Géén boekingskosten
NederlandDrentheBorgerVakantieparken BorgerVakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen

Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen

NederlandDrentheBorger

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 2122 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Roompot vakanties brengt jou het rustig gelegen Bospark Lunsbergen in Borger. Ontspan, terwijl de kinderen zich vermaken bij Koos Konijn, in de Kidsclub of bij de vele kinderspeelplaatsen. Ga gezellig zwemmen in het overdekte zwembad, op pad naar Westerbork, een dagje naar Meppen in Duitsland of breng een bezoek aan de hunebedden.

Contact

2122 Reviews over Roompot Bospark Lunsbergen

• 9W de reus30-09-2022

Prima park mooie omgeving en te fietsen

Dat het een prima park is en Borger is een heel leuk dorp en de grootste hunnebedden erg leuk om te bekijken en veel leuke winkels.Huisjes op het park zijn goed ruim en netjes .

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 10K. Bos26-09-2022

Bospark Lunsbergen vinden wij een fantastisch park. In de bossen. De ligging van het huisje waar wij verbleven. De grootte van het huisje (6 persoons). De groenvoorziening. De schoonmaak. De rust. De parkeergelegenheid vlak bij het huisje. De omgeving is ook fantastisch. Je kunt hier in de buurt heel goed wandelen en fietsen. Het plaatsje Borger is ook heel gezellig met heel veel winkels. Al met al hebben we een fantastische vakantie gehad.

Roompot, Eigenaar, 28-09-2022

Het woord fantastisch horen we natuurlijk graag. Zeker wanneer deze drie keer voorkomt in één bericht ;-) Daar doen we het tenslotte voor!

Zien we jullie nog eens terug? Wij hopen in ieder geval van wel! Groetjes, Jennifer

• 8Sanne18-09-2022

Perfecte plek om te genieten van natuur!

Bungalow een 10! Ligging een 10! Rust een 10! Perfecte plek om te genieten van de natuur, wandelend of met de fiets. Voor natuurliefhebbers en hondeneigenaren een paradijs!

Graag zien wij een sterke verbetering van de schoonmaak, dit was de meest vuile bungalow ooit van Roompot Parken...

Bungalow nr. 257 is ruim, ruime keuken, lange tafel geschikt voor 6 personen, gezellige gashaard, 2x apart toilet van de douches, boven een royale douche met dubbele wastafel. Bedden slapen goed. Jammer dat er geen horren zijn voor de slaapkamer ramen. Daardoor last van muggen. Tuin met terras en veel privacy. Dit alles in een bosomgeving, vele vogels en eekhoorns komen voorbij.

Wij komen graag terug omdat de omgeving geweldig is, maar hopen wel op een betere schoonmaak, zoals die op andere Roompot Parken wel goed is!

Roompot, Eigenaar, 27-09-2022

Wat een geweldige recensie en wat een mooie complimenten heeft u ons gegeven.
    Wat jammer om te lezen dat je de accommodatie niet aantrof zoals je graag had gezien. Onze excuses hiervoor! De accommodatie hoort natuurlijk schoon te zijn als je bij ons aankomt. Heb je dit nog aangegeven bij de receptie? Wij lossen het namelijk graag ter plekke voor je op, zodat jij je weer alleen hoeft te focussen op het ontspannen ;-)

We willen dat al onze gasten met een glimlach vertrekken, en als je dit leest, zijn we daarin best geslaagd!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Marjo

• 9Henk van Zanten16-09-2022

Elke keer weer genieten

Het is een mooi goed onderhouden park, veel ruimte en rust. Maar ook voldoende accomodaties voor kinderen

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor jouw leuke review Henk! Betekend dit dat we je nogmaals mogen ontvangen op één van onze parken? Wij hopen in ieder geval wel :-)

Groetjes, Jennifer

• 8Skandy14-09-2022

Prachtig huisje in een groene omgeving

Ruim huisje, zeer compleet, rustig gelegen. Veel fietsmogelijkheden. Vriendelijke mensen.

• 8Activiteiten

Roompot, Eigenaar, 27-09-2022

Wat een geweldige recensie en wat een mooie complimenten heeft u ons gegeven. We willen dat al onze gasten met een glimlach vertrekken, en als je dit leest, zijn we daarin geslaagd!

Zien we je binnenkort weer? Tot de volgende keer!

Groetjes, Marjo

• 10Henk12-09-2022

Rustig en fijn park

Chalets zijn ruim en goed ingericht ook de keuken is komleet,de bedden zijn zacht maar uitstekend om te slapen. Het chalet was goed schoongemaakt toen we aankwamen. Rustige ligging van de chalets ,veelal onder de bomen. Parkeren is prima op de centrale parkeerplaats en ruimte genoeg in september. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de verdere faceliteiten op het park dus kunnen dat niet beoordelen.

• 9anoniem09-09-2022

het was een heerlijke vakantie

Het is een verzorgd park Huisjes zijn fijn om te wonen.we hebben 14 dagen heerlijk door de bossen gefietst.

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je reactie. Leuk om te lezen dat je zo genoten hebt van ons park en de omgeving. We zien jullie graag weer eens terug Groeten Elly

• 9H. Borninkhof09-09-2022

1e keer Roompot is een Verrassing

Alleen pluspunten, een fijne vakantie gehad. Toppark

• 6Activiteiten

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je reactie familie Borninkhof. Fijn om te lezen dat Lunsbergen zo goed is bevallen. Wat kunnen wij voor jullie doen om te zorgen dat het de volgende keer 100% score is. We zien jullie graag weer terug. Groeten Elly

• 10Greet van Vree09-09-2022

Een gastvrij en super accomodatie.

Geen min punten alleen plus mooie ligging goed onderhouden park en super vriendelijk personeel. Huisjes zijn eenvoudig maar wel schoon.

• 10Activiteiten

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je reactie Greet. 100% daar doen wij het voor. Ik denk dat jullie nog wel eens terugkomen op Lunsbergen. Tot de volgende keer Groeten Elly

• 10Marijn horvers02-09-2022

Prima vacantie gehad

Zeer mooi park en zuiver goede serve

• 10Activiteiten

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je review, Marijn. Goed om te lezen dat jouw vakantie op Bospark Lunsbergen goed bevallen is. Hopelijk heb je ook genoten van de prachtige omgeving!

Graag tot ziens!

Groetjes,