Tijdelijk €25 aanbetaling

Westerbergen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Westerbergen voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 2033 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Familiepret op Vakantiepark Westerbergen in Echten. De bungalows zijn wat gedateerd, maar een deel is gerenoveerd en je kunt ook overnachten in een moderne glampingaccommodatie. Sommige zelfs met jacuzzi. De goede animatie en de minigolf maken dit park kindvriendelijk en het personeel is erg gastvrij. Op 15 minuten afstand van Hoogeveen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2033 Reviews over Westerbergen

• 9Irma24-01-2023

Wij verbleven met vrienden en kinderen een weekend in een loft. Wat een heerlijkheid!

• 9Familie Louwes15-01-2023

Fantastisch!

Wij komen een aantal jaartjes met ons gezin , de accomodaties zijn altijd heerlijk en schoon , voor de kinderen is er altijd wel wat te doen , of heerlijk wandelen in het prachtige bos , ook de animatie is erg leuk! Kort om wij komen altijd met veel plezier!

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Valerie12-01-2023

Wat een gastvrijheid!

Een heerlijk, overzichtelijk, park met vooral veel leuke activiteiten voor kids vanaf 4 jaar. Clip ‘n climb was het absolute hoogtepunt van mijn meiden. Zo genoten! Horeca allemaal super netjes en betaalbaar en het personeel bijzonder aardig en gastvrij. Wij komen zeker nog eens!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Marie-Jose11-01-2023

Heerlijk

Heerlijk huisje op een prachtig park, blij dat onze hond mee mocht. We hebben genoten!

• 8Maaike11-01-2023

Leuk vakantiepark!

Wij zaten in een 4-persoons bungalow Heidewachtel. Goed ingericht, alles op de begane grond en met vrij nieuw sanitair. Hier kun je prima verblijven. Het zwembad was wat koud en omdat wij maar 2 nachten verbleven, hebben we maar 1x gezwommen. Entertainmentcentrum is prachtig met meerdere bowlingbanen, een indoor speeltuin en diverse klimwanden. Receptie en restaurant zijn gezellig ingericht. Buiten ook genoeg te doen zoals tennissen, voetballen of midgetgolfen.

• 10Activiteiten
  • 8Marcel10-01-2023

was weer top

last minute de heidechalet geboekt. direct zin om te gaan, huisje is wel eens schoner geweest, met name de vloer maar een bezempje doet wonderen. we zijn er vaker geweest maar nu is er ook een recreatiecentrum en is het restaurant helemaal verbouwd. erg mooi geworden allemaal. onze kids hebben zich prima vermaakt. zwembad was erg koud maar ja. de energieprijzen is ook niet leuk meer. aanrader is het bowlen, fantastische baan met prachtige beelden boven de baan. service en bediening is overal uitstekend, wat mij altijd weer opvalt is de gemoedelijkheid van de staf. zowel in het recreatiecentrum als restaurant of de receptie, iedereen is super vriendelijk. mijn dochter had haar kussen meegenomen, vind ze fijn. alleen vergeten mee terug te nemen. belletje gedaan, en 2 dagen later. ze kan er thuis al weer op slapen. top service. we komen weer terug.

• 10Activiteiten
  • 8Anja Marks09-01-2023

Heerlijk

Fijne sfeer met behulpzaam en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Hans08-01-2023

Aanrader voor gezin met kinderen

Ruim opgezet park, huisjes met privacy. Op en om het park is voldoende te doen. Aantal huisjes zijn wat gedateerd,maar dat mag de pret niet drukken,gelukkig de prijs wel! Vriendelijk personeel, nette receptie, goed verzorgd restaurant. Eten was prima, ook de keuze in de snackbar is verassende ruim. Honden waren ook welkom op t park.

• 7Onderkomen
  • 9wim08-01-2023

heel fijn, rustig, gezellig park

mooie ligging veel privacy vriendelijk personeel goede eetgelegenheden vuurwerkluw

• 10Eetgelegenheden
  • 9Marieke08-01-2023

Wij hebben een heerlijke week gehad. Er is veel te doen voor de kinderen. Gezellig en rustig park. Wij komen zeker nog een keer

Vakantiepark Westerbergen info

Camping-informatie