant/terras word je in de watten gelegd door Hans en Wendy.

Ook deze keer weer bedankt allemaal voor de fijne tijd en we komen zeker terug.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Drie Provincien in Een - Een West, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Drie Provincien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.