Camping Vela Blu (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag8°-1°
Camping Vela Blu (Glamping)
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Vela Blu (Glamping) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldige camping!

Bianca,
18-8-2018

In augustus een week op deze kleinschalige camping gekampeerd met onze eigen caravan. We hadden een ruime plaats naast het zwembad en dicht bij het strand. We hebben genoten. Ruime plekken, sanitair als nieuw, goed restaurant en een erg enthousiast animatie team. Wie

Twijfelt, ik zeg boeken!

Twijfelt, ik zeg boeken!

geweldig

fam.norree,
12-7-2018

zeer leuke en goed bedachte animatie,onze dochter net wat te oud maar ze deden hun best haar erin te betrekken.restaurant zeer lekker en niet te duur.onze luxe tent had een mooie ligging, zeer vriendelijk personeel en de gehele camping enorm proper! aanrader

Mobile homes, caravans en tenten: alles staat erg dicht op elkaar. Hierdoor verliest het de charme van een kleinschalige camping. Het is vooral druk! Auto's mogen bij de accomodatie staan wat deels fijn is maar er ook voor zorgt dat er de hele dag auto's langs je tent/caravan rijden. Door de krappe plaatsen is dat op een meter van je terras. Ligbedjes bij het zwembad kosten €11 (!) en anders lig je met je handdoek op de stenen. Leuk zwembad maar tussen 12.30 en 15.00 gaan de glijbanen dicht. Zwembad is open tussen 10 en 18.30 uur. Snorkels zijn niet toegestaan, net als springen en duiken. Aan het strand zijn de bedjes gratis. Mooi zandstrand en je kunt tot ver in zee staan. Mobile homes goed uitgerust (vaatwasser, tv, grote koelkast) maar met een iniminie (echt te krappe) douchecabine. Wifi ontvangst is erg goed (zelfs op het strand), animatie spreekt geen NL maar zijn erg enthousiast en de hele dag in touw. Kinderdisco start om 20.45 uur. Winkeltje en restaurant op camping zijn goed.

Wat een fantastische plek

Paul,
24-8-2017

Leuke, mooie, gezellige en relatief kleine camping in de buurt van Venetië. Zeer goed restaurant, mooi zwembad, goede plekken en sanitair en lekker strand.

Heel kindvriendelijk met leuke animatie. Staat hier op 3 sterren maar de ANWB heeft terecht 4,5 sterren gegeven.

2 weken vol genoten

Mitch,
4-8-2017

Vela Blu is vanaf de verste plaats 400 mtr van het strand. Zee loopt heel geleidelijk af. Zwembad is voor jonge kinderen perfect. Restaurant is goed en niet duur. 's Morgens brood en een cappuccino halen maakte mijn vakantie tot de beste sinds jaren. Leuke plaatsjes in de buurt en een dagje Venetië is met de boot zo gemaakt.

Keurige camping

Prosec
28-9-2016

De 'gold' chalets zijn erg volledig ingericht. Vriendelijk personeel (op eentje na). Mooi zwembad. Dicht bij het (iedere dag schoongemaakte) strand.

In het na-seizoen lekker voordelig

Goede, schone en drukke camping!

Tim
5-9-2016

Vela Blu is een prima camping voor gezinnen met jonge kinderen: een zeer actief animatieteam, een leuk zwembad waarin ook de allerkleinste kunnen staan en het strand direct naast de camping. Wij zijn hier in augustus 2016 geweest en hebben een prima vakantie gehad met slechts een groot minpunt: de ruimte en situering van de accomodaties. Wij verbleven in een lodgetent en die stond letterlijk ingebouwd tussen de overige tenten en (sta)caravans waardoor je echt het gevoel hebt ingebouwd te zijn. Hierdoor ontstond een redelijk overweldigend gevoel waar we echt wel een paar dagen een moesten wennen. Tussen de reguliere (staan)plaatsen van de lodgetenten waren op een (in mijn ogen) geforceerde wijze extra plekken gecreëerd waar tenten en caravans tussen waren gepropt. De veranda van onze tent stond op nauwelijks 2 meter van een flinke tent met gezin die door de ligging zelf ook waren ingebouwd en dus geen andere keuze hadden dan constant langs/over het 'erf' van andere gasten te lopen. Ander minpuntje was het feit dat je (ook als campinggast!) je ligbedje moest reserveren en betalen bij zowel strand (wat redelijk gangbaar is) als zwembad. Los van de ligbedden was er bij het zwembad ook nauwelijks ruimte om je handdoekje op de grond te leggen (als je dat zou willen)

Super!Veel beter meegevallen dan verwacht!

Fam Van Campe
31-8-2016

Wij waren er met 2 tieners van 17j als enige Belgen, en ook al is de camping meer voor jonge kinderen aangewezen, zij hadden het ook erg naar hun zin. Het animatieteam deed er alles aan om hen bij de sportactiviteiten te betrekken, zoals beachvolley, voetbal, waterpolo, shows. dat was fantastisch.

Dicht bij de zee en het zwembad erbij zorgt voor de nodige afwisseling.

Uitstappen naar Venetië, Murano, Burano en het waterpretpark in de buurt Aqualandia waren ook top.

Verder in de buurt is niet zoveel te beleven, maar de camping biedt afwisseling genoeg.

Heel verzorgde camping waar elke dag de dennenaalden werden geruimd, en alles netjes onderhouden is.

We zaten in een Lodgetent langs de hoofdingang, heel rustig en ver weg van het gejoel het van zwembad en kinderanimatie.

In de kampwinkel vind je heerlijk vers brood en alle nodige producten aan schappelijke prijs, ook al zijn er in de buurt op 5 min rijden ook vele warenhuizen. Lekker restaurant.

Fijne kleinschalige camping

Kling
21-8-2016

Twee weken genoten op deze gezellige camping. Ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen. Onze kinderen (van 4 en 5 jaar oud) konden zelf een rondje over de camping met hun step. Het leek wel of alle kinderen op de camping een step hadden haha. De kikkerglijbaan bij het zwembad was favoriet. De strengheid van de badmeester viel mee. De zee was heerlijk en op zeer korte afstand bereikbaar. Elke dag was het animatieteam druk in de weer met leuke activiteiten voor de kinderen. De mini disco was om 21.00. Dit vonden wij persoonlijk wat aan de late kant. Na 23.00 is het stil op de camping. Supermarkten volop aanwezig in de buurt. Puntje van kritiek: wij miste het mooie Italie, zoals je dit aan het Gardameer hebt. De idyllische dorpjes. En ons bed in de stacaravan lag niet zo lekker en was wat aan de kleine kant. Maar dit deed niet onder aan twee heerlijke weken. De camping is echt een aanrader.

Lekker dicht op het strand, geen grote drukte.

Prima zwembad.

Tot de leeftijd van een jaar of 10-12 van de kinderen een prima lokatie

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vela Blu (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vela Blu (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.