Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen ****

8,3

Weer vandaag5°-3°

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bospark Lunsbergen voor je op een rij gezet:

1575 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen in het Nederlands

Aanrader! Krijg je geen spijt van.

Gerrit, 17-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een mooi park! Schitterende omgeving volop wandelmogelijkheden. Genoeg te zien in de buurt. Stadjes, musea enz.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Super vakantie gehad. Komen zeker nog een keer terug.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 19-2-2018

Wat super dat je een verblijf op Bospark Lunsbergen zou aanraden, Gerrit! Wij zijn blij dat je zo genoten hebt van het park en de prachtige omgeving.

Zien we je snel weer terug op Bospark Lunsbergen? :-)

Groetjes Denise

Mooi huisje, rustig park.

Hans, 15-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij zouden met ons gezinnetje (2 volwassenen, 2 kinderen van 0 en 3) een week naar dit park gaan. Helaas was het ons echter niet gegund een leuke vakantie te hebben.

Beide kinderen ziek en dus helaas bij elkaar maar 2 daagjes kunnen genieten van dit park. Niets iets waar Roompot iets aan kon doen dus.

Wat we in die twee dagen wel zagen verraste ons in positieve zin. Ons huisje (L6B) vond ik er keurig netjes uit zien (op een paar schimmelplekjes in de serre na).

Ruim opgezet met 3 slaapkamers, goed werkende verwarming, nette meubels en prima bedden.

Enige twee minpuntjes:

- De Wifi is slecht

- Het zwembad is behoorlijk gedateerd en zou wel eens een opknapbeurt mogen gebruiken.

Buiten dat om een net een rustig park wat we zo zagen en huisje wat prima voldoet.

We hopen dat we in de toekomst meer geluk zullen hebben en we alsnog een leuke week kunnen boeken op dit park en er dan wel van kunnen genieten.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-2-2018

Ah jeetje, dat is geen lekker begin van de vakantie als de kinderen ziek zijn...zijn ze inmiddels wel opgeknapt?

Wij gaan zeker met jullie feedback aan de slag om nóg beter in te kunnen spelen op de wensen van onze gasten.

Wij hopen jullie nog een keer te mogen begroeten op één van onze parken!

fantastichs

Gretha, 9-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

hele goede accomidatie goede bedden dat vind ik het belangrijkste.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Dat is het zeker, Gretha! Leuk dat jullie een review achter gelaten hebben.

Kom je nog eens terug? :-)

heel erg goed

grada, 27-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

het ligt in een bos rijk omgeving en rustige park en vlak bij de Hunnenbedden en museum van vroeger hoe ze leefde
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Fijn om te lezen dat jullie optimaal hebben genoten van het verblijf op Bospark Lunsbergen!

Wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten!

Groetjes Mandy

Heel mooi park midden in de natuur

Riek Markestijn, 19-1-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Zuiver en goed chalet en als je van wandelen houd geweldig maar ook ideaal om te fietsen goede fietspaden
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Fijn om te lezen dat jullie het zo leuk gehad hebben!

Waar hebben jullie het meeste van genoten?

Groetjes Mandy

Teleurstellende laatste ander halve dag!

Annet Hageman, 14-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Vond het een leuk en ruim opgezet park.

Wij zaten in huisje nummer 7 verwarming ging stuk en kon niet gerepareerd worden kregen wel een elektrische kachel maar dat hielp niet echt was maar 14 graden. We hebben de boel ingepakt en zijn naar huis gegaan. Vond het wel slecht dat ze er niets mee deden!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Wat jammer dat het zo is gelopen, Annet. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling en bieden daar graag onze excuses voor aan.

Wij zullen dit zeker doorgeven aan de parkleiding en ervoor zorgen dat dit niet meer voorkomt.

Graag tot ziens!

• Onderkomen9

Aankomst en vertrektijden moet je wel in de gaten houden. Wij vonden het een geslaagd verblijf. Er zijn geen verkeerde dingen te vertellen. Maar als men toch iets negatiefs wil horen: de nachtlampjes op de slaapkamer zaten wat hoog.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Bedankt voor de beoordeling, Piet.

Je kunt vanaf 15.00 uur de geboekte accommodatie in. Soms is het mogelijk om voor een kleine toeslag een early check-in te boeken waardoor je al vanaf 12.00 uur de accommodatie in kunt. Op de vertrek dag dien je om 10.00 uur de accommodatie te verlaten. Dit geven wij ook aan in de aanreis-informatie.

Wij hopen dat je verder een leuke vakantie gehad hebt.

Groetjes van Mandy

laag drempelig, goede voorinformatie op site/mail

Paul Heye, 2-1-2018

Goede en compleet ingerichte bungalow voor 6 personen
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Bedankt voor je review, Paul! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het verblijf én de informatieverstrekking voorafgaande het verblijf. Graag tot een volgende keer!

Midden in het bos!

M, 13-12-2017
  • Onderkomen6

Erg natuurlijk en rustig park!

Wij zijn een midweek geweest en kwamen voor rust en dat is zeker gelukt.

Baantjes trekken in het zwembad valt te proberen ene kant is erg ondiep waardoor je niet kan zwemmen de randen zijn letterlijk hier en daar met tape en lijm gerepareerd. Hygiene is goed.

Lunch was goed broodje chiki kip. Tosti en 2 thee de thee was er zo bestellen zelf duurde even maar voor het er was waren we 45 minuten verder voor 2 dingen. Dit viel andere mensen ook op. Een tweede kopje thee of iets drinkem werd niet gevraagd. Er zaten op dat moment 3x2personen.

Verder lekker uitgerust bedden waren prima en je hebt wat je hebben moet meer is niet nodig chalet (6p)was goed schoon.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Bedankt voor jullie review! Het park is inderdaad gelegen in een mooie omgeving. Hebben jullie genoten van de mooie natuur? Wat fijn dat jullie tot rust gekomen zijn tijdens dit verblijf. We zullen jullie opmerkingen over het zwembad en de horeca doorgeven aan de parkleiding, zodat zij hiervan op de hoogte zijn en hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens op één van onze parken.

Christine

Fantastisch <3 echt genieten in het bos.

Ellie Wiersma, 12-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We komen onderhand elk jaar al totaal 7 jaar en volgend jaar gaan we weer. Maar nou voor het eerst 2 weken. 1 week is veelste kort. Lekker genieten in het bos. de kinderen vermaken zich ook altijd goed en vinden het fantastisch de spelletjes en knutselen met Koos en de mini disco.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Wat leuk dat jullie al zo vaak op Bospark Lunsbergen zijn verbleven, Ellie! Het park en de omgeving bieden vele mogelijkheden en is daardoor geschikt voor jong en oud. Wat leuk ook dat de kinderen zo genoten hebben van de activiteiten met Koos Konijn!

Tot de volgende keer op Bospark Lunsbergen!

Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen scoort een 8.26 uit 10 op basis van 1579 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: