Camping Seiser Alm

Weer vandaag18°
Camping Seiser Alm
9,3

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

158 reviews over Camping Seiser Alm in het Nederlands

Super!

Rinze storm
19-2-2019

Top skigebied voor gezinnen! De hoeveelheid pistes voor kinderen is geweldig😃

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Toplocatie, hogere prijzen maar het was het waard.

OC Rovers
27-9-2018

Prima camping. Voor 90% gericht op campers. Wij - tent - hadden het prima naar de zin. Schuine weide, maar ok. Heerlijk pizza gegeten bij tent 100m links van uitgang camping.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mgmnas
17-9-2018

Mooi gelegen camping, prima personeel. Grote en kleine plaatsen. Sanitair is super netjes evenals de afwasgelegenheid, wasgelegenheid etc. reserveren is een pre, zeker een must in hoogseizoen. Gescheiden afval zakken verkrijgbaar. Er is een machine om je chemisch afval tank te legen en te reinigen. !! Niet goedkoop, wel fantastisch.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Mooi maar prijzig

Ine
30-8-2018

De camping is helemaal top, sanitair oogt als n welness. Super Niet goed is t prijsbeleid. Je krijgt alleen de prijzen voor de plaatsen te zien en je denkt; wow goedkoop. Maar als je gaat afrekenen blijkt er erg veel bij te komen. Ipv de gemelde 17 euro per nacht werd t 50 euro per nacht. Dat verschil is te groot. 6 euro per nacht stroom! Moet je dat eens op zien te krijgen.... Maar als je de prijs weet en je bent daarmee akkoord dan is t werkelijk de fijnste camping die ik ooit gehad heb.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De camping heeft zoals in veel recensies is te lezen Nooit

11-8-2018

De camping heeft zoals in veel recensies is te lezen uitstekend sanitair. Nooit te maken gehad met wachtrijen. De ene campingplaats heeft mooier uitzicht dan het andere. Wij hadden gevraagd om een plek met schaduw en deze kregen we ook. In de omgeving zijn verschillende gebieden om in te wandelen welke ook geschikt zijn voor jongere kinderen. De informatie over deze wandelingen met name op internet gevonden. WiFi op de campingplaats is uitstekend. De aanrijroute is stijl en op sommige plaatsen erg smal voor een auto met caravan. Dit zou verbeterd kunnen worden. Restaurant op de camping heeft goed eten en vriendelijke bediening. Daarnaast lekkere pizza’s op loopafstand. Het meer lago die Fie vonden wij te ver en met name te stijl om te lopen vanaf de camping. We zijn hier met de auto geweest maar dan betaal je parkeerkosten en in het weekend is het hier erg druk. Conclusie: mooie, schone, rustige camping welke een aanrader is!

Gereisd Anders in juli 2018

Prachtige omgeving, maar geen sfeer op de camping

E&T
9-8-2018

Prachtige omgeving, prachtig sanitair, schoon, goede service maar geen sfeer. Lijkt alsof het circus in de stad is neergestreken. Weinig groen, alles wit van de caravans en campers. Slordig alom geparkeerde auto's waardoor de camping erg slordig aandoet. Wij stonden met onze vouwwagen op een groet grindplaats, wat erg deed denken aan een parkeerplaats. Gasten die 'boven ons' verbleven (terrassencamping) moesten ook hun auto op deze grindplaats parkeren. Zwembad was heerlijk na een dag wandelen. Sanitairgebouw prachtig, eigenlijk 'overdone' voor een camping. Geen kampeergevoel op deze camping. Alles doet je herinneren aan een wintercamping, waar hij uitermate geschikt voor is. Maar voor echt kamperen in de zomer moet je hier absoluut niet zijn. Erg glooiend veldje, zonder enige schaduw, waar de schaarse tentjes staan. Doet een beetje triest aan. Prachtige omgeving waar we graag voor terugkomen maar dan niet op deze camping.

Gereisd Met partner in juli 2018

Misschien voor herhaling vatbaar.

S. Glas
1-8-2018

Wij vonden de camping erg duur in vergelijking met de kwaliteit van wat we gewend zijn van andere bergcampings. De plaatsen zijn niet zo groot voor wat men betaald, wij schrokken van de prijs. De winkel en het restaurant zijn op de zondag gesloten. Te commercieel.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Absoluut voor herhaling vatbaar

Margriet
27-7-2018

Prima camping in een prachtige omgeving. Terrein is schoon, sanitair uitstekend en de mensen vriendelijk. Restaurant is gezellig en het eten goed. Plaatsen vonden wij wel aan de krappe kant. Zo stonden er een paar dennen op onze plek die veel ruimte innamen. Er is animatie voor kinderen en een speeltuin en dierenweide. Helaas wel erg aan de rand van de camping dus je kunt je kinderen niet makkelijk in de gaten houden. Wel heel kindvriendelijk is het kindersanitair. In dwergenstijl ingericht. Erg leuk. Conclusie: absoluut de moeite waard maar als je naast je tent of caravan kleinere tentjes meeneemt, neem dan de grootste plek!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Een camping met een prachtig uitzicht op de bergen

Debby
26-6-2018

Prima camping met een geweldig uitzicht! Vlak bij zijn er diverse mogelijkheden voor wandelen en fietsen in de bergen. Het sanitair van deze camping (onder de grond), douches, toiletten, afwasgelegenheid was helemaal top! Nog nooit zo’n luxe gezien in Italië! Het restaurant heeft een prima prijs kwaliteit verhouding met een mooi uitzicht vanaf het terras op de bergen. Wij hadden een middelgrote tent met de bedoeling een week te staan. Helaas zijn de tent plaatsen op twee grasheuvels met amper rechte plekken. Lastig als je van je luchtbed afrolt (denk dus goed na hoe je de tent zet). Het schuine veld is prima te doen met een klein tentje voor 1 of 2 nachten, maar niet prettig voor een hele week. Om ons heen waren er dan ook bijna elke dag nieuwe mensen, daar moet je tegen kunnen. De campingplaatsen voor campers en caravans waren wel recht, klein maar fijn. Het zwembad is verwarmd en heeft zout water, erg lekker na een wandeling!

Gereisd Met partner in juni 2018

Gewoon goed!

Jacqueline Dieleman
8-6-2018

Prachtig gelegen camping waar gewoon alles klopt! Mooi toiletgebouw, goed restaurant, verzorgd terrein.

Gereisd Met partner in juni 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seiser Alm in Völs am Schlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seiser Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.