Géén boekingskosten

Union Lido (Glamping)

ItaliëVenetoCavallino (Treporti)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Union Lido (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 850 reviews
+152/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 850 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

850 Reviews over Union Lido (Glamping)

• 8Houben25-11-2022

Heel groot met fantastische faciliteiten

We wisten dat de camping enorm was en er in de buurt niet veel is, maar wilden genieten van luxe en goede faciliteiten. En dat is precies wat het is. Diverse restaurantjes, eten overal erg goed en betaalbaar, en altijd wat te krijgen. En overheerlijk Italiaans ijs! Winkeltjes en bars verdeeld over terrein, dus niet per se ver lopen als je niet wilt. Zwembaden fantastisch. Sanitair al snel wat ver weg, maar mega schoon en water goede temperatuur. Bakker stond 's morgens altijd een rij tot buiten, maar die was echt binnen twee minuten weg. Door grootte camping en zwembaden en de vele faciliteiten geen last gehad van drukte. Kinderen vonden het minder. Veel te groot voor hen en doordat de faciliteiten over het park verdeeld waren, kon je er niet voor kiezen om overal dichterbij te zitten. Gingen er daarom amper zelf op uit, wat leidde tot veel ruzie. Dus voor ons toch weer een kleine camping volgende keer.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Kevin16-09-2022

(grote) top camping

Top vakantie gehad op Union Lido. Wij zijn gewend aan grote campings, maar deze is echt mega groot. Fietsen of (electrische) step zijn zeker aan te raden, want het kan soms ver lopen zijn.

Op de campings is echt alles aanwezig en het grootste zwembad is fantastisch. Er zijn weinig tot geen strandbedjes (alleen tegenbetaling en stuk van zwembad af), maar je kan wel zelf stoeltjes meenemen. Voordeel is dat je nooit een handdoekje hoeft te leggen in de ochtend.

Restaurants zijn goed. Er zijn er een stuk of 8 en redelijk betaalbaar. Kermis heeft vergeleken met andere campings goede attracties, springkussen park is top. Game hal viel wat tegen.

Avondshows zijn van een hoog niveau. Minpuntje voor zowel de shows als mini-disco is dat het vaak te druk is. Is eigenlijk te klein voor deze grote camping.

Paspoorten moeten ingeleverd worden. Als je dit een probleem vind gewoon niet naar Union Lido gaan. Wij hadden er geen problemen mee!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8ABR22-08-2022

complete camping

Union Lido is een compleet dorp... met een dikke 10.000 personen in het hoogseizoen is dit geen plekje voor rustzoekers. Het geheel maakt een goed georganiseerde indruk, ze kunnen de grote getalen bezoekers (meest duitsers) wel aan. Het centrum van de camping is een winkelstraat met allerlei restaurantjes, barretjes en winkels waarvan het aanbod prima is! Elke avond is er wel ergens wat te doen, voor heel jong tot oud, waarvan de grotere shows echt wel hoogstaand zijn. De camping wordt goed schoongehouden en het strand is mooi breed en schoon... De zwembaden zijn mooi aangelegd, maar erg druk. De schoonmaak van de lodges gebeurd grondig. Tussen 13:00 en 15:00 siesta. ID/Paspoorten inleveren bij aankomst, deze kun je weer terugkrijgen als je er één achterlaat (rijbewijs is ook ID in italie). Grootste nadelen: de Muggen (ondanks genoeg preventie door de camping zelf) en de saaie omgeving; maar je hoeft het park eigenlijk niet af.

• 1Anna18-08-2022

Nummer ipv klant

Helaas geen aanrader deze camping. Enige leuke is het zwembad met alle glijbanen. Paspoort wordt ingenomen, krijg je niet terug. Enige reden die ik kan bedenken is controle willen hebben over de camping gasten, betalen van een borg of iets dergelijks is niet mogelijk. Die controle is trouwens aan alles te merken. Je moet als klant vooral blij zijn dat je daar mag komen ipv omgekeerd. Fluitje voor alles wat net buiten de grens komt, op het strand in het zwembad. Opvallend was wel dat bij storende Italiaanse springende jongens in het kleine kinderenbad niet gefloten werd. Treintje rijdt door bij m’n man en dochter (4 jaar) omdat ze een stap te ver van de halte stonden, regels zijn regels en als toegift werden ze afgesnauwd door de bestuurder. Terrein mag je niet op en af wanneer je wil met de auto. Ook niet in nood (er is een dokter op de camping..). Kortom geen vrijheid en gastvrijheid. En een bevrijding om hier weg te gaan. Nooit meer!

• 5Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Jeanet16-08-2022

Top camping!

We hadden niet geboekt, maar konden na een half uur wachten terecht op een mooie plek onder de bomen. Alles was geweldig: De zwembaden, de restaurants, het sanitair, de sfeer en natuurlijk de prachtige zee. Deze camping raad ik iedereen aan!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Priscilla14-08-2022

Top vakantie!

Wij hebben een top vakantie gehad!! Huisje was top, schoon, fijne veranda. Zwembad is geweldig voor de kinderen, vervelen zich geen moment. Savonds ook niet, mini disco, kermis, springkussens. Restaurants waren prima, minpunt vond ik dat het eten binnen no time op tafel staat, vind ik zelf niet fijn. Verder waren we gerend op vakantie langs de boulevard te wandelen savonds en lekker terrasje te doen. Dat is hier niet, vonden er een min punt. Lido di jeslo wel bezocht en dit leek er meer op qua terras en winkelstraten. Al met al een top vakantie!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Patty09-08-2022

Geweldige vakantie gehad

Keurig ontvangen, paspoorten inleveren inderdaad. Bij uitchecken krijg je ze weer terug. Onze plek was prima van grote. Onze caravan met voortent en luifel met nog een klein tentje en auto paste erop. Zwembaden zijn druk, maar fantastisch voor de kids. Zee is heerlijk warm en mooi breed strand. Ijs is heerlijk! De prijzen in restaurants voelen ons niet tegen. S’avonds rond 23 uur stil op de camping. Sanitair is voldoende aanwezig en schoon. Een bootje huren om de lagune in te gaan is zeker een aanrader! Even ‘overgeven’ aan de drukte en het massale gebeuren en je hebt een heerlijke vakantie!!

• 9Bianca30-07-2022

Weer fantastisch!

Voor de tweede keer naar Union Lido geweest. Blijft een geweldige camping. Zeer schoon, ook de zwembaden. Uitgebreide mogelijkheden aan restaurants en overige winkeltjes. Animatie in de avond was ook weer prima. Paspoorten was bekend, als je je van tevoren goed verdiept weet je vooraf al dat je deze moet inleveren. Als je dat niet wilt gewoon ergens anders heen gaan. Ook als je niet van erge drukte houdt, lekker verder kijken. Wij gaan zeker weer terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 5Eric16-07-2022

Niet verwacht, maar zwaar tegen gevallen!

Wat een verwachtingen, 5 sterren camping met alles erop en eraan. Maar eenmaal daar kwamen er steeds meer minpunten! Eerder al gelezen over de paspoorten? Die krijg je niet meer terug, na netjes vragen om je eigen persoonlijke eigendom word je schandalig te woord gestaan. De camping is een grote mieren hoop en de meeste faciliteiten zijn niet afgestemd op de hoeveelheid gasten. Lang wachten op je eten, kinderen krijgen 20 min later pas hun gerecht. Voor ons zeker geen union lido meer en ik kan het met recht iedereen afraden. Ik ben op velen campings geweest in Italië en die waren allemaal veel beter.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 5Belinda04-05-2022

Nooit meer

Mooie grote en schone camping. Wij hebben deze camping geboekt vanwege de grote zwembaden met vele glijbanen. Helaas was tijdens ons verblijf maar 3 glijbanen open! Ik vind dat het behoorlijk wat kost en dan blijkt dat de omschreven faciliteiten niet gebruikt kunnen worden. Ook hadden wij geen wifi in het huisje zoals omschreven. Al met dus erg teleurgesteld en zullen hier niet snel meer komen.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar