Sorteren

Reviews over accommodaties in Libanon

Great place

Salim El Saghir
    25-3-2013

Hotel le Royal is is an excellent 5 star hotel, with all the good service, location and courtesy to the guest make one of the best hotel in its kind.

Rooms are very clean, food at the restaurant is of excellent quality, room service is very prompt, employees are very friendly and helpful, no wonder that it is the best of its kind which makes it an excellent place for leisure at all times.

echte Hilton

susan
    5-8-2012

ongeloofelijke ervaring.echte aanrader.een beetje ver van toeristische centrum maar met gratis shuttel bus van hotel kon je makkelijk naar toe.Een mooie en chic winkelcentrum is naast Hotel.Ontbijt is perfect.mooie en ruime kamers.ongelofelijk vriendelijke personeel.leuk en ruime zwembad.Mijn kinderen vonden het ook geweldig.

super plek

r_ancona
    12-12-2011

het hotel is ontzettend goe en biedt alles voor rust en ontsapnning.Een eigen strand en het personeel is zo behulpzaam.

extraordinaire

clefdor
    29-9-2011

une semaine au Le Royal, c'est super.

Très bon restaurants, belle et grande chambre. Personnel très courtois et disponibles. Magnifique SPA et piscine extérieure. Juste à côté, ouvert en saison, le WATERGATE pour les ado, c'est magnifique.

Vivement que j'y retourne.

Zeker de moeite waard

vrijhof
    18-6-2011

Hotel Rest House Tyr in Tyre is zeker de moeite waard voor een paar dagen vakantie in Zuid-Libanon