vakanties Namibië

Reviews over accommodaties in Namibië

Lekker weg van de weg

evl, 14-10-2016
    5 km van de doorgaande weg en je hebt het idee midden in de wildernis te zitten. Door de kleine groep aanwezige gasten hadden we een familie diner aan een lange tafel, erg gezellig en prima gegeten.

Mooi gelegen Lodge

AngieV, 10-2-2015

Mooi gelegen, goede kamer met balkon (kamer 28) aan het einde van een rijtje met mooi uitzicht op de vallei. Schoonmaak was wel behoorlijk oppervlakkig, want als je onder het bed, stoelen en kast keek dan zag je dat de vloer daar nooit werd schoongemaakt. Het eten was in buffetvorm, maar prima en smaakvol. Zeer vriendelijke dames bij de receptie met altijd een gezellig woord. Ook de bediening in het restaurant was heel vriendelijk en behulpzaam. Standaard waren alle tafels binnen gedekt, maar op verzoek werd er direct een tafel voor ons buiten op het terras gedekt.

Met de Logde ook Himba Tour gedaan en we hadden de geweldige gids Hendrik. We waren maar met z'n tweeën dus hadden eigenlijk een privé tour en dat was echt super. Hendrik spreek de taal van de Himba's en hij wist echt alles zeer uitgebreid uit te leggen, echt bijzonder interessant.

Namibië scoort een 7,8 uit 10, op basis van 215 reviews