Camping Vestar

7.4Goed

• 7.3Eetgelegenheden
  • 7.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

Kampeer enkele minuten van zee op Camping Vestar in Rovinj. Jonge kinderen zwemmen in de mooie baai met ondiep water, maar ook de oudere kinderen vermaken zich in het zwembad vol water- en speelattracties zoals een duikplank. Een aanrader is om met een eigen rubberbootje met motor het mooie Rovinj te verkennen.

Contact

526 reviews over Camping Vestar

• 5Lynn27-07-2020

Goed voor 1 keer

Camperplaatsen zeer vuil, veel onkruid, troep van vorige mensen ligt er nog. Hamburgers bij het zwembad zijn heel duur. 2 bars aan het zwembad gesloten. Weinig keuze in de supermarkt. Amper parasols aan het zwembad. Op internet wordt alles veel beter voorgedaan dan het werkelijk is! Dit is absoluut geen 4 sterren waard, eerder 3!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

AC Veštar, Marketing, 01-08-2020

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your thoughts and concerns. We sincerely apologize to your inconvenient experience due to our service issues, we appreciate your feedback as this is our best resource to improving guest experience.
    We hope your recent experience will not deter you to visit us again in the near future. We look forward to welcoming you back to our Camping. Sincerely, Manager AC Veštar Lino Žufić

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    10Wim Wessels13-11-2019

Leuke camping

Super leuke camping . Erg schoon en gezellig . Het strand is erg mooi en vergeet niet om te gaan snorkelen. Je weet niet wat je ziet! Het personeel is erg vriendelijk en werkt erg hard. Als ik een nadeel op mag noemen is dat, dat je op een behoorlijke dure camping moet betalen voor de ligbedden . Wij hadden voor 2 weken een staanplaats gehuurd voor €1100 . Een keer is er ook goed lijkt ons. Wij hebben ons super goed vermaakt! Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Campsite Veštar, Marketing, 01-08-2020

Dear guests, Thank you so much for all your votes! They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests. In anticipation of your return, with kind regards, AC Veštar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Monique W14-09-2019

Prachtige camping

Wij zijn voor de 8ste keer op deze camping (sinds 2013). Hebben al 3 keer een andere camping geprobeerd maar komen dan telkens toch hier weer terug. De camping is prima verzorgd, personeel heel vriendelijk, sanitair is top in orde. De plekken zijn ruimer dan gemiddeld. Zwembad is ook erg mooi. Strand is super, uitzicht op de eilandjes voor de kust is elke dag weer een kadootje. De zonsondergang is echt adembenemend. Als ik dan tóch een minpuntje moet opnoemen: de gasten van de naastgelegen camping Mon Paradis. Zij gaan met fietsen over het strand, rijden dan bijna over je tenen. Gaan liggen en hangen hangmatten op onder de bomen van camping Vestar en gebruiken met hele gezinnen de douches en het zwembad van Vestar. Niet willen betalen voor een fatsoenlijke camping maar wel de faciliteiten er van benutten! Gisteren schoven zelfs Mon P gasten onze strandmat en parasolvoet aan de kant toen wij in zee waren...gingen op onze plek liggen....

• 7Eetgelegenheden

AC Veštar, Marketing, 28-09-2019

Dear Mrs Monique Thank you for sharing your stay experience with us. It’s our great pleasure to make your stay enjoyable and we are glad to know you are satisfied with our service and location. We’re looking forward to welcoming you back to the campsite Veštar in the near future! Camping Veštar Manager, Lino Žufić

Gereisd met partner in september 2019

• 9Monique Houben02-09-2019

Op dit moment verblijven wij nog op camping vestar. Prachtige camping met vriendelijk personeel. Bij aankomst konden we zeker uit 15 plaatsen kiezen. Mooie grote plaatsen. Sanitair wordt de hele dag door schoongemaakt en dan bedoel ik ook echt schoon, poetsvrouw zit op de knieën de vloer te schrobben en de muren van de douche idem,en als het al smerig is zinn het toch de campeerddrs zelf die er een zooitje van maken, maar dat heb ik nog niet mee gemaakt. Zwembad mooi en schoon, het is ind even wennen dat je moet betalen voor de bedden maar dan heb je geen handdoek taferelen s'morgens. Restaurant goed, broodjes lekker en niet duur. Van niets en niemand overlast , en daarbij je bent op de camping en niet in een hotel dus de mensen zitten langer buiten. Je kunt wel overal wat van zeggen. Wij hebben hier een super verblijf. Top,.👍👍

• 10Staat v/h sanitair

Lino Žufić manager Campsite Veštar, Marketing, 12-09-2019

Dear Mrs monique Thank you for taking the time to share your impressions with us. I am delighted to hear that your stay with us was such a success! All our staff work very hard to meet our guests’ needs and exceed their expectations. I will therefore personally pass on your praise to our entire team. Thank you again for such wonderful feedback. We hope to welcome you again very soon. Kind regards, Campsite Veštar

Gereisd met partner in september 2019

• 9Martine25-08-2019

Het blijft geweldig

Voor het 2e jaar op vestar dit keer met een mooi uitgekozen plek Door ons vorig jaar. Wij hadden dit jaar een probleem wat goed opgelost is door de camping. Het zwembad is geweldig voor kids. Maar als zwemonderwijzer heb ik toch wel wat vraagtekens bij het toezicht. Wij vinden de zee ook heerlijk. Broodjes kopen op de camping is duurder dus wij gaan gewoon naar de supermarkt in rovinj. Het sanitair word goed schoongemaakt. Het zijn de mensen die er soms een bende van maken. Maar de schoonmaak dames werken hard. De vele vogels (zwaluw) in het sanitair vind ik niet stortend. Wel leuk eigenlijk. Wij zijn dit keer 1 keer gaan eten op de camping dat was prima qua prijs ook. Ons plekje is voor volgend jaar weer geboekt

Dear Mrs Martine

Thank you for your time to share your feedback regarding your recent stay with us at our Camping Veštar. We are very glad to know that our staff and service helped in making your stay enjoyable. Meanwhile, we value our guest comments and always strive to provide comfortable and pleasant experience. Thank you again for your feedback and support and we look forward to welcoming you back in the near future. Thank you!

Manager AC Veštar Lino Žufić

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Martha16-08-2019

Goed genoeg

Wij hadden een mobile home op nr 131 op een heuvel. Iedere dag een gratis work out! Zag er nieuw uit en schoon uit. Prachtig uitzicht op zee. Zit je lager dan belemmeren de bomen het uitzicht op zee. Onze kinderen tussen de 12 en 18 hebben zich goed vermaakt in het zwembad, op de wilde out, de banaan en jetski. Het zwembad erg druk. Raar dat je voor bedden moet betalen. Wij hadden ook een mobile home in het Oaces gedeelte. Hier is een mooi rustig zwembad voor de verhuurders van dit stuk van de camping. 2 goede restaurants aanwezig of supermarkt ook stukje verder op. Rovinj is prachtig. Leuke winkeltjes, restaurants en kerk. Boottocht hadden via een meneer geboekt, die over de camping loopt. Dames van de camping deden een beetje ongeïnteresseerd. Het varen Heerlijk maar tussenstops met zijn allen op dun strookje beton aan ze. LET OP MET PINNEN. Ik heb zeker 100 euro aan commissie betaald. Fijn verblijf, maar de zee met kiezels niet

Lino Žufić manager AC Veštar, Marketing, 12-09-2019

Dear Mrs Martha On my personal behalf and on behalf of the whole team of campsite Veštar, I would like to thank you for staying with us and for taking the time to share your comments. The satisfaction of our guests is our priority and we value every comment our guests share. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. On the other hand, every praise is proof that we are on the right track and serves as an incentive for further improvements. We would especially like to thank you for awarding your highest votes. We look forward to welcoming you again soon. Campsite Veštar

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Monique13-08-2019

Prachtige camping!

Wij komen al een aantal jaar op camping Vestar en komen er graag! Onze dochter vermaakt zich er goed! Mooie ligging, niet te groot, ruime plekken, (wel wat scheef) toiletgebouwen mogen wel hier en daar wat opgeknapt worden! vriendelijk personeel. Gezellige haven met genoeg te doen voor de watersport! Op de camping kun je lekker eten. 😋 Wat wel een nadeel is dat er maar één bakker op de camping is en deze is ook maar open tot 12:00 uur. Het is ook wel fijn om savonds nog brood te kunnen halen.
    Brood in de supermarkt is toch minder lekker. Verder is Rovinj prachtig! Wij kijken uit naar volgendjaar! Met vriendelijke groet Monique

• 7Staat v/h sanitair

Lino Žufić manager Campsite Veštar, Marketing, 12-09-2019

Dear Mrs Monique First of all, we would like to express our sincerest gratitude for your trust and loyalty to our campsite and for choosing it once again as your holiday destination. We strive daily to raise the level of service we provide to meet the needs and expectations of our guests. We hope you will return to experience the many enhancements we made. We look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations. Kind regards, Campsite Veštar Lino Žufić manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Diana13-08-2019

Prachtig

Prachtige camping, wij hadden een mobilehome gehuurd. Alles was binnen netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Ligging van de stacaravans is prachtig. Camping zelf is erg schoon, word heel goed bij gehouden. Zwembad is groot en schoon. Enige nadeel is dat er ontzettend hard word gereden zowel door bezoekers als personeel. Jammer is dat het gebruik van de ligbedden aan de prijs zijn. Wij genieten van ons verblijf op camping Vestar

• 6Eetgelegenheden

Lino Žufić manager AC Veštar, Marketing, 12-09-2019

Dear Mrs Diana Thank you for your ratings and comments, which we will definitely consider, namely, guest satisfaction is the best indicator of our quality of service, Sincerely hope you will see our improvement at your next visit. Kind regards Lino Žufić manager AC Veštar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Frank, Rianne en Imke van de Vorstenbosch10-08-2019

Mooie camping, zeker om terug te gaan

Mooie camping, niet te groot. Mooie baai om te zwemmen, snorkelen of lekker op je luchtbedje liggen. Staanplaats was zeker groot genoeg voor caravan, voortent en bijzettentje. Wel loopt het schuin af dus waterpas zetten erg belangrijk en plankjes meenemen voor de pootjes want er ligt grind. Sanitair super schoon werd de hele dag door schoon gemaakt. Bakker was alleen voor de middag open, wel wat prijzig maar het winkeltje had ook brood. En genoeg grote winkels, Lidl, Konzum en Prodine, in de buurt. Ook boottocht in de avond gemaakt en uiteindelijk toch nog dolfijnen gezien. Leuke plaatsen in de buurt voor uitstapjes. Kortom een mooie camping niet te groot, schoon.

Lino Žufić, Campsite Veštar manager, Marketing, 12-09-2019

Dear Mr Frank Thank you for staying again at our Camping Veštar and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy whit their stay and taking home nice memories. See you again at Camping Veštar. Warm regards, Lino Žufić, Campsite Veštar manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Peter07-08-2019

Nooit meer!

Grote camping met te weinig faciliteiten. Bakker alleen in ochtend open, geen afhaal na 18:00. Supermarkt beperkt en duur. Animatie stelt niets voor en zwembad te klein. Aquafitness is in stijl van max ochtendgymnastiek. Stacaravan superior familie was niet schoongemaakt bij aankomst, zeezicht was belemmerd door bomen. Uitzicht 2 meter vanaf bungalow. Schoonmaakploeg kwam alsnog en maakte in 5 minuten schoon met de oude lakens. Later alles zelf maar schoongemaakt. Badkamers zijn gemaakt voor smurfen, wastafel hangt op 60 cm hoogte.

Camping is in vergelijking tot campings in overige landen(Spanje-Frankrijk-Italië ) een 2-3 sterren camping. Echt een afknapper. Deze camping is alleen uit op geld verdienen en vergeet service. Volgend jaar weer camping in Spanje, luxe, schoon, gastvrij en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair