Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot Bospark Lunsbergen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 2149 reviews

8.3FantastischScore uit 2149 reviews
  • 8.3Onderkomen
  • 8.2Activiteiten

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Roompot vakanties brengt jou het rustig gelegen Bospark Lunsbergen in Borger. Ontspan, terwijl de kinderen zich vermaken bij Koos Konijn, in de Kidsclub of bij de vele kinderspeelplaatsen. Ga gezellig zwemmen in het overdekte zwembad, op pad naar Westerbork, een dagje naar Meppen in Duitsland of breng een bezoek aan de hunebedden.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2149 Reviews over Roompot Bospark Lunsbergen

• 9Triskel27-01-2023

Keurig huisje in een verzorgd park

Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen

• 9Patricia Krijgsman-Outshoven27-01-2023

Erg genoten!

Mooi park Leuke huisjes Leuke omgeving

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 6Gast13-01-2023

Lunsbergen

We moesten de vakantie van augustus verplaatsen ivm werk(te kort personeel in de zorg) dit kost je alleen maar geld, verplaatst naar een langweekend in november, bedrag wordt niet aangepast,
    Voor ons alleen nog last minute helaas, Bedden nog hetzelfde als jaaaaaaaren

• 4Onderkomen

Eigenaar, 28-01-2023

Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg fijn dat u de tijd heeft genomen om deze ervaring met ons te delen! De matrassen hebben inmiddels onze aandacht en we zijn druk bezig met het restylen van de accommodaties! Hopelijk zien we je snel nog een keer!

Groetjes, Raul

• 9Eveline07-01-2023

Fijn en een relaxte tijd!

Rust en ruimte, minder activiteiten voor oudere kinderen. Maar er is boogschieten, lasergame en midgetgolf. Verder Emmen is vlakbij en bezoekje gevangenismuseum Veenhuizen is een aanrader, interssant is onder andere het hunnebedmuseum in Borger. Huisjes zijn netjes en comfortabel, vloerverwarming, leuk ingericht. Badkamers nieuw. Alles aanwezig wat er moet zijn.

• 8Activiteiten

Eigenaar, 19-01-2023

Bedankt voor je beoordeling Eveline. Zo te lezen zijn jullie het nieuwe jaar fijn begonnen! Zoals ik het lees hebben jullie in ieder geval genoeg leuke activiteiten ondernomen. Dat zijn nog eens goede tips. Die ga ik in gedachten houden! Graag tot snel. Groetjes, Zoey

• 10Herman de jong06-01-2023

Geweldig

Geen min punten alleen maar plussen

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-01-2023

Bedankt voor je review Herman. Zo mogen we het horen! We hopen je dan ook snel weer terug te mogen verwelkomen:-) Groetjes, Zoey

• 8Judith30-12-2022

Prachtig park, in het bos. Ideaal voor rustzoekers

Prachtplek in het bos, compleet met eekhoorns en vogeltjes. Ik had een 6 persoons huisje dat schoon en lekker ruim was. Ik wil een minpunt melden. Bij de parkreglementen van Roompot staat onder : Sfeer, nachtrust en overlast, dat vuurwerk afsteken verboden is, en ik vind het raar dat dat wordt nergens wordt vermeld.. niet bij het boeken en niet bij de receptie. Je komt voor je rust in dit park, niet voor het vuurwerk van je buren.

• 7Activiteiten

Eigenaar, 05-01-2023

Bedankt voor jouw review Judith! Dat klinkt als een heerlijke tijd zo midden in de bossen! Fijn dat je ook jouw minpuntje met ons deelt, dit zullen we zeker volgend jaar meenemen.

Hopelijk heb je verder uitsluitend plezierige herinneringen aan jouw verblijf!

Groetjes, Jennifer

• 7G. Gelderman19-12-2022

Top chalet, restaurant dramatisch slecht

Verblijf ditmaal netjes schoon bij aankomst (fijn als je opnieuw door treinstaking helaas weer later aankomt met de nodige stress en vermoeidheid. Daarom dachten we onszelf te trakteren op een snitzelmenu maar echt wat wat dit slecht en bovenal wel heel erg weinig. Roompot serieus… druk 2,50 euro bij de maaltijden op en zorg dat mensen een fatsoenlijk bord eten krijgen… Zelfs een bejaarde heeft hier niet genoeg aan. Nog nooit heb ik zo slecht gegeten. 14,50 euro voor een menu dat nog geen 7 euro waard was. Keiharde opgebakken aardappels in 1 minischaaltje voor 2 personen, 1 minschaaltje verlepte sla voor 2 personen zonder dressing of kruiden. En een klein snitzeltje met een soort bouillonjus en een klein minuscuul stukje champignon. Totaal ongekruid en smaakloos. Aangegeven en kreeg een geïrriteerde reactie terug dat ik eerder had moeten aangeven dat het te weinig was. Een kop koffie heeft de ervaring echt niet goedgemaakt.

• 7Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Eigenaar, 22-12-2022

Wij vinden het jammer dat je geen fijne ervaring hebt gehad in het restaurant. Sorry daarvoor! Natuurlijk brengen we jouw feedback onder de aandacht bij onze horecamanager zodat we kunnen onderzoeken wat er mis is gegaan.

Fijn dat het verblijf aan de verwachtingen voldeed. We hopen je nog eens terug te zien!

Groetjes, Mandy

• 9Marga11-12-2022

Heerlijk rustig park in bosrijke omgeving

Lekker back to basic huisje in het bos met alle voorzieningen die je nodig bent . Eekhoorntjes en konijntjes lopen rond het huisje .

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 20-12-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Marga. Dat zijn mooie complimenten! Helemaal tot rust komen in deze bosrijke omgeving. En zelfs nog wat leuke onverwachte gasten bij het huisje :-)

Zien we je nog een keer terug bij Roompot?

• 9Bm Helsloot07-12-2022

Fantastisch 👍

Wij verbleven hier het weekend van 2 tot 5 December. Huisje 136. Voor 6 personen. Huisje was prima, mooie ligging, ruim ,schoon en alles aanwezig. Ik kan niets anders zeggen dan dikke pluim voor dit onderkomen en park. Zeker voor Herhaling vatbaar.

Eigenaar, 20-12-2022

Bedankt voor jouw beoordeling. Het doet ons plezier dat je genoten hebt van het vakantieverblijf en het park! Alle ingrediënten voor een heerlijk verblijf :-)

We zien jullie graag nog eens terug voor weer een heel fijn verblijf!

• 9Corrina v t Hof02-12-2022

Heerlijk genoten van de rust en omgeving.

Prima, alles was oke. Keurig schoon en alles was voor handen. Ietwat kleine douche. Iets meer licht in de woonkamer. Lichtpunten zitten verkeerd. Verder niets op aan te merken.

Eigenaar, 20-12-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Corrina. Dat zijn mooie complimenten! Fijn dat je ook verbeterpunten geeft. Zo kunnen we ervoor zorgen dat jouw volgende verblijf en dat van andere gasten nog beter zal zijn.

Heb je nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving? :-)

Graag tot ziens!

Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen info