Vakantiepark Westerbergen

8,3

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen7,7

Omschrijving
Familiepret op Vakantiepark Westerbergen in Echten. De bungalows zijn wat gedateerd, maar een deel is gerenoveerd en je kunt ook overnachten in een moderne glampingaccommodatie. Sommige zelfs met jacuzzi. De goede animatie en de minigolf maken dit park kindvriendelijk en het personeel is erg gastvrij. Op 15 minuten afstand van Hoogeveen.

Laatste review

Fantastisch gehad we komen terug

Struijkenkamp,
11-12-2018
  • Onderkomen8

We waren hier in oktober en toen hadden we gelijk het sinterklaas arangement geboekt. Dat was geweldig. Alleen jammer dat er de eerste avond alleen roetveeg pieten waren. Mijn kleinzoon was daardoor erg teleurgesteld. Dit waren volgens hem geen echte pieten. Gelukkig waren er bij het ontbijt wel zwarte pieten. Dat maakte alles weer helemaal goed. Het ontbijt was geweldig. Het animatieteam ook. Het personeel van de receptie en het restaurant was ook altijd vriendelijk. We hebben ons prima vermaakt. Er was voor iedereen iets te doen. We komen zeker nog eens terug.

Kenmerken

goed naar de zin gehad

Rika Bouwknegt,
9-12-2018
  • Onderkomen9

Het verblijf was uit stekend we hadden 4 huisjes geboekt die goed schoon waren ondanks het slechte weer hebben we ons allemaal goed vermaakt de kleinkinderen vooral in het zwembad (wat eigenlijk wel voor de kleintjes erg koud was) maar ook in de overdekte speeltuin En het ontbijt was goed en het diner was volgens iedereen heerlijk met een leuke bediening

Het was klein maar fijn. Prima dus.

Fam. van Kuijk,
4-12-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Mijn partner en ik hadden een last minute. Het werd n zes persoon huisje. Voor ons prima maar voor zes personen echt veel te klein. Het enige toilet in de badkamer en weinig ruimte voor je spullen maar voor ons dus prima. Mooie omgeving. Aardige mensen, veel vermaak en gezellig restaurant. We hebben het fijn gehad.

Direct boeken

Mooie bungalow en leuk park

Maurits,
  • Onderkomen9

Ik had de Bosbungalow Sequoia geboekt. Superfijne bungalow. Mooi ingericht. Lekker knus en fijne bedden, bank en stoelen. Niet al te groot. Zwembad was aan de koude kant. Maar restaurant was niet te duur en lekker eten. Ook aardig personeel.

geweldig zeker nog een keer

I.M. Glaser,
  • Onderkomen8

prachtige natuur ...leuk zwembad...fijn huisje...fijn met de kinderen en kleinkinderen Sinterklaas gevierd ...er kwamen ook nog 4 zwarte pieten langs geweldig

Wat een fantastisch park

Sabine Elkink,
  • Onderkomen8

Nu net voor de tweede keer geweest. Eerste keer een zonnig weekend in maart. En nu net het sinterklaas arrangement gehad. Allebei de keren top.

Vooral dit keer de animatie voor de kinderen. Echt de hele dag door wat te doen.

Zwembad water mag alleen iets warmer.

J Oosterhof,
  • Onderkomen9

Wij hebben genoten van onze Sint & Pieten arrangement.

Leuke animatie en allemaal netjes voor mekaar. Onz huisje was wel erg basis ingericht maar voor 2 nachtjes met 2 hondjes, 2 kids en zwartepieten met veel pepernoten is dat niet zo erg. De volgende boeking is gedaan maar dan langer en met meer luxe.

Top dus!

we komen zeker terug

José Jas,
1-12-2018
  • Activiteiten9

Heerlijk park met veel activiteiten voor kinderen van diverse leeftijden

Prima park!

R. Veldkamp,
24-10-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Dit was ons tweede bezoek aan vakantie park Westerbergen. De eerste keer (2017) hadden wij een Bosbungalow Kraaiheide (B6) geboekt. Deze bungalow vonden wij erg gedateerd…

Deze keer hebben wij een weekend in een luxe plaggenhut gezeten. Deze was modern en mooi ingericht en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, magnetron en een prima TV). Helaas was hij bij aankomst niet helemaal goed schoon. De faciliteiten op het park zijn prima (restaurant, snackbar en supermarktje) in orde en het personeel in vriendelijk en behulpzaam. Voor de jongere kinderen tot 12 jaar is er genoeg te doen, denk aan de diverse speeltuintjes en het indoor speelparadijs. Het zwembad is niet bijzonder (rechte bak zonder glijbaan en een pierenbadje) maar wel netjes en schoon.

Wij komen zeker een keer terug.

Geweldig

Jurgen,
20-10-2018
  • Activiteiten10

Heerlijk ontspannen op een fijn park. Goede service. De huisje zijn gedateerd. Maar wel helemaal op orde. Wel wat weinig potten en pannen voor 8 personen en 1 wasrekje was ook wat mager. Maar die werden meteen nagebracht na het melden hiervan. De huisjes liggen zo dat er veel privacy is. De kinderen kunnen spelen naar hartelust. Het terras is erg prettig. Ook een goede uitvalshoek voor uitstapjes in Drenthe.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Westerbergen in Echten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Westerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.