Camping Union Lido (Glamping)

Camping Union Lido (Glamping)
7,9

Het in Italië gelegen Camping Union Lido is een heus dorp met meerdere zwembaden en waterglijbaan. Er is zelfs een speciaal ‘Dog Camp’ en er zijn meerdere restaurants. Een aanrader is ‘Sapori’ waar je de beste Italiaanse pizza’s kunt eten of afhalen. Bij de strandtent draaien ze live-muziek. Met de boot vaar je trouwens zo naar Venetië.

We hebben een aantal aanbieders voor Union Lido (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

633 reviews over Camping Union Lido (Glamping) in het Nederlands

Perfect!

Jessica,
10-11-2018

Super mooie camping waar alles te beleven is. Hygiëne goed. Je verveelt je absoluut niet!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker de moeite waard!

Ellen,
22-9-2018

Mooie schone camping. Ontzettend groot, treintje dat overdag gratis over het park rijdt. Ze legen de containers 2x per dag. Die staan er overigens erg veel. Minidisco was ons zoontje van 3 helemaal weg van. Zandstrand heerlijk. Ontzettend veel speeltuinen voor alle leeftijden. Supermarkten genoeg in de buurt. Ik kan me wel voorstellen als al die campingplaatsen volstaan dat het erg druk is. Nu in het naseizoen geen drukte.

Ook helaas wat minpunten, omdat we aan het einde van het seizoen zitten worden zaken afgebroken en dichtgegooid. Denk bijvoorbeeld aan een gedeelte van Laguna park en het springkussenparadijs. Erg jammer! Ook was er al een supermarkt dicht.

Pizza van Sapori top! Ijs bij de fonteinen heerlijk! Schildpadden een attractie op zich. Verse broodjes vanaf 8u. Eten in restaurants heerlijk. Ligging...niks te doen buiten Venetië .

Zoals anderen schrijven over de prijzen op de camping, wij vonden dat meevallen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Voor alle leeftijden wat wils

Lienda,
20-9-2018

Prima camping! Genoeg te doen. Je zit altijd wel ergens dichtbij. Wij hadden via touroperator geboekt. Prima acco en ligging dichtbij het Aquapark Laguna welke heel leuk is voor alle doelgroepen wat wils in dit zwemparadijs! Fietsje gehuurd eindje verderop voor €50,- 2 fietsen voor een week. Dat is wel handig met kleine kindjes ook. Er zijn 2 attractieparkjes (1 meer kermis en ander meer luchtkussens/ballenbak en speelhuisjes) tegen betaling. Er rijdt ook een gratis treintje maar in het naseizoen is dit sporadisch. Nadeel: 2 weken voor sluiting van de camping gingen al veel faciliteiten (deels dicht): diverse glijbanen dicht en alleen golfslagbad en pierenbad in Aquapark Laguna open. Luchtkussenpark ging dicht en nog wat zaken... Maar super leuke camping je hoeft er eigenlijk niet vanaf (behalve om even venetië te zien, als je dan toch in de buurt bent ook super makkelijk te regelen via camping)

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

ANWB camping

Wij zijn hier vorig jaar geweest via een reisorganisatie was super. Maar dit jaar via de camping zelf in een glamping tent. Bij aankomst wordt de check in supersnel geregeld. (Pluspuntje ) je kan alles al voor de tijd via de campingsite invullen. Binnen 5 minuten was de incheck gedaan. Als je niet wil dat je id of paspoort ingenomen wordt moet je gewoon niet naar deze camping gaan! Zonder problemen krijg je de volgende dag op 1 id of paspoort na alle documenten terug. Wij waren iets te vroeg camping heeft siësta van 1 tot 3. Hier moet je wel rekening meehouden als je buiten de camping gaat. Maar goed als je dat weet kan je er rekening meehouden. Accomodatie was super schoon. Top! Opgemaakte bedden handdoek pakket wat zelfs 1 keer in de week gewisseld wordt. Restaurants prijs kwaliteit goed. Supermarkt is ietsje duurder. Liddl ziet in de buurt. Zwembad super met al die glijbanen. Strand netjes. Sanitair Schoon. Personeel is top

1malig

j westerling,
12-9-2018

Mooie camping voor kinderen een paradijs op alle fronten Je krijgt gelijk een boekwerk vol reglementen Waar je je aan moet houden En regels zijn regels maar er staan veel teveel in Bad en strandmeesters fluiten bij minst of geringste Voor het vissen hoef je er echt niet heen tegaan Dit kan pas vanaf 19uur en om 20:15 is het al aardig donker om over de pier terug telopen Smorgen kun je tot 10 op de pier terecht Daarna wordt een ieder die zich daar bevindt terug gefloten Gezien de 5steren camping s.avonds heel slecht verlicht en je loopt over paden en de standplaatsen zijn aan gelegd met zand van het strand Verder niks op aan te merken Maar gezien alle regels rijden wij volgend jaar een camping verder Waar je gewoon dingen kan doen En nietzo kazerne achtig overkomt

Gereisd met partner in september 2018

geweldig! echt 5 sterren

Jose,
11-9-2018

het is geweldig! mooie zwembaden, genoeg plek in het zwembad. Heel veel douche nooit meer wachten op een schonen douche. de muggen vallen echt wel mee maar neem wel deeeit mee de supermarkt van de camping is het wel wat duurder dan van de camping af. het enig 2 nadelen is dat savonds de kinderdisco en de avond vulling de stoelen te weinig zijn want 2 uur lang kan je niet staan. En het laaste klacht is dat het gewoon 40min duurt voor dat je op de weg bent naar een stadje ofzo het is geen mooie omgeving. maar je hoeft niet van de camping af want er zit alles.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fanatastisch, een camping voor alle leeftijden!

Clementine Kuipers,
3-9-2018

Union Lido is een fantastische camping voor alle leeftijden! En niet te vergeten ..voor honden. De hond is zeer welkom, heeft een eigen Dog Camp, waar ook wij weer genoten. Geweldige ervaring en aanrader voor hondenbezitters!

Top camping

Rietsma,
25-8-2018

Grote camping, veel te beleven, goede supermarkt met groot assortiment. Mooi groot zwembad met veel glijbanen , dit jaar weer twee bijgekomen. Dit is ons derde jaar dat we komen en komen zeker weer terug. Veel te beleven een dorp opzich. In Cavelinno zelf niet veel te doen. Wel bij de bus naar punta sabione waar je met de boor naar venetie kan. Nadeel dit jaar dat je een plastic pols bandje kreeg . Erg gebruiksonvriendelijk. Ook nadeel dat de hoofdstraat van de camping slecht verlicht is ook bij de paadjes naar je caravan. Al is dit per touroperator wel verschillen. Onze kinderen 12 en 16 hebben zich prima vermaakt. EN wij dus ook.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Héérlijke vakantie

DB,
25-8-2018

Zeer grote camping. Net een dorp ! Alles schoon en verzorgd. Prachtige zwembaden. Minpunt zijn de zanderige plaatsen. Verder stonden wij dicht bij een strandtent waar veel live muziek was waardoor je bij de tent erg veel overlast had. Maar dit hoort misschien ook wel bij een grote camping. Wij gaan volgend jaar weer !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super accommodatie fijn personeel.

Fam de graaff,
22-8-2018

Het verblijf op de camping is prima. Alleen als je de accomodaties verkoopt met WiFi moet je ook zorgen dat de WiFi werkt op wat voor tijd stip dan ook. We leven nu eenmaal in een tijd dat je niet zonder kan toch.het personeel bij de receptie is niet chagrijnig maar wordt volgens ons verkeerd geïnstrueerd .waarom laat je mensen die uit een omgeving komen die niet bekend zijn met siësta voor een poort staan met een auto vol boodschappen.als je dat doet uit oogpunt van veiligheid snappen we dat maar als je vraag waarom kunnen ze je niet eens een normaal antwoord geven.waarschijnlijk omdat ze het eigenlijk met je eens zijn .verder zijn wij zeer tevreden over het touroperator personeel (koos en Carolien )ze zijn erg meedenkend vriendelijk lief voor de kids eigenlijk alles wat je wilt als je op vakantie gaat.ps zwembad is super eten is geweldig

• RokenToegestaan

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kantoor service, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Union Lido (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Union Lido (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.