Camping Vela Blu (Glamping)sterstersterster

6.2Voldoende

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

6.2Voldoende

• 7.1Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Vela Blu (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Contact

80 reviews over Camping Vela Blu (Glamping)

• 2019
    7Hans31-07-2019

Camping goed. Min: prijs kwaliteit ingerichte tent

Prima zon zee zwembad. Tripje naar nabijgelegen eilanden en venetie goed te doen. Had iets meer cultuur/variatie in de omgeving verwacht. Animatieteam was energiek, de kinderen genoten, ik kreeg ook een glimlag op mijn gezicht als ik zag hoe ze bezig waren. De faciliteiten van de camping waren goed en schoon, niets op aan te merken. Prijs kwaliteit was beneden verwachting. Kapotte afvalbak, koffiezetter zie niet goed werkt, betalen voor zonnebedden met schaduw bij het zwembad, weinig beschutting / bomen en tenten dich op elkaar. Tip de naalden van de bomen op het zand te laten liggen, voorkomt stof.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Martyn Foxy30-07-2019

Prima voor een week

Wij hadden in de 3e week van juli een kampeerplaats aan zee. Het is een kleine camping. Maar een paar plekken voor kampeerders, grotendeels camping verhuur van caravans en huisjes. Voor Italiaanse begrippen redelijk grote plaats. Weinig beschutting. Sanitair 1e gebouw super modern en compleet. Na mijn mening kon er wel vaker en beter worden schoongemaakt. Ook is het in verhouding voor kampeerders ver lopen voor te douchen of toilet. Met name als je jonge kinderen hebt. Verder werd de camping netjes onderhouden. Kleine supermarkt, goede ijssalon, prima restaurant. Mooi, goed onderhouden zwembad. Alleen belachelijk voor woorden dat je voor bedjes moet betalen, en geen eigen stoel of strandbed mee mag nemen en dus op de grond moet zitten. En de glijbanen gaan smiddags paar uur dicht. Animatie was echt super voor de kinderen, zeer professioneel. Maakte er echt elke dag een feestje van en werd veel georganiseerd.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Fam k23-07-2019

Super

Vriendelijke mensen, fantastisch strand en zwembad. Mooie caravan via TUi. Handdoeken, WiFi en eindschoonmaak inclusief. Restaurant met heerlijk eten. Echt geweldig. Kleinschalig. Super met kleine kids.

• 9Staat v/h sanitair

• 1Jim25-06-2019

Nooit meer

Prijs kwaliteit verhouding slecht. Je betaald veel voor een pitch, het staat hutje mutje. In de ochtend om 6.30 uur hoor je de schoonmaakwagens langs je tent, word de heg gesnoeid, kortom veel lawaai! Sanitair is nieuw, maar niet schoon. Wordt weinig schoon gemaakt het ruikt er vies en is onhygiënisch. Alles kost geld, bedjes aan het zwembad en aan het strand moeten worden betaald. Animatie team is jong en zorgt voor weinig sfeer, eerder voor veel lawaai. Men heeft duidelijk op alles bespaard, maar men vraagt wel de hoofdprijs. Ook de producten in het winkeltje, weinig aanbod maar hoge prijzen (bijv 5€ voor een stokbrood). Onvriendelijkheid overheerst, overal op de camping zijn ze zeer Italiaans georiënteerd, doen dan ook weinig moeite voor mensen met een andere nationaliteit. Enige fijne aan deze camping is het strand en de zee, maarja die heb je overal. Wij gingen hier met gierende banden weg en hebben elders de reis voortgezet

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 1Konings25-06-2019

Oplichters

Ik zou het iedereen afraden om naar deze camping te gaan. Ze zijn puur en alleen op het geld uit en ze komen hun afspraken niet na. Wij hebben hier verbleven met onze camper, in eerste instantie gebeld en aangegeven dat we niet weten voor hoe lang we blijven. Telefonisch gaven ze toen aan dat dat geen probleem is, we hebben als richtlijn vijf nachten aangehouden. Er werd een vooruitbetaling van 200€ gevraagd en ik moest een mail schrijven waarin ik een reservering maakte voor vijf nachten. Toen we na drie nachten wilden vertrekken gaven ze bij de receptie aan dat we dan gewoon konden uitchecken en eventueel het te veel betaalde bedrag terug zouden krijgen. Inmiddels dan ook al een nieuwe camping geboekt voor onze doorreis. Bij het uitchecken bleek dit niet het geval en men gaf aan dit nooit gezegd te hebben. We moesten zelfs, ondanks de eerder gemaakte afspraken, 70€ bijbetalen anders mochten we niet vertrekken en kregen we ons paspoort

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Proprietario, 08-07-2019

beste gast, eerste, willen wij u bedanken voor uw verblijf en voor uw gedetailleerde feedback. Eerlijke recensies zoals die van u helpen ons groeien en verbeteren. We houden rekening met alles wat u heeft genoemd, maar zijn verrast deze dergelijke negatieve opmerkingen te lezen. Wij doen ons best voor onze gasten en vinden het jammer dat wij niet hierin geslaagd zijn. We willen graag verduidelijken dat in geval van vroegtijdig vertrek de prijs voor de gehele boekingsperiode volledig verschuldigd is. U vindt dit ook op onze website: "De totale factuur kan tot 1 dag voor vertrek worden betaald, de gereserveerde periode zal volledig in rekening worden gebracht, zelfs in het geval van late aankomst of vroegtijdig vertrek voor een minimum van 2 personen." We bedanken uw voor u tijd en hopen dat ondanks uw slechte ervaring, Vela blu een optie blijft in uw toekomstige vakanties. We willen graag uw vertrouwen in ons bedrijf herstellen, als u ons de kans geeft en we zouden u graag terug bij ons verwelkomen. Met vriendelijke groet, het team van Vela Blu Camping Village

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    9Bianca18-08-2018

Geweldige camping!

In augustus een week op deze kleinschalige camping gekampeerd met onze eigen caravan. We hadden een ruime plaats naast het zwembad en dicht bij het strand. We hebben genoten. Ruime plekken, sanitair als nieuw, goed restaurant en een erg enthousiast animatie team. Wie Twijfelt, ik zeg boeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10fam.norree12-07-2018

geweldig

zeer leuke en goed bedachte animatie,onze dochter net wat te oud maar ze deden hun best haar erin te betrekken.restaurant zeer lekker en niet te duur.onze luxe tent had een mooie ligging, zeer vriendelijk personeel en de gehele camping enorm proper! aanrader

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6C03-09-2017

Alles staat dicht opelkaar. Oogt vol, voelt druk

Mobile homes, caravans en tenten: alles staat erg dicht op elkaar. Hierdoor verliest het de charme van een kleinschalige camping. Het is vooral druk! Auto's mogen bij de accomodatie staan wat deels fijn is maar er ook voor zorgt dat er de hele dag auto's langs je tent/caravan rijden. Door de krappe plaatsen is dat op een meter van je terras. Ligbedjes bij het zwembad kosten €11 (!) en anders lig je met je handdoek op de stenen. Leuk zwembad maar tussen 12.30 en 15.00 gaan de glijbanen dicht. Zwembad is open tussen 10 en 18.30 uur. Snorkels zijn niet toegestaan, net als springen en duiken. Aan het strand zijn de bedjes gratis. Mooi zandstrand en je kunt tot ver in zee staan. Mobile homes goed uitgerust (vaatwasser, tv, grote koelkast) maar met een iniminie (echt te krappe) douchecabine. Wifi ontvangst is erg goed (zelfs op het strand), animatie spreekt geen NL maar zijn erg enthousiast en de hele dag in touw. Kinderdisco start om 20.45 uur. Winkeltje en restaurant op camping zijn goed.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Paul24-08-2017

Wat een fantastische plek

Leuke, mooie, gezellige en relatief kleine camping in de buurt van Venetië. Zeer goed restaurant, mooi zwembad, goede plekken en sanitair en lekker strand. Heel kindvriendelijk met leuke animatie. Staat hier op 3 sterren maar de ANWB heeft terecht 4,5 sterren gegeven.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Mitch04-08-2017

2 weken vol genoten

Vela Blu is vanaf de verste plaats 400 mtr van het strand. Zee loopt heel geleidelijk af. Zwembad is voor jonge kinderen perfect. Restaurant is goed en niet duur. 's Morgens brood en een cappuccino halen maakte mijn vakantie tot de beste sinds jaren. Leuke plaatsjes in de buurt en een dagje Venetië is met de boot zo gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

D-reizen

9 tips over Camping Vela Blu (Glamping)

• johan, 04-05-2014

Tip. Achter het restaurant van de camping ligt een restaurant waar je prima kunt eten (ook "take away"). Vanuit de camping naar de grote weg, die oversteken en meteen rechts een winkel met heerlijke (niet dure) wijn, olie, groenten en fruit. Supermarkt op 8 (autominuten). de boot naar Venetie op 10 (auto)minuten.

• Rob en Nancy , 02-05-2013
    1. Ben te tussen de 15 en 29 jaar, of heb je kinderen in die leeftijd? Koop dan een 'Roling Venice Ticket' . Dat is drie dagen onbeperkt reizen met alle bootvervoer in en om Venetie voor €18,-. Dat is normaal de prijs voor 12 uur. Wij kochten dit voor onze kinderen en zelf de 72 uur kaart (€35,-). Zodoende drie dagen lang Venetie en de noordelijke eilanden bevaren.
    2. Check in Venetie bij de dagmenu aanbiedingen of het incl. service en tax is. Anders wordt een leuke aanbieding nog duur...

• cindy, 22-08-2012

piratenboot vonden de kinderen erg leuk,en wij venetie natuurlijk,ga tegen het eind van de middag ,anders is het er soms te warm.en de badplaats om lekker te eten en winkelen savond's is jeselo de moeite waard.

11 vragen over Camping Vela Blu (Glamping)

• ricardovanwijk_1, 28-11-2015

Nederlanders in hoogseizoen

Wij willen met onze kinderen van 5 en 10 gaan in eind juli/begin augustus. Zijn hier dan veel Nederlandse kinderen van gelijke leeftijd?

• gerard, 13-09-2014

verschil in staanplaats

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is (behalve de grootte) van staanplaats A en B? Ik zie dat A verder bij t zwembad vandaan is en waarschijnlijk rustiger, maar is het niet zo dat hier bijvoorbeeld alleen maar italianen staan die hier vast hun vakantie doorbrengen? We zoeken gewoon een leuke plaats waar ook wat aanspraak is voor onze kinderen. Iemand tips?

Nigel, 27-07-2015

Nee zijn met name Duitsers die op deze plekken staan.

• Ralph, 03-09-2014

meivakantie

Weet iemand of er in de meivakantie al bedrijvigheid is op de camping? Is er animatie en zijn alle voorzieningen geopend?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen