Vakantiepark Landal Aelderholt *****

Vakantiepark Landal Aelderholt
8,2

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Aelderholt voor je op een rij gezet:

724 reviews over Vakantiepark Landal Aelderholt in het Nederlands

Heerlijke week in een prachtig park!

Willemijn, 15-2-2018
  • Onderkomen9

Mooi park, vriendelijk personeel, goede service, leuk zwembad met glijbaan, gevarieerde animatie (vaak wel tegen betaling) en een hele mooie accomodatie. Ook voor mijn dochter van 11 was er genoeg te doen en was het zwembad nog leuk.

Leuk park maar mist wat gezelligheid

Jeroen Kapel, 15-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Na een weekend op Landal miggelenberg aansluitend doorgereden voor een midweek op Aelderholt. Het centrumgebouw (patio) mist echt de gezelligheid en mooie aankleding zoals bij miggelenberg. Zonde, want er bleven ook weinig mensen zitten om wat te drinken. Gemiste kans wat ons betreft. Service was ook niet top want nagenoeg iedere keer zelf naar de bar moeten lopen om wat te bestellen of af te rekenen. De speelhal is een pluspunt voor de kids, zeker als het wat minder weer is. Het restaurant was prima met een speciaal kinderbuffet, erg leuk. Mooi groot zwembad waarin onze dochter zich heel goed kon vermaken. De meeste huisjes liggen erg ruim en zonnig, ons huisje was niet heel goed schoongemaakt want ik heb nog aardig wat spinnenwebben moeten weghalen. De omgeving is erg fraai en rustig. Al met al een leuk verblijf, de kans is groot dat wij hier nog een keer terugkomen.

leuk park voor weekend weg

weekendje weg, 6-2-2018
  • Onderkomen7

heel leuk park mooi zwembad en erg leuk overdekt speelparadijs. omgeving vonden wij iets minder. maar voor een weekend kun je je op het park prima vermaken. je kunt er ook nog bowlen. bij aankomst in je huisje komen ze kijken of alles naar wens is krijg je pakje stroopwafels en bij naar huis gaan ook weer koekjes voor onderweg. kledingkasten wel wat aan de kleine kant

Niet voor herhaling vatbaar

Engel, 28-1-2018
    • Activiteiten6
    • Onderkomen6

Wij zijn fervente sauna gangers en onze keuze voor dit park was een huisje met sauna.

Na telefonische informatie over de privacy ligging van huisje nr. 230 en een bevestigend antwoord dat dit huisje privé ligt hebben wij besloten hier 2 weken naar toe te gaan.

Bij aankomst bleek dat wij vanuit onze positie uitzicht hadden op 5 huizen aan de overkant en er totaal geen privacy was om na het sauna gebruik naar buiten te kunnen zonder gezien te worden.

Geen enkel schuttinkje of heg om de privacy te waarborgen.

Tegelijk bij aankomst bleek dat er vanaf de auto niet met drogen voeten de voordeur bereikbaar was, 15 meter door de bagger lopen.

Een parkprobleem bleek achteraf.

Bij regen, waar Drenthe om bekend staat, ligt een groot deel van het park onder water en zijn vele huisje nauwelijks met droge voeten te bereiken, allemaal bagger wat je ziet.

Gezellig!

Esther, 10-1-2018
    • Onderkomen9

Mooie omgeving en leuk park.

Erg fijn, ruim opgezet park!

Familie van Roosmalen, 7-1-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Wij zaten in een (vernieuwd) huisje; type 4B.

Het park is ruim en speels opgezet. Ook het zwembad en de indoorspeeltuin vielen bij onze kinderen goed in de smaak. Het park ligt dichtbij mooie en typisch Drentse dorpjes, maar ook Emmen ligt op slechts 14 kilometer afstand.

De medewerkers zijn erg vriendelijk.

Wij komen zeker een keer terug!

Prachtig Park, veel te krappe huisjes

Martijn, 2-1-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen2

Heerlijk groen en ruim opgezet park met veel te doen voor jonge kinderen. Huisjes liggen lekker ver uit elkaar en hebben flinke tuinen. Indoor speeltuin is voor Landal begrippen zeer groot en mooi, en het zwembad heeft een flinke waterglijbaan.

Grote tegenvaller was de ruimte in het huisje. We hadden een zespersoons huisje met 4 volwassenen en 2 kinderen. Twee van de drie slaapkamers waren dusdanig klein dat we zelfs onze koffers elders op hebben moeten slaan. Veel meer dan een bezemkast met een bed erin was het niet. Ik ben bijna 2 meter lang en lag met mijn hoofd en voeten net niet tegen de muur aan. Zelfde gold voor de keuken en zitgelegenheid. Het lijkt of er alleen gekeken is of er theoretisch 6 mensen zouden kunnen verblijven. Wat mij betreft had dit niet als 6 persoons verhuurd mogen worden

Prachtig park!

Jolein, 29-12-2017
    • Onderkomen9

Mooi park, vriendelijke en goedlachse medewerkers en de inrichting van de bungalows is prachtig

Top vakantie!

Gritter, 28-12-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen9

Kids hebben zich goed vermaakt in de grote binnenspeeltuin. Het animatie met Bollo vonden ze geweldig! Het eten in het restaurant is goed! Kortom een top vakantie!

Jansen, 22-12-2017
    • Onderkomen9

Erg kindvriendelijk! Top animatieteam!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Aelderholt in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Aelderholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Aelderholt scoort een 8.15 uit 10 op basis van 728 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: