Géén boekingskosten

Village Cavallino (Glamping)

Vakantiepark
ItaliëVenetoCavallino (Treporti)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Village Cavallino (Glamping) voor je op een rij gezet:

5.1MatigScore uit 167 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Camping Village Cavallino kun je luxe kamperen in een glampingaccommodatie. Verwacht hier geen topvermaak voor tieners, maar wel voor jonge kinderen. Waterpret kan in een van de drie zwembaden met bubbels. In het restaurant eet je een snelle hap en het sanitair is schoon. Na 5 minuten wandelen sta je op het strand. Of vaar naar Venetië.

167 Reviews over Village Cavallino (Glamping)

• 2Rietbergen25-10-2022

Te vies!

Wat een vervelend Resort, super vieze caravan waar we in terecht kwamen, slecht service vanuit de receptie en weinig behulpzaam zo aan het einde van het seizoen. Voor ons nooit meer.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Fam. Botter20-08-2022

Nooit meer.

Als je op zoek bent naar een camping waar echt elke m2 volstaat met of een auto of een stacaravan dan is deze camping geschikt voor u. Wij hadden hier een week geboekt als 2e week van een combinatie reis van de ANWB echter na 4 dagen zijn wij vertrokken. Bij aankomst was onze stacaravan vies. De gehele caravan stonk naar chloor maar dit was "schone schijn". Het is een sfeerloze camping. De animatie is voor de allerkleinsten, voor onze 13 jarige dochter was er weinig te doen. Voor volwassenen ook niet veel vermaak, wij gingen naar naastgelegen campings om gezellig een borrel te drinken want de lounge bar van camping Cavallino biedt weinig sfeer onder de tl-verlichting. Het zwembad ziet er mooi uit maar vanwege de vorm minder geschikt om een baantje te trekken of te duiken ook was er weinig aan schaduw te vinden. Weinig goeds over deze camping te melden, het enige pluspunt is de ligging aan het mooie strand en het restaurant.

• 3Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Joyce30-07-2022

Leuke, schone camping

Wij verbleven in een Mobile Home geboekt via SunCamp. Prima te doen met een gezin van 4 personen. De douche werkte niet goed. De technische dienst, zeer vriendelijke man, is meerdere keren geweest maar kreeg het niet voor elkaar. Gelukkig is er een mooi, groot en schoon sanitairgebouw waarvan we gebuik hebben gemaakt. Onze dochter van 4 vond dit nog leuker ook! Kinder sanitair is goed geregeld. Mooie liggen direct aan het strand en een heel mooi zwembad. Wij hebben genoten! In de buurt alleen dingen te doen met de auto, niets op loopafstand. Dat moet je dus willen, voor ons met een baby van 4 maanden prima, gezien de vele slaapjes nog. Aanrader voor een luier vakantie.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Esther25-08-2020

Zeer teleurstellend, zeer ongastvrij

• mooie ligging aan het strand.
    • goeie airco (in 6 persoons sta caravan)
    • lekker eten in restaurant
    • Venetië om de hoek

• zeer onvriendelijk personeel
    • siësta waarbij ALLES acuut om 13 uur sluit, inclusief het zwembad en waarbij kinderen middels een fluitje ook echt uit het bad gefloten worden (lees het zwembadregelement)
    • geen beddengoed en zelfs geen dekbed bij aankomst (gezien Corona) ondanks telefonische bevestiging de avond voor aankomst.
    • 5 euro voor een bedje aan het zwembad
    • 24 euro voor twee bedjes en parasol op het strand. (Verder lees het strandregelement)
    • stacaravan lijkt niet op de foto’s, is niet groot genoeg voor 6 personen (6 maal stretcher van 60 cm) een waterkoker combineren met de airco leidt tot iedere twee minuten stroomuitval.
    • douche is 80% van de tijd koud.
    • wasmachine muntje voor programmaatje van 25 minuten voor 5 euro. Als het ook nog droog moet dan nog eens een muntje van 5 euro.
    • 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 9JW25-08-2020

Comfortabele strandcamping nabij Venetië

We verbleven met twee tienerdochters in een Sunlodge Safari (tent met eigen sanitair en optionele airco!) De locatie van de tenten is uitstekend: aan de rand van de camping geen geparkeeerde auto's voor de deur. Op slenterafstand van een prima strand. Het vernieuwde zwembad (badmuts verplicht helaas!) is erg mooi. Camping is vooral gericht op luiervakantie aan het strand. De directe omgeving is vlak (en een grote aaneenschakeling van grootschalige campings aan zee) en niet heel interessant, behalve natuurlijk Venetië, Murano en Burano. Met veerboten vanaf punta Sabbioni (15 minuten rijden) kan je mooie uitstapjes maken vanaf 10,-. Op de camping is in principe alles verkrijgbaar qua boodschappen, eten en drinken. Strand- en zwembadbedjes, airco én de wifi zijn op bijbetaling. Vooral typisch Italiaans(talig) entertainment. Personeel is professioneel en heel vriendelijk en in- en uitcheck gaat heel soepel!

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10M.Pieruschka14-08-2020

Met hond en kinderen hier veel plezier!!

Mooie goed georganiseerde schone camping. Gezellig. aangelegd Niet waanzinnig groot. Mooi restaurant , Ijssalon , winkel, loungebar met animatie. zwembad, prachtig . gezellig breed strand waar ook de hond mee de zee in mag . !! Mag ook overal op camping mee. Mooie grote plaatsen met water op elke plek. Goed bereikbaar ook voor grote woonmobielen. Met hond mooie plekken vooraan met blik op de zee. Korte wegen naar groot douchehuis met grote schone douches , wasserette , afwasplaatsen . 16 ampere stroom op elke plek . Dichtbij vertrekpunt Venetië ( boot 5 euro retour ticket. Met de fiets Lido di jesolo ( mooie grote stad met prachtige winkelstraat ) Caorle, kajaktour lagune . Lidl en eurospin supermarkt dichtbij. ( goedkoop!!! ) voor jong en oud genoeg te doen . Shoppen ( outlet in de buurt , Vooral je huisdier beleeft hier ook een fijne vakantie. strand wordt elke avond schoon gemaakt . Aanrader !! Heel vriendelijk personeel.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 7Daan27-08-2019

Camping om te luieren

Fijne camping, ligt direct aan het strand. Net sanitair. Fijn zwembad op de camping. Animatie is alleen in Italiaans en gebrekkig Engels. Weinig te doen voor tieners/pubers. Weinig te doen in de omgeving, overal moet je met de auto naar toe. Een camping geschikt voor niks doen, behalve zwemmen en op het strand liggen. Touroperator tenten waren sterk verouderd, slechte bedden, kleine bedden, kleine sta plaatsen.

• 5Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 7Rick20-08-2019

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

Leuke camping. Heerlijke zwembaden, badmuts verplicht, dat vonden wij wat minder. Strand zit direct naast de camping. Leuke animatie. In de directe omgeving zit niks, voor leuke plaatsen in de buurt moet je echt de auto pakken. Erg veel last van muggen gehad. Wij hadden een stacaravan gehuurd, was prima. Schoon en groot genoeg voor ons vieren. Voor oudere kinderen is er toch wat minder te doen

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 10Swetlana Adam06-11-2017

schön sauber,alles gut organisieren,

wir finden keine minus,für uns alles gefallen

• 10Eetgelegenheden
  • 4Steviejo Harris06-11-2017

Touristen immer wieder um herum megern weil

Personal die mit Ihre Golfwagen herumgefahren sind waren nicht freundlich. Reservierung war falsch und dann haben wir noch mehr geld bezahlt wie ausgemacht war!!! Wir werden hier ncht mehr kommen und ich wird es kein anderen empfehlen

• 2Eetgelegenheden

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)