Vakantiepark
6,9

• Onderkomen7,0
  • Activiteiten7,2

Omschrijving
Zaton Holiday Resort Camping kun je gerust een resort noemen. In het activiteitenpark alleen al kun je 9 activiteiten ondernemen. Bovendien heb je hier verschillende sportvelden en kun je parasailen of leren duiken op Zaton Holiday Resort. In de omgeving liggen de stadjes Zadar, Nin en Zaton die met de auto prima aan te rijden zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Zaton Holiday Resort voor je op een rij gezet:

603 reviews over Vakantiepark Zaton Holiday Resort in het Nederlands

Het was Top! #Aanrader

Dave,
29-11-2018
  • Activiteiten10

We zijn als gezin met 2 jonge kinderen 5 en 9 op dit resort aanwezig geweest, ik kan alleen maar vol lof zijn over deze camping.

*Alles tiptop

*Zeer ruime mooie caravanplaatsen met stroom en water !

*Sanitair top

* hele leuke animatie voor jong en oud

* idd "betalende" bedjes maar voor een luttel bedrag ga ik niet op de grond liggen en zijn de bedjes niet nutteloos bezet door mede- kampeerders die toch niet komen.

Ik kan alleen maar zeggen dat wij hier zeker terug gaan komen, ik zou willen dat alle campings zo waren .

(Kan me in de negatieve reactie's niet bepaald vinden , wij hebben echt een andere ervaring ?!?! )

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ik ga zeker eens terug, misschien met een camper

Joyce Luijken,
22-11-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Prachtige camping met zandstrand dat langzaam afloopt naar zee. Veel voorzieningen. Mooi zwembadcomplex. Fraai aangelegd en zeer schoon centraal wasgebouw met binnentuin en speciale kinderdouches. Wij hadden een stacaravan gehuurd van touroperator: De Supreme Lounge: Ruime veranda met loungebank, elektrisch te openen lamellenoverkapping, Opgemaakt bed met Auping matras, vaatwasser en luxe douche; en geen schoonmaakkosten bij vertrek. Dat is pas luxe. Het was op 2 dagen na prachtig weer, vaak zelf te warm bij de caravan, maar op het strand was er dan altijd een heerlijk verkoelend briesje. Het stadje Zadar is vlakbij en zeer de moeite waard, met een historisch en zeer gezellig centrum vol terrasjes en winkeltjes. Mooie uitvalhaven voor boottochten, privé of georganiseerd, naar de vele eilandjes voor de kust. In mei is het gezellig maar nog heerlijk rustig. De mensen zijn erg vriendelijk, en de prijzen zijn redelijk tot verrassend goedkoop

Gereisd met partner in mei 2018

Leuk, maar geen tweede keer.

Sanne,
11-10-2018
  • Activiteiten5

In juni met onze vrienden naar deze camping gegaan met verblijf in een nieuwe bungalow voor 6 pers. Het is absoluut geen camping voor jongeren vanaf 18+, niets te beleven, 's avonds om 00.00u gaat de beachbar dicht, Saturnus de discotheek die aan het begin van het terrein ligt, is alle 14 dagen dat wij er waren dicht geweest!? In de buurt verder helemaal niets te beleven, je moet overal met de auto naartoe als je iets wil doen, grote stad Zadar erg leuk, wel 20 min rijden. Verder moet je op de camping overal voor betalen, bedjes/parasol aan het zwembad zijn ook niet gratis! Daarnaast ook een hele grote camping. Restaurantjes op de camping zelf belachelijk duur voor kroatische prijzen! Wij hebben erg vaak in Nin gegeten, op 15 min rijden, geweldig eten, super goedkoop! Wij komen hier helaas niet nogmaals terug.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Verbeterpuntjes.

Vos,
9-9-2018

Mooi park, mooi sanitair, goede restaurants. Eigelijk niets op aan te merken. Toch 2 tegenvallers helaas. Wij staan 30 meter van de receptie, waar je toch een goed WIFI netwerk verwacht. Het was zwaar knudde, nog maar weinig zo slecht gehad. Het blijft maar aan en uit gaan zodat ook je batterij snel leeg is. Doe dan niks. Echt zwaar slecht. Ten 2e de bedjes bij het zwembad. 2 bedjes en een parasol voor 90 kn in het naseizoen vind ik wat aan de hoge kant. Zou voor de eigen campeerders gratis moeten zijn. Het zwembadwater zou een graadje of wat meer mogen zijn.

Gereisd met partner in september 2018

Prachtige camping maar wel erg groot!

Nienke,
5-9-2018
  • Activiteiten8

Geweldige vakantie gehad met onze kinderen van 8, 12 en 14 jr. Voor alle leeftijden genoeg te doen. Prachtige camping, mooie zwembaden en heerlijk strand! Omgeving is ook erg mooi. Nin, Vir, Zadar en de Krka watervallen zijn echt de moeite waard om te bezoeken.

De camping is alleen erg groot, is goed merkbaar in de mobil homes. Deze staan zo ver van alles af, naar het strand/zwembad 20 minuten lopen. Daarentegen zijn het wel mooie ruime plekken in alle rust.

Handig is de supermarkt aan de achterzijde buiten de camping. Dichterbij dan de campingsupermarkt en veel meer te krijgen tegen lagere prijzen. Minpunt was de bezetting van de touroperator aldaar. Slechts 1 persoon moest alle problemen oplossen, wat niet te doen was. Ze werkte enorm hard, dus zeker niets ten nadele van haar!

Deze camping is zeker voor herhaling vatbaar, dan wel de voorkeur voor een stacaravan dichterbij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Neem sowieso geen appartement hier!

Emiel,
4-9-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Slecht 3* appartement. Ouwe bende en vies!

Dat je dit nog durft te verhuren voor de hoofdprijs.

Snap niet dat mensen zulke oude, vieze appartementen accepteren.

Hoeft van mij echt niet super deluxe te zijn maar in ieder geval wel schoon en dingen moeten niet kapot zijn wat bij ons dus wel het geval was.

Resort is verder erg groot en massaal. Op de camping staan de meeste caravans en campers hutje mutje.

Mooi zwembad alleen erg raar dat je op je eigen resort voor ligstoelen moet betalen. Als er dan nog een goed alternatief is om elders je handdoek neer te leggen heb je zelf nog de keus maar het kan bijna niet anders dan een ligbed te moeten huren.

Kroatische mensen zijn ook niet echt de gezelligste mensen, wat een chagrijnen lopen er daar toch rond. Als je nou niet met mensen kan omgaan ga dan niet in het toerisme werken.

Medewerkers bij de receptie van dit resort waren wel vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima resort, maar veiligheid animatie niet OK

Fam. NiRi,
2-9-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Zeer grote camping met veel faciliteiten en animatie. Ook meerdere prima restaurants. Plek voor caravan was lekker groot en voldoende schaduw. Grootte varieert wel flink tussen de percelen. Verder uitstekend sanitair.

Helaas slechte ervaring met een door de camping georganiseerde schuim-party in het zwembad, waar geen oog was voor de veiligheid van kinderen. Party werd in een te diep deel van het zwembad gehouden en het schuim kwam boven de hoofden van de kinderen, die in het gedrang niet weg konden komen en hierin bijna verdronken. Uiteindelijk is het afgelopen met schuim in de longen, huilen en kokhalzen, maar dit had heel anders kunnen aflopen. We zijn ons rot geschrokken.

Door het animatie team was er te veel oog voor feest, maar niet voor veiligheid en de badmeesters hielden ook geen goed toezicht. Zowel de badmeesters hierop aangesproken als een klacht ingediend bij de receptie, maar hiervan kwam weinig feedback, zelfs geen sorry

Voor ons nooit meer!

Nicky,
2-9-2018
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3

De camping zelf een en al chaos. Stacaravans, tenten, mobilhomes allemaal door elkaar. Voor alles en nog wat moet he bijbetalen. Wij huurden een stacaravan van touroperator. Was niet schoongemaakt bij aankomst. Echt heel vies. We hadden constant mankementen aan vannalles en nog wat. De medewerkers waren steeds vriendelijk en probeerde steeds alles netjes op te lossen. De stacaravans van touroperator liggen zeer ver van zee en zwembad.

Op de camping zijn auto’s , quads, hooverboards, steps,.. steeds toegelaten.. geeft zeer gevaarlijke situaties..

Voor ons was dit een vakantie om nooit te vergeten.. jammer genoeg dan wel in de negatieve zin.. hygiene is beneden alle peil (stacaravans) te gevaarlijk voor de kids met al het verkeer,. En overal veeeel te druk!! Wie houd van massa toerisme en wie graag zijn vakantie doorbrengt op 1 plek vindt hier vast zijn zin..

voor ons een hele grote teleurstelling op heel veel vlakken..

Fam vd Beek,
30-8-2018
  • Activiteiten10

Wij zijn dit jaar voor de 2e keer geweest. Vorig jaar in een glamptent en dit jaar in een caravan van touroperator. Het is een ontzettend mooi verzorgde, wel hele grote camping met veel faciliteiten. Camping ligt in een mooie omgeving in de buurt van leuke plaatsjes zoals o.a. Pag, Zadar, Plitvice meren, Krka park, Zrmanja-rivier, Paklenica Kloof, Sibenik, Nin, Split op max 1,5 uur rijden. Enige nadeel van de camping is dat als je achterop de camping staat best een eindje moet lopen naar het zwembad e.d. Ong 1 km. Ook vinden wij de bedjes bij het zwembad ideaal maar wel prijzig en dat geldt voor de accommodaties ook. Beide accommodaties waren ook mooi, verzorgd en schoon. De caravan lag wel helemaal achterop de camping. Maar wij vinden stuk lopen niet erg. Net achter de camping ligt de Plodine (supermarkt) daar kun je ook lopend of fietsend naar toe door de achter ingang van de camping. 2 Hele fijne vakanties gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch resort voor ieder wat wils

Mar,
29-8-2018
  • Activiteiten8

Prachtig groot en compleet vakantieresort met een campinggedeelte met vrije plekken of mobilhomes (verhuur via camping of touroperator). Het zwembadcomplex is werkelijk prachtig met meerdere baden en ook speciaal voor kleine kinderen. Een polsbandje van de camping moet getoond worden om het zwembad in te mogen. Voor bedjes en parasol moet betaald worden, waardoor er altijd wel bedjes beschikbaar zijn (kosten 35 Kuna per item, ca. 4,75 euro). Er is een gezellige winkelstraat met talloze winkeltjes en restaurants, ijssalons, bakker, groenteboer, souvenirs, kleding etc. Treintje rijdt elk half uur om naar het strand of zwembad gebracht te worden (gratis), maar beperkte plek. Vanaf camping gedeelte is het dus best lang lopen. Mogelijkheden om tegen betaling activiteiten te beoken (jetski, squad, bananenboot, boot etc.).

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zaton Holiday Resort in Zaton/Nin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zaton Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.