Géén boekingskosten
ItaliëUmbriëPietralungaAppartementen PietralungaAppartement Agriturismo Casale Il Sogno

Appartement Agriturismo Casale Il Sogno

ItaliëUmbriëPietralunga

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Agriturismo Casale Il Sogno voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 332 reviews

Contact

332 Reviews over Agriturismo Casale Il Sogno

• 8Arlette Vos02-08-2022

Fijne plek met kinderen

Casale il Sogno is een super mooie plek om met kids naar toe te gaan. Willianne en Jeroen staan altijd voor je klaar en doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Onze dochter mag geen gluten eten en Willianne zorgde er steeds voor dat zij ook lekker mee kon eten. Heel fijn! Appartement Azzuro was ruim met een fijne grote en moderne keuken. Minpuntjes: bijna geen druk op de douche, vaak geen warm water en het was jammer dat de kapotte wc bril tijdens ons verblijf niet vervangen is. Een ventilator was ook fijn geweest voor de avonden dat er geen wind stond. De kinderen hebben zich enorm vermaakt bij het zwembad, de speeltuin en met de andere kinderen. Bedankt voor de fijne week en misschien tot een volgende keer!

• 8Natuur
  • 8Anne-Roos02-08-2022

Parel in Umbrië!

We hebben een heerlijke week gehad op dit plekje. Onze kinderen hadden ontzettend mazzel met veel leuke leeftijdsgenoten en hebben een topweek gehad. De gastvrijheid is super door Willianne en Jeroen. Ze proberen je ontzettend in de watten te leggen en dat is goed gelukt. De keuken is een fijne plek waar je ook de lekkerste drankjes kan krijgen! Enige verbeterpunten zijn voor ons: de weg naar de accommodatie toe (vooral het onverharde deel) en de hygiëne van het zwembad. Later bleek dat de pomp mankementen had.

• 8Natuur
  • 10Andries26-07-2022

bijzonder aangenaam en kindvriendelijk

We werden heel warm onthaald in Casale il Sogno. En die fijne eerste indruk is daarna alleen maar bevestigd. Jeroen en Willianne gaan zorgzaam en met veel plezier om met hun gasten. Onze tent was schitterend: veel comfort, mooi uitzicht, ruim. Het domein van casale il sogno heeft veel charme en bevat veel speeltuigen voor kinderen, die ook gemakkelijk vriendjes vinden op het domein. Wij overwegen alvast om nog eens terug te keren !

• 10Carla12-07-2022

Een beetje thuis in Italië

Casale il Sogno ligt in Umbrië-Italië, omringd door mooie natuur en de meest mooie plaatsjes en stranden op nog geen uur rijden. Ben je op zoek naar een ontspannen en onbezorgde vakantie, dan ben je in de appartementen of in een van de tenten en of safaritenten die met veel smaak en oog voor detail zijn ingericht op het juiste adres! Bijzonder overnachten met een adembenemend mooi uitzicht over de vallei, een heerlijk zwembad om te relaxen, heerlijk eten en tussendoor in de watten gelegd worden door Willianne en Jeroen. Compliment aan het jonge gezin dat nog maar zo kort bezig is en er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Via een super handige app die zij voor de gasten hebben krijg je tips voor uitjes, kan je brood bestellen en je opgeven voor heerlijke etentjes, wijnproeverij etc. Wij hebben genoten en voelden ons zeer welkom.

• 9Natuur
  • 10Debora van der Zwan27-06-2022

Heerlijk!

Mooie, ruime kampeerplek. Sanitair schoon, ruim en praktisch privé. Brood bestellen voor de volgende dag via de app…ideaal! Jeroen & Willianne hebben oog voor detail, waardoor je je zeer welkom voelt. Ruim aanbod aan gezelligheid, maar als je wat meer op jezelf wilt zijn is dat helemaal oké. We hebben een hele fijn tijd gehad en vanuit deze prachtige locatie Umbrië kunnen bewonderen.

• 9Jeannette Berkelaar10-06-2022

We hebben een fantatische week gehad.

Het verblijf was heel knus en gezellig

• 9Natuur
  • 10Ina29-05-2022

Een prachtige rustige lokatie bovenop een berg.

Casale il Sogno is een prachtige locatie voor een heerlijke rustige vakantie. Je kunt mooie stadjes bezoeken in de omgeving en er is volop natuur. Het appartement waar we in verbleven was heel gerieflijk. Heerlijk ruim met ruime badkamer. Het is de moeite waard om hier een vakantie te boeken. Kom je op een warme dag terug van een dagje weg dan wacht het zwembad al op je. Willianne zorgt ‘morgens voor vers brood/broodjes als je wilt. Het dorp Pietralunga ligt 5km. van de lokatie waar je heerlijk pizza kunt eten of andere gerechten met daarbij een prachtig uitzicht. Casale il Sogno is een echte aanrader 👍

• 10Wim Hoeijenbos26-05-2022

Hier ben je echt te gast op de Casale

Wij waren hier in de meivakantie. Prachtig gelegen landgoed met camping, glamping en appartementen. Je bent er echt te gast bij Jeroen en Willianne! Wandelroutes, activiteiten of lekker relaxen op het landgoed. Voor de kinderen voetbal, zwembad, trampoline, tafeltennis en veel andere kinderen om mee te spelen. Mooie omgeving met authentieke dorpjes.

• 9Martijn10-05-2022

Ruimte, rust en veel speelplezier

Wat een heerlijke plek om met jonge kinderen heen te gaan. Ruimte om te spelen, mooie appartementen, en heerlijke Italiaanse koffie en gerechten(2x per week). Willianne en Jeroen doen er alles aan om iedereen vakantie te laten hebben.

• 10Marjolein03-10-2021

Genieten! Rust en privacy,maar ook gezelligheid

Zeer grote privé kampeerplekken met fantastisch uitzicht een geweldige sterrenhemel. Een plek om met je gezin tot rust te komen. Lekker zwemmen in zwembad of even rijden om van de rotsen in de rivier te springen. Fantastische omgeving, maar je hoeft terrein niet af! Kinderen vermaken zich hier prima. Vers brood lekkere koffie of thee of aansluiten bij het diner ze regelen het allemaal! De nieuwe eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij.

Appartement Agriturismo Casale Il Sogno info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)