Camping Vestar

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag34°19°
Camping Vestar
7,4

508 reviews over Camping Vestar in het Nederlands

Fijne maar te dure camping

Danielle
18-8-2018

Prima camping, echter wel een paar nadelen.

Overal moet apart voor betaald worden. Springkussen, luchtkussen, en ligbedjes bij het zwembad (40 kuna per bedje).

Cocktails bij het zwembad waterig en duur, jammer, want ook hier betaal je de hoofdprijs voor. Camping ligt mooi aan een baai, echter de mooiere stranden liggen een paar kilometer verderop.

Wij zaten in een mobile home, werkelijk prachtig, nog nooit zo’n mooie accommodatie gehad.

Zwembad erg veel lawaai.

Met de boot vanaf de camping naar Rovinj in een aanrader.

Heerlijk en prachtig mooi

Bassos
14-8-2018

Wij waren hier met eigen caravan en twee jonge kinderen. Wat een fijne camping! De plekken liggen dichtbij de zee aan een prachtige baai. Voor jonge kinderen is het ondiepe water echt ideaal. En wij vinden de verharde paden, grind op de plekken en afscheiding door de lage heggetjes juist super. Er is een prachtig zwembad met leuke water- speelattracties voor de kleintjes. Voor de papa's is er een bad met springplank waar je bommetje xxl kunt doen, wel touwtje zwembroek aanhalen! Er is een supermarktje en eetgelegenheden aanwezig. Ook is er een klein haventje met vertier waar je de waterfiets met glijbaan een keer moet huren, niet duur. Fietsen met warm weer is niet ideaal en vanaf de camping ook niet aan te raden door de drukke weg naar Rovinj. Wel is het mooi om een eigen rubberbootje met motor mee te nemen om tochtjes te maken.

Top vakantie gehad!

Sandrina
13-8-2018

Wij komen al 8 jaar in Kroatië, verschillende campings gezien, lanterna, Solaris, Zaton, KRK. Toch hebben we nog niet eerder zo n fijne sfeer op de camping meegemaakt. Heerlijk zwembad en prachtige ligging. Ook een boot gehuurd en dolfijnen gespot. De kinderen hadden veel vriendjes en vermaakte zich prima. Alleen zouden ze op deze camping wat meer kunnen doen met een goede afhaal. De mensen bij de pizzeria waren niet ingesteld op afhaal en dat was wel irritant. Soms 1,5 uur wachten. Ook is 1 bakkerij echt te weinig. Lange rijen om brood te halen s morgens. Toch hebben wij onze vakantie voor volgend jaar al weer vast gelegd op deze camping. En dat doen we eigenlijk nooit, 2x naar dezelfde camping. Dus goed bevallen!

Prima camping

F
11-8-2018

Mooie camping veel faciliteiten,direct aan zee gelegen. Jammer dat er bij het zwembad voor de ligbedjes betaald moet worden en voor een stoel is een consumptie verplicht.

Campingplekken zijn heel lelijk, alles op grind en beton, auto's bij de kampeerplekken en vlak op elkaar. Wij zaten achterin in een bungalowtent (plek 383) vlak naast de vuilstort. Andere huurtenten stonden er tegenaan, zodat je ieder woord van de buren op je heen kon volgen. Huilend kind van de buren leek wel bij ons in bed te liggen. Jammer ook dat je overal extra voor moeten betalen (ligbed bij het zwembad, stormbaan in zee, trampolines) en dat een zwembad alleen toegankelijk is wanneer je in een huisje zit. Huisjes zijn wel mooi, maar zo te zien redelijk onbetaalbaar. Zee is geweldig en de omgeving met Rovinj, Pula en Porec ook, maar dat is geen verdienste van de camping. Kids hebben zich wel erg vermaakt in het zwembad.

Super vakantie gehad

Fam campen
30-7-2018

Voor het eerst naar Croatia

De camping schijnt twee jaar geleden veranderd te zijn.

Wij vinden het prima/super we kregen eerst een te kleine plaats maar toen mochten we kiezen dus een ruime plaats alleen de meeste plekjes zijn wel schuin.

Ik zou ook niet te laag willen zitten aangezien al het water daar heen gaat tijdens de regen

Wij zaten op 434 en hadden daar geen last van.

Leuk is de kinder douche / wc ruimte zo voelen de kleintjes zich echt erbij.

Mooi zwembad niets op aan te merken.

Wij hebben ons plekje voor volgend jaar al uitgezocht

Wij zijn 10 jaar geleden voor het eerst op deze camping geweest. Hier hadden we de vakantie van ons leven 25 meter van de prachtige baai met veel bomen dus schaduw plekken. Het was echt een idyllische camping. Door onze goede herinneringen besloten we dit jaar omdat we in de buurt waren de camping nog eens te bezoeken en naar de stacaravans te kijken voor een volgende vakantie. De stacaravan met uitzicht op zee staan er prachtig bij en het terrein erom heen is prachtig aangelegd, niks op aan te merken. Maar wat is het idyllische kampeerterrein enorm verkracht. Van de gezellige parkeervakken in het bos is niks meer over er zijn veel bomen verwijdert en het is net een groot parkeer terrein geworden met grindvakken en alleen nog maar paden met betonklinkers. Wat betreft de stacaravans. Zeg ik ja maar wat betreft de campingplaatsen zeg ik nee, hier is totaal geen campingsfeer meer weinig schaduw en veel beton.

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager, Marketing, 20-7-2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us at Camping Veštar.

Your observations and opinions are well appreciated, as they enable us to assess the standard of our facilities. Thank you for staying with us! We look forward to welcoming you back.

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager

Er zijn wel betere campings

Mr Camper
2-7-2018

Mooi zwembad, mooie ligging.

Vanwege de zwaluwen die IN het toiletgebouw hun nesten hadden gemaakt stonk het er naar urine en zat de ontlasting van de zwaluwen op de muren. Tijdens het gebruik van het toilet werd je door de zwaluwen op je kop gescheten. Dus een ander toilet gebouw verderop gebruikt.

De plekken waren ruim, hier en daar stond er wel een boom midden op de plek.

De plekken zelf waren geen van alle vlak, terwijl deze toch een aantal jaar geleden opnieuw waren aangelegd.

Het personeel in de receptie was arrogant. Het personeel in de winkels op de camping was zeer vriendelijk.

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager, Marketing, 20-7-2018

Dear Guest,

thank you for supplying us with a little feedback following your stay. We are very sorry that not everything during your stay with us was to your fullest satisfaction, we want to take the opportunity and apologize for any inconveniences you have faced. Please rest assured that we take your feedback very seriously and forwarded it to relevant department for further improvement. We hope you will consider staying with us again.

Patricia Tipurić, Campsite Veštar manager

Wunderschöner Campingplatz

Chris K.
23-6-2018

Die Lage an der schönen Badebucht und das Schwimmbad sind perfekt. Leider sind die Waschhäuser durch Schwalben, die herumfliegen und ihre Nester pflegen (innen an den Decken), sehr durch Vogelkot verschmutzt. Die Reinigungskraft putzt den Tag über sehr gründlich aber kommt kaum dagegen an. Da sollte man die Dächer besser schließen. Der Pool ist wunderschön und groß, könnte gründlicher gereinigt werden.

Patricia Tipurić, AC Veštar Direktorin, Marketing, 27-6-2018

Sehr geehrter Gast,

danke für Ihre Bewertung. Wir nehmen Ihre Kommentare sehr ernst und werden die Details mit den zuständigen Abteilungsleitern besprechen. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und verbleiben,

Mit freundlichen Grüßen,

Patricia Tipurić, AC Veštar Direktorin

Het was leuk

Siska
24-9-2017

Camping Vestar is camping Vestar niet meer. In 2016 hier ook gestaan, toen was het echt een camping, gras enz. Nu in 2017 allemaal aangelegde paden , plekken door bosjes gescheiden en grind op alle plekken. Water afvoer is niet oke, als het flink geregend heeft en je staat op plek 17 , sta je in een waterplas, wil je naar de bakker, zie maar dat je de voeten droog houd en ook op de paden blijft water staan. Helaas, weet dat de Vestar hier niks aan kan doen, maar dat Maistra dit in de hand heeft. Douches mogen ook een opknapbeurt hebben. Pizzaria op de camping, geen lekkere pizza's, restaurant op de camping goed, maar buiten de camping is er ook eentje, die is veel beter. Op weg naar Rovinj is nog een grill restaurant Fortuna, werkelijk voortreffelijk echt een aanrader. Komen wij terug, nee denk het niet, hou niet van die aangelegde campings, helaas. In verhouding ook erg duur geworden en ben bang dat het volgend jaar nog duurder is. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Patricia Tipurić Manager AC Veštar, Marketing, 25-9-2017

Dear Guest,

Thank you for staying with us at our Camping Veštar and sharing your valuable comments. Your valuable comments have been passed on to relevant department for further improvement. Sincerely hope you will see our improvement at your next visit.

We look forward to your next trip in our Camping and wish you would continue to choose us for your vacation,

Patricia Tipurić Manager AC Veštar

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vestar in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vestar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vestar scoort een 7.41 uit 10 op basis van 508 reviews.