Vakantiepark Westerbergen

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,0

1506 reviews over Vakantiepark Westerbergen in het Nederlands

• Onderkomen2

Een mooi park met goede animatie, leuk voor kinderen tot een jaar of 12.

De faciliteiten zoals restaurant en snackbar en supermarkt zijn erg goed, zwembad Is goed maar niet erg spectaculair, mis er een glijbaan en Had wat groter gemogen ( Was erg warm in de periode toen We er waren, dus iedereen ging zwemmen)

Het huisje viel ons erg tegen, oud krap en weinig bergruimte, wel een mooi perceel, We misten ook een parasol en er Was erg weinig bestek.

De omgeving Is mooi en We zijn na de boer op toer geweest, dit Is erg leuk en leerzaam. De drenthse koe Is geweldig voor jonge kinderen.

geweldig

feikje wiersma
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

fantastische camping.mooie natuur.veel te doen voor kinderen.prachtige visvijver.wij zullen hier nog veel vaker komen

Verschrikkelijk!!

Lisette Visser
  • Onderkomen1

2e helft van onze vakantie een midweek in een Chalet type A 6-persoons doorgebracht. Dit was verschrijkelijk. Wat een vieze chalet, er lag glas op de grond en op het terras waar 2 kinderen hun voeten aan opengehaald hebben! Magnetron zat onder de rode saus, douche was kapot en het stonk, vooral de airco en de bank kussen we konden er niet eens zitten en fatsoenlijk ademhalen, kwam je s ochtends de woonkamer binnen liep je tegen een muur van stank op. Dat deze chalets nog verhuurd worden vind ik zeer kwalijk. Tecnische dienst kwam wel heel snel, maar die hebben we vaker gezien dan ons lief was...

We kwamen uit een heide chalet welke perfect was, maar ik was liever daarna naar huis gegaan, als we de auto hadden gehad...

Direct boeken

Heidechalet echt een aanrader!

Lisette Visser
  • Onderkomen9

De nieuwe Heidechalets zijn geweldig! Luxe afwerking airco, uitval beveiliging bij het stapelbed en horren voor de ramen! Animatie is geweldig en gratis! Zwembad leuk voor de kleine kids, binnen wel erg warm en buiten is de emmer erg hard.

Niet voor herhaling

J
3-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

Park is mooi, leuk zwembad voor jonge kinderen, leuke speeltuin zowel buiten als binnen. Leuk supermarktje met verse broodjes. Aardig personeel.

Huisje(kraaiheide 6p) wat minder is echt aan renovatie toe, kind douchen is niet echt handig.

Geen afwasmachine, magnetron uit jaren 90 weinig functies.

Slaapkamers enkele kast met klein hangedeelte en 2 planken. Kamer stapelbed er krap moeizaam bereik naar het raam.

Andere kamers wat ruimer ondanks 2 bedden wel 1 nachtkastje.

Matrassen prima.

Woonkamer ziet er door meubels redelijk uit behalve 1 stoel die zag er smerig uit.

Het was wel goed schoongemaakt bij aankomst, servies en bestek wel opnieuw moeten afwassen.

Tuin ruim+privacy helaas geen parasol aanwezig.

Wel een wespenest wat helaas na 2 keer gemeld te hebben niet verwijderd is.

Huisje not done... park zelf wel aardig.

Wij hadden voor 2 weken geboekt maar zijn vrijdags vertrokken ipv maandag.

leuk!

v.d Ruitenbeek
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooi en rustig gelegen park! Jammer dat het binnen zwembad zo klein was!

Geweldig genoten en we komen zeker terug

Fam. de Vlas
  • Onderkomen8

Waren er met kleinkind en hond. Animatieprogramma was top. Zwembad iets te klein, maar dat kwam waarschijnlijk ook doordat het warm weer was en iedereen verkoeling wilden. Bungalow onder de bomen (iets gedateerd, maar niet storend) en tegen rand van het bos was ideaal voor de hond. Voldoende faciliteiten aanwezig.

Heerlijke vakantie!

Ella
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtige safaritent op Vakantiepark Westerbergen! Wat een schitterende plek, 3 tenten op groot ruim veld, waar de konijntjes rond wandelen en de vogels fluiten.

De tent is super luxe, perfecte bedden, prima badkamer, heerlijke loungeset op de veranda, genoeg opbergplek, keuken met alles erop en eraan. Een kleine wandeling en je zit bij het restaurant voor een kop koffie en je verse broodjes in de supermarkt. Hier wil je zeker vakantie vieren!

Goed maar niet super

Ellen
29-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Wij hadden een aangenaam verblijf. De huisjes zijn verouderd maar dit lieten we niet aan ons hart komen. Wij waren immers meestal op stap. Bij een klacht (defect licht en wespennest) werd deze binnen het uur in orde gebracht.

De slaapkamers met kinderbedden missen stopcontacten. Dit was niet zo handig daar mijn zoon met een nachtlampje slaapt. De badkamer is zeer klein voor 6 personen.

Het materiaal aanwezig in het huisje is ideaal. Ook het extra poersgerief kwam goed van pas.

Het grootste punt van kritiek was de WiFi. Wij hadden hiervoor betaald maar moesten vaak vaststellen dat het netwerk het liet afweten. Als je een service betalend maakt, tja dan moet het wel werken natuurlijk.

Het restaurant en de snackbar zijn een aanrader. Alleen was de mosselvoorraad net op toen wij er naar vroegen. Jammer gezien dit de weeksuggestie was

Fam. Van vliet
28-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Geweldig park, veel te doen en super netjes

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Westerbergen in Echten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Westerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Westerbergen scoort een 8.53 uit 10 op basis van 1502 reviews.