Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal Aelderholt

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Aelderholt voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 842 reviews

• 7.4Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Ga op een luxe vakantie in eigen land bij Vakantiepark Landal Aelderholt in Drenthe. De huisjes hier zijn van de nodige luxe voorzien als een vaatwasser en combimagnetron. Bovendien heb je onbeperkt toegang tot het Landal Aelderholt zwembad en de bijbehorende luxe schoonheidssalon. Maak een fietstocht langs de hunebedden en ontdek Drenthe!

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

842 Reviews over Landal Aelderholt

• 6A26-08-2022

Mooi maar vies

Het huis was ruim. Mooi ingericht. Zoals we van andere Landal parken gewend zijn. Maar deze keer was het echt vies. Spinnenwebben. Vieze en doorgezakte matrassen. We zijn zelf maar schoon gaan maken. Nu begrijpen wij best dat de schoonmakers niet veel tijd hebben en dat mensen het soms ranzig achterlaten. Maar dan moet daar iets aan gedaan worden!

• 9Ton15-07-2022

Een fantastische vakantie

Al diverse keren op Aelderholt geweest. We hadden een 8 persoons bungalow en die is voor een vakantie van alle gemaken voorzien. De badkamer had een inloop douche en boven is een 2e toilet. Het personeel is zeer vriendelijk en de bungalow was schoon bij aankomst. Het restaurant isgoe, fijne gerechten en zeer vriendelijk personeel. Oook de snackbar is goed evenals de supermarkt waar je 's morgens heerlijke verse broodjes kan kopen. Het zwembad is wat aan de kleine kant voor het park. En aan het einde van de middag word er ook les zwemmen gegeven voor kinderen uit de omgeving. Vanaf het park kun je mooie fietstochten maken.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 3Kim15-05-2022

Verouderd en smerig en nooit meer!

In een 6 persoonshuisje een lang weekend gezeten. Het was klein en ronduit smerig. Hondenplokken kwamen overal vandaan, plokken stof dwarrelde rond, badkamer zat onder de schimmel, roest. Hebben eerst zelf alles schoongemaakt. Vanwege stroomstoring op het park later gemeld, ze konden nog een schoonmaker sturen, maar we hadden het zelf al gedaan en alles uitgestald. Ze zouden een notitie maken... Zwembad is ook verouderd en koud water.

Indoor- en buitenspeeltuin is top voor kleine kinderen vanaf 1 jaar! Brasserie kun je ook prima eten en zitten.

• 1Onderkomen
  • 7Jefdes06-04-2022

Mooi park

Leuk huis, mooi park leuk dingen te doen. Alleen zwembad echt te klein voor zoveel mensen geen badmeester gezien, echt gevaarlijke glijbaan. Bubbelbad was niet schoon bij aanzetten kwam er troep uit zo vies. Dus bij schoonmaak mogen ze wel beter op deluxe dingen letten sauna was ook stoffig. Geen toezicht op het park, je kunt er zo op en af als wild vreemde geen controle. Aardig personeel, leuke speelhal voor kinderen met optredens van bollo, knutselen kan je volop ze doen genoeg.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Johannes03-04-2022

Geweldig verblijf gehad.

We waren hier met onze kinderen en kleinkinderen. Prachtig verblijf gehad waar alles goed geregeld was. Voor de kinderen was het genieten in de knutselruimte en speeltoestellen binnen en buiten. Ruim familie huis met alle gemakken voorzien. Aardige medewerkers en een prachtige winkel. Bedankt allemaal.

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Dhr. Kalkhoven21-03-2022

prima park , maar niet bijzonder

Prima park , wel erg weinig verlichtig en slecht bereikbaar

Huisjes zijn wat verouderd , zwembad mag wel eens vernieuwd worden

Over het algemeen een prima park maar wel wat verbeterpunten

• 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Menno18-01-2022

Het park is ons goed bevallen

Hier een week geweest rondom de jaarwisseling. Ons huisje type 6C was goed schoon en niet erg gedateerd. Met 2 volwassenen en 2 kleine kindjes voldoende ruimte, alleen is de keuken met de eettafel er in erg krap. Minpunten van het huisje: je kan in de badkamer niet douchen zonder een waterballet te veroorzaken en de baby box was een vieze plank met gammel hekje. Niet gebruikt dus. Heel veel ruimte om het huisje heen. Wij hadden vanaf de bank uitzicht over een heel groot grasveld, waarde huisjes omheen liggen. Personeel prima, niets op aan te merken. Jammer dat het zwembad en de binnenspeeltuin dicht waren, want daar hadden we het park op uitgekozen. De buitenspeeltuin stond door de regen onder water. Het zal allemaal niet mee, maar we hebben genoten en komen wellicht een keer terug om het park te ervaren als alle voorzieningen open zijn. De omgeving, de voorzieningen en de ruime opzet van het park zien er wat ons betreft heel goed uit.

• 4Mark07-01-2022

Nooit meer Aelderholt.

Eerste week van januari een midweekje in een zgn. 4 persoons comfort kinderbungalow gezeten. Staat van bungalow bijna schokkend. Waarschijnlijk 30 jaar geleden neergezet, daarna nooit meer iets aan gedaan. Onderkant van WC bril was donkergeel, daar valt niet meer tegenaan te poetsen, vervangen dus! Verder was de badkamer niet meer van deze tijd (verroeste radiator, afbladderende verf, enorme kalkaanslag, dode vliegen in het kozijn), zijn de pannen en het bestek aan vervanging toe en sluiten de deuren niet goed meer. Vanwege Corona waren alle voorzieningen gesloten. Daarom extra jammer dat de mooi buitenspeeltuin onder water stond na een flinke regenbui. Landal onwaardige ervaring, dit park nooit meer.

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 6MLB29-12-2021

Prima, alleen door lockdown weinig te doen

Helaas door lockdown was er behalve receptie, parkshop en coffee to go niks open, ook niet in de omgeving. Maar gelukkig konden we wel wat activiteiten doen (speurtochten, midgetgolf, meet/greet Bollo). Een keer via brasserie op park eten laten bezorgen, helaas kon dit beter. Er ontbraken dingen en was erg karig. Buiten park eten afgehaald bij Italiaan Trivio del Villaggio in Aalden en bij LiBo. Beiden erg goed en zeer aan te raden!!!!!! En op slechts 5 minuten rijden van het park.

Huisje (6C) was schoon maar badkamer was ramp. Er was een bad en douche ‘hokje’ naast elkaar alleen als je in douchehokje stond was gelijk alles drijfnat. In bad douchen was ook niet een succes want werd ook alles drijfnat. Men kan beter een scherm monteren aan de muur van zowel bad als douchehokje en misschien een oogje op de muur monteren waar je de douchekop op kan ze Al met al prima om een weekje even in andere omgeving te zijn.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 5Sjoerd07-11-2021

Prima verblijf maar schoonmaak is ondermaats

Het was prima zo met elkaar. Maar de schoonmaak was teleurstellend en best smerig. Gebruikte koffiefilter zat nog in koffieapparaat. Gebruikte schoonmaakdoekjes lagen op de tafel. Stofwolken en dode vliegen overal. Kortom, schoonmaak van paar minuten.

• 6Onderkomen

Vakantiepark Landal Aelderholt info