Camping Cerquestra

ItaliëUmbriëMonte del Lago

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Cerquestra voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 156 reviews
+177/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 156 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 2.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Village Cerquestra ligt in de Italiaanse regio Umbrië. Het animatieteam maakt er hier elke dag een feestje van en ook de rest van het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is aan de kleine kant, maar er is wel altijd een ligbed beschikbaar. Eten kan in het restaurant met uitzicht of vaar naar de eilandjes midden op het meer.

Tonen op kaart

157 Reviews over Cerquestra

• 7Fam. Butterhof24-08-2020

Schitterende locatie, maar slecht sanitair

Voor de prijs is het een prima camping waar veel te zien is in de buurt.

Pluspunten:

• Zeer vriendelijk personeel;
    • Mooie plekken;
    • Mooie ligging;
    • Dichtbij plaatsen als Siena, Assisi en Orvieto;
    • Camping heeft een eigen zwembad die net opgeknapt is;
    • Leuke animatie voor de kinderen.

Minpunten - Geen privéstrand; - Zeer verouderd sanitair op het lage gedeelte van de camping; - Restaurant tijdens hoogseizoen gesloten op dinsdag??????; - Een provinciale weg deelt de camping op in 2 delen en 's nachts word je vaak wakker door hardrijdende auto's en vrachtwagens;

Al met al hebben wij het hier naar onze zin gehad aangezien we bij veel schitterende plaatsen in de buurt staan, maar we vonden het geen camping om langdurig te blijven en echt te relaxen.

• 1Staat v/h sanitair
  • 6Gerda Keizers10-09-2019

Heerlijke relaxvakantie!!!!

Kleinschalige, in een mooie groene omgeving, terrassen camping met verhuuraccomodaties in allerlei (prijs)categorien op mooie plekken. De service en voorzieningen zijn goed. Alleen na begin september sluiten het restaurant en verder is er geen goed alternatief op loopafstand. Lekker zwembad, hoewel wij niet weten hoe dat ervaren wordt qua drukte in het hoogseizoen. Wel noodzakelijk ivm het vieze strand aan het meer van Trasimeno. Kan met een situatie te maken hebben, maar he lag vol dode, stinkende vissen en troep, en in het gras veel muggen. Mooie plek om even met de hond te wandelen en te laten zwemmen, of te vissen, maar niet om aan te liggen en te zwemmen. Wel prachtig uitzicht door het meer. Wij zaten helemaal bovenin en hadden totaal geen last van de geluiden van de weg. Bungalowtje heel basic, maar prima, hoewel het sanitaire deel wel een opknap beurtje kan gebruiken😜. Slaapkamer en bed acceptabel en de prijs/kwaliteit goed!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Femke08-08-2019

Prima camping

Mooie camping met prachtig uitzicht over het meer. De plekken aan het meer zijn erg mooi, niet al te groot maar past prima met een gemiddelde tent. Het sanitair gebouw aan de kant van het meer is wat minder. Open dak waardoor er 's avonds erg veel insecten zitten. Verder kunnen de douches niet op slot maar dit is prima opgelost door rode en groene bordjes. Personeel is erg vriendelijk en bij het restaurant kun je prima eten. Ook de broodjes voor het ontbijt zijn erg lekker.

• 6Staat v/h sanitair

Luana, Gestore, 18-08-2019

Hello Femke, we are very happy you enjoyed your stay here at the camping! Thank you for your nice and useful comment... we will keep in mind. Many special regards from all the staff.

• 9Evelien04-08-2019

Aanrader!

Gezellige niet te grote camping. Mobile home was zeer schoon en heel compleet qua inrichting. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een leuk animatieteam, Luca en Emmily waren top! Fijn zwembad, altijd een bedje beschikbaar, geen last van handdoekje leggen. Nadeel is de drukke weg die camping en receptie/ bar scheidt en vreselijk veel muggen... Voor ons was het een top vakantie, de camping is een aanrader!

Luana, Gestore, 18-08-2019

Hallo Evelien and thank you so much for your kindness and you beautiful comment! We really hope to have you again with us in the future, many special regards!

• 9M&M03-08-2019

Top vakantie gehad op deze mooie camping

Heerlijk rustige camping. Erg mooi gelegen aan het trasimeno meer. Lekker zwembad. Geen overdreven entertainment, leuk animatie team.

• 7Eetgelegenheden

Luana, Gestore, 18-08-2019

Thank you so much for your nice comment... we are very happy you enjoyed your vacation here at the camping!

• 7Robert Witbreuk26-07-2019

Prima camping, beetje lawaaierig

Een prachtige camping met goede faciliteiten en prettige medewerkers. Mooi gelegen aan het Trasimenomeer. Jammer dat er een provinciale weg midden over het terrein loopt. Het verkeer hoor je de hele nacht voorbij razen.

• 7Eetgelegenheden

Luana, Gestore, 18-08-2019

Hello Robert, thank you for your kindness. We are very happy you enjoyed your stay with us! Many kind regards from all the staff

• 6Kelsey25-07-2019

Mixed feelings

Prima camping met hier en daar toch wat minpunten die wij van te voren niet goed hadden ingeschat.

Tops: - Trasimeno meer - Niet al te druk (openbaar) strandje - Voldoende beschutting - Erg vriendelijk personeel -Prima eten in het restaurant - Camping zelf is niet te druk

Tips: - Erg drukke parkeerplaats aan het meer. tot 's avonds laat auto's af en aan. Ook muziek/ lawaai vanaf t restaurant - Enorm veel muggen en mieren - Heel vies en ondermaats douche geb0uw aan de meer kant. Open dak, douches kunne niet niet slot, heel vies, overal insecten, geen plek om je afwas te doen, etc. Vind het jammer dat het ene wel redelijk netjes is en de andere kan gewoon echt niet. (je moest helemaal naar boven lopen voor een fatsoenlijk gebouw).

Privé strand is niet aanwezig, dit is echt een openbaar strand. Mijn vriendin was tevreden over de omgeving en de dingen die we gedaan hebben maar heeft het camping leven helaas afgeschreven...

• 3Staat v/h sanitair

Luana, Gestore, 18-08-2019

Hello Kesley, thank you for being our guest and for your comment. We are happy you overall enjoyed the area and we will keep in mind your tips. Many kind regards from all the staff

• 10Anouk27-10-2018

Geweldige vakantie

Wat een fantastiche camping is Cerquestra! En wat een geweldig lief personeel! Wat stralen zij een enthousiasme uit naar iedereen! Deze camping heeft een geweldig animatie team voor jong en oud! Het animatie team maakte er elke dag weer feestje van! Enorm genieten op deze camping!

• 9Eetgelegenheden

Luana, Gestore, 18-08-2019

Thank you for your amazin comment Anouk! Many special regards from all the staff

• 9Fam Smits15-08-2018

Fantastische en gemoedelijke camping!

Heerlijke camping! Deze wordt gerund door fantastische lieve mensen die het de gasten in alle opzichten naar hun zin proberen te maken. Echt genieten van het goede Italiaanse leven en helemaal relaxen! Accomodatie (mobile home de luxe) zeer schoon en op een heerlijke rustige plek. Zwembad is klein, maar altijd ligbed beschikbaar en veel gezelligheid. Op de camping voldoende activiteiten voor jong en oud! In het restaurant heerlijk eten met prachtig uitzicht op het meer. Meer is mooi, maar niet erg schoon om in te zwemmen. Dit is wel goed te doen midden op het meer en bij de eilandjes. Leuk naar toe te varen/kanoën. Omgeving is geweldig! Prachtige dorpjes/steden, veel cultuur en historie. Wij hebben met onze dochters van 16 en 18 jaar een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog eens terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Luana, Gestore, 25-09-2018

Hallo Family Smits, many many thanks for your beautiful words but, above all, thanks for having been our lovely guests... It was a pleasure having you with us :) Reading these great comments repays us for all the efforts ... we are grateful! We really hope to have you again here at the camping, many many kind and lovely regards

• 10Patrick Nijs31-07-2018

Een camping om nogmaals te bezoeken !

• Strandje bij de camping wordt prima schoongehouden door het campingpersoneel. Dichtbij is een grasvlakte met strandje en leuk barretje.
    • gratis en best aardige wifi
    • Prachtig uitzicht op het meer vanuit huisjes, zwembad en restaurant
    • Zeer leuk vast animatieteam dat Engels praat en Nederlands probeert
    • Camping is zeer opgeruimd
    • Supermarkt COOP op 10 minuten rijden
    • Klein winkeltje bij de bar
    • Veel leuke plaatsen te bezoeken binnen straal van 10 minuten tot 1,15 min
    • Wijnproducenten 20 min
    • Restaurant camping zeer lekker en betaalbaar en goede service

Mwa - veel Nederlanders - Leeftijd kids tot en met 12 jaar is OK. - Meer zelf is matig zwembaar in ondiepe. Waterschoenen gewenst. - Matrassen hier en daar aan vervanging toe - Weg-oversteek naar bargedeelte blijft een aandachtspunt.

Beste camping die wij ooit bezocht hebben! Met prima prijs - kwaliteitsverhouding en zeer gastvrije beleving !

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Luana, Gestore, 25-09-2018

Patrick what can we say? thanks thanks thanks thanks :) Thank you for your kindness and for your beautiful words... it is always a pleasure to have guests like you! Hoping to have you again as our guests, we send you our kindest and most special regards

Camping Cerquestra info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar