Camping Union Lido (Glamping)stersterstersterster

7.7Goed

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

7.7Goed

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Union Lido (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Het in Italië gelegen Camping Union Lido is een heus dorp met meerdere zwembaden en waterglijbaan. Er is zelfs een speciaal ‘Dog Camp’ en er zijn meerdere restaurants. Een aanrader is ‘Sapori’ waar je de beste Italiaanse pizza’s kunt eten of afhalen. Bij de strandtent draaien ze live-muziek. Met de boot vaar je trouwens zo naar Venetië.

829 reviews over Camping Union Lido (Glamping)

• 2019
    8Carla27-09-2019

Prima

Wij hebben op dogcamp gestaan pit Max dit was echt goed mooie grote plek lekker veel schaduw, je hond moet wel blaf proef zijn, de weg naar het strand was goed op het strand teveel regels, precies tussen de rode ballen met je hond de zee in en ga er niet naast want ze fluiten je terug. Op de camping zelf is veel te doen met kinderen ideaal, je kunt eigenlijk niet beter treffen, alleen in de avond kun je eigenlijk niet buiten zitten veel te veel muggen, ikzelf op 1 arm 16x je wordt er echt gek van en juist dit is voor mij en mijn gezin de reden om niet meet terug te gaan, zelfs mijn hond is 6x gestoken. Erg jammer dat er niet meet aan gedaan wordt (1x per week worden de bomen gespoten). Verder een fijne camping mij te groot, wandeling van achter naar voren een stief kwartiertje.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Stef en Erika30-08-2019

supercamping !

Topcamping , een klein dorp eigenlijk. Wel jammer dat je moet bijbetalen voor een aantal zwembaden, zoals de W10 of de wellness. De camping is al duur genoeg.....

• 10Eetgelegenheden

• 9Fam. Postma29-08-2019

Super schoon klein dorp met alle voorzieningen

Super schoon, groot, veel winkels, restaurants, waterparken, medische hulp, apotheek enz. Ik zie ook negatieve recensies staan. Druk? maar wat verwacht je dan op zo’n mega grote camping? Ligbedden zijn gewoon gratis bij het zwembad? Op het strand moet je er idd voor betalen. Anti vliegen spul kon je ook in de winkels kopen. Aan zee dichtbij dus minder druk bij de waterparken. Lekker eten en niet duur. Voor 4 pers. eten en drinken voor 53 EUR, in NL betalen we meer. Leuke winkels ook to camping. Supermarkt in de buurt en op camping. Onze staanplaats liep enorm af, geen probleem we konden kiezen uit 2 andere grotere plaatsen. Vriendelijk personeel. Zwembad wordt netje gehouden. Sanitair de hele dag door schoon gehouden. Omg. alleen Venetië wat veel te druk is in de zomer, wij zijn er in mei geweest toen we ook op deze camping zaten in een mobile home. Jesolo is ook wel leuk. Vanwege omgeving voor ons niet weer maar verder geweldig.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Dave Dijk27-08-2019

Het massaal maar dat weet je van te voren. Daarentegen zijn de shows,faciliteiten en service ongekend.

• 10Eetgelegenheden

• 6Johan24-08-2019

Tja...

Mega camping met goede faciliteiten. Enorm veel overlast van muggen. Eerste dag per persoon minimaal 30 muggenbulten. Hosting is overgelaten aan kinderen van 16-20 die duidelijk gedrild zijn in het handhaven van protocollen, weinig creativiteit of spontaniteit te bespeuren. Verder hadden wij de pech om omringd te zijn door duitsers, en dan de steorotype(luidruchtig, zuipend en arrogant) versie ervan. Jammer maar voor ons zeker niet de moeite waard om nog eens te bezoeken.

• 6Eetgelegenheden

• 4Maurice Kempen23-08-2019

Herrie en vies: TO is Union Lido onwaardig

Lawaai - niet boeken via touroperator!

Kom al jaren op deze mooie camping. Dit jaar voor het eerst met deze touroperator. Geen aanrader. Ligt naast zwembad - wat zeer ok is - maar ongeveer 4 uur per dag harde muziek van animatieteam / sport. Reden: (luidspreker naast tent). Dit is ook niet kenbaar bij boeking. Hele straat mag lekker luisteren. Accommodatie is ook niet per se schoon of vrij van gebreken. Camping Union Lido zelf is goed als vanouds. Jammere ervaring

• 8Eetgelegenheden

• 3Mulder23-08-2019

Nooit meer

Bij aankomst binnen 10 minuten problemen met de diensdoende "bikefriend" , tentje staat niet goed, auto moet zus staan , caravan moet zo staan, en zeer onvriendelijk. De paspoorten worden ingenomen en krijg je pas bij het uitchecken terug, een kopie wordt niet geaccepteerd.

Het stikt er van de muggen, we zijn helemaal lek gestoken en bij de apotheek staat de rij tot buiten voor zalfjes en muggenspray waar je de hoofdprijs voor betaalt. Bij thuiskomst zei onze huisarts dat het zalfje dat we kregen in Nederland zelfs verboden is. Oppassen dus!! Het zwembad is leuk, maar in het hoogseizoen sta je voor elke glijbaan een kwartier te wachten. In de supermarkt mag je de rij voor het brood blijkbaar overslaan als je uit Italie komt. In de omgeving is totaal niets te doen, alleen een bezoek aan Venetie is de moeite waard. Er heerst ook geen campingsfeer, maar meer een Centerparcs sfeer. Iedereen is erg op zichzelf , gedag zeggen is meer uitzondering dan regel, viel ons erg tegen.

Dit was voor ons de eerste en de laatste keer dat we hier zijn geweest.

• 4Eetgelegenheden

• 7Sandra Roozemond20-08-2019

Één keer maar niet voor herhaling vatbaar.

De camping op zich is erg netjes, maar echt veel te groot. Het is gewoon een dorp. Er zijn veel te veel mensen voor de faciliteiten. Het zwembad is erg leuk met de glijbanen. Wel wederom, erg druk. Wij zaten erg ver verwijderd van de winkeltjes en bijvoorbeeld de minidisco. We zijn halverwege ook gewisseld van accomodatie vanwege al het lawaai. We zaten naast een plek waar het nabijgelegen restaurant werd bevoorraad en de klikobakken stonden letterlijk onder ons slaapkamerraam. Tevens lag het naast de doorgaande weg, waardoor je erg veel last hebt van het langsrazende verkeer snachts. Het is echt heel erg druk op deze camping en zou er niet meer naar toe gaan.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Anja17-08-2019

Zeer complete camping

Een hele complete camping met alles erop en eraan. Je hoeft de camping niet af tijdens je vakantie. Restaurants, bars, winkels, supermarkt, groenteboer, alles is er. Vriendelijke medewerkers, prima restaurants met ruime keuze, gezellige bars.

Camping heeft 2 zwembaden en een mooi zandstrand. Bij zowel het zwembad als op het strand zijn de lifeguards actief. Regelmatig wordt er gefloten terwijl er eigenlijks 'niets' aan de hand is. Ook zijn de lifeguards wat ons betreft aan de jonge kant, wat de vriendelijkheid niet altijd ten goede komt. Dit kan als storend ervaren worden.

In verband met de ligging in de lagune van Venetië heeft de camping soms veel last van muggen. De camping doet er alles aan om de overlast hiervan op een milieuvriendelijke manier te beperken.

Sanitairgebouwen zijn erg schoon. De hele dag door lopen hier medewerkers om de boel schoon te houden.

Ondanks de grootte van de camping heerst er rust en regelmaat. Tussen 13.00-15.00 uur is siësta en vanaf 23.00 uur is het stil op de camping.

Een camping waar je zo verwend bent/wordt, dat het erg lastig is om dit elders te vinden. Wij gaan volgend jaar weer.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Familie16-08-2019

Goed georganiseerde camping met alle faciliteiten.

Er was genoeg te doen, goede en enthousiaste zumba/pound docenten. Mooie goed onderhouden zwembaden. Lekker eten en goed ijs tegen een betaalbare prijs. Geen gebruik gemaakt van de animatie en de kermisattracties op de camping. Wij hadden de luxe dat we gebruik mochten maken van het nieuwe toiletgebouw W15 die bijna de hele dag werd schoongehouden voor mijn gevoel. Jammer dat sommige gasten het niet netjes achterlaten. Het zandstrand ook dichtbij. Venetië ook goed te doen, parkeer je auto op de parkeerplaats bij Punta Sabbioni (20 min. rijden) voor €7,- per dag. Een dagkaart €24,- vaporetto (loket ACTV) is een aanrader bij warm weer. Venetië en de eilanden Murano en Burano daarom makkelijk te bezoeken in 1 dag. Dit jaar erg veel last van muggen de hele dag. Maar schijnt niet elk jaar zo erg te zijn. Elke maandagavond spuit de camping daarvoor spul in de bomen. De omgeving is niet heel bijzonder. Wel wat winkeltjes in de buurt. Er was zelfs een hondencamping gedeelte. Wij hebben een lekkere vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden

ANWB camping

29 tips over Camping Union Lido (Glamping)

• Jo, 25-07-2012

Venetie, Murano en Burano. Markt op dinsdagochtend in cavallino. Dinsdagochten het welnesscentrum mag dan ook met kinderen bezocht worden. Zorg dat je een plek reserveerd in het centrale gedeelte anders zou het wel kunnen dat je ver moet lopen.

• Lins, 01-11-2013

Heel mooie streek op 15 min rijden van de watertaxi naar Venetië. Na een half uurtje varen ben je in Venetië of Burano of Murano

• Rezie, 12-06-2012

Het glasblazers eilandje Murano, Bezoek daar een glasblazerijk. Erg leuk voor de kids. Opstappen bij Punto Sabioni

213 vragen over Camping Union Lido (Glamping)

• Annebel Dolderman, 12-01-2020

Büstner saturday

Waar staan de mobile homes bustner saturday? Helaas kan ik dat nergens vinden...

• Danielle, 15-09-2019

Dogycamp

Hallo, Wij willen volgend jaar naar deze camping en dan op het honden gedeelte. Zou graag de ervaringen willen weten van de honden eigenaren die er dit jaar zijn geweest. Wij zijn campings gewend waar je met de hond overal kan staan vandaar. Bv op het strand is het overvol of is het te doen!! Alvast bedankt danielle

• yjivwk5q, 10-07-2019

Kosten koelkast

We gaan volgende maand naar Union Lido, hoeveel kost het huren van een koelkast per dag/week en wordt deze dan op je plaats gezet en hoe groot is deze ong.? alvast bedankt

Camping Union Lido (Glamping) info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kantoor service, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen