Vakantiepark RCN de Noordster

• Animatie
Meer vakantiepark info

412 reviews over Vakantiepark RCN de Noordster

• 10Denny31-07-2020

Top week in de boshut De Noordster!

Tips voor de boshut: een schaar, pollepels, een garde en een iets groter (sla) bakje en/of vergiet zou handig zijn voor mensen die langer blijven dan 1 of 2 dagen. Verder is het boshutje helemaal te gek!! Hier met mijn dochter een week verbleven en wat hebben we genoten. Bed is prima. Alles is verder in orde. Dus echt top!!! Super bedankt voor weer een fijne vakantie. Volgend jaar komen we weer langer en met de tent. Mvg Denny Idema, boshut

• 10Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8D sint124-07-2020

leuke,gemoedelijke camping

wij stonden met onze camper,op het speciale camperveldje,en dit was echt een hele leuke en ruime plaats.Het is een ruime camping met een leuk animatie team.

Team RCN Vakantiepark de Noordster, Internetcommunicatie RCN, 30-07-2020

Bedankt voor deze review. Fijn dat u hebt genoten op één van onze camperplaatsen.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groeten,

Team RCN Vakantiepark de Noordster

• 6eddy21-07-2020

prima locatie, huisje zwaar teleurstellend

Lang weekeinde in een 8 persoonshuisje verbleven.

• bizar veel mieren in slaapkamers, badkamer en keuken.
    • wasmachine constant stuk ( ook na bezoek monteur)
    • vaatwasser kapot
    • meerdere kapotte lampen
    • heel veel brandnetels om het huisje heen ( niet handig met kinderen)

park ligt op super locatie, maar door vele gebreken van het huisje, hele nare smaak aan over gehouden;

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Team RCN Vakantiepark de Noordster, Internetcommunicatie RCN, 23-07-2020

Bedankt voor het achterlaten van een review. We hebben inmiddels al persoonlijk contact met u opgenomen omtrent uw klachten. We zijn blij dat u bij de receptie hebt aangegeven wel een fijn weekend bij ons te hebben gehad, al betreuren we het dat u niet op alle vlakken een goede ervaring hebt gehad.

We hopen u een mooie geste te hebben gedaan, zodat u een volgende keer anders op uw verblijf kan terugkijken.

• 8Roggebrood18-07-2020

Het verblijf is heel goed het Engeste wat wij jammer vinden is dat het zwembad zo ver weg is als je geen fiets of auto hebt is het bijna niet te doen

• 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Team RCN Vakantiepark de Noordster, Internetcommunicatie RCN, 23-07-2020

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met deze mooie cijfers. Jammer dat u de afstand tot het naastgelegen zwembad als te ver hebt ervaren. Doorgaans vinden onze gasten de 800 meter prima te doen. Wellicht is een fiets huren de volgende keer een optie? En anders hebben we gelukkig met dit mooie weer ook ons waterspeelparadijs op ons eigen park.

Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen bij ons.

• 10Degierjanny09-07-2020

Aangepast huisje

Een heerlijk vrijstaand huisje. Aamgepast voor mindervaliden, lekker ruim, prima te doen met een rolstoel. Minder en tips... De toilet is te laag voor een aangepast huisje. Wij vonden het vreemd dat er geen rijplaatje naar het terras lag, nu moest mijn man steeds omrijden via de voordeur. Verder goed geregeld in deze vreemde Coronatijd!

Team RCN Vakantiepark de Noordster, Internetcommunicatie RCN, 23-07-2020

Bedankt voor uw review met de beoordeling van een 10!

We willen u laten weten dat volgende maand de nieuwe rijplaat wordt verwacht en geplaatst bij de rolstoeltoegankelijke bungalows.

Graag tot ziens!

• 7Anouschka08-07-2020

Prima maar te veel vaste gasten.

Mooie camping, echt een boscamping. Ondanks veel plaatsen ook veel privacy. Personeel is vriendelijk, animatieteam doet zijn best om het ieder naar de zin te maken. Verwacht geen top animatie maar wel gewoon leuk voor de kinderen. Mascottes Alex en Sammy zijn leuk voor de kinderen. Restaurant was gewoon goed voor prima prijzen. Omgeving is prachtig als je wilt wandelen of fietsen. Leuk is de dierenhoeve bij de camping.

Sanitair is redelijk schoon maar weinig voor de grote van de camping, meeste sanitair is aan vervanging toe maar dit zal de camping zelf ook wel weten.

Grootste nadeel: te veel vaste gasten. Vooral de oudere kinderen die er al lange tijd staan doen alsof ze de baas van de camping zijn. Bij de indoor speeltuin walsen ze over alle andere kinderen heen. Er is geen toezicht. De kleine jonge gasten kunnen hierdoor nauwelijks veilig spelen. Erg jammer want de speeltuin is mooi en leuk.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Team RCN Vakantiepark de Noordster, Internetcommunicatie RCN, 23-07-2020

Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en onze omgeving.

Wat betreft het sanitair: vanwege de 1,5 meter maatregelen zijn wij genoodzaakt het sanitair beperkter te openen. Vervelend dat u het hierdoor als 'weinig' hebt ervaren.

De overlast van de oudere kinderen die u hebt ervaren in de Indoor SpeelRuimte betreuren wij zeker. Wij houden met regelmaat toezicht en spreken kinderen (én hun ouders) aan op wangedrag. Dit blijft zeker een aandachtspunt, want ook wij willen graag dat alle kinderen hier veel plezier beleven.

Hopelijk tot een volgende keer.

• 9Wilma Jonkers-Boer08-07-2020

Prachtig liggend in de bossen en verzorgd park!

We hebben enorm genoten van het huisje Mercurius op het park Noordster, mooi gerenoveerd en sfeervol ingericht, echt een aanrader. Samen met mijn partner hier verbleven, we hadden geboekt naar Cantobre in Frankrijk maar vanwege de corona hebben we besloten om in Nederland te blijven we kregen een voucher. Ik heb op internet gekeken en bij de Noordster was dit huisje nog vrij, dus geboekt en hier absoluut geen spijt van. Het is een prachtig gelegen park, het weer had wat beter gekund maar daar heeft niemand grip op, ondanks dat hebben wij heerlijk genoten van de omgeving want deze is voor de fiets en wandel fanaten een lust, hele mooie fiets en wandelroutes!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Team RCN Vakantiepark de Noordster, Internetcommunicatie RCN, 23-07-2020

Bedankt voor deze positieve review! Fijn dat we u, ondanks de annulering voor Frankrijk, een fijne vakantie hebben kunnen bezorgen.

We hopen u graag nog eens bij ons te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Parels250702-07-2020

Erg goed

Mooie omgeving 👍, te weinig sanitaire voorzieningen voor zoveel mensen. 👎

• 10Inasteenbeek26-06-2020

Fantastisch Vakantieverblijf

RCN Vakantiepark de Noordster ligt prachtig, je fiets zo vanaf het park direct de natuur in. Het mooiste fietspad van Drenthe ligt dichtbij. Fantastische binnenspeeltuin voor de kinderen. Een echte aanrader voor gezinsvakanties en mensen die van natuur houden. Wij hebben volop genoten.

Team RCN vakantiepark de Noordster, Internetcommunicatie RCN, 30-06-2020

Hartelijk dank voor uw prachtige review! Wij hopen u graag nog een keer te verwelkomen bij ons op de Noordster.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 6Lexveenstra020-06-2020

Prima en betaalbare locatie

Fraai park en ik denk voor kids prima om te vertoeven. Terreininrichting en onderhoud kan wat meer aandacht gebruiken anders gaat het de verkeerde kant op.

Team RCN vakantiepark de Noordster, Internetcommunicatie RCN, 30-06-2020

Bedankt voor uw eerlijke review. Wij doen ons uiterste best dit zo goed mogelijk bij te houden.

Gereisd met partner in juni 2020

Vakantiepark RCN de Noordster info

• De staf spreektEngels, Nederlands
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette