Reviews over accommodaties in Jemen

Geweldig hotel

Agnes,
    31-8-2011

Een prachtig hotel, mooi gelegen. Prima kamers en goed eten. Erg prettig om te verblijven

Oase van rust

Martijn ,
    18-8-2011

Het Hadda Hotel ligt net buiten de hoofdstad Sana'a en biedt ruime kamers rond een binnenplaats met zwembad. De service is van zeer goede kwaliteit en men is altijd vriendelijk, zeker voor kinderen. Het hotel heeft twee restaurants en een bar, waar als een van de weinige in Yemen bier wordt geschonken.

goed hotel

peterk_1,
    14-11-2009

Goed hotel maar zeker geen 5 sterren meer. Fijn dat er een zwembad bij is en er zijn goede recreatie mogelijkheden. Hotel ligt wat verder van de stad. Voordeel dat het rustig is en nadeel dat je ver van de binnenstad zit. Zware beveiliging. Weinig gasten...Een van de weinige plekken in Jemen waar je een biertje kunt drinken!

Eten in restaurant boven is aan te raden.

een fijn familie hotel

Jan,
    14-6-2009

het shahran hotel (funduq) is een boutique hotel waar service hoog in het vaandel staat.

vooral gretha (head of housekeeping) is zeer servicegericht.

mooi en luxe

Marjolijn,
    7-6-2009

Totaal 7 nachten geslapen. Mooi hotel, goede service. Werd nog wel verbouwd.