Vakantiepark Westerbergen *****

Super entertainment.

Aanrader.

Walda Onderstal, 19-2-2018
  • Onderkomen8

De verlichting in het park is niet helemaal top. Heel donker op het park in de avond. Is echt een tip om hier iets mee te doen. Verder niets op andere te merken. Super verblijf gehad. Aanrader

Top park

D. Uzun, 19-2-2018
  • Onderkomen10

Wij zijn vandaag pas terug gekomen van onze weekendje westenbergen. Wij hadden een top Bungalow alles was naar de wens, en het personeel was spontaan en vriendelijk. Caissière in de winkel was ook heel vriendelijk en hulpzaam. Kinderen hebben lekker gezwommen en gevoetbald bij de speeltuin. Ik kan iedereen aanraden. Natuurlijk zijn er wel minpunten maar het is maar hoe je het bekijkt. 🤗👍

We hebben een aantal aanbieders voor Westerbergen voor je op een rij gezet:

Super weekend voor een nette prijs!

Bas, Yvonne en Benthe, 19-2-2018
  • Onderkomen10

Super lekker weekend gehad in een Sequoia (c6) huisje met houtkachel. Super dat zelfs het hout en de aanmaakblokjes geregeld zijn. We zijn hier een lang weekend geweest en hebben heerlijk genoten!

Voor herhaling vatbaar

Wil, 17-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Leuk no nonsens park met schone bungalows welke op ruime afstand van elkaar liggen met alle noodzakelijke voorzieningen.

Eten en drinken voor een goede prijs, leuk personeel, goede animatie.

Prima prijs / kwaliteit verhouding.

• Onderkomen10

Morgenochtend jammer genoeg weg vrijdag 16 februari komen beslist snel binnenkort terug

We hebben in alles genoten op dit park ongelovelijk geen enkel minpuntje alles echt alles super top netjes schoon zeer fijn vriendelijk ontvangst uitleg bij aankomst warm ontvangst iedere dag van alles te doen heel fijn personeel overal komen dit jaar snel weer terug

Kortom een hele dikke 10!!!

Familie blom huisje 130

Wij komen zeker terug!

anneke, 16-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Prachtig kleinschalig park met prettige sfeer, fijn restaurant en een goed recreatieprogramma.

Medewerkers zijn uiterst vriendelijk en we hadden een huisje met vrij uitzicht.

Top vakantiepark voor kinderen!

Fam. van den Berg, 14-2-2018
  • Onderkomen8

Professioneel geleid vakantiepark. Medewerkers zeer vriendelijk. Hier geweest met zoontje van bijna 2 en zoontje van 5 jaar, heerlijk park voor deze kinderen. Zwembad keurig schoon en gerenoveerd. Huisje ook keurig schoon en gerenoveerd. Mooie omgeving, we komen hier zeker terug!

Leuk voor 1 weekendje

Mareille, 14-2-2018
  • Onderkomen6

Het personeel is erg vriendelijk. Ook is er voldoende te doen een zwembad , midgetgolf , supermarkt, fietsverhuur , restaurant, indoorspeeltuin , snackbar. vervelen hoef je je hier niet. In de omgeving is een bezoekje voor kleine kids onder de 7 leuk om naar zoo bizar in museumdorp Orvelte te gaan of Taman Indonesië. Wij hadden het huisje de kraaiheide nummer 17 voor 6 pers. Voor 6 pers vonden wij het te klein. Gelukkig waren we met drie dus dat was wel te doen. Wel erg simpel en oud , maar wel schoon. Geen vaatwasser. En 4pits gasfornuis. Het zwembad is simpel. Voor kleuters weinig te beleven. Kluisje huren is 20 eurocent. Wel handig om te weten stond in brochure. Geen zicht op indoorspeeltuin vanaf het resraurant. Wel lastig met kids onder de 4.

fantastisch

Rein Breekveldt, 2-2-2018
  • Onderkomen8

het was een heel mooi huis en smaakvol ingericht

We hebben een aantal aanbieders voor Westerbergen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Westerbergen in Echten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Westerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Westerbergen scoort een 8.58 uit 10 op basis van 1401 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: