Camping Cerquestra

133 reviews over Camping Cerquestra in het Nederlands

Mooi uitzicht

Claire
14-3-2018

Prachtige plek. Onwijs mooi uitzicht op het meer. Wij hadden een mooie ruime kampeerplek in het oude gedeelte. Wat voor mij een groot nadeel was waren de muggen/vliegen. ‘S avonds waren er echt zwermen. Wij zaten bij het oude toiletgebouw waarbij het dak open is. Alles zat daar vol met (dode) vliegen. Ook zaten er geen sloten op de douche.. ik ben telkens helemaal naar boven gelopen naar het nieuwe toiletgebouw, die is prima! Verder gezellige camping. Het meertje is inderdaad vies. En jammer dat er geen dorpje op loopafstand is.

Heel gezellig!

Roland
3-2-2018

Kleinschalige, maar erg gezellige camping. Een klein toegewijd team die de hele camping runt, restaurant, receptie, bar, zwembad en animatie. Wilde eigenlijk dit jaar weer terug gaan, maar vanwege het toch wel steile landschap van de camping is dat met een 2 jarige weer een klein nadeel. Die kiept daar snel om en rolt dan zo de berg af.

Ander klein nadeel is de weg die tussen de camping zelf en het restaurant en staplaatsen zit.

Heb je een mobilehome of bungalow is dat prima. Heb je een staplaats dan moet je altijd de weg oversteken om naar het zwembad re gaan.

Verder een erg leuke en gezellige camping, voornamelijk door het team dat de camping runt.

Prima

JDR
13-1-2018

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad klein en onprettig dat men de handdoek op de ligstoel mag leggen en vervolgens later op de dag pas terugkomt.

We hebben een aantal aanbieders voor Cerquestra voor je op een rij gezet:

Superleuk! gezellig! geweldig team!

Mirjam Erik Senne Kas
22-12-2017

echt n aanrader! groep vrienden runt de toko waardoor er een hele informele familiaire sfeer is tussen gasten en personeel. Ik ben nog nooit teruggegaan naar een camping, maar 2018 is al geboekt! geen “koos konijnen” of “ hoki poki” meutes, maar juist laagdrempelig! zeer prachtige omgeving die ik niet had verwacht. we hebben te weinig kunnen zien. en idd de beruchte weg. wij hebben grotere kids en stonden in bovengedeelte in superior stacaravan dus gingen alleen in de avond nog naar beneden voor n drankje.

Rustige camping

H
12-9-2017

Wij kwamen 2 september aan. Restaurant ging dicht. Camping was voor 90% verlaten, dus extreem rustig

Voor ons geen probleem, wij trokken erop uit. Voor onze zoon was t minder, er was lettterlijk niets te doen

Accommodatie was prima, schoon en redelijk nieuw

Zwembad ook prima, hoefden in ieder geval geen " handdoeken te leggen "

Ontzettend veel muggen met name 's avonds als je een lamp aan had, bijna zoveel dat we soms gewoon naar binnen vluchtten

Camping ligt mooi centraal

Perugia, terni, spoleto, Asissi goed bereikbaar. Toscane eveneens

Een aanrader

Peet
16-8-2017

Prachtige camping met zeer behulpzaam personeel.

Deze camping ligt prachtig tussen de olijfbomen met ruime afstand van andere accommodaties. Wij verbleven in een chalet naast het zwembad.Prima accommodatie met een gezin.Basic maar met prima bed.

Het zwembad is vrij klein,maar dankzij het geweldige personeel wat met hele simpele dingen een topanimatie neer zet hebben we genoten. Ben je op zk naar Een kleine maar prachtige camping in de natuur.Dan ben je hier op z'n plek.

Minpunten vonden wij het strandje,vies en vol glas en afval.

Geweldig

Hannwke
12-8-2017

Geweldige vakantie gehad met onze jongen kinderen. Ontzettend vriendelijk personeel

Wederom heerlijk!

Cynthia
29-7-2017

Zo fijn weer ontvangen. Personeel is zeer betrokken en doen hard hun best om het iedereen naar de zin te maken op een prettige manier. Ze willen wel dingen aanpassen, zoals het zwembad vergroten en een overgang over de weg naar het andere deel, maar ze krijgen steeds de vergunningen niet rond. Super uitval basis voor Florence tot Rome!
Luana, Gestore, 9-8-2017

Hello Cynthia,

thank you so much for your nice comment!!

It makes us very happy to know that our customers feel like home here at the camping :)

Thank you again and best greetings from all of us!

Er volgt geen 2e vakantie op deze camping

J.Hilverda
1-7-2017

Camping bestaat voornamelijk uit stacaravans en bungalows. Zeer stijl oplopend vanaf de ingang. Bungalow gehuurd waarvan de keuken en doucheruimte dringend aan renovatie toe zijn. Slaapkamer is uitstekend. Erg vriendelijke medewerkers. Restaurant s'avonds om 18.00 uur gesloten. Rustige camping..
Luana, Gestore, 11-7-2017

Hello and thank you for having chosen our camping.

Unfortunately during your stay the restaurant was still closed and the bar was open partially, so you could not enjoy the full facilities of the campsite. We invite you to come back during the high season and surely you will enjoy more our camping!!

Many kind regards

Heerlijk, nu nog rustig, prachtig uitzicht

Ellen en Mark
8-6-2017

De camping ligt niet direct bij een dorpje, je dient dus wel over vervoer te beschikken
Luana, Gestore, 11-7-2017

Hello Ellen and Mark,

thank you very much for being our guests and your nice comment!

We really hope to see you again here at the camping.

Have a great Summer!!

Kind regards

We hebben een aantal aanbieders voor Cerquestra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cerquestra in Monte del Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cerquestra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cerquestra scoort een 8.31 uit 10 op basis van 146 reviews.