Vakantiepark Westerbergen

Tanja Van der Mee
15-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

Prachtig park, vriendelijke mensen mooie faciliteiten,en.schoon maar helaas is het huisje een regelrechte ramp, zelfs zo dat wij er over denken eerder te vertrekken..

Huisje wordt verhuurd voor 6 personen, wat helemaal niet past, verder is alles oud en gedateerd, de douche / wc zit in een en is echt heel klein..

Slaap Kamers heel klein met allemaal 1 persoonsbedjes en 1 stapelbed, waar je wel heel mager moet zijn want anders kan je door de kleine kamer niet in dit bed kruipen..

Ik raad echt af!!dit huisje te huren met kleine kinderen,, ik vindt het zelfs erg gevaarlijk met losse snoeren, geen stopcontact beveiliging en een vloer die stukken loslaat . En om een baby bed te plaatsen moet je bedden op elkaar stapelen. Het gehuurde kinderstoeltje, waar je dik 3,- pd voor betaald is vies en oud, snap niet dat ze dit durven te vragen..

Zonde want door de huisjes komen wij niet meer terug terwijl het park zelf super is..

voor herhaling vatbaar!

D Helmers
12-10-2018
  • Onderkomen8

Mooi schoon park ,nette huisjes .Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Fijn dat er een supermarkt is.Mochten overal de hond meenemen ,zeer prettig.Omgeving is ook erg mooi en alles is goed te bereiken.Zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan. Wij komen zeker nog eens terug.

Volgend jaar weer! Maar dan het liefst 2 weken

Anouk van Oosten
23-9-2018
  • Onderkomen8

Echt een heerlijk park, samen met mijn man en dochter van 4 maanden hier verbleven een weekje. De tijd is voorbij gevlogen, de bungalows zijn allemaal vrijstaand tussen de bomen waardoor je heerlijk vrij zit zonder dat de buren op je terras kijken. Zwembad is leuk voor de kinderen, ook zelfs een peuterbadje erbij. Veel activiteiten worden er georganiseerd. Wij komen zeker weer eens terug en dan het liefst 2 weken! Vriendelijk personeel en ook door de receptioniste Linda ontzettend goed geholpen. Pluimpje voor haar.

Ontzettend genoten

Debbie Bootsma
2-9-2018
  • Onderkomen8

Vorig jaar verbleven we in een huisje. Dat was niet zo goed bevallen, maar het park zelf wel dus deze keer een 4 persoons chalet geboekt op de camping. Wel verder weg bij het zwembad, restaurant etc., maar met de fiets ben je er zo. Het chalet was modern ingericht en had een grote tuin. Ideaal was het speeltuintje voor de deur waar de kinderen al snel vriendjes maakten. Heel fijn waren de horren in de slaapkamers en badkamer!

Het (binnen)zwembad is niet zo groot, maar er is een leuk peuterbadje bij en het buitengedeelte is ook heel leuk.

Het park heeft een mooi en goed restaurant (er zou wel wat meer keus mogen zijn voor vegetariërs),het personeel is erg vriendelijk en er is een binnenspeeltuin dus de kinderen kunnen nog even uitrazen voor ze aan tafel moeten.

Het animatieteam krijgt een 10, wat een enthousiasme! Er wordt heel veel georganiseerd, mijn kinderen hebben genoten! En ik ook, volgend jaar gaan we misschien wel weer.

Geweldig!

Marian
2-9-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk park!! Vrijstaande huisjes met veel rust en privacy. Personeel heel vriendelijk, met name Linda van de receptie, meedenkend en erg betrokken. Je kunt zien dat er veel aandacht aan kwaliteit wordt besteed. Wij komen zeker terug! Dik compliment!!

super mooi park ,volgend jaar weer !

jeanet
29-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

op dit park is het goed geregeld ,alles netjes en schoon .ook wanneer het park vol is merk je niks van drukte en is het een rustig park .genoeg te doen .

genoten vanaf aankomst tot vertrek

sylvia van der meer
28-8-2018
  • Onderkomen10

Wat hebben wij genoten met de kleinkids, samen met overgroot opa/oma

leuk vermaak voor de kids hele dag door, maar ook voor ons oudere, muziek/braderie/bingo en natuurlijk lekker eten restaurant, snack ( me hondje heeft genoten ;-) )

Back in 2019!

Vandewalle Mike
28-8-2018
  • Onderkomen9

Veel te doen, altijd ambiance en gezelig.

• Activiteiten5
  • Onderkomen10

altyd met plezier hier gestaan maar is wel verandert . programma ieder jaar hetzelfde en zwembad geen glijbaan etc niets , dus na een uur waren de kinderen telkens wel uitgezwommen.

hele rustige camping na half 10 savonds , nu ook gauw security als je bijvoorbeeld de radio nog aan hebt of de tieners nog wat enthousiast aan het kletsen zijn onderling .de dag begint vroeg met heel veel kleine kinderen die best veeel lawaai hebben na 7 uur . niet echt geschikt voor 11 + weinig te doen savonds , en weinig kinderen van deze leeftyd

Fantastisch maar nooit meer.

fam. Thomassen
24-8-2018
  • Activiteiten7

Erg vriendelijk personeel. Camping ziet er verzorgd uit. Toiletgebouw netjes.

Waarom ik hier niet meer naar toe ga is omdat tussen de camping en het recreatiegedeelte (zwembad, speeltuin restaurant enz) een weg loopt, die ook nog met een bochtje loopt waardoor zeer onoverzichtelijk als je terugloopt naar de camping . Dus wilde de kinderen wat gaan doen dan moesten wij altijd mee.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Westerbergen in Echten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Westerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.