Sorteren

Reviews over accommodaties in Koeweit

Goed zakenhotel

Chris
    3-1-2014

Voor het werk een week in dit hotel doorgebracht. De kamers zijn goed, eten is prima en de service is ok.

Onder het hotel zit een vestiging van Starbucks. Hier komen op donderdag en vrijdagavond erg veel jongeren op af en maken dan ook redelijk veel herrie. Jammer als je de volgende dag vroeg op moet om weer te werken.

prima zakenhotel

reiziger100
    4-12-2013

24 uur in Koeweit voor zaken. Leuk om geweest te zijn. Het Marriott is een prima hotel om deze stad te bezoeken met een Shopping center waar je zo vanuit het hotel in loopt.

Fantastisch hotel (3de x )

A. Peeters
    30-10-2010

Hilton resort hotel is gelegen aan de zee, prachtige omgeving, geweldige service, goed uitgeruste chalets. Zeer vriendelijk personeel en een ideale plaats om tot rust te komen. Ook het eten is buitengewoon lekker en fijn verzorgd.

Prettig resort.

Marian Zutt
    30-8-2010

Het Moevenpick Resort is een heerlijk resort. De zwembaden zijn geweldig, het eten is goed en de mensen zijn heel vriendelijk. Er is een goede fitnessruimte. Met de taxi zit je overal dichtbij.

Ideaal familie hotel in Kuweit

Vincent
    24-8-2010

Goed zakenhotel met een gezellige uitstraling en minder locale gasten.