Vakantiepark Westerbergen

Lonneke van Rijn
18-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Leuk park met genoeg te doen voor onze kinderen (4+8 jr). Zwembad erbij was fijn tijdens de warmte. Voldoende speelgelegenheden, (redelijk) fris sanitair, 3 x daags reiniging, servicegericht personeel, animatie voor kids +volwassenen (optredens) was goed. Winkel is voldoende te halen, vriendelijk personeel.

Nadelen vond ik: auto' s parkeren op park (parkeervakken) , in het toiletgebouw is op kinderhoogte heet warm water uit druk-kranen te halen (handig voor volwassenen maar onveilig voor onderzoekende kinderen) , de oversteekplaats vind ik te krap (fietsers en wandelaars zitten elkaar in de weg), weinig wasmachines voor zo een grote camping+bungalowpark.

Wij kijken terug op een fijn verblijf van 3 weken

Heerlijke en gastvrije camping met mooi team.

Y Pashouwers
  • Activiteiten9

Wat een heerlijk zwembad! En die hadden wij nodig met de hele week 35+ graden.

Ook het kan je er gezellig zitten en goed eten. Verder weinig op de camping zelf geweest door de warmte. Er mochten wel wat meer bomen staan.

Fantastische weken gehad

Marjoleyn
  • Onderkomen9

Fijne twee weken op de camping gestaan. Toiletgebouw wordt erg goed schoon gemaakt, camping zelf is ook erg schoon en netjes.

Restaurant was boven verwachting goed. Zwembad ook erg mooi en leuk voor kinderen.

Kortom, echt heerlijk vakantie gehad.

Echt een aanrader!

Karin
  • Onderkomen7

Het is echt een kind vriendelijk park. Leuk terras met een grote speeltuin en mini golf. Zwembad is eenvoudig maar heerlijk om een duik in te nemen. Super camping winkel waar je bijna alles kan krijgen. Patat zaak waar je ook pizza's kan afhalen en ijs. Er worden echt heel veel dingen georganiseerd. Sport spel en theater. Voor iedereen wat wils. Wij zijn hier voor de vierde keer geweest. En het is echt een aanrader. Ook voor de wat oudere jeugd 10 tot 18 is er genoeg te doen.

We hebben een leuke week gehad

Evelien
  • Activiteiten8

Alles was goed

miste alleen een speeltoestel op veld waar wij stonden

Snel weer!!

Koen Prickaerts
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

De animatie was super.. De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad met Winck, Binck en Blaadje.. Het huisje was heel schoon, en het restaurant top.. De ligging was ook ideaal, was een superleuke vakantie!!

Geweldig genoten

Elisa Teunissen
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Stacaravan was netjes. Heel vriendelijk personeel. Goed onderhouden park.

Fijn park met top animatie!

Anneke
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Mooie camping, toiletgebouw wordt meermaals per dag schoongemaakt. Leuke speeltuinen en indoorspeelgelegenheid. Vriendelijk personeel en de animatie voor onze kinderen van 4 en 6 was echt geweldig! Met veel plezier hebben ze meegedaan met de musicals, sprookjestocht, piratentocht, tropical party etc. Klein nadeel is de weg die door het park loopt, gelukkig wordt er door passerende auto’s goed afgeremd, maar met name ‘s nachts heb je bij een plekje aan de weg daar wel wat geluidsoverlast van.

Niet zo best dit jaar

Ingrid
  • Activiteiten9

We gaan al een antal jaren naar westerbergen het bevalt altijd goed. We hebben ieder jaar een andere plek. Dit jaar viel het een beetje tegen we stonden bijna naast het sanitair gebouw. Waar je dus de hele nacht de deuren hoort dicht klappen. Verder stonden we dit jaar op een plek waar een vaste caravan heeft gestaan de mensen die daar staan met vaste caravans zorgen voor veel overlast omdat ze elkaar al jaren kennen doen ze iedere avond gezellig borrelen met elkaar wat dus iedere nacht tot 3 uur doorging. Er liepen honden los op het veld. En de auto s reden nooit stap voets. Al met al was het dit jaar qua plek niet zo een succes. Maar camping westerbergen blijft een mooie leuke camping voorzien van alle gemakken.

Super komen terug

John
  • Onderkomen8

Receptie is niet goed op de hoogte van info in de buurt

Kindvriendelijk

Behulpzaam

Spar mag groter terras mag groter

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Westerbergen in Echten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Westerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Westerbergen scoort een 8.52 uit 10 op basis van 1508 reviews.