Vakantiepark Landal Aelderholt

7.9Goed

• 8.4Activiteiten
  • 7.5Onderkomen
  • 8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Aelderholt voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Ga op een luxe vakantie in eigen land bij Vakantiepark Landal Aelderholt in Drenthe. De huisjes hier zijn van de nodige luxe voorzien als een vaatwasser en combimagnetron. Bovendien heb je onbeperkt toegang tot het Landal Aelderholt zwembad en de bijbehorende luxe schoonheidssalon. Maak een fietstocht langs de hunebedden en ontdek Drenthe!

827 reviews over Vakantiepark Landal Aelderholt

• 9Familie de Jong21-02-2020

Geen moment verveeld!!!

Leuk park, zeer geschikt voor gezinnen met kinderen in de leeftijd van 4 tot ca. 10 jaar. Er worden veel activiteiten georganiseerd voor de kinderen, die hoeven zich niet te vervelen. Ook heel veel gratis activiteiten. Bij de knutsel Club en het atelier is er keus tussen betaalde en gratis knutselwerkjes. De bedden liggen heerlijk! Heerlijke temperatuur in het zwembad, daar hebben we het geen moment koud gehad, de vloer van de kleedkamers en de hal van het zwembad moeten alleen veel vaker schoongespoten worden (en de pamperafvalbakken vaker legen). Goede en adequate service van receptiemedewerkers, die denken oplossingsgericht en zijn zeer vriendelijk. Ook het animatieteam is professioneel en beschikt over de juiste eigenschappen die je nodig hebt als je met kinderen werkt. Een hele fijne vakantie gehad!

• 10Activiteiten

• 7Fam. Van Deventer21-02-2020

Relaxte vakantie in Drenthe

Leuk Landalpark in Drenthe. Met de Landalapp kun je makkelijker bekijken welke activiteiten er op het park of in de omgeving zijn. Onze kinderen zijn al wat ouder.... 15, 13 en 11...maar we hebben ons goed vermaakt. Op twee tandems naar Orvelte gefietst wat hylarisch was. Mooie omgeving met bos en heide in de buurt. Kamp Westerbork bezocht en ook Groningen gezien. Daarna relaxen in ons onderkomen. Jaren 70 huisje dat gepimpt was. Netjes, maar niet geweldig. Voor een 6-persoons huisje vond ik het wat klein. Basic, maar alles was aanwezig. Bij regen wel veel modder naar het huisje toe. Het was prima al met al.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8Jannie21-02-2020

Leuk park voor kinderen

Nadeel voor elke activiteit moet je betalen. Voor trampoline springen. Voor knutselen voor activiteiten mee doen. Bowlen is duur 22.50 een uur. Verder erg leuk park

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 2Pieter19-02-2020

Slecht huisje. Muizen die over het houten plafond

Slecht huisje. Niet droog binnen te komen door lekke regenpijp. Muizen die over het plafond lopen. Zwaar gedateerd.

• 1Onderkomen

• 7Jeffrey31-01-2020

Maximaal ontspannen (vooral voor de kids)

Wij zijn een midweek naar dit park van Landal geweest. Het is een leuk park met Bollo de Beer in de hoofdrol. Onze zoon van 2 heeft het heel goed naar z’n zin gehad. Wat wij wel miste waren faciliteiten voor de ouders.

• geen sportschool
    • geen uitgebreide wellness
    • weinig gerechten voor volwassenen

Al met al een leuk park om een weekend naar toe te gaan als je tijd wilt spenderen met je kids.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8Chantal06-01-2020

Geweldig

Heerlijk park, huisje waren goed schoon en ook interieur was vernieuwd had ik het idee, bedden lagen echt heerlijk. Wij waren hier met onze dochter van 2 zij heeft echt genoten, speelhal fantastisch, heel veel activiteiten. En een hele mooie vernieuwde "plaza" met een leuk atelier voor wat grote kinderen om dingen te maken. Wij zaten zeg maar op het "oude" gedeelte van het park en hier hadden ze weinig hondenpoepzakjes hangen terwijl die op het nieuwe gedeelte volop aanwezig zijn. Zwembad is ook prima voor een uurtje vermaak.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    8de Voogd09-12-2019

We komen zeker nog een keertje weer!

Gezellig met kinderen en kleinkinderen geweest. Wij zijn al eerder geweest en genieten van het nette huisje alle activiteiten en het restaurant waar wij met de kleintjes heerlijk kunnen genieten van een relaxt etentje met apart buffet voor de kinderen.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Bosscher26-11-2019

Fantastisch!

Gisteren teruggekomen van een weekendje Aelderholt met onze 2,5 jarige peuter en baby. Het was fantastisch! De huisjes zijn vernieuwd en netjes. Op het park worden talloze activiteiten georganiseerd. Onze dochter vond de dierenweide, het zwembad en het indoor speelparadijs helemaal geweldig! We hebben één avond bij de Brasserie gegeten en dit was ook top geregeld, zo was er voor de kinderen een buffet van Bollo waar ze zelf op konden scheppen wat uiteraard bij onze peuter goed in de smaak viel (zelluf doen) ;). Voor kleine kinderen is dit park echt een aanrader. Wij gaan begin 2020 weer boeken!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Annemarie Visser29-10-2019

Nog steeds niet de laatste keer.

Wederom hier een aangename week gehad. Genoten van de rust. het huisje, 151 deze keer, was schoon. In de keuken voldoende keukenhulpjes en pannen. De bedden vind ik prima, alleen begrijp die lakens voor op t bed echt niet. Een handleiding "bed opmaken" zou ik fijn vinden. Ik neem, een ervaring rijker, mijn eigen hoeslakens van huis mee, net als eigen hoofdkussens. Het wordt m.i. dus hoogtijd dat het bedlinnen optioneel wordt, in plaats van verplicht. (de reden "hygiëne", vind ik betuttelend) Dit verblijf zijn we niet in het zwembad geweest. Daardoor kon ik niet zien hoe het met de hygiëne daar gesteld was. De Brasserie en de medewerkers daar waren het hoogtepunt van deze vakantie. Heerlijk gegeten en bedienend personeel dat met zoonlief (10 en uitgekeken op het Bollo-buffet) meedacht over een keuze.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Yvonne10-09-2019

Duurzaam, vernieuwend en vriendelijk.

Prachtig vernieuwd park met veel activiteiten voor jong en oud. Duurzaam en zeer milieuvriendelijk. Vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Gereisd met partner in september 2019

76 tips over Vakantiepark Landal Aelderholt

• Belinda, 04-07-2019

Zoo bizar in orvelte is echt leuk!!!

• Danielle, 25-11-2013

Het Boomkroonpad is leuk, maar ik denk in de zomer indrukwekkender, als je echt over de bladeren heen kijkt. Wel vrij wiebelig, dus let op als je hoogtevrees hebt!

• Mega, 22-04-2012

46 vragen over Vakantiepark Landal Aelderholt

• Jolly, 08-02-2020

Koelkasten in huisjes 6CE en 8C!

Ik zou heel graag willen weten wat voor een koelkast er in dit model huisje staat!! Huisjes 6B hebben een grotere koelkast. Als we door de ramen van de huisjes hierboven kijken, kunnen we geen koelkast ontdekken! We willen volgende keer graag bovenstaand huisje boeken I.v.m 2 wc’s. Maar vanwege veel medicatie hebben we een grotere koelkast nodig! Landal Aelderholt kon ons hier geen antwoord op geven. Vandaar dat ik de vraag hier plaats!

• Anouk, 31-01-2020

Speeltuintje

Is er iemand die weet welke toestellen er staan in het kleine speeltuintje bij huisje 60? En welke bij huisje 77? Ik zou dat heel graag willen weten voor ik ga boeken. Heel erg bedankt alvast.

• Poekiemonster , 25-10-2019

Dvd speler?

Is er een dvd speler in de zespersoons basic huisjes?

Vakantiepark Landal Aelderholt info

• Aantal sterrenstersterstersterster