Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Geweldig

G.M.T Peperkamp,
    26-3-2019

Prima hotel, lekker eten , mooie omgeving, zeker als je wilt wandelen. Loop de b8, b5 en de route naar Echternacht. Prachtige rots partijen schitterende ver gezichten.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supper plaats

Benji,
    20-10-2018

Leuk gezellig hotel die alles voor u doen

Gereisd alleenreizend in januari 2018

Super!

Fam. Koers,
    28-10-2017

Onze huwelijksreis hier doorgebracht in kamer 12: aparte woon- en slaapkamer en enorme badkamer met bubbelbad. Bij aankomst lagen er bloemblaadjes op de salontafel in de vorm van letters "I love you" en bloemblaadjes op het bed. We hebben de eerste avond pizza's op de kamer besteld, en daar kregen we champagne bij. De andere avonden (1 week lang) hebben we in het restaurant gegeten en dat ging nooit vervelen: heerlijk eten en veel keuze! Heel vriendelijk personeel, een heerlijk bed en mooie omgeving voor wandeltochten en uitstapjes. Aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2017

Super

Marleen,
    11-10-2017

Ik had het geluk om in een 2-persoonskamer te overnachten. Klein minpuntje: ik miste een waterkokertje en wat thee en/of oploskoffie. Kamer was heel proper met comfortabele, goed verwarmde badkamer. Ontbijtbuffet was verzorgd en gevarieerd. Aangenaam personeel.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Trail Inn in Berdorf: Prijs/kwaliteit: prima keuze

martine segers,
    9-10-2017

Ik had persoonlijk een éénspersoonskamer; die was echter heel klein. Maar al het noodzakelijke was aanwezig. Een douche, lavabo, handdoeken, tv, gratis wifi en een bed. Geen tafeltje op kamer. Gezien er slechts 2 dagen werd gelogeerd, geen probleem. Goede verwarming op de kamer. Vriendelijke bediening. Qua kindvriendelijk heb ik geen ervaring kunnen opdoen. Alles was netjes. Goede afsluiting aan de raam: naar keuze rolluiken of overgordijnen of allebei :-)

Gereisd met vrienden in september 2017