Reviews over El Jadida

Leuk om geweest te zijn.

reggyhoffmann
    5-9-2012

Voor een golf wedstrijd hier geweest. Leuk hotel met casino. Kamers waren netjes, visrestaurant vonden we erg goed. Personeel is aardig en behulpzaam. Ligt direct aan het strand, maar in de periode dat wij daar waren was het nog best fris en winderig. Niet echt strandweer. De golfbaan van het hotel hebben we overigens niet gezien daar de wedstrijd op een andere baan was.

Voor herhaling vatbaar!

k.a.
    9-8-2011

Goed verzorgd hotel voor een paar nachten.

Aan het strand (overigens niet de schoonste strand).

Vlakbij een drukke boulevard met eettentjes.

Genoeg parkeerplaatsen voor het hotel.

Uitgebreid ontbijt (westerse, maar ook Marokkaanse hapjes)

Prachtig resort!

liesethvos
    9-5-2011

Dit eind 2009 geopende resort is werkelijk prachtig. Wij hadden met 2 kinderen de Mazagan suite & een connecting deluxe kamer met oceanvieuw. prachtige kamers met een spectaculair uitzicht over de Atlantische Oceaan. De kidsclub is super mooi, eten heel goed. 7km prive strand met allerlei activiteiten te huur. minpuntje: er mag overal gerookt worden binnen (behalve in seafood restaurant) en het is behoorlijk duur. personeel erg vriendelijk & goede service. nog zeker niet ontdekt door toeristen dus veel Marokaanse gasten & Fransen. Zeker een aanrader!

Midden in oud stadsgedeelte

Rob
    29-10-2010

Eenvoudig guesthouse in midden van het oude stadscentrum. Parkeren op 3 minuten loopafstand. Goede service, eenvoudig ontbijt, maar wel met een verse jus. Gastheer is erg aardig, de gastvrouw een beetje stug, maar ze kan ontzettend lekker koken. De schone kamers hebben als nadeel dat niemand een eigen badkamer heeft. Per verdieping (2-3 kamers) is er een toilet met douche. Niet onoverkomelijk, maar toch.

prachtige riad met behulpzame mensen

Carina Van den Broeck
    5-5-2010

Wij logeerden hier de laatste nacht voor onze terugreis die evenwel werd geannuleerd wegens het vliegverbot boven Europe tengevole van de vulkaanuitbarsting in Ijsland. De Riad is zeer mooi, rustig gelegen en toch dicht bij de bezienswaardigheden. De kamers zijn allemaal verschillend, erg mooi en goed verzorgd. De Franse uitbaters (Olivier en Laurence) zijn geweldig vriendelijk. Zij waren zeer behulpzaam bij het zoeken naar een oplossing om thuis te raken. Je kan er 's avonds blijven eten, als je dat 's morgens meedeelt en dan krijg je een erg lekkere maaltijd in een toffe eetkamer in een ontspannen sfeer. Deze riad is zeker een aanrader.

El Jadida scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews