Géén boekingskosten
NederlandDrentheAssenHotels AssenHotel De Bonte Wever Assen

Hotel De Bonte Wever Assen

NederlandDrentheAssen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Bonte Wever Assen voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2796 reviews
+342/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 2796 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Ga een weekend weg in eigen land naar Hotel De Bonte Wever in Assen. Vermaak je in het zwemparadijs of laat je verwennen in de schoonheidssalon. Hotel De Bonte Wever is mooi gelegen aan een van de oudste bossen van Nederland waar je prachtige wandelingen maakt. Voor een dagje winkelen is de stad Assen ideaal.

Contact

2813 Reviews over De Bonte Wever Assen

• 10johanna welboren22-06-2022

heerlijke locatie om verwent te mogen worden

met een heel klein beetje lood in onze schoenen zijn wij wederom voor de 17 de keer uit logeren geweest bij de bonte wever. Vanaf het begin zijn wij als gast. Ook hoopten wij dat de rode loper voor ons uit lag maar helaas dat was niet het geval. Maar wel werden wij weer heel vriendelijk ontvangen en meteen hadden we weer het gevoel van heerlijk om hier weer te mogen zijn. Alles was weer als vanouds hoewel we in april hier ook weer waren. Het eten de kamers en niet te vergeten het vriendelijke personeel waar niets te veel voor is om de gast het naar de zin te maken. de gezelligheid en zeker s, avonds in de café straat is zeker een vermelding waard. Al met al zijn we weer gezond en veilig thuis maar genieten nog na van een heerlijk verblijf hier in de bonte wever in assen. Daarbij dank voor alle lieve zorgen voor iedereen die ons verblijf wederom weer tot een succes heeft gemaakt

Bianca, Eigenaar, 23-06-2022

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo'n trouwe gast bent en dat edere keer als u komt het zo naar uw zin heeft. Heel graag tot de volgende (18e) keer!

• 1Bedroevend13-06-2022

Nooit meer tenzij je van je geld af wil

Geen waar voor je geld, voor het geld wat je hier in drie dagen betaald zit je in Spanje voor 8 dagen vol pensioen incl vlucht(mensen doe dit niet)en het eten is onder de maat

Bianca, Eigenaar, 16-06-2022

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u aangeeft geen waar voor uw geld te hebben ontvangen. Wat De Bonte Wever extra bijzonder maakt, is de handige all-inclusive formule. U betaalt één vaste prijs voor een compleet arrangement. Het eten en drinken, snackjes en lekkernijen, toegang tot de faciliteiten zoals het subtropisch zwemparadijs, de fitness, de bowling, de mini-golf, gebruik diverse spelactiviteiten, avondentertainment etc. zijn bij de prijs inbegrepen. Heeft u uw ervaringen ook gedeeld tijdens uw verblijf? Wij hadden u graag te woord gestaan. Mocht u het op prijs stellen nemen we graag nog even persoonlijk contact met u op. Zou u hiervoor een mail willen sturen naar [email protected]? Alvast hartelijk dank.

• 10W. van Wezel09-06-2022

Het was geweldig het eten zeer goed

Het hotel is erg goed heerlijk eten en drinken de hele dag door vriendelijk personeel vooral barman Marcel in de scheep bar is een topper mooi zwembad veel te doen voor kinderen we hebben een top weekend gehad. Dank je wel

Bianca, Eigenaar, 10-06-2022

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij zullen de complimenten o.a. aan Marcel doorgeven!

Heel graag tot een volgende keer.

• 9Dennis van der laan06-06-2022

Geweldig

Geweldig . Heerlijk genoten veel gezwommen en heerlijk gegeten. Goede service en leuke live entertainment s'avonds.

Bianca, Eigenaar, 10-06-2022

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw dagen in De Bonte Wever en graag tot ziens!

• 8Ad Peeters04-06-2022

Ongedwongen niets verplichtende verblijf. Toppie

Ze moeten weten dat de Bonte Wever er alles aan doet om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij zelf zijn al vele malen geweest in verschillende jaargetijden en hebben nog nooit een teleurstelling ervaren.

Bianca, Eigenaar, 10-06-2022

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij doen dagelijks ons uiterste best om al onze gasten een zo'n fijn mogelijk verblijf te bieden en wat fijn om terug te lezen dat u dit als vaste gast ook zo ervaart. Graag tot een volgende keer in Assen!

• 9Fam Schutte03-06-2022

Het was heel goed

Wij hebben ons goed vermaakt en alles was goed verzorgd

Bianca, Eigenaar, 10-06-2022

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten en wellicht mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in ons hotel!

• 10Jan Matthijssen02-06-2022

Jullie verdienen een dikke 10 met alles grandioos

de ontvangst was grandioos en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam we hebben het grandioos gehad met ons 4 een opmerking de de 2 kamers ver uit elkaar lagen meschien dat ik bij het boeken het door had moeten geven met vriendelijke groet fam.Matthijssen en fam.van Zundert het was echt heel grandioos

Bianca, Eigenaar, 10-06-2022

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij vinden het ontzettend fijn dat u ons zelfs als grandioos bestempeld, hier werken we dagelijks hard voor met ons team. Voor een volgende keer; u kunt tegen betaling van een kleine toeslag een voorkeursligging voor de kamers aangeven bij uw boeking.

• 8Chris01-06-2022

We hebben ons prima vermaakt

Heerlijk eten, leuke bruine kroegstraat, leuk zwembad, mooie bowlingbanen en midgetgolfbaan. Ook de gratis pooltafels en andere spellen waren prima. Nette kamers, alleen was het matras voor mij te hard

Bianca, Eigenaar, 10-06-2022

Wat fijn dat u heeft genoten van onze faciliteiten en van ons culinaire aanbod. Voor een volgende keer mag u altijd uw opmerkingen ten aanzien van de kamer doorgeven aan de receptie. Wij beschikken over o.a. matrastoppers waardoor het matras voor u wellicht comfortabeler was geweest.

• 8A. Dekker01-06-2022

Voor herhaling vatbaar!!

Bij binnenkomst grote drukte, maar was snel weggewerkt. Later ging ieder zijn weg. de kamers en bedden zijn goed, het eten was geweldig. Wij waren met onze (klein)kinderen en voor een iedereen was wel wat te doen. De kamers van allemaal (totaal 15 personen, verdeeld over 6 kamers) waren dicht bij elkaar gekozen. Dit vonden wij heel erg fijn.

Bianca, Eigenaar, 02-06-2022

Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest en heel graag tot een volgende keer!

• 6toon31-05-2022

nooit meer

de kamers en bedden waren goed het eten was heel slecht weinig keus en niet gaar

Bianca, Eigenaar, 02-06-2022

Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Heeft u uw ervaringen ook gedeeld tijdens uw verblijf? Wij hadden u graag te woord gestaan zodat we direct actie konden ondernemen. Mocht u het op prijs stellen nemen we graag nog even persoonlijk contact met u op. Zou u hiervoor een mail willen sturen naar [email protected]? Alvast hartelijk dank.

Hotel De Bonte Wever Assen info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar