8,8

34 reviews over Camping Rosapineta Sud in het Nederlands

Super vakantie!

Skippers
1-9-2017

Super vakantie gehad! Gezellige camping, kwaliteit van het eten erg goed! Mooi zwembad en ideaal zo dicht aan het strand. Wij vonden alles dik voor elkaar voor een leuke prijs!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Kleine gezellige camping

watnoe
8-7-2015

Kleine gezellige camping met alleen stacaravans. Fijn en goed verzorgd zwembad en daarbij een mooi groot strand. Relatief goedkoop en goed eten.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De accomodatie is zeker zijn 4 sterren waard , goed uitgeruste sta caravans van alle gemakken voorzien (Airco, Magnetron, grote keuken) met een grote veranda er voor. Veranda voorzien van ligbed. Zwembad is groot met een speciaal gedeelte voor kinderen en een speciaal gedeelte voor aquamassage en dergelijke. Animatie team doet prima zijn best en zorgt er voor dat er een internationaal programma wordt neer gezet . Al het personeel spreekt minstens 2 zo niet 3 talen (bijvoorbeeld Duits , Engels en Frans) Supermarkt prima voorzien. Restaurants van prima kwaliteit en met goed personeel. Terwijl wij er waren was op de naast gelegen 'resort' een discjockey van een lokaal radio station bezig , deze was wat luid en ik moet zeggen dat dit binnen een dag opgelost was (de man dempte zijn volume aanzienlijk) Het enige minpuntje is de afstand van de strandstoelen naar de zee , deze hadden wat min betreft dichterbij de zee kunnen staan, maar dat kan een lokale verordening zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

geweldige camping, maar....

kaat
1-9-2013

De camping is geweldig. Het is een rustige kleine camping, met alleen maar stacaravans of bungalows. Er zijn drie leuke zwembaden. Als je het goed uitkien heb je altijd bedjes en een parasol. De italianen gaan rond 1 uur lunchen en dan heb je het zwembad voor jezelf tot 4 uur. Het strand ligt gelijk achter de camping en is netjes en schoon. Er is voldoende animatie. Nu komt de maar: - heel weinig landgenoten (dus ook geen vriendjes voor mijn zoontje) - alles is in het italiaans of duits (de animatie, de bediening, omschrijvingen, etc) En de grootste MAAR: Naast de camping staat een hippe club. Deze club gooit om 23 uur het volume op 99 en de dj zijn microfoon op 100. De dj vindt het nodig om vervolgens ieder liedje woordelijk mee te schreeuwen. Deze ongelofelijke herrie duurt tot 01.30 uur. Dan kan je gaan slapen. Deze club is voor mij de enige reden om nooit meer terug te gaan naar deze camping. Doodzonde.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top camping

meneer Vilijn
8-8-2013

Super vriendelijk personeel, goede caravans met airco, direct aan het strand met zwembad echt een aanrader voor strand liefhebbers!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

fantastisch

v rees
7-8-2013

mooie groene camping! chalet netjes! inventaris weinig/ te kort! geen braadpan! leuke animatie, maar wel in het Italiaans! muggen! maar als je bescherming gebruikt is het te doen! goede service als er iets kapot gaat!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Goede kleinschalige camping direct aan zee

Danielle
23-7-2013

Wij zijn met onze dochter van 8 maanden op deze camping geweest (stacaravan). Accommodatie zag er netjes uit. Magnetron is aanwezig. Wij hadden een leuke staplek, dit moet je wel treffen. Sommige stacaravans staan wat dichter op elkaar. Camping is netjes en niet al te groot. Groot en schoon zwembad. Camping ligt direct aan breed en schoon zandstrand. Elke dag 2 ligstoelen gratis per accomodatie vanuit de camping. Redelijk grote supermarkt aanwezig waar je van alles kunt krijgen. Camping ligt op loopafstand van het gezellige Rosolino met leuke restaurantjes, verschillende markten en een kermis. Kortom je hoeft niet weg met de auto om je te vermaken. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Er komen niet heel veel Nederlanders (waarschijnlijk vanwege de Italiaanse animatie). Aanrader is op donderdagochtend grote markt in Chioggia op 20 minuten rijden met de auto vanaf de camping. En op 10 minuten rijden vanaf de camping (richting Ravenna) ligt een hele grote supermarkt (groothandel).

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima vakantiepark!

Marieke Nannenga
11-9-2012

Wij zijn 2 weken op dit park geweest met onze kids van 1 en (bijna) 3. Een erg leuk park! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zwembad en strand direct aan t park, leuke speeltuinen. Animatie hebben wij niets mee gedaan, aangezien onze kinderen nog te klein zijn daarvoor., Jammer dat de "baby disco" pas om 2100 's avonds is. T klonk in ieder geval erg gezellig en druk. Wij hadden een 5 persoons caravan op een veldje achteraan en dus in het midden een groot grasveld, voor ons perfect, de oudste kon mooi rondrennen en spelen, de jongste zat op de veranda te spelen en te kijken. Andere caravans stonden in een straatje en hadden geen ruimte om te spelen er voor. Caravan die wij hadden was wat ouder en dat zag je wel. Inderdaad weinig keukeninventaris maar wij konden het er prima mee doen (hadden zelf een wok meegenomen). Kapotte douche was binnen 30 minuten gemaakt. Omgeving is saai maar wij gingen vooral om te zwemmen en t strand en dat lukt prima!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

dit nooit meer

Henk Otgaar
6-8-2012

op dit moment zijn wij nog op rosapineta sud. Voor ons nooit meer: caravans meter van elkaar, geen privacy. Douchecabine verschrikkelijk vies en valt van ellende uit elkaar. Bijna geen keukeninventaris: geen koekenpan, geen koffiezetapparaat en maar 4 glazen! Bij zwembad halen ze je handdoeken weg als je half uurtje weg bent om te lunchen. Dat ze het 's ochtends doen is prima maar dit gaat te ver! Restaurant kaart en prijs oké, maar duurt half uur voordat ze uberhaubt bij je komen.... Als wij nog een keer caravan huren doen we dat zeker weer bij touroperator, wat een verschil met deze caravans via touroperaator

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Prima camping!

Arjen Schepers
4-8-2012

Met twee jonge kinderen heerlijk twee weken in een stacaravan gezeten. Mooi zwembad direct aan het strand, op het strand twee strandstoelen inbegrepen. Twee restaurants met afhaalmogelijkheden. Dorpje is niet bijzonder, maar je kunt er prima eten en naar de markt. Muggen? Zeker! Het verschilt per dag hoeveel er zijn, afhankelijk van de wind. Goed smeren en het is prima te doen. Met name voor families met jongere kinderen die het niet erg vinden dat animatie in het Italiaans is, daar staat tegenover dat het aantal Nederlanders laag is, ook wel fijn!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WatersportKanoën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rosapineta Sud in Rosolina Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rosapineta Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.