Appartement

249 reviews over Appartement Agriturismo Casale Il Sogno in het Nederlands

Fantastische plek!!

Randolph & Lianne,
2-12-2018

Een heerlijke plek om tot rust te komen in het mooie umbrie. Wij hebben hier gekampeerd en het was werkelijk fantastisch! Alles is goed geregeld, mooi onderhouden en super schoon. De gezamelijke diners zijn ook echt een aanrader! Verder is casale il sogno een goede uitvalsbasis om umbrie te ontdekken!

Wij hebben genoten van de rust en de ruimte, de service en de gastvrijheid en hebben daarom ook voor 2019 ons plekje al geboekt! Wij kunnen niet wachten.

Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

Gea,
25-10-2018

Het truffelweekend in oktober bij casale il sogno was een gewelidige ervaring. Tot in de puntjes georganiseerd. Heerlijk gegeten gedronken en veel gezelligheid in een prachtige omgeving. Zeer deskundige en vriendelijke gastheer en gastvrouw!

Fantastisch gezellig Truffelweekend

J Dorsman,
22-10-2018

Mooi verzorgd verblijf op een fijne rustige locatie .

We komen zeker terug

Angela Gielen,
22-10-2018

We hebben genoten van een fantastisch truffelweekend. Alles goed geregeld vanaf aankomst op vliegveld tot de laatste minuut. De warme ontvangst, de excursies,culinaire diners met mooie wijnen, de mooie locatie en het lekkere weer.

Het was top.

Gereisd met partner in oktober 2018

Umbrisch genieten in een schitterende agriturismo!

Ralf van Houtem,
3-10-2018

Schitterende locatie en goed verzorgd door super vriendelijke eigenaren! Ideaal voor een paar dagen rust midden in de natuur en prima uitvalsbasis voor leuke uitjes in het schitterende Umbrië.

Iedere ochtend vers brood en versie koffie!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Heerlijke omgeving en zeer gastvrij ontvangst. Een rustige campingplaats, veel ruimte, en mooi uitzicht. En daarbij luxe en gastvrijheid van Henry en Wendy. Wij zijn heerlijk bijgekomen op deze fenomenale locatie.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk

A,
22-9-2018

Fijne plek om vakantie te vieren, Henry en Wendy zorgen goed voor hun gasten. Fijne speeltuin en zwembad er er worden dinners en filmavonden georganiseerd, het ontbreekt er aan niets.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geweldige plek

Trix en Peter,
19-9-2018

Henry en Wendy zijn bijzonder attent en leggen al hun energie in jouw een fijne ervaring geven. Wij hebben in de safari lodge tent met eigen sanitair gelogeerd en dat was heerlijk. Veel ruimte in en rond de tent, prima sanitair, mooi uitzicht, heerlijk stil, mooie wandelroutes langs het landgoed. Echt vakantie vieren dus.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!Zeker voor herhaling vatbaar!

Carolien van Wijk,
13-9-2018

Wat een Fantastische accomodatie...!

Én plek om in alle rust je vakantie te kunnen vieren..!😍

Niets moet en er kán heel veel.

Diners 2x per week zijn écht een aanrader!

Wijnproeverij, filmavonden...er word van alles georganiseerd.

Zwembad is niet groot maar om even af te koelen, prima!

Het is even wennen aan de afstanden voordat je ergens bent, maar het is tenslotte vakantietijd, haast is niet nodig...geniet onderweg van de mooie uitzichten..!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Wij gaan volgend jaar weer!

Berthie,
10-9-2018

Calale Il Sogno bood ons een heel fijn verblijf op een goed onderhouden karakteristiek landhuis/landgoed. Kleinschalig genoeg dat Henry en Wendy je bij je naam kennen en groot genoeg om je eigen gang te gaan en heerlijk uit te rusten. Onze kampeerplek was zeer riant en hadden qua plek een ideale mix tussen zon/schaduw en altijd een mooi uitzicht. Als je het leuk vindt kan je voldoende samen met de andere gasten aan activiteiten mee doen zoals elke week op woensdag een Italiaanse filmavond buiten, een wijnproeverij met wijnen uit Umbrië of 2 keer per week dineren en genieten van authentieke Italiaanse maaltijden, bereidt door een kok uit de buurt. Henry en Wendy bieden meer dan een kampeerplek, ze zijn de gastvrijheid zelf!

Gereisd met partner in augustus 2018

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Casale Il Sogno in Pietralunga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Casale Il Sogno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.