Géén boekingskosten
KroatiëIstriëFuntanaCampings FuntanaCamping Valkanela (Glamping)

Camping Valkanela (Glamping)

KroatiëIstriëFuntana

We hebben de beste aanbieders voor Camping Valkanela (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 318 reviews
+123/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 318 reviews
  • 7.7Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Camping Valkanela (Vrsar) loop je zo vanaf de camping het strand op. Heerlijk zwemmen in zee wissel je af met een duik in een van de zwembaden. Door de vele voorzieningen op de camping voelt het net een klein dorp. Verblijf in een luxe safaritent of kies voor een eigen staanplaats. Je bent zo in gezellige dorpjes als Funtana en Vrsar.

318 Reviews over Valkanela (Glamping)

• 9Ilona14-08-2022

Leuk voor een keer

Prima lodgetent van touroperator bij sanitairgebouw 13. Centrale ligging op de camping met de tent. Sanitair is super schoon! Camping is reusachtig groot en massaal, je moet hier van houden. Eerste dag overviel deze drukte ons enorm, het leek wel een mierennest, overal stepjes, fietsen en auto’s, maar het went. Hoge prijzen in de supermarkt en horeca op de camping. Uiteten is goedkoper buiten de camping. En voor boodschappen gingen wij ook buiten de camping, in de buurt is een grote supermarkt. Leuke stadjes in de omgeving, Vrsar, Porec op minder dan 10 minuten rijden. Rovinj 30 minuten rijden. Aquacolors in Porec is ook een aanrader met grotere kinderen. In het hoogseizoen enorm druk bij zwembad en strand. Wij hebben een leuke vakantie gehad, ook eerste keer Kroatië is goed bevallen. Kroatië is voor herhaling vatbaar, de camping niet maar wij gaan nooit vaker naar dezelfde camping.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7van Steenselen07-08-2022

Mooie camping

Wij zaten in een sta caravan met een zwembad en bubbelbad voor de deur,dit was perfect omdat wij een kleine van 4 hebben. De deuren van deze caravan’s zijn een hel,door een rot systeem vallen tijdens het openen en dicht doen de schuifdeuren uit de geleiders.Hier moeten ze echt wat aan doen!Normale schuifdeur of openslaande deuren bv. Het algemene zwembad is zeer druk mede omdat iedereen er in kan.Geen bandjes systeem. De prijzen in de bar zijn zeer hoog,2 rondjes 4 maal cola en 2 broodjes hamburger en 2 patat,€71,00. Beter kun je naar Vrsar rijden en lokaal gaan eten Fortuna 2000 is zeker een aanrader. Daar gegeten met 3 rondjes bier,wijn 3 x frisdrank 2 kinder schnitzels,Spaghetti Zalm,Piza istrië en een mixed grill.Ijsjes voor de kids en Schnaps voor en na het eten.Kostte slechts €82!!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Keunen05-08-2022

Fantastisch!

Geweldige camping! Wij zaten in een safaritent van aanbieder. Bij wc gebouw 13, mooi en nieuw toiletgebouw. Wordt meerdere malen per dag schoongemaakt en heerlijke douches. Mijn tip: zoek een plek in het midden van de camping rond dit gebouw. Dan zit je mooi centraal. Er zijn veel negatieve reviews: ga dan vooral naar een Franse camping. In Kroatië zijn de campings groot, druk en commercieel. Prijzen zijn normaal. 30 kuna voor halve liter bier en 62 voor cocktail. Strand staat als een van de beste aangeschreven in istrie. Eten is ook heerlijk, zowel op de camping als in Vrsar (Fancanita). Een biefstuk is hier elke keer goed! Voor wat extra vermaak: Aqua Colors (met grotere kinderen) vette glijbanen. Cliff jumpen in Kamenjak natuurpark. Wij zijn eerst twee dagen naar Plitvice meren gegaan. Mooie vakantie!

• 9Eetgelegenheden
  • 9nieuwhof01-08-2022

geweldig

Wij hadden een campingplaats geboekt. Vooraf online ingecheckt. Bij aankomst binnen 5 minuten geholpen. Super mooie plek. Schaduwrijk tot 13 uur en na 19 uur. Dicht bij de bakker, groentekraam en een gezellig terras. Sanitair was heel netjes. Werd de gehele dag schoongemaakt. 3 mooie zwembaden. Restaurantjes waar je lekker kan eten en drinken. Kinderanimatie niet zo veel gebruik van gemaakt. 1 keer een goochelshow en 2 keer de mini disco bijgewoond. Nette aangelegde kiezelstenen stranden. Grote supermarkt op 5 minuten autorijden van de camping. Bij aankomst een armbandje gekregen waar je drankjes en je eten bij het uitchecken pas hoeft te betalen. Uitchecken duurde 30 minuten voordat we aan de beurt waren.

Wij hebben als gezin erg genoten van de camping. Hij is groot, maar je merkt dit niet. Er is altijd wel een zitplaats in het restaurant. Vriendelijke mensen die daar werken.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Jolanda01-08-2022

Heerlijk

Wij zitten in een mobile home DeLuxe, genieten volop van de ruimte en heerlijk camping, inchecken liep gesmeerd, niet hoeven wachten, strand en zwembad om de hoek, zonnetje erbij! Vakantie dus! Animatie/kinderdisco is matig. Enige nadeel is dat je voor alle faciliteiten apart moet betalen, trampolines, waterpark in zee, etc! Je zou denken dat t erbij zou horen op zo'n grote camping! Maar als je dit niet weet kan t tegenvallen. Geen glijbanen in het zwembad. Leuke restaurantjes in de buurt. Conclusie, lekker boeken!

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Pleijhuis31-07-2022

Haat-liefde verhouding

Prachtige camping! Mooi aan de baai met rustige zee. Prachtig zwembad, helaas geen glijbanen. Maar je mag met balletjes spelen en de badmeesters zijn helemaal niet streng. Prima restaurants aanwezig op camping. Niet allemaal top georganiseerd qua vlotheid, maar zeer acceptabel voor een vakantieadres. Helaas weinig te doen op de camping in de avonduren. We misten iets van een groot centraal terras met wat vertier (show/muziek etc) wat je in Italië en Spanje bijvoorbeeld wel hebt. Om 23 uur is alles stil en sluit de bar aan het strand. Voor onze kinderen van 9 en 10 was het om die reden niet altijd super leuk.

In omgeving veel te doen! Porec (10 min auto) en Rovinj (30 min auto) heel leuk! We hebben grotten bezocht, zijn bij aquacolors geweest wat echt gaaf was! Tip: ga op zaterdag dan is het niet zo druk in het waterpark 😉 genoeg vertier rondom de camping.

Alleen jammer dat het op de camping zelf zo ‘saai’ was in de avonduren.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8A.Lennips17-07-2022

Super fijne camping

Deze camping is mega groot, je moet er van houden. Wij vonden het geweldig! Er is van alles te doen voor jong en oud. Voor gezinnen met kinderen kan ik me voorstellen dat het een dure vakantie wordt. Je moet overal voor betalen zoals de spingkussens, waterfietsen ect. Toiletgebouwen werden heel de dag door schoongemaakt. Wat betreft inchecken bijna geen wachtrij. Hooguit 20 min binnen bij de receptie gestaan. Uitchecken was volgens onze reisorganisatie niet nodig. Geen lange rijen dus. Tijdens onze vakantie ook geen rij bij de receptie gezien. Het eten bij de verschillende restaurants is heerlijk. Je kunt je eten in verschillende prijsklassen kiezen. Van 5-6 euro tot 20 euro per gerecht. Er is elke avond live muziek bij de strandtent voor jong en oud. Er word veel gefietst en gestept op de camping. Dit is ook begrijpelijk voor de groote afstanden die je af moet leggen op deze mega camping. Wij hebben genoten! Volgend jaar weer!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Harmen25-08-2021

Super mooi

In en uit checken redelijk lang overgedaan, 45minuten. Wezen kamperen met tent op de freezone en beloond met een machtig mooie plek, mooi voor een schaduw plek gekozen, sanitair gebouw redelijk oud maar heel schoon, voor herhaling vatbaar.

• 4Erwin Sijtema24-08-2021

Veel te druk en veel te duur...

Enorm grote en drukke camping, een fabriek. De pitch was prima, we stonden op een relatief rustig veldje met voldoende schaduw. Sanitair prima, kampwinkeltje prima.Wachttijden bij de receptie belachelijk lang, voor zowel in- als uitchecken langer dan een uur in de rij.Deze camping rekent per dag ipv nacht. Is al niet goedkoop, wordt door deze manier van berekening (waardoor ze voor alle vertrekdagen gewoon dubbel geld vangen) nog duurder. Al met al geen goed gevoel aan over gehouden, rij een stukje verder Kroatië in en je komt veel vriendelijkere campings tegen.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Fam gerrits24-08-2021

NOOIT MEER !!!!!

Ik lees alleen maar goede revieuws heb idee dat slechte er uitgefilterd worden.Maar zal een poging geven.Strand is mooi en verzorgd.sanitair naast winkel gebouw slecht onderhouden ook schoonmakers maken er zelf een zooitje van vloeren zeik nat spuiten en gewoon niet droogtrekken zodat alles weer door stof weer smeriger wordt.stanplaats lekker ruim niks mee.Uiteten kun je beter buiten de camping te duur en bediening met uitzondering zwembad deze gaan goed.je krijgt de menu kaart na half uur en na een uur wordt pas gevraagd wat je wilt drinken wat een omzet misloop.Bij aankomst sta je uren in de rij voor in te checken.Uitchecken reserveer 3 uur van je vakantietijd want die heb je nodig. Tip management camping zorg dat betalingen en inchecken digital en geautomatiseerd wordt check in camera's 1 week van te voren in renesse gestaan inchecken en uitchecken totaal 5 minuten hier 6 uur in en uitchecken.Ik zeg nooit meer.

• 2Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar