Appartement Agriturismo Casale Il Sogno

9,2

216 reviews over Appartement Agriturismo Casale Il Sogno in het Nederlands

Uitzonderlijk , mooi,gedenkwaardig ,ozo gastvrij

Jeroen en Esther, 22-10-2017

Afgelopen sep besloten mijn man en ik de Sanfranciscus etappe te lopen. Op de kaart hadden we gezien dat plek mooi lag als startpunt en bij toeval stuitte we op Casale il Sogno. Als overtuigd non kampeerder raakte wij in avontuurlijke stemming en huurde n safaritent. Al zal de echte kampeerder hier hun neus voor ophalen want in primitief klein tentje zitten met sanitair ver buiten bereik en lantaarn als licht was geen sprake . Dit was een prachtige grote tent met keuken en zeer comfortabel bed en heerlijke douche buiten en bovenal met een adembenemend uitzicht . Het ontbrak werkelijk aan niets in onze Villa tent maar ondanks deze luxe en comfort hadden we toch het kampeer gevoel. Het waren echt 3 hele mooie dagen . Uitstekende service. En Als fervent kijker en liefhebber van “ ik vertrek “ snapte ik al snel dat de kijker hier niet smeuïg naar had zitten kijken. Dit was te goed op orde. Hier was geen leed lol aan te beleven geweest ..

Een onvergetelijk truffelweekend!!

Harry & Mariska, 16-10-2017

Nog nagenietend van een overheerlijk en zeer gezellig weekend. Met een aantal vrienden en bekenden vlogen wij naar het zonnige Italië. Aangekomen bij de prachtige Casale werden wij hartelijk ontvangen door Henry & Wendy. Wij hebben truffels geproefd, beleefd en ook gevonden. Heel bijzonder om mee te lopen met een echte truffelzoeker en zijn hond. Het eten was op en top en ruimschoots voldoende. Echt een beleving! Het is een prachtige unieke locatie en hebben daarom gelijk voor komend zomer een weekje geboekt in één van de nieuwe deluxe lodgetenten. Nu al heel veel zin in!

een droombestemming

Willem Verschoor, 24-9-2017

Op Zoover is al heel veel gezegd over Il Sogno.

Iedereen was vol lof over bijv. de gastvrijheid, de maaltijden, het restaurant Mandrelli, de appartementen enz. enz.

Wij hadden dus ook hoge verwachtingen.

Deze hoge verwachtingen zijn meer dan uitgekomen.

Het is inderdaad een droombestemming.

Wij (opa, oma, vader, moeder en kleine van 4 jaar) hebben ons prima vermaakt in de 2 weken.

Wij bevelen deze bestemming van harte aan.

Het was alweer een heerlijke plek!

Henriette Coppes, 19-9-2017

Heel veel ruimte!

Gastvrije eigenaars

Mooie uitvalsplek

Op en top ontspannen

Margo, 17-9-2017

We hebben een fantastische tijd gehad bij Henry en Wendy op Casale il Sogno. Ruime, grote kampeerplekken, mooi zwembad, superschoon sanitair, leuke speeltuin met trampoline en fantastische service. We hebben genoten van de italiaanse diners en filmavonden met de andere gasten en ook de oppasservice van dochter Sanne was top. Er was voldoende privacy maar ook voldoende mogelijkheden voor contact met de andere gasten, geheel naar eigen wens. In de omgeving zijn voldoende leuke stadjes en mooie natuur. Je kan je hier zeker 2 weken of meer vermaken.

Mooiste camping ooit

Hans, 14-9-2017

We hebben een geweldige tijd gehad bij Henry en Wendy. Wat een prachtige camping in een schitterende omgeving.

De campingplaats was zo groot dat je soms moe werd van het lopen ;-). Heelijk rustig en stil, met een fantastisch uitzicht. Henry en Wendy zijn heel gastvrij, zonder dat je je opgedringen voelt. Vrijheid en blijheid. Maar als je ze nodig had stonden ze voor je klaar. Het sanitair was altijd schoon en het leek alsof je thuis was, zo compleet en mooi. Een nadeel: als je hier bent wil je nooit meer weg. En een extra bedankje voor de kokkin Franka, het eten was geweldig.

Henry en Wendy, bedankt voor een heel fijne tijd en we komen graag nog eens terug.

Een fijne plek, maar helaas niet voor ons...

Patrick & Natascha, 11-9-2017

De ligging is geweldig, boven op een berg met alleen maar natuur om je heen. Heerlijk om te wandelen! De gastvrijheid van Henry & Wendy was fantastisch! Ook vooraf al. Er was altijd snel antwoord op je vragen en er werd met je meegedacht. Het meest geweldige was toch wel dat wij met onze 4 honden meer dan welkom waren! De broodservice was ideaal, het Italiaanse diner met alle gasten was heerlijk. Ons appartement (Verde) was schoon, lekker koel in de zomer, knus en gezellig ingericht. Niet groot maar voor 2 personen meer dan prima. Ik heb op de locatie, de eigenaren en de accommodatie zelf dus ook niks aan te merken. Maar helaas was het voor ons toch eens maar nooit meer, althans, niet in de zomervakantie. Ik weet zeker dat je als gezin met kinderen hier een fantastische vakantie hebt. Voor ons als bewust kindloos stel was het echter niet zo fijn om omringd te zijn door zo ontzettend veel kinderen die erg veel drukte en geluidsoverlast veroorzaken. Er was nergens op het terrein een plekje rust te vinden. Dus heb je een gezin, ga er dan zeker voor! Je zult het hier fantastisch hebben. Ben je bewust kinderloos dan is het een overweging waard of dit wel de meest de meest geschikte vakantielocatie is tijdens de zomervakantie.

Heerlijk!

CC, 9-9-2017

Paar km van het dorpje kom je bij dit paradijsje. We verbleven in een safaritent met sanitair. Sanitair is net buiten je tent. De safarittenten liggen centraal maar toch ook weer 'privé'. Waardoor je je ook kunt terugtrekken. Op je veranda heb je een prachtig uitzicht. Bij ons koelde het 's nachts af, waardoor je fijn onder de dekbedden slaapt.

De diners, cappucino, filmavond en accomodatie zijn super.

Zwembad is fijn. Met apart peutergedeelte. Wij hadden helaas een beetje overlast van wespen en 'steekvliegen'.

De familie is gastvrij, behulpzaam en relaxed (er zijn maar 2 'simpele' regeltjes ;-)).

Een kwartiertje lopen of 3 min. rijden sta je bij een restaurant waar je heerlijk italiaans kunt eten. En in de omgeving voldoende mooie uitjes en restaurantje.

kindvriendelijk plus; sapjes als welkomstdrankje, tijdens de diners wordt er 'kinderpasta' voor de kinderen gemaakt en grote trampoline

Kortom; niet twijfelen, maar boeken.

Geweldige sfeer, prachtige locatie

Gea, 5-9-2017

Casale Il Sogno heeft alles voor een droomvakantie! Wij hebben genoten van de ruimte, het uitzicht, de sfeer, de heerlijke cappuccino's bij het verse brood elke ochtend, een duik in het zwembad, een wandeling over de prachtige route achter het huis, de authentieke Italiaanse dorpjes in de omgeving. En ook van de wijnproeverij en het lekkere en gezellige Umbrische diner dat Henry en Wendy 2x per week organiseren voor gasten die mee willen doen. De andere gasten waren al snel geen onbekenden meer, maar was ook alle ruimte om met je gezin alleen te zijn.

Wij komen zeker nog een keer terug! (en we gaan eigenlijk nooit 2x naar dezelfde plek).

Geweldig!

Arjen en Aja Vos-Dragt, 4-9-2017

Het was gastvrij, hartelijk, comfortabel, schoon, gezellig, keurig, onderhoudend, het was subliem

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Casale Il Sogno in Pietralunga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Casale Il Sogno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Casale Il Sogno scoort een 9.24 uit 10 op basis van 216 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: