Vakantiepark Westerbergen

• 7.4Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Familiepret op Vakantiepark Westerbergen in Echten. De bungalows zijn wat gedateerd, maar een deel is gerenoveerd en je kunt ook overnachten in een moderne glampingaccommodatie. Sommige zelfs met jacuzzi. De goede animatie en de minigolf maken dit park kindvriendelijk en het personeel is erg gastvrij. Op 15 minuten afstand van Hoogeveen.

Contact

1592 reviews over Vakantiepark Westerbergen

• 2019
    9Debbie Bootsma06-12-2019

Alweer geboekt voor volgend jaar!

We hadden het Sinterklaas arrangement geboekt en het was in 1 woord fantastisch! Heel veel leuke activiteiten voor kinderen: knutselen, dansen, theater, kinderbingo (nu gelukkig met plaatjes in plaats van cijfers), pepernoten bakken, schaatsen. Aan zwemmen zijn we niet eens toegekomen! Bij de prijs was 1 x ontbijt inbegrepen en een bezoek van 2 pieten. Het animatieteam is altijd geweldig en het personeel is vriendelijk en denkt met je mee. Er is een mooi en goed restaurant en een snackbar waar je zelfs als het druk is snel je bestelling krijgt. We zaten nu in bungalow Meidoorn, heel mooi! De oudere bungalows kunnen muf en vochtig zijn. In de zomer gaan we voor de vierde keer en het Sinterklaasarrangement voor volgend jaar hebben we ook weer geboekt.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Rosa16-10-2019

Een mooi park!

Mooie locatie, vriendelijk personeel, ruim zwembad, gezellig restaurant, leuke binnenspeeltuin, bosrijk park, goed recreatieteam.

• 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 1Susan15-10-2019

Verschrikktlijk

Leuk park maar zeer verouderd. We hadden een bungalow waar het stonk naar de vocht en de schimmel onder de matrassen zit. Voor kleine kinderen dus echt niet bevordelijk. Ik snap niet dat ze zoiets durven te verhuren.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Daniel19-09-2019

Top vakantie gehad in juli. Kids hebben zich prima vermaakt. Park is niet te duur en van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel, leuke en uitgebreide animatie, veel buitenspeel mogelijkheden. Heerlijk eten en drinken voor een schappelijke prijs in het restaurant en een kleine, maar leuke binnenspeeltuin aanwezig bij het restaurant. Binnen en buiten zwem faciliteiten aanwezig. Het buiten zwem gedeelte is heel leuk bedacht en in gericht met een fijne, schone lig weide erbij. Binnen zwembad is simpel en niet zeer groot, maar onze kinderen hebben zich er goed mee geamuseerd. Aanwezige badmeester let goed op. Huisje was zeer netjes en schoon. Hier gaan wij zeker weten vaker terug komen in onze vakanties!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Dorette16-09-2019

Fantastisch familieweekend gehad met kids 2 -11

Groot familiepark zonder overdreven commercieel te zijn. Wij waren hier met de hele familie voor een heerlijk weekend! Een groep met kleine en grote kinderen en verschillende wensen... Een uitdaging! Maar we hadden het niet beter kunnen treffen. In heidechaletjes 701,702,703,704 en 706 voor de familie met een kleiner budget, zaten we allemaal gezellig bij elkaar. Geweldig om vanuit je huisje op het speeltuintje te kijken en de kids te zien spelen. (ook heel leuk voor opa en oma). Fantastische service van het park, we konden er eerder in en mochten op zondag rustig aan doen, zo fijn. Mazzel hadden we met de nazomerfair en het prachtige weer. Het animatieteam was superleuk, heel pro-actief en daardoor konden de papa en mama's even een biertje bij de platenbar doen, terwijl de kids knutselden in de tent. Huisje was ook echt super, schoon, fijn bed (alleen zacht kussen) en van alles voorzien. Het enige wat we misten : tuinstoelkussens ;)

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Linda Poreber-Hoogstraten31-08-2019

Doen!

Het was een Geweldig verblijf! De kinderen hebben zich 3 weken super goed vermaakt! De eerste week hadden we regen, maar dat weerhield de kinderen niet van buiten spelen, modder maken, fietsen. De animatie die week werd druk bezocht. En de musical waar onze dochter al een jaar naar uitkeek, was echt geweldig! Goed begeleid door het recreatieteam. De 2 weken die volgden werden met de dag mooier! Erg vriendelijk personeel, dat goed meedenkt. Locatie is prachtig. Midden in het bos. Minigolf, zwemmen, fietsen, allerlei spellen, echt van alles is er te doen! Wij raden deze camping aan aan iedereen die wil genieten van natuur, gezelligheid, ontspanning!

• 10Onderkomen

• 9Loes van Essen31-08-2019

Heerlijk!

Wij zijn hier 5 dagen geweest omdat we in het buitenland in het ziekenhuis zijn beland wilde we toch nog even het vakantiegevoel krijgen de laatste week van de vakantie! Nou dat is gelukt!

Mijn zoontje van bijna 6 heeft genoten. Wij ook trouwens! Van de mooie bosbungalow met elke ochtend de eekhoorns voor de deur. Het zwembad, de speeltuin, midgetgolf, de shows, de lampionnenoptocht ja van wat niet eigenlijk!

Winkeltje is ideaal met schappelijke prijzen maar je bent ook met paar minuten in Hoogeveen.

Vanochtend was mijn zoontje aannhet huilen omdat hij het park zo miste nou dat zegt genoeg toch!

• 9Onderkomen

• 10Jasmijn van Rigteren30-08-2019

Optimaal Genieten voor echt(en) iedereen! ^_~

Wij verbleven in de plaggenhut. Dat was wel wat je noemt glamping-waardig! Van afwasmachine en magnetron/T.V. tot Senseo apparaat + gewoon koffie apparaat. En de w.c. + douche zaten gewoon in het huisje dus niet met de w.c. rol onder je arm naar buiten 's nachts. Wat was dat luxe zeg! En alles was ook nog eens goed schoon. Buiten de gave accomodatie om was het park zelf ook echt te gek en up to date verzorgd. Alle medewerkers even aardig, het animatie/recreatie team was zó leuk, gedreven en begaan met ie-de-reen (je zag ze zelf ook lol erin hebben en samen collegiaal gezellig hebben, echt zó genieten ook om dat te zien) dan weet je dat het gewoon supergoed zit allemaal.Ik kreeg gewoon ook zin om er te werken (haha..horeca meisje he).Het is een familie bedrijf wat familie park ademt gewoon!Kinderen jong én oud vermaken zich er ook uitstekend. Van knutselen tot boogschieten en zoveel meer. Wij gaan snel weer! Bedankt vd fijne vakantie!

• 10Onderkomen

• 8Ilona Peters30-08-2019

Ertussen uit

Mooie huisjes leuk gezellig park. Vriendelijk personeel. Echt een vakantie gevoel. Alleen de huisjes waren bij aankomst erg stoffig

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in september 2018

• 8Jolanda21-08-2019

Mooie camping

seizoensplekken en korte verblijven zijn gemixt op de kampeervelden. Wij stonden op een veld waar bijna alleen maar seizoensplekken waren. Hierdoor was het moeilijk contact maken met buren, omdat zij elkaar allemaal heel goed kennen en je als buitenstaander er moeilijk tussenkomt. Ook is het met seizoensplekken zo dat het voorkwam dat er een hele rij caravans leegstond omdat de mensen naar huis waren. Niet de meest gezellige manier van kamperen. Zet de kortere vakantie vierders met kinderen bij elkaar op een leuk veldje en maak duidelijk welke plaatsen seizoensplaatsen zijn. Recreatieactiviteiten zijn heel leuk, vooral de musical die georganiseerd werd! Enthousiaste recreatiemedewerkers. Onze 7 (en een half)jarige jongen mocht helaas niet meedoen met de voetbalactiviteiten: die waren vanaf 8 jaar. Dat was jammer voor hem. Erg fijn dat ik krukken mocht lenen van het park toen ik deze nodig had. Goed optreden van BHV’ers.

• 7Activiteiten
    • 5Onderkomen

44 tips over Vakantiepark Westerbergen

• Fam.Zuijderwijk, 20-05-2014

Bezoek ook het terras en bar!

• Marleen, 11-05-2014
    • Huisje nr 86! In doodlopend hofje, heel privé, stil en zonnig terras!
    • Dichtstbijzijnde tankstation komt eigenaar(?) persoonlijk de tank vullen. Waar zie je dat nog? *Gourmetten in huisje. Via supermarkt op het park te regelen. Vlees van keurslager, goede prijs!
    • Attractiepark Slagharen via het park! 30 euro voor 4 personen!
    • Dagje Meppel

• Ton Nies, 11-01-2012

Internet in de huisjes. Perfect.

13 vragen over Vakantiepark Westerbergen

• Ruud, 28-01-2019

Wandelen

Hallo, wat zijn de mogelijkheden om te wandelen vanaf het park ?

• kaleveld, 07-03-2018

vraag

heeft er iemand ervaring met de Bosbungalow Sequoia (C6) op dit vakantiepark of de chalet type c. Zijn deze gerenoveerd of oudbollig

• Sam, 25-03-2017

8 persoonshuisje echtense kei

Kan iemand mij vertellen hoe deze huisjes aan binnenkant eruit zien? Op foto's erg oudbollig. Vorige jaar in 6 pers. Huisje gezeten die geheel gerenoveerd zijn. Zijn deze 8 persoonshuisjes ook gerenoveerd?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan