Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping)

Vakantiepark
KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°7°
Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping)
7,7

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Zaton Holiday Resort (Glamping) voor je op een rij gezet:

601 reviews over Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) in het Nederlands

Leuk, maar geen tweede keer.

Sanne
11-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

In juni met onze vrienden naar deze camping gegaan met verblijf in een nieuwe bungalow voor 6 pers. Het is absoluut geen camping voor jongeren vanaf 18+, niets te beleven, 's avonds om 00.00u gaat de beachbar dicht, Saturnus de discotheek die aan het begin van het terrein ligt, is alle 14 dagen dat wij er waren dicht geweest!? In de buurt verder helemaal niets te beleven, je moet overal met de auto naartoe als je iets wil doen, grote stad Zadar erg leuk, wel 20 min rijden. Verder moet je op de camping overal voor betalen, bedjes/parasol aan het zwembad zijn ook niet gratis! Daarnaast ook een hele grote camping. Restaurantjes op de camping zelf belachelijk duur voor kroatische prijzen! Wij hebben erg vaak in Nin gegeten, op 15 min rijden, geweldig eten, super goedkoop! Wij komen hier helaas niet nogmaals terug.

Verbeterpuntjes.

Vos
9-9-2018

Mooi park, mooi sanitair, goede restaurants. Eigelijk niets op aan te merken. Toch 2 tegenvallers helaas. Wij staan 30 meter van de receptie, waar je toch een goed WIFI netwerk verwacht. Het was zwaar knudde, nog maar weinig zo slecht gehad. Het blijft maar aan en uit gaan zodat ook je batterij snel leeg is. Doe dan niks. Echt zwaar slecht. Ten 2e de bedjes bij het zwembad. 2 bedjes en een parasol voor 90 kn in het naseizoen vind ik wat aan de hoge kant. Zou voor de eigen campeerders gratis moeten zijn. Het zwembadwater zou een graadje of wat meer mogen zijn.

Prachtige camping maar wel erg groot!

Nienke
5-9-2018
  • Onderkomen7

Geweldige vakantie gehad met onze kinderen van 8, 12 en 14 jr. Voor alle leeftijden genoeg te doen. Prachtige camping, mooie zwembaden en heerlijk strand! Omgeving is ook erg mooi. Nin, Vir, Zadar en de Krka watervallen zijn echt de moeite waard om te bezoeken.

De camping is alleen erg groot, is goed merkbaar in de mobil homes. Deze staan zo ver van alles af, naar het strand/zwembad 20 minuten lopen. Daarentegen zijn het wel mooie ruime plekken in alle rust.

Handig is de supermarkt aan de achterzijde buiten de camping. Dichterbij dan de campingsupermarkt en veel meer te krijgen tegen lagere prijzen. Minpunt was de bezetting van de touroperator aldaar. Slechts 1 persoon moest alle problemen oplossen, wat niet te doen was. Ze werkte enorm hard, dus zeker niets ten nadele van haar!

Deze camping is zeker voor herhaling vatbaar, dan wel de voorkeur voor een stacaravan dichterbij.

LUX-camp

Neem sowieso geen appartement hier!

Emiel
4-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Slecht 3* appartement. Ouwe bende en vies!

Dat je dit nog durft te verhuren voor de hoofdprijs.

Snap niet dat mensen zulke oude, vieze appartementen accepteren.

Hoeft van mij echt niet super deluxe te zijn maar in ieder geval wel schoon en dingen moeten niet kapot zijn wat bij ons dus wel het geval was.

Resort is verder erg groot en massaal. Op de camping staan de meeste caravans en campers hutje mutje.

Mooi zwembad alleen erg raar dat je op je eigen resort voor ligstoelen moet betalen. Als er dan nog een goed alternatief is om elders je handdoek neer te leggen heb je zelf nog de keus maar het kan bijna niet anders dan een ligbed te moeten huren.

Kroatische mensen zijn ook niet echt de gezelligste mensen, wat een chagrijnen lopen er daar toch rond. Als je nou niet met mensen kan omgaan ga dan niet in het toerisme werken.

Medewerkers bij de receptie van dit resort waren wel vriendelijk

Prima resort, maar veiligheid animatie niet OK

Fam. NiRi
2-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Zeer grote camping met veel faciliteiten en animatie. Ook meerdere prima restaurants. Plek voor caravan was lekker groot en voldoende schaduw. Grootte varieert wel flink tussen de percelen. Verder uitstekend sanitair.

Helaas slechte ervaring met een door de camping georganiseerde schuim-party in het zwembad, waar geen oog was voor de veiligheid van kinderen. Party werd in een te diep deel van het zwembad gehouden en het schuim kwam boven de hoofden van de kinderen, die in het gedrang niet weg konden komen en hierin bijna verdronken. Uiteindelijk is het afgelopen met schuim in de longen, huilen en kokhalzen, maar dit had heel anders kunnen aflopen. We zijn ons rot geschrokken.

Door het animatie team was er te veel oog voor feest, maar niet voor veiligheid en de badmeesters hielden ook geen goed toezicht. Zowel de badmeesters hierop aangesproken als een klacht ingediend bij de receptie, maar hiervan kwam weinig feedback, zelfs geen sorry

Voor ons nooit meer!

Nicky
2-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

De camping zelf een en al chaos. Stacaravans, tenten, mobilhomes allemaal door elkaar. Voor alles en nog wat moet he bijbetalen. Wij huurden een stacaravan van touroperator. Was niet schoongemaakt bij aankomst. Echt heel vies. We hadden constant mankementen aan vannalles en nog wat. De medewerkers waren steeds vriendelijk en probeerde steeds alles netjes op te lossen. De stacaravans van touroperator liggen zeer ver van zee en zwembad.

Op de camping zijn auto’s , quads, hooverboards, steps,.. steeds toegelaten.. geeft zeer gevaarlijke situaties..

Voor ons was dit een vakantie om nooit te vergeten.. jammer genoeg dan wel in de negatieve zin.. hygiene is beneden alle peil (stacaravans) te gevaarlijk voor de kids met al het verkeer,. En overal veeeel te druk!! Wie houd van massa toerisme en wie graag zijn vakantie doorbrengt op 1 plek vindt hier vast zijn zin..

voor ons een hele grote teleurstelling op heel veel vlakken..

Fam vd Beek
30-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wij zijn dit jaar voor de 2e keer geweest. Vorig jaar in een glamptent en dit jaar in een caravan van touroperator. Het is een ontzettend mooi verzorgde, wel hele grote camping met veel faciliteiten. Camping ligt in een mooie omgeving in de buurt van leuke plaatsjes zoals o.a. Pag, Zadar, Plitvice meren, Krka park, Zrmanja-rivier, Paklenica Kloof, Sibenik, Nin, Split op max 1,5 uur rijden. Enige nadeel van de camping is dat als je achterop de camping staat best een eindje moet lopen naar het zwembad e.d. Ong 1 km. Ook vinden wij de bedjes bij het zwembad ideaal maar wel prijzig en dat geldt voor de accommodaties ook. Beide accommodaties waren ook mooi, verzorgd en schoon. De caravan lag wel helemaal achterop de camping. Maar wij vinden stuk lopen niet erg. Net achter de camping ligt de Plodine (supermarkt) daar kun je ook lopend of fietsend naar toe door de achter ingang van de camping. 2 Hele fijne vakanties gehad.

Fantastisch resort voor ieder wat wils

Mar
29-8-2018
  • Onderkomen8

Prachtig groot en compleet vakantieresort met een campinggedeelte met vrije plekken of mobilhomes (verhuur via camping of touroperator). Het zwembadcomplex is werkelijk prachtig met meerdere baden en ook speciaal voor kleine kinderen. Een polsbandje van de camping moet getoond worden om het zwembad in te mogen. Voor bedjes en parasol moet betaald worden, waardoor er altijd wel bedjes beschikbaar zijn (kosten 35 Kuna per item, ca. 4,75 euro). Er is een gezellige winkelstraat met talloze winkeltjes en restaurants, ijssalons, bakker, groenteboer, souvenirs, kleding etc. Treintje rijdt elk half uur om naar het strand of zwembad gebracht te worden (gratis), maar beperkte plek. Vanaf camping gedeelte is het dus best lang lopen. Mogelijkheden om tegen betaling activiteiten te beoken (jetski, squad, bananenboot, boot etc.).

Mega vakantiedorp voor elk wat wils...

arbr
28-8-2018
  • Onderkomen8

Mobile home via touroperator geboekt op dit gigantische vakantiedorp. Mobile home redelijk nieuw en netjes en stonden netjes naast elkaar ipv op elkaar zoals op sommige italiaanse campings. Mobile homes lijken meer privacy te bieden als de appartementen. Zaton is een volwaardig dorp, je hoeft het park niet af, ook al verblijf je er twee weken, alles aanwezig! Animatie voor kinderen <10jr is professioneel en voldoende. Nieuwe zwembaden zijn echt mooi, tijdens hoogseizoen wel druk, maar ook altijd schoon! speciaal gedeelte voor kleine en hele kleine kinderen! Zandstrand prima, loopt heel langzaam af (je loopt zo 100m het heldere water in!). Het centrum is erg uitgebreid, restaurants, winkels, supermarkt (de Plodine net buiten het park is groter en goedkoper!) en ijsco barretjes. Prijzen zijn redelijk op NL niveau. Zadar (uitgaan en uit eten) en Lagune van Nin zijn een aanrader en dicht in de buurt. KRKA watervallen op 45 minuten rijden.

Fijn en ruim appartement

Wilma
25-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het was eerst even schrikken een megaresort! We hadden een superior appartement en deze was splinternieuw met een regendouche, airco en een heel groot balkon. Bedbank lag niet echt goed. Om extra matras gevraagd en gekregen maar hielp niet echt. Wij hebben de matrassen op de grond gelegd. Zwembaden heel druk, je kunt er niet echt zwemmen. De zee is heerlijk, wel druk op het strand maar te doen. Bedjes en parasols moet je bijbetalen (€5,00 per stoel/bedje). Bij de appartementen merk je niet echt dat je op een megaresort zit. Campingwinkel aanwezig. Zadar erg leuk om te bezoeken vooral in de avond. Nin ook een leuk plaatsje. Wij waren hier 5 nachten en dat was voor ons genoeg. Park is verder netjes en schoon. Je bagage wordt met een elektrisch karretje naar je appartement gebracht. Wij hadden fietsen mee en gingen zo snel richting strand. Vanaf sommige plekken is het erg ver lopen. Na 14.00 uur waren alle stoelen verhuurd!

LUX-camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) in Zaton/Nin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.