7,1

Bij Camping Valkanela (Vrsar) loop je zo vanaf de camping het strand op. Heerlijk zwemmen in zee wissel je af met een duik in een van de zwembaden. Door de vele voorzieningen op de camping voelt het net een klein dorp. Verblijf in een luxe safaritent of kies voor een eigen staanplaats. Je bent zo in gezellige dorpjes als Funtana en Vrsar.

We hebben een aantal aanbieders voor Valkanela (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

227 reviews over Camping Valkanela (Glamping) in het Nederlands

Prima camping en glamp-tent

Linda
17-3-2019

We zijn wezen glampen via touroperator. Prachtige tent, mooier en groter dan op de foto's. Goede ligging ten opzichte van de voorzieningen en genoeg te doen voor jong en oud.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Patricia Tipurić, Campsite manager, Marketing, 4-4-2019

Dear Mrs. Linda, Thank you so much for all your votes! They are a proof to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests. In anticipation of your return, with kind regards,

Camping Valkanela is een zeer grote camping (voor een rondje hardlopen van 5 km. hoef je de camping niet af), maar dat voelt niet zo als je op de camping bent. De kustlijn is zo lang, dat het vinden van een plekje om te liggen geen enkel probleem is. Houd er wel rekening mee, dat er geen zandstrandjes zijn: je ligt op stenen of rotsen. Maar als je een luchtbed of ligbed meeneemt, is dat geen enkel probleem.

Wij hadden een Sunlodge Redwood stacaravan via touroperator. Dit was een zeer ruime stacaravan met twee slaapkamers en elk een eigen badkamer. Heerlijk ruim dus! Ook een ruime veranda waar wij met ons gezin van 4 personen prima konden zitten.

Grootste minpunt aan de camping vonden wij dat je voor élke activiteit moest betalen, dus ook voor het drijvende 'waterpretpark' in de baai en de tafeltennistafels.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Diego Deak, Camping Manager, Marketing, 1-2-2019

Geachte mevrouw Brigitta,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven over je verblijf op camping Valkanela. We doen ons best om onze gast een kwaliteitsdienst te bieden en streven er altijd naar om ons te verbeteren, soms doen we het beter, soms slagen we er niet in onze verwachtingen van onze gasten te vervullen. Het spijt ons dat we niet alles van jou hebben vervuld en we hopen toch dat je ons nog een kans zal geven.

Vriendelijke groeten,

Fijne camping

Edwin van der schoot
26-1-2019

Hele fijne camping voor 3de jaar op rij geweest. Netjes verzorgd sanitair perfect en schoon. De zee is helder en schoon. Alleen word er soms erg hard gereden vooral door de Slovenen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Diego Deak, Camping Manager, Marketing, 1-2-2019

Geachte heer Edwin, Heel erg bedankt voor al je stemmen! We zijn heel blij om te horen dat onze camping aan al uw verwachtingen heeft voldaan. Ons harde werk prikkelt ons om het niveau van dienstverlening aan onze gewaardeerde gasten te blijven verbeteren. We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om u uit te nodigen om ons binnenkort opnieuw te bezoeken en we hopen echt dat u dit zult doen. In afwachting van uw terugkeer, met vriendelijke groeten,

Canvas Holidays

Camping Valkanela is een hele fijne, schone camping met een prachtige ligging aan een baai. Vooraf hebben we veel getwijfeld of we deze camping wel moesten boeken omdat we in heel veel reviews negatieve berichten hadden gelezen over geluidsoverlast van een disco in de buurt. Hier hebben we absoluut helemaal niets van gemerkt. We hebben totaal geen geluidsoverlast gehad. We hadden een stacaravan aan een hofje met ongeveer 15 stacaravans. Dit hofje had nog enkele kleine zwem/bubbelbaden. Dagelijks werd er bij de zwembaden schoongemaakt en er werden ook watermonsters genomen. De camping heeft een heel mooi groot zwembad en nog enkele kleine zwembaden. Op de camping (niet in de supermarkt) is elke ochtend super vers en erg lekker brood te koop, tegen normale prijzen. De stacaravan was vrij nieuw, erg ruim en luxe met airco, 2 badkamers, grote koelkast en erg schoon. Deze camping is zeker aan te bevelen en meer dan 3 sterren waard.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Diego Deak, Camping Manager, Marketing, 7-1-2019

Geachte gasten, Bedankt voor je stemmen! We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te zien. Oprecht,

Geweldig

Sonja van noord
27-11-2018

Wij zaten in een smile camp lodge tent van touroperator op een rustige plek. Camping is schoon, vernieuwde doucheruimtes en ligt aan t strand. De omgeving is prachtig en leuke dorpjes vlakbij .

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Diego Deak, Camping Manager, Marketing, 7-1-2019

Geachte gast, Bedankt voor de goede beoordeling die u onze camping gaf. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te verwelkomen! Met vriendelijke groet,

Geweldige tijd gehad

Sophie
24-11-2018

Prachtige camping. Super zwembaden. Stranden perfect. Veel te doen voor kinderen en volwassen. Met Supermarkt en restaurants. Wisselkantoor. Goede service balie.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Diego Deak, Camping Manager, Marketing, 7-1-2019

Geachte gasten, Heel erg bedankt voor al je stemmen! We zijn heel blij om te horen dat onze camping aan al uw verwachtingen heeft voldaan. Ons harde werk prikkelt ons om het niveau van dienstverlening aan onze gewaardeerde gasten te blijven verbeteren. We willen deze gelegenheid graag gebruiken om u uit te nodigen om ons binnenkort opnieuw te bezoeken en we hopen echt dat u dit zult doen. In afwachting van uw terugkeer, met vriendelijke groeten,

Geweldige vakantie gehad!

Edmea
14-10-2018

Erg gezellige camping. Veel jongeren voor de kinderen om mee om te gaan en de camping wordt goed onderhouden. Er is snachts een goede controle op geluidsoverlast en savonds is er veel gezelligheid om van te genieten! De camping ligt goed gelegen, want er is veel buiten de campig om te zien en te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Diego Deak, Camping Manager, Marketing, 18-10-2018

Geachte gast, Bedankt voor de goede beoordeling die u onze camping hebt gegeven. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te verwelkomen! Met vriendelijke groet, Diego Deak, Camping Manager

Nooit meer een gehuurde tent, geen oplossing.

Meddeler
9-9-2018

Valkanela camping is prima, maar boek niet via deze touroperator op deze camping. Mega slechte bedden. De spiraal van ons 2 persoonsbed in een ingerichte tent was compleet doorgezakt. De 1-persoonsbedden waar onze kinderen op sliepen bestonden uit een doorgezakt spiraalbed met... een schuimmatras. Als je het indrukt blijft de afdruk staan. Erg onhygiënisch ook, bij temperaturen die richting 40 graden gaan. Onze kinderen kregen spontaan rugklachten. Als oplossing werd een houten plank gegeven tegen het doorliggen. Een oplossing van 3x niks. De gehele straat had dezelfde klachten. Opvolging, cq hulp liet sterk te wensen over. Voorgestelde compensatie door de touroperator voor de ellende, 5% op een volgende boeking. Dus niet, NOOIT meer deze touroperator.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Diego Deak, manager van de camping, Marketing, 14-9-2018

Beste gast,

Uw commentaar wordt zeer op prijs gesteld omdat het ons in staat stelt om te zien wat we goed doen en waar er nog steeds ruimte voor verbetering is. Alleen door feedback zoals die van u kunnen we de service die we onze gewaardeerde gasten bieden, onderhouden en zelfs waar nodig verbeteren.

We kijken uit naar de mogelijkheid om u weer te verwelkomen en uw verwachtingen te overtreffen.

Vriendelijke groeten, Diego Deak, manager van de camping.

geweldig mooi

Leo Denneman
1-9-2018

prachtige kamping mooi centraal gelegen aan de kust

Gereisd met partner in mei 2018
Diego Deak, manager van de camping, Marketing, 4-9-2018

Geachte heer Denneman,

In mijn persoonlijk en namens het hele campingteam van Valkanela wil ik u bedanken voor uw verblijf bij ons en voor het nemen van de tijd om feedback te geven over uw verblijf. Alleen door feedback zoals die van u kunnen we de service die we onze gewaardeerde gasten bieden, onderhouden en zelfs waar nodig verbeteren. We hopen je snel terug te verwelkomen op onze Camping!

Oprecht, Beheerder AC Valkanela, Diego Deak.

Mooie vakantie

Lindapol
23-8-2018

Mooie grote camping! Zwembaden top! Ligging aan zee geweldig. Wij verbleven in een safari tent met sanitair, mooi centraal gelegen. Wel jammer dat je echt overal voor moet betalen. Van bedjes bij het zwembad tot het gebruik van een tafel tennis tafel. 2 nachten tot diep in de nacht veel geluidsoverlast van de disco? De overige 14 nachten rustig! Pinnen overal erg duur, je betaald bij de meeste pinautomaten behoorlijk veel kosten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Diego Deak, manager van de camping, Marketing, 24-8-2018

Geachte mevrouw Lindapol,

In mijn persoonlijk en namens het hele team van camping Valkanela, wil ik u bedanken voor uw verblijf bij ons en voor het nemen van de tijd om uw opmerkingen te delen. De tevredenheid van onze gasten is onze prioriteit en we waarderen elke reactie die onze gasten delen. Alleen door feedback zoals die van u kunnen we de service die we onze gewaardeerde gasten bieden, onderhouden en zelfs waar nodig verbeteren. Aan de andere kant is elke lof het bewijs dat we op de goede weg zijn en dient als een stimulans voor verdere verbeteringen.

We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen. Diego Deak, manager van de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valkanela (Glamping) in Funtana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valkanela (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.