Sorteren

Reviews over accommodaties in Libanon

echte Hilton

susan
    5-8-2012

ongeloofelijke ervaring.echte aanrader.een beetje ver van toeristische centrum maar met gratis shuttel bus van hotel kon je makkelijk naar toe.Een mooie en chic winkelcentrum is naast Hotel.Ontbijt is perfect.mooie en ruime kamers.ongelofelijk vriendelijke personeel.leuk en ruime zwembad.Mijn kinderen vonden het ook geweldig.

super plek

r_ancona
    12-12-2011

het hotel is ontzettend goe en biedt alles voor rust en ontsapnning.Een eigen strand en het personeel is zo behulpzaam.

Zeker de moeite waard

vrijhof
    18-6-2011

Hotel Rest House Tyr in Tyre is zeker de moeite waard voor een paar dagen vakantie in Zuid-Libanon

Goed Hotel

alexb
    5-6-2011

Een goed en veilig Hotel voor zakenreizen. Goede kamers en schoon

Prima hotel in hippe wijk van Beiroet

S.
    2-1-2011

De kamers zijn ruim (junior suite), de kamers op 6e verdieping zijn al gemoderniseerd, andere verdiepingen volgen. Vraag dus naar een kamer op de 6e!