Hotel De Bonte Wever Assen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°16°
Hotel De Bonte Wever Assen
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor De Bonte Wever Assen voor je op een rij gezet:

1514 reviews over Hotel De Bonte Wever Assen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

heel erg geslaagd, voor herhaling vatbaar

Chantal
20-7-2018

heel erg tevreden over ons verblijf in De Bonte Wever.

propere ruime kamers

lekker eten, heel erg gevarieerd

vriendelijk personeel

we komen zeker nog eens terug

het was geweldig wij komen zeker terug

Cor Braspenning
20-7-2018

wij waren daar met 2 kleinkinderen. hadden 2 kamers met een tussendeur het is ons prima bevallen. het eten en de kamers waren geweldig. de service was ook geweldig na 1 vraag van mijn man om de veer te verwijderen van de tussendeur zodat die open kon blijven staan was binnen 1 uur geregeld.

in het zwembad was iets teveel gloor denken wij na 1 uur hadden de kinderen last van de ogen.

Topvakantie!

Yasmine
12-7-2018

Enkele dagen in “De bonte wever” verbleven en er valt niks negatief te vertellen. Het zwembad was fantastisch, het personeel was vriendelijk en het eten was erg lekker ( 2x in het à la carte restaurant “dapper” gaan eten, en dit was écht een aanrader!)

Het enige puntje van kritiek is het ontbreken van een minibar op de kamer, maar het café is lang genoeg open en je kan vanaf daar ook drankjes meenemen naar de kamer, dus dit was geen ramp.

Prima en gezellig voor jong en oud.

Fam. D.H. Brouwer
7-7-2018

Wij komen heel vaak in De Bonte Wever. We dachten dat het na de verbouwing te groot en onpersoonlijk zou worden maar dat is zeker niet het geval. Het is erg mooi geworden. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn mooi en schoon.

In de nieuwe eetzaal Flinck heb je nu alle ruimte. In Dapper kan je heerlijk a la carte eten. Iedere avond is er live muziek op het podium.

De nieuwe animatie ruimte is mooi, groot en er komt eindelijk daglicht in en je kan nu ook buiten zitten. De gehele verbouwing is nog niet af, er moeten nog puntjes op de i gezet worden maar het geheel is nu al mooi.

Enige nadeel is dat de speelautomaten in de animatie ruimte staan waar gasten ook (rustig) kunnen zitten, knutselen, spelen of quizzen doen maar waar je elkaar niet kan verstaan door de herrie die de automaten maken als erop gespeeld word.

Het animatieteam o.l.v. Sietse is geweldig!!

De Bonte Wever, PR/ media-coordinator, 9-7-2018
Hartelijk dank voor uw review en wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over de forse uitbreiding die we onlangs hebben gerealiseerd. Uw opmerkingen betreffende de speelautomaten in de nieuwe animatieruimte zullen we zeker bespreken. Graag tot ziens!

zeer aangenaam verblijf

peter
1-7-2018

zeer goed hotel, alles was prima geregeld. kamers uitstekend, het eten was erg goed en zeer vriendelijk personeel.

Heerlijk uitgerust

Ria Wijnstekers
30-6-2018

Goed ontvangen aan de receptie .De uitleg van de all inclusive formule had beter gekund . We kregen een mooie nette en brandschone kamer. Het eten is ok maar er zijn ook mindere dingen bij .De eerste avond kwamen ze de drank opnemen bij het avond eten en kon je het niet zelf bestellen aan de bar.Dat was erg jammer omdat het bijna een uur duurde voordat we een drankje hadden we waren toen al bijna klaar met eten.Ik vond het jammer dat er maar één cafe open was in de cafestraat als het minder druk is. Het personeel in het cafe was wel heel gezellig en ze wilde je het echt naar de zin maken.Het zwembad is heerlijk.Wel heel veel bejaarde toen wij er waren . Verder een prima verblijf gehad. We zijn heerlijk uitgerust

Fantatisch

Marianne van Oosterwijck
23-6-2018

wij hebben een super week gehad bij de Bonte Wever alles was super het eten was heerlijk de bediening was goed en de mensen waren allemaal vriendelijk,wij gaan zeker nog eens terug

Geweldig

Fam Moyson
13-6-2018

Verblijf gewonnen met puzzel en het is 100% meegevallen ! Lekker ontbijt , lunchpakket kon naar eigen keuze gemaakt worden om heerlijk te kunnen fietsen in Drenthe , avondeten ruime keuze en lekker . Vriendelijk personeel , verzorgde kamers . TOP ! Drank à volonté ....

geweldig en vriendelijk personeel

fam. Paalman
9-6-2018

Voor de 2e keer hier geweest en zeker zo goed als de 1e keer, de 3e keer is alweer geboekt.

Het personeel is voor ons zeer vriendelijk en behulpzaam.

De klachten die sommige mensen dan ook over het personeel hebben kunnen wij ons dan ook niet in vinden.

Ik heb wel tijdens ons verblijf meegemaakt dat er mensen waren die erg ongeduldig en onvriendelijk naar het personeel waren.

nooit meer

marja
3-6-2018

Een groot maar leuk hotel. De kamers zijn groot en zeer schoon. Het personeel (met uitzondering van enkele) was bot en erg ongemotiveerd. een curcus klantvriendelijk heid is echt niet overbodig. Het eten was prima en gevarieerd. Een prima verblijf gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Bonte Wever Assen in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Bonte Wever Assen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Bonte Wever Assen scoort een 8.56 uit 10 op basis van 1512 reviews.