Géén boekingskosten

Vakantiepark Westerbergen

NederlandDrentheEchten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Westerbergen voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 1923 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Familiepret op Vakantiepark Westerbergen in Echten. De bungalows zijn wat gedateerd, maar een deel is gerenoveerd en je kunt ook overnachten in een moderne glampingaccommodatie. Sommige zelfs met jacuzzi. De goede animatie en de minigolf maken dit park kindvriendelijk en het personeel is erg gastvrij. Op 15 minuten afstand van Hoogeveen.

1936 Reviews over Westerbergen

• 9Erick28-06-2022

Top park !

Een erg mooi park. Leuke en gezellige huisjes. Restaurant is gezellig en ook groot terras aanwezig. Ook het zwembad is top en zeer schoon. Alleen de koelkast was niet goed schoon gemaakt. Moest mijn vrouw even doen. Dat was het enige negatieve.

• 8Erik Kollenstaart26-06-2022

Verrast aangenaam

Mooie accommodatie in een mooie omgeving. Prima verblijf voor het hele gezin.

• 8Eetgelegenheden
  • 3Ingrid26-06-2022

Nooit meer!

Geen aanrader! Accommodatie was vies en badkamer klein en vies. En service bij de receptie liet te wensen over. Ze liegen over gereedheid van schoonmakers. Nee ze willen de sleutel niet geven voor 15.00u. Ook niet 14:58u. Kom ik bij de accommodatie om 15.10u zijn de schoonmakers net begonnen. Nee, nooit meer! Geef mij maar Centerparks. Daar kunnen ze een hoop van keren.

• 1Onderkomen
  • 9Michelle otten24-06-2022

Boomhut ervaring was AMAZING

Wij hebben onze ogen uitgekeken . Heerlijk genoten van de rust !! Alles was super voor elkaar !! Aan het einde aan de balie wel even doorgegeven dat er een tak boven het terras los hing.. maar echt super super voor elkaar… heerlijk geslapen boven in de nok van de boomhut. Echt dit was een ervaring om nooit weer te vergeten !!

• 5Fam. van der Meer22-06-2022

Niet voor herhaling vatbaar!

Met extra kosten speciaal loft 103 geboekt omdat die helemaal rechts achterin het park lag aan de bosrand. Lekker veel privacy en rust. Dat dachten we tenminste. Helaas best wel heel veel last gehad van lawaai. Dit kwam doordat we dichtbij het grote terrein zaten waar alle modder door een grote machine gescheiden werd van het puin (stenen etc.) Ook daarbij veel lawaai van de daarvoor bijbehorende langsrijdende vrachtwagens en trekkers. Die modder kon dan weer hergebruikt worden. Meteen een klacht ingediend en een lunch ter compensatie aangeboden gekregen. Dat was netjes! Plus de belofte dat het maar om 1 hele dag ging. Helaas de volgende ochtend vroeg begon het feest opnieuw. Weer gebeld en daarna wel minder lawaai. Geen reactie meer gehad na 2e klacht van management jammergenoeg. Daarna op de andere dagen zo nu en dan ook nog lawaai gehad. Conclusie: Loft 103 is geen aanrader als je voor rust en privacy komt. Omgeving geweldig!

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Sjaloomschool19-06-2022

Tot volgend jaar!

Met onze groep 8 voor het eerst op kamp geweest in de Baander. We hebben enorm genoten van alle faciliteiten en moois op het park. Geen vraag was te gek en er kwam altijd heel snel een antwoord. Volgend jaar komen we graag terug met de nieuwe groep 8!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Erica Beukhof14-06-2022

Super!

Het verblijf was superleuk. Alles goed geregeld. Ook de bbq voor 27 personen was top geregeld

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 7Familie12-06-2022

Leuk verblijf op camping Westerbergen

Wij hebben een leuk verblijf gehad tijdens het Hemelwaarts weekend. Onze plek met privé sanitair was zeer ruim. Het privé sanitair is aan de krappe kant, maar van alle gemakken voorzien. Misschien wel een aanrader om fietsen mee te nemen, aangezien je best ver moet lopen naar zwembad, animatie, etc. Jammer dat het buiten zwem/speelbad niet open was. Midgetgolf vonden onze kinderen erg leuk!

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Paul Soesbergen11-06-2022

Super Boomhut xxl

Top verblijf, een waar avontuur.

• 8L.F.Hartog09-06-2022

Volle natuur, met super faciliteiten

Op een prachtige locatie, midden in het bos, logt westerbergen. Wij hadden de bungalow die qua ligging zo is gesitueerd alsof het een stugge in Zweden is, in de volle natuur helemaal alleen. Wakker worden door vogeltjes, eekhoorn en konijn door de tuin zien scharrelen en weten dat er nog veel meer diertjes vlakbij zijn

• 7Activiteiten

Vakantiepark Westerbergen info