vakanties Namibië

Reviews over accommodaties in Namibië

Heel goed en voor herhaling vatbaar.

Marja Fekken,
    1-8-2018

Fantastische accomodatie! De nieuwe eigenaren hebben het prachtig opgeknapt en zijn zeer klantvriendelijk en het personeel ook. Het eten was heerlijk incl. de heerlijke wijnen. We kregen een hartelijk welkom met een drankje in het mooie hoofdgebouw. De kamer was prachtig en de badkamer geweldig. Kortom heel mooi plekje waar de nieuwe eigenaren nog veel mooie plannen mee hebben. Wij komen graag weer terug.

Minpuntje is idd de gehorigheid op de kamers, maar we hebben prima geslapen.

zelfservice huisje op prachtige plek vlakbij gate

Anya Smits,
    28-7-2018

Een prachtige plek bij groots natuurschoon in Sossusvlei. We verwachtten een safaritent. Het bleek een nieuw opgebouwd huisje in safaritent-stijl te zijn. Zelfservice met de keuken buiten (afgeschermd tegen het zand met tentdoek). Voor een borg kun je kookgerei ophalen bij de receptie. Er is een klein winkeltje in het 'dorp' bij het benzinestation. Maar als je zelf wilt koken is het aan te raden inkopen te doen voordat je Sossusvlei aandoet. De omgeving is prachtig, je zit op 2 km van de gate. Er valt geld te pinnen (in het hotel vlakbij de gate, waar je ook kunt eten, of eventueel ontbijten). Er is een klein zwembad en een bar. We hebben daar niet veel gezeten: het waaide toevallig enorm hard. We hadden één van de laatste huisje en een absolute plus was het nest republican weaverbirds in de boom naast het huisje. Ze kwamen iedere dag een boterham halen met zijn allen. Heel leuk. Het huisje was verder schoon, en bed/douche prima!

Een geweldige logde op een geweldige lokatie!

Anya Smits,
    24-7-2018

Samen met mijn echtgenoot en mijn 82-jarige moeder hebben we 5 dagen verbleven bij de White Lady Lodge. We hadden 2 dubbele kamers met uitzicht op de Brandberg. Er was iets misgegaan met onze boeking (de WLL was vol, maar het boekingsbureau had wel vouchers afgegeven en wij hadden ook alles betaald). Het management van de WLL heeft zich in alle bochten gewrongen om er toch voor te zorgen dat wij konden blijven zitten waar we zaten. Dat is gelukt.

In tegenstelling tot veel reviews zijn er gewoon stopcontacten, er is wifi (vouchers) beschikbaar bij het hoofdgebouw. Het is een prachtige plek (zorg dat je een zonsopgang meemaakt, hoor de geluiden van de ontwakende insecten en vogels en bekijk het licht op de berg). En doe de olifantentour: echt de moeite waard. De lodge is bereikbaar via een hobbelig zandpad van ca 15 km. We waren wel blij moet onze 4x4. De weg zou iets strakker getrokken kunnen worden. Maar dat is het enige kritiekpunt.

Prima verblijf

Diny,
    10-1-2018

Mooi zicht op de dieren vooral in de avond

Romantisce luxe

Marianne,
    26-8-2017

Prachtige locatie tegenaan de rotsen. Lodges met terras, ontbijt, lunch en diner in buffetvorm. Ruime keuze. Zwembad, leuke souvenirwinkel en vooral uitzicht op adembenemend zonsopgang reflecterend tegen de roestbruine rotsen. Op zeer geringe afstand van unesco werelderfgoed rotstekeningen. Absolute aanarde!