Géén boekingskosten
/Nederland/Drenthe/Dwingeloo/Vakantieparken Dwingeloo/Vakantiepark RCN de Noordster

RCN de Noordster

Vakantiepark
NederlandDrentheDwingeloo

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark RCN de Noordster voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 518 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

518 Reviews over RCN de Noordster

• 8Anja25-09-2022

Mooie omgeving

Ik stond met de camper op het camperveldje. Dat was wel oke, mooi vlak, geen oprijblokken nodig. ‘s Nachts is het echt stil, op de bosuil na, en die hoor ik graag. Alleen in de nacht van donderdag op vrijdag reden er rond een uur of een twee auto’s. Wat verder beslist niet fijn was, was dat op de donderdag er werd gewerkt aan het trapveldje. Nu snap ik ook wel dat onderhoud van een park moet doorgaan, maar de hele middag in de herrie zitten? Een groen trekkertje dat bijna naast mijn camper stationair staat te draaien? Langdurig, zodat we in de uitlaatgassen moesten zitten? Vrijdagochtend waren de heren al om 7:15 uur weer present. Weer veel storend lawaai. We hadden tot een uur of elf willen blijven, maar we zijn om 7:55 uur maar naar huis gevlucht. Is het een idee geen campers te plaatsen wanneer er kennelijk veel lawaai gemaakt gaat worden? Ik betaal toch niet voor deze herrie?

Manon, Eigenaar, 11-10-2022

Hallo Anja, fijn om te lezen dat de camperplaats zelf goed naar wens was. Uiteraard is het niet de bedoeling dat onze gasten in het lawaai zitten. We zullen dit ook doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat er beter rekening gehouden zal worden bij toekomstige werkzaamheden. We hopen je ondanks dit voorval nog eens terug te zien op ons park. Groeten, team de Noordster

• 8Petra Boon21-09-2022

Gemiste kans

Wij zijn 2 nachtjes met onze camper geweest. 20/9 tot 22/9 Jammer dat de horeca niet open is als je aankomt. Lekker drankje doen daarvoor gingen we naar een park zodat we ook hapje konden eten maar helaas 2 dagen dicht.Gemiste kans vinden wij. Daarbij vonden wij het bedrag voor onze honden absurd. Attentie leuk voor de honden maar voelt een beetje alsof we t zelf betaald hebben. Sanitair ook middelmatig.

• 4Activiteiten
    • 8Waardering
    • 6Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

Manon, Eigenaar, 11-10-2022

Hai Petra, bedankt voor je review. We begrijpen dat dat de verwachting is dat de horeca op het park vaker open is, dit is ook onze wens. Helaas is er door personeelstekort niet elke dag iemand aanwezig. We doen ons best om dit voor het komende seizoen te verbeteren en zijn druk bezig met de zoektocht naar nieuwe medewerkers. Groet en hopelijk tot ziens, Team RCN de Noordster

• 8Fam Vos12-09-2022

Hele fijne camping in de natuur met grote plaatsen

Fijne camping midden in de natuur. Wij hadden een plek met prive sanitair en dit was prima. Wasbak had voor ons wel iets kleiner gemogen want staat recht voor het toilet maar dat is een kleinigheid. Schitterende omgeving om te fietsen en te wandelen en in september een oase van rust. Wij komen zeker terug want hebben een hele fijne week gehad.

Manon, Eigenaar, 20-09-2022

Hallo Fam Vos, fijn om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad. We zien jullie graag weer terug op ons park! Groeten team RCN de Noordster

• 10Borgerder08-09-2022

2 minuten douche

Prima camping. Douches die 5 of 2 minuten warm water geven. 2 minuten is voldoende voor een douchebeurt. 5 minuten is 2 minuten te lang.

• 6Activiteiten
    • 10Waardering

Manon, Eigenaar, 20-09-2022

Beste Borgerder, dank voor dit prachtige cijfer! We hebben bewust gekozen voor de 2 verschillende opties bij het douchen. We krijgen ook regelmatig reviews waarin aangegeven wordt dat 2 minuten (veel) te kort is. Om alle gasten zo goed mogelijk tegemoet te komen, hebben we die keuze gemaakt. Groeten en graag tot ziens op de Noordster

• 8Rebekka23-08-2022

Mooie grote bosplek!

Normaal kamperen wij op kleine campings zonder allerlei voorzieningen maar onze laatste vakantieweek brachten we door samen met mijn zus en zwager die in een huisje op deze camping zaten. Wij stonden op een xl- bosplek. XL is ook echt xl, omgeven door bossen, 's ochtends genieten van de eekhoorntjes en de konijntjes, prachtig! Leuk om eens te ervaren hoe het is op een grote camping met animatie etc. etc. Voor ons werd ook gelijk weer duidelijk dat onze kinderen hier niks mee hebben. Zij genoten van struinen door de bossen etc. Al met al hebben we het fijn gehad met mijn zus en zwager en de kinderen. Maar voor ons volgend jaar weer gewoon een camping aan een rivier, zonder poespas! Dat neemt niet weg dat ik camping de Noordster zeker aan zal raden aan mensen die van meer luxe en faciliteiten houden!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Hai Rebekka, wat fijn om te lezen dat jullie verblijf op de Noordster goed is bevallen. Aan natuur is er zeker geen gebrek op ons park. Bedankt voor de fijne score. Groeten team RCN de Noordster

• 7Fam. Anoniem20-08-2022

Voor een weekendje prima.

Weekendje op dit park verbleven. Accommodatie Saturnus is wat gedateerd, maar voldoet verder prima voor een weekend. Bedden lagen uitstekend. Hygiëne kan beter, was niet zo goed schoon. Zand op de zitgedeelte banken, stofzuiger niet over de vloer geweest, zo leek het. Lag nog rommel op de vloer. Accommodatie mooi gelegen, bosrijke en rustige omgeving. Snackbar oogt niet hygiënisch bij binnenkomst. Vieze vloer, smoezelig. Wel vriendelijk personeel.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Bedankt voor de review, fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad. Excuses dat de accommodatie niet goed schoon was. Dit zullen we intern bespreken en verbeteren. Graag tot een volgende keer. Groet, team RCN de Noordster

• 8Muffin14-08-2022

Super goed

Het was super gezellig op het park en lekker rustig dit was de tweede keer dat ik was samen met mijn 2 dochters.

Alleen wat midder was dat het koffiezetapparaat niet goed door liep. Misschien een betere koffiezetapparaat neer zetten .

• 8Activiteiten
    • 8Waardering
    • 8Eetgelegenheden

Manon, Eigenaar, 13-09-2022

Beste Muffin, Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad! Het koffiezetapparaat is een puntje van aandacht voor ons. Hopelijk tot ziens op de Noordster, Groet team RCN de Noordster

• 8J van de Beek12-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Voor de rust en de mooie omgeving

• 7Activiteiten

Manon, Eigenaar, 22-08-2022

Fijn om te horen! Groet, Team RCN de Noordster

• 6Oklei25-07-2022

Nette camping, helaas veel vaste gasten

Nette camping. Ruime plekken. Sanitair netjes en schoon, douches zijn gender neutraal. Restaurant en afhaal oké, je kan merken dat ook hier personeelstekort is: lang wachten, bestellingen kloppen niet door taalbarriere. Zwembad en speelgelegenheden vooral gericht op kinderen < 10 jaar. Mooi zwembad in de buurt voor oudere kinderen. Zelfs onze puber vond de wifi goed. Campingwinkeltje is zeer summier en duur. Grootste nadeel is dat er veel vaste gasten zijn, die blaffende honden hebben en hondenpoep niet opruimen. Doordat er veel vaste gasten/pubers deelnemen aan de animatie krijg je een andere sfeer en dynamiek, wat het totale plaatje niet ten goede komt voor het kampeer plezier van de andere gasten/pubers.

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen

Manon, Eigenaar, 01-08-2022

Beste Oklei, Bedankt voor het schrijven van deze review. We vinden het jammer om te lezen dat de aanwezigheid van vaste gasten een nadelige invloed heeft gehad op het verblijf. We streven er naar om het verblijf voor al onze gasten aangenaam te maken, hierbij moet de duur van het verblijf geen rol spelen. Overlast door honden is uiteraard niet de bedoeling, we zullen ons best doen om dit te verbeteren. We hopen je in de toekomst toch nog eens terug te zien op ons park. Groeten, Team RCN de Noordster

• 9An15-07-2022

Bungalow 4 pers.

We hebben erg genoten. Mooi vrijstaande bungalow voor 4 personen. Modern interieur, goede bedden, goede wifi. Veel leuke speeltuintjes, leuke peuterbad en indoor speeltuin. En er worden veel leuke activiteiten georganiseerd door een enthousiast animatieteam.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

RCN Vakantiepark, Eigenaar, 20-07-2022

Wat leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van het huisje en de faciliteiten. Graag tot een volgende keer!

Vakantiepark RCN de Noordster info

Camping-informatie