Namibië

Reviews over accommodaties in Namibië

Afrika op zijn best

Marianne hens,
    1-12-2018

De lodge heeft een prima ligging op 5 minuten afstand van Etosha Nationaal Park. Er is een openluchtrestaurant , waar je heerlijk kunt eten bij een knapperig haardvuur. Het personeel is uiterst vriendelijk , de kamers zijn mooi en goed verzorgd. Hoewel je zelf heel goed kunt rijden in Etosha is het toch echt de moeite waard om een dagje met een gids van de lodge op stap de gaan, het is gezellig en je ziet zoveel meer!! Er zijn 2 mooie zwembaden. Het is zeker de moeite waard om hier een paar nachten te verblijven, wij hopen nog eens terug te gaan in ieder geval!!

Gereisd met partner in november 2017

Geweldig!!

Henny en Simon,
    4-8-2018

Ga met een kleine groep, dan kom je op wegen en paden waar een grote bus niet langs kan. De accommodatie is schitterend, midden in de woestijn en van alle gemakken voorzien. De dieren lopen zo voor je raam. Heerlijk eten, ook een zwembad en geen last van muggen.( airco en klamboe, die we overigens niet gebruikt hebben)

Gereisd met vrienden in maart 2018

Geweldig!

Henny en Simon,
    1-5-2018

Een schitterend huisje met uitkijk over de woestijn. Goede bedden met klamboe, heel romantisch. Alle comfort. En dan die schitterende zandduinen. Neem wel oude schoenen mee, want het zand is rood en erg kleverig. Aansluitend gingen we de volgende dag de Kalahariwoestijn in. Alleen maar zandwegen, doe dit met een klein busje, dan zie je veel meer. Dit was een onderdeel van een rondreis.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Osase midden in de woestijn

Lex,
    13-2-2018

Ligt vlakbij Fish river canyon, leuk opgezet met vrijstaande huisjes rond een centrale open vlakte. Eten is prima en personeel super vriendelijk. Leuk zwembad , weliswaar klein maar het is ook in het middded van de woestijn

Gereisd met partner in februari 2018

Fantastisch!

S.Vervoort,
    17-5-2017

Geweldige 2 dagen gehad op de Solitaire Guest Farm Desert Ranch. Wij verbleven 2 nachten op 1 van de 3 zeer grote campsites die bij de Ranch liggen. Erg grote plaats met eigen toilet en douche. Braai benodigdheden aanwezig. Als je een keer bij hen aanschuift met het ontbijtbuffet op het avondeten, mag er gratis gebruik gemaakt worden van het zwembad. Ontbijtbuffet en diner beiden van zeer goede kwaliteit tegen een schappelijke prijs. Onze kinderen hebben zich hier 2 dagen prima vermaakt! De Ranch ligt bij het plaatsje Solitair. Leuk om daar een stukje appeltaart te gaan eten of een cheetah tour te doen. De ranch ligt in een zeer mooie omgeving. Zowel vanaf de campsite als vanuit het zwembad zeer mooi uitzicht over deze omgeving. Heel vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Al met al, zeker een geweldige plek om te verblijven tijdens een rondreis in Namibie. Heerlijk om even een paar dagen bij te komen.

Gereisd met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)