Appartement Agriturismo Casale Il Sogno

242 reviews over Appartement Agriturismo Casale Il Sogno in het Nederlands

Geweldige plek

Trix en Peter
19-9-2018

Henry en Wendy zijn bijzonder attent en leggen al hun energie in jouw een fijne ervaring geven. Wij hebben in de safari lodge tent met eigen sanitair gelogeerd en dat was heerlijk. Veel ruimte in en rond de tent, prima sanitair, mooi uitzicht, heerlijk stil, mooie wandelroutes langs het landgoed. Echt vakantie vieren dus.

Fantastisch!Zeker voor herhaling vatbaar!

Carolien van Wijk
13-9-2018

Wat een Fantastische accomodatie...!

Én plek om in alle rust je vakantie te kunnen vieren..!😍

Niets moet en er kán heel veel.

Diners 2x per week zijn écht een aanrader!

Wijnproeverij, filmavonden...er word van alles georganiseerd.

Zwembad is niet groot maar om even af te koelen, prima!

Het is even wennen aan de afstanden voordat je ergens bent, maar het is tenslotte vakantietijd, haast is niet nodig...geniet onderweg van de mooie uitzichten..!

Wij gaan volgend jaar weer!

Berthie
10-9-2018

Calale Il Sogno bood ons een heel fijn verblijf op een goed onderhouden karakteristiek landhuis/landgoed. Kleinschalig genoeg dat Henry en Wendy je bij je naam kennen en groot genoeg om je eigen gang te gaan en heerlijk uit te rusten. Onze kampeerplek was zeer riant en hadden qua plek een ideale mix tussen zon/schaduw en altijd een mooi uitzicht. Als je het leuk vindt kan je voldoende samen met de andere gasten aan activiteiten mee doen zoals elke week op woensdag een Italiaanse filmavond buiten, een wijnproeverij met wijnen uit Umbrië of 2 keer per week dineren en genieten van authentieke Italiaanse maaltijden, bereidt door een kok uit de buurt. Henry en Wendy bieden meer dan een kampeerplek, ze zijn de gastvrijheid zelf!

Heerlijk relaxt zoals vakantie moet zijn

Bernhard en Alies
9-9-2018

Van begin tot eind van een hele week een warm bad. De gastfamilie heeft ons weer iets meer bijgebracht over de keuken en de cultuur in dit deel van Italië. Ze kennen de omgeving en helpen je graag op weg. De meiden geholpen met paardrijden in de natuur. Mooi en ruim appartement. Het diner van de kokkin is aan te raden. We komen niet zo vaak op dezelfde plek terug, maar deze staat wel op ons lijstje voor de komende jaren.

Heerlijk!

Carla
3-9-2018

Wat een heerlijk plekje als je rust en natuur zoekt met zoveel leuke mogelijkheden om ook uitstapjes te maken!

Mooie stadjes bezoeken (Montone , Gubbio )en heerlijk picknicken aan een beek ...het kan allemaal.

Henry en Wendy heten je heel warm welkom en zorgen voor heerlijke koffie en samen met een Italiaanse kokkin voor een heerlijke maaltijd die gezamenlijk met andere gasten in de gezellige tuin wordt gegeten .

Geweldig!

Paul en Karin
1-9-2018

Een hele mooie, fijne en gastvrije plek bovenop de berg. De diners die twee keer in de week worden gegeven zijn heerlijk en erg gezellig samen met de andere gasten. Zwembad is niet groot maar ruim genoeg. Appartement is super. Wij waren zeer verrast dat er na een week schoon werd gemaakt, nieuwe handdoeken lagen en er een schoon bed op ons lag te wachten. Henry en Wendy zijn een zeer ervaren gastheer en -vrouw en dat is in alles te merken. Ze weten veel van de omgeving (wat is leuk, hoe rij je er heen) en in welke restaurants je heerlijk kunt eten.

Het enige nadeel vonden wij dat alles minimaal een half uur rijden bij de casale vandaan was maar als dat nu alles is...??

Meer dan geweldig ( Warm bad )

Bé & Schwanette Hilbrink
25-8-2018

Nog nooit ergens zo'n warm ontvangst gehad.

Het was perfect! Zowel voor de kids als voor mij.

Bob Oostelbos
25-8-2018

Unieke locatie met zeer betrokken eigenaren.

Super locatie in het groene hart van Italië

Harry , Mariska en kinderen
25-8-2018

Erg gezellige week gehad in de prachtig nieuwe volledig ingerichte safari tenten.

Deze tenten zijn van alle gemakken voorzien , zoals privé sanitair.

Super gezellige eetavonden met alle andere gasten.

Wij komen zeker nog eens terug.

Prachtige vakantielocatie in Umbrië

Leonie
19-8-2018

Al voor de derde keer zijn we afgelopen zomervakantie bij Casale il sogno op vakantie geweest. Het was wederom geweldig. Een prachtige plek in het groen, kleinschalige accomodatie met leuke contactmomenten met andere gasten tijdens de vrijwillige gezamenlijke diners, wijnproeverij en filmavond.

Zeker een plek om naar terug te keren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Casale Il Sogno in Pietralunga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Casale Il Sogno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.