Hotel De Bonte Wever Assen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag26°12°
Hotel De Bonte Wever Assen
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor De Bonte Wever Assen voor je op een rij gezet:

1501 reviews over Hotel De Bonte Wever Assen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

geweldig hotel

Dennis, 20-5-2018

nou we zijn voor de 3e keer er geweest. maar het was van ouds we hadden het vervroegd en laat vertrek er bij geboekt bij de reservering. We kregen een hartelijk welkom en krijgen meteen onze all in bandjes om waar we meteen iets konden eten of drinken. het eten is echt goed geworden genoeg keus en ook het ontbijt was heerlijk. ze zijn nog volop bezig met de puntjes op de i te zetten. er komt ook nog een speeltuin buiten en een nieuwe speelhal voor de kinderen. We zijn voor 5 dagen geweest maar gaan snel weer terug. super allemaal. alleen snap ik niet dat sommige mensen een review plaatsen dat het eten matig is...

super leuk en vooral gastvriedelijk

johanna, 17-5-2018

met heel veel verbazing lees ik de revieuw,s op zoover. Ik schrok me rot want na 7 jaar ervaring dacht ik dit kan toch niet zomaar zijn veranderd. Maar nee hoor onze eerste ervaring was als vanouds bij het welkom heten in de bonte wever. hier was alleen maar heel veel aandacht en vriendelijk bij het intjekken. Wij hadden een vervroegde aankomst en ook hier was alles tot in de puntjes geregeld De lunche in het nieuwe ( voor ons ) restaurant vonden wij geweldig en aan niets ontbrak het ons en zeker niet aan vriendelijkheid van het personeel. Om drie uur konden wij gebruik maken van de kamer en ook hier liep alles voorspoedig. het is een heerlijkhied in dit hotel omdat het sávonds en s'nachts rustig is en dat een mens heerlijk slapen kan. het ontbijt in het nieuwe restaurant was ook helemaal prima en ontbrak ons aan niets. bonte wever is een top hotel en een dikke kus voor iedereen die daar werkt van ons

Super

Anne, 6-5-2018

Super leuk! Ideaal met kleine kinderen

Nooit meer!

NJ, 3-5-2018

- Eten was smaakloos of te vettig.

- Bij het diner wilde mijn partner drinken halen bij de bar maar daar werd gezegd dat er vanzelf een bediende langskomt bij je tafel.... dus niet!

Een uur later zelf maar een bediende aangesproken! Daarna nog eens lang moeten wachten op onze drankjes.

- Medewerkers achter balie onklantvriendelijk.

- Met het all-in arrangement mag je geen snacks bestellen bij t restaurant in de hal, wel na 13:30! Ook snoep kost een euro.

- Muziek in de avonduren is alleen gericht op de ouderen en niet op de jongeren of volwassene stellen.

- Goedkope whiskey en andere alcoholistische dranken bij de bar! Mag wel beter worden!

Prima

Laura, 22-4-2018

Prima verblijf gehad. Goed eten, goede bedden en ruime kamers. Minpunten zijn wel dat er geen koelkastje op de kamer staat. Je moet snel fietsen reserveren als je fietsen wilt huren... Anders zijn ze op. Verder is het personeel heel chagrijnig!! Heel ongezellig en niet klantvriendelijk personeel. Hier kunnen ze wel wat aan doen! Verder prima weekend gehad. Assen centrum is ook erg leuk.

Met een groep teleurstellend!

fam. Philips, 15-4-2018

We zijn onlangs 3 dagen naar de Bonte Wever geweest met een groep van 24. Een belangrijk onderdeel van het samen zijn, zijn de maaltijden. In het restaurant mag je maar met 4 aan een tafel zitten!

Er mag niet met de tafels geschoven worden en er mag niet worden gereserveerd! Dit werd ons wel 4 keer heel koel meegedeeld. Dus hebben we met onze groep steeds verdeeld moeten zitten over 6 tafels....Toppunt van het verhaal. Omdat het hotel maar voor de helft bezet was, was het restaurant deels afgezet. Daar hebben 3 dagen 2 tafels van 12 onaangeroerd gestaan. Klantvriendelijkheid????

Geweldig.

K, 8-4-2018

Hotel was enorm schoon. Personeel erg aardig.

Wij hebben erg genoten van ons verblijf. Het eten is divers en lekker!

Zeker een aanrader.

geweldig

hermanvan veluwen, 3-4-2018

alles is tot in de puntjes geregeld, je voelt je bij aankomst gelijk welkom

Eten en bediening moet beter.

Jan, 1-4-2018

Kom al jaren bij de Bonte Wever , maar wij vinden dat alles minder is geworden na de uitbreiding. Bij het dineren moet men wel 20 minuten wachten op je bestelde drankje en de kwaliteit van het eten is ook minder geworden. De bediening komt handen tekort en de opstelling van de koffie automaten is rondom slecht . Afhalen van gebruikt servies laat lang op zich wachten . Een pluspunt , het animatieteam onder leiding van Sietze was zeer goed.

Topper

Bert Merkestein, 30-3-2018

We komen hier al een aantal jaren en het was altijd goed, maar is nu nog beter geworden. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Bonte Wever Assen in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Bonte Wever Assen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Bonte Wever Assen scoort een 8.56 uit 10 op basis van 1501 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: