Vakantiepark Village Cavallino (Glamping)

Vakantiepark
Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°7°
Vakantiepark Village Cavallino (Glamping)
7,4

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Village Cavallino (Glamping) voor je op een rij gezet:

147 reviews over Vakantiepark Village Cavallino (Glamping) in het Nederlands

Fijne camping

Janet
26-8-2017

Fijne camping met heerlijk zwembad en ook ideaal is het zandstrand waar je binnen 5 minuten naartoe loopt.

In de omgeving niet echt iets te doen, dus wij hebben een luiervakantie gehad!

Sanitair is nieuw en netjes. Oke, eind van de dag ligt er zand, maar dat is logisch met een camping aan zee.

Wij hebben een fijne vakantie gehad in ieder geval!

Prima

Anne
13-8-2017

Mooi aangelegde camping met voldoende begroeiing voor de nodige schaduw. Helaas stond 1 vd bomen ver binnen onze standplaats waardoor de caravan maar op 1 manier geplaatst kon worden. Ontzettend smalle straatjes om te manoeuvreren, gelukkig veel behulpzame medegasten.

Mooi zwembad en lekker zandstrand. Vertier moet gezocht worden op de camping, in de nabije omgeving geen mooie stadjes. Animatie niet bijzonder en NIET Nederlandstalig. Ook zijn er knutselactiviteiten waar voor betaald moet worden (beschilderen van spaarpot voor 10€).

Restaurant erg goed. Camping spuit tegen de muggen, wij hebben er dan ook geen overlast van gehad, maar hadden ook genoeg antimuggenspul mee.

Sanitair ruim, maar niet altijd even schoon. Wc papier moet zelf meegenomen worden...

Genoten op deze mooie camping!

Marina
5-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

De campingwinkel is erg duur maar op een paar kilometer zitten grote supermarkten

Voor ons nooit meer

Savie
28-7-2017

De ligging aan het strand is super. Mooi en schoon sanitair. Alle voorzieningen zijn vrij nieuw en schoon. Alleen de campiaats was veel te klein. En daarnaast was het alsof we 4 nachten in een asbak sliepen. Je werd van alle kanten de tent uitgerookt. Zelfs op de wc's. Gewoon smerig. Mensen die de hond laten plassen op jouw plaats. En je dan ook nog raar aankijken als je er wat van zegt. Hoe dom kun je zijn. Pluspuntje was de host van de touroperator die tegenover ons stond. Wat een aardige en toegewijde man

Leuke vakantie

Koning
26-7-2017

Intentie was om te boeken op camping Union Lido,deze was vol. Dachten dat dit een goed alternatief was. Deze Camping is bij uitstek geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Het nIvo van de groep die de kleintjes vermaakt is erg laag. Zwembad en Strand maken veel goed. Onze zoon van 18 heeft het voornamelijk buiten de camping zijn vertier gezocht. Oa op camping Union Lido . De jeugd van die leeftijd vind elkaar wel. Strand dicht bij. Zwembad is bij uitstek geschikt voor ouderen. 3 grote baden met bubbels. Heerlijk ontspannend. Ook de diverse bubbels aan de zijkant en de diverse watervallen. Er is ook een gedeelte voor de kleintjes. Het spelen van de kleintjes in de bubbelbaden is irritant. De badmeesters zien niet veel. Ze corrigeren vooral kinderen die duiken en springen in de bubbelbaden. Badmuts of ander hoofddeksel verplicht. Betalen voor de strandbedden. Strand op loopafstand. Het restaurant is een formule 1 show. Pasta's binnen 10 min. De piza bijna een half uur. Allemaal niet duur. Met de boot naar Venetie. Leuk tripje. Tip ga met de fiets naar de boot. De auto raak je er niet kwijt. Erg druk. De tent was goed. Bedden waren wat minder. Sanitair is super en schoon. Supermarkt is goed te doen. Vliegjes blijven irritant op tijd de citronella kaarsen aan en insmeren. Via reisorganisatie goede Nederlandse hoost, kwam elke dag poolshoogte nemen. Er is wel een taalbariere met de medewerkers op de camping. Erg Grote markt in Cavallino. Veel Denen en Duitsers en Hollanders. Wijn hadden het geluk van een gezellig veldje. Smorgens wel aardig wat huilende babies. Campereren met reisorganisatie was een succes.

Heerlijke camping dichtbij het strand

Sytse
7-5-2017

Fantastisch om hier in de Sunlodge Safari te bivakeren. Strand was heerlijk dichtbij en camping is top. Vooral het vermaak is erg leuk voor de kinderen en is zeer uitgebreid! Van de standaard kinderdisco tot aan balletdans en complete theater voorstellingen aan toe!

Nadeel is wel dat het zwembad eigenlijk veel te klein is voor zo'n enorme camping maar ach met het strand zo dichtbij kom je ook niet meer in het zwembad.

Voor ons nooit meer

Gerda
11-9-2016

Super grote camping. Wij stonden hier voor 5 dagen met onze camper. Wij vonden de camping te groot. Camper/caravan plekken klein. Douches, wc's super netjes en schoon. Strand was heerlijk. Zwembad niet super groot maar wel netjes. Restaurant was lekker eten. Personeel zeer onvriendelijk (behalve de jongen achter de ijskraam). Veel Duitsers. Buiten de camping weinig te doen. Leuke speeltoestellen voor de kinderen en ook hadden ze evt binnen nog een soort van speelgelegenheid. Bij je camper/caravan plek lag zand dus met een zwaarder voertuig moeilijker er uit te rijden.

Prima camping

crutsen
3-9-2016

De camping was zeer goed verzorgd en ligt meteen aan het strand. Het zwembad op de camping is klein, maar er komt een nieuw zwembad. In de supermarkt is veel te krijgen, maar wel aan de prijzige kant. Elke morgen heerlijk vers stokbrood en broodjes. Het eten in het restaurant is prima, de bediening is snel en de prijzen zijn normaal. Wij hadden een mobile home gehuurd en deze was mooi met een overdekte, houten vlonder. Daarnaast was hij erg schoon. Tja, en natuurlijk heb je hier ook in de zomer last van muggen, maar op de camping werd wekelijks hiertegen gespoten. In de omgeving raad ik zeker de eiland Murano en Burano aan. En Venetië blijft natuurlijk altijd leuk. Een fietstocht is in deze omgeving ook aan te raden.

Prima

Fam Adam
23-8-2016

Onze laatste camping van de rondreis door Italië.Deze camping is uit zijn jas gegroeid overal waar maar kan is een tent neer gezet.Alle mobile homes stonden boven op elkaar waardoor er amper of geen plek meer is voor de auto.De caravan zelf was ook aan de krappe kant.Dit is jammer want verder is het een leuke camping met veel entertainment voor de kinderen.Mooi zandstrand op een paar minuten lopen en waar de kinderen op de pier naar krabben kunnen zoeken.Strandstoelen moesten wij een dag van tevoren reserveren.Leuk ook om de eilanden bij Venetië te bezoeken.Wij hadden een tour geboekt maar je kan ook zelf er naartoe met de boot.Met de tour had je weinig tijd telkens een half uur per eiland.Klein zwembad maar de kinderen vonden het fijn omdat het water warm was.Campingwinkel is duur maar in de buurt 5 min met de auto richting Sabbioni 2 grote supermarkten.Als je naar de boot gaat naar punt Sabbioni doorrijden tot de boulevard aan de linkerkant van de weg parkeerterrein voor 5 euro de anderen daarvoor 7 euro. Eten restaurant erg goed!

redlijk maar zwembad slecht

PK
5-8-2016

Het zwembad is te klein voor de omvang van de camping. Geen bedjes bij het zwembad en moet je op een handdoek op de stenen liggen.

Wel erg mooi strand naast de camping.

Restaurant goed eten en zeer vriendelijke eigenaar/bedrijfsleider. Camping winkel prima alleen zeer duur.

Wij verbleven in een mobile home, was schoon bij aankomst en heeft verder alles wat je in een mobile home verwacht. Alles stond wel erg dicht op elkaar waardoor je de buren goed kon horen.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village Cavallino (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village Cavallino (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.