Camping Vestar

Camping Vestar
7,3

424 reviews over Camping Vestar in het Nederlands

Met jonge kinderen

Goede afstanden tot winkels, centrum van een stad, goede restaurants.

Plekken vinden wij te schuin, we moesten een gat van 15 cm graven waar een wiel van de vouwwagen in moest om de vouwwagen recht te zetten.

De hel van Kroatie.

bob
1-10-2018

Camping plaats kreeg ik aangeboden voor € 33 per nacht bij het afrekenen € 42 per nacht kwam er nog het een en ander bij, en als je niet betaald krijg je je papieren niet terug.

Zeer onvriendelijk personeel hebben niets op met toeristen, zijn er enkel en alleen op uit om de mensen zo snel en zo veel mogelijk geld afhandig te maken en daarna mag je vertrekken.

Overal moet extra voor betaald worden w.o. ligbedden speelattributen enz.

Toiletgebouw veroudert en vies, veel ongedierte hier en daar zie ratten weg schieten.

Bij regen lopen sommige plaatsen onderwater mag je zelf een kuil graven krijg je een pomp om het weg te pompen heb ik nog niet eerder mee gemaakt.

Na 10 jaar kamperen is dit verreweg de slechtste camping die ik heb mee gemaakt.

Leuk, maar niet voor herhaling vatbaar

Evelien
24-9-2018

Wij hadden voor 2 weken een ingerichte tent gehuurd via touroperator.

Eenmaal op de camping heb je verder niks meer met touroperator te maken. De tent die je huurt is van andere touroperator (staat in kleine lettertjes op de voucher die je van touroperator krijgt)

De tent was erg gedateerd, her en der schimmel en vlekken op de binnentent (bijvoorbeeld een voetafdruk op het dak (?!) ) gaten in binnentent, slechte matrassen op de bedden.

Ik moet erbij zeggen, we hebben dan ook niet de hoofdprijs betaald hiervoor. Maar we vielen dan ook buiten het hoogseizoen.

Het veldje waar de huurtenten staan is erg hutje mutje op elkaar, hier moet je van houden. Wij hadden nog de mooiste plek aan het einde van het straatje met geen buren naast en achter je en uitzicht op zee.

De laatste paar nachten muizen ontdekt in de tent!

Personeel op de camping was niet erg vriendelijk.

Wij vonden de camping te groot en misten een leuke speeltuin voor ons zoontje van 1,5

Patricia Tipurić Campsite Veštar Manager, Marketing, 29-9-2018

Dear Guest,

thank you for your recent visit and your review. We are very sorry that not everything during your stay with us was to your fullest satisfaction, we want to take the opportunity and apologize for any inconveniences you have faced. We hope you will consider staying with us again.

Kind regards, Patricia Tipurić Campsite Veštar Manager

Fantastisch 👍🏻

Monique
22-8-2018

Camping Vestar is een prachtige camping,

wij komen hier al een paar jaar. Onze

dochter vermaakt zich hier goed. Mooi zwembad, mooi strand, ruime

kampeerplekken, alleen zijn er wel veel plekken scheef.

Verder zou er wel een bakker bij mogen op de camping. De wachtrij smorgens is wel heel erg lang! En er zijn 2 toiletgebouwen

die wel een opknapbeurt kunnen

gebruiken.

Verder is Rovinj prachtig en bijna overal

kun je lekker eten.

De pizza’s en de hamburgers op de

camping zijn ook erg lekker😋

Wij hebben onze plek voor volgend jaar alweer gereserveerd 🌞

Dear Guest,

We are very pleased that we have provided a memorable stay for you. We look forward to welcoming you back in the future.

Nooit meer

Freek
21-8-2018

Camping is erg veranderd, veel stenen op de paden. De grindbedden op de plek zelf bevalt goed. De afwatering laat erg te wensen over, bij heftige regenbuien verzuip je op meerdere plekken op de camping. In de stenen tussen de campingplaatsen zit veel ongedierte, bij ons kwamen de ratten er uitkruipen. Wij zijn dan ook eerder vertrokken om dat deze beesten zo brutaal waren dat ze lekker de tent binnen kwamen. Niet fijn als ze over de slaaptentjes van de kinderen lopen. Ook het sanitair laat erg te wensen over. Vuil, vogels en redelijk gedateerd. Zwembad is mooi en een netjes uitgebreid. Maar erg smerig op de bodem.

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager, Marketing, 1-9-2018

Dear Guest,

thank you for your recent visit and your review. We are very sorry that not everything during your stay with us was to your fullest satisfaction. We hope your recent experience will not deter you to visit us again in the near future. We look forward to welcoming you back to our Camping.

Sincerely,

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager

Fijne maar te dure camping

Danielle
18-8-2018

Prima camping, echter wel een paar nadelen.

Overal moet apart voor betaald worden. Springkussen, luchtkussen, en ligbedjes bij het zwembad (40 kuna per bedje).

Cocktails bij het zwembad waterig en duur, jammer, want ook hier betaal je de hoofdprijs voor. Camping ligt mooi aan een baai, echter de mooiere stranden liggen een paar kilometer verderop.

Wij zaten in een mobile home, werkelijk prachtig, nog nooit zo’n mooie accommodatie gehad.

Zwembad erg veel lawaai.

Met de boot vanaf de camping naar Rovinj in een aanrader.

Dear guest,

Sincerely,

Heerlijk en prachtig mooi

Bassos
14-8-2018

Wij waren hier met eigen caravan en twee jonge kinderen. Wat een fijne camping! De plekken liggen dichtbij de zee aan een prachtige baai. Voor jonge kinderen is het ondiepe water echt ideaal. En wij vinden de verharde paden, grind op de plekken en afscheiding door de lage heggetjes juist super. Er is een prachtig zwembad met leuke water- speelattracties voor de kleintjes. Voor de papa's is er een bad met springplank waar je bommetje xxl kunt doen, wel touwtje zwembroek aanhalen! Er is een supermarktje en eetgelegenheden aanwezig. Ook is er een klein haventje met vertier waar je de waterfiets met glijbaan een keer moet huren, niet duur. Fietsen met warm weer is niet ideaal en vanaf de camping ook niet aan te raden door de drukke weg naar Rovinj. Wel is het mooi om een eigen rubberbootje met motor mee te nemen om tochtjes te maken.

Dear guest,

thank you for your recent visit and your review. We were pleased to note that you appreciated the time spent in our camping and we hope to welcome you back again in the near future! Sincerely,

Top vakantie gehad!

Sandrina
13-8-2018

Wij komen al 8 jaar in Kroatië, verschillende campings gezien, lanterna, Solaris, Zaton, KRK. Toch hebben we nog niet eerder zo n fijne sfeer op de camping meegemaakt. Heerlijk zwembad en prachtige ligging. Ook een boot gehuurd en dolfijnen gespot. De kinderen hadden veel vriendjes en vermaakte zich prima. Alleen zouden ze op deze camping wat meer kunnen doen met een goede afhaal. De mensen bij de pizzeria waren niet ingesteld op afhaal en dat was wel irritant. Soms 1,5 uur wachten. Ook is 1 bakkerij echt te weinig. Lange rijen om brood te halen s morgens. Toch hebben wij onze vakantie voor volgend jaar al weer vast gelegd op deze camping. En dat doen we eigenlijk nooit, 2x naar dezelfde camping. Dus goed bevallen!

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager, Marketing, 25-8-2018

Dear Guest,

thank you for your detailed feedback and kind comments regarding our camping. I am delighted to read about your enjoyable vacation with us in Rovinj. We look forward to having you back with us again next year. Kind regards,

Prima camping

F
11-8-2018

Mooie camping veel faciliteiten,direct aan zee gelegen. Jammer dat er bij het zwembad voor de ligbedjes betaald moet worden en voor een stoel is een consumptie verplicht.

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager, Marketing, 25-8-2018

Dear Guest,

It makes us very happy each time when we see satisfaction from our guests. We look forward to seeing you back in Rovinj soon. Kind regards,

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager

Campingplekken zijn heel lelijk, alles op grind en beton, auto's bij de kampeerplekken en vlak op elkaar. Wij zaten achterin in een bungalowtent (plek 383) vlak naast de vuilstort. Andere huurtenten stonden er tegenaan, zodat je ieder woord van de buren op je heen kon volgen. Huilend kind van de buren leek wel bij ons in bed te liggen. Jammer ook dat je overal extra voor moeten betalen (ligbed bij het zwembad, stormbaan in zee, trampolines) en dat een zwembad alleen toegankelijk is wanneer je in een huisje zit. Huisjes zijn wel mooi, maar zo te zien redelijk onbetaalbaar. Zee is geweldig en de omgeving met Rovinj, Pula en Porec ook, maar dat is geen verdienste van de camping. Kids hebben zich wel erg vermaakt in het zwembad.

Patricia Tipurić Campsite Veštar Manager, Marketing, 25-8-2018

Dear Guest,

thank you for taking the time to post your review. We are glad to read that you enjoyed your stay overall and that you made beautiful memories in our Camping. We hope you will consider staying with us again.

Kind regards, Patricia Tipurić Campsite Veštar Manager

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vestar in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vestar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.