Camping Seiser Almsterstersterster

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

336 reviews over Camping Seiser Alm

• 2019
    10-27-08-2019

Super ! Echt een topcamping, aanrader ! Komen hier graag terug !

Gereisd in augustus 2019

• 8Margreet14-08-2019

Goede camping

Goede uitvalbasis voor wandelen Seiseralm. Prima sanitair wordt ook goed schoongehouden. Ruimte voor afwassen is indrukwekkend met grote douchekopen om schoon te spoelen, maar ruimte om de schone droge vaat neer te zetten ontbreekt, jammer want het geheel maakt een kuuroord indruk. Ook in de doucheruimte misten we een bankje om je spullen te plaatsen. Reserveren is aan te raden in het hoogseizoen, wij kregen een plek bij het zwembad toegewezen maar dat was niet rustig genoeg. Gelukkig was er nog een betere plek beschikbaar. Plaatsen voor caravan zijn net aan groot genoeg, ruim is anders. Voor tenten is een veld beschikbaar maar niet vlak, vraag me echt af hoe je daar in een tent kan liggen. Boodschappen doen kan in Seis, maar te ver om te lopen. Brood op de camping in de winkel. Alles is geordend, voor ons iets teveel maar het zorgt wel voor een goed geregelde camping waar alles vlotjes verloopt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8P pennings07-08-2019

Camping in de bergen voor wandelaars

Mooie camping. Maar het is zeker niet zo dat dit de mooiste camping allertijden is wat mij betreft. Sanitair is super! Maar er zijn zeker campings met vergelijkbaar sanitair. Terrassencamping. Kinderspeelplaats erg verouderd. En helemaal onderin de camping. Winkeltje klein. Als je van wandelen en fietsen in de bergen houdt is dit een perfecte camping. Maar bovenop de berg is het niet vergelijkbaar met wat er in Oostenrijk voor kinderen te doen is. Gegeten in gasthof aan de overkant van de weg. 80€ met zn vijven! Geen goedkope camping. Zwembad op de camping is zout maar prima. Voor ons wel jammer dat het tussen 13-15 gesloten is en na 19 uur ook voor kinderen.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Frankie Shankie11-06-2019

Geweldig!

Prachtig gelegen camping waar het eigenlijk aan niks ontbreekt. Er zijn verschillende formaten in de plekken, wij hadden een A plek en die was net voldoende voor onze caravan van iets meer dan 4 m. Ondanks dat het een grote camping is hebben dit gevoel helemaal niet. Er is voldoende privacy. Sanitair is werkelijk top en erg schoon, er wordt continu schoon gemaakt. Als de camping erg vol is zitten ze wel aan de max qua capiciteit en moet je wellicht even wachten bij de afwas of douche. Ook het zwembad raakt wat vol. Zeer vriendelijk en hulpvaardige receptie. De omgeving is super en leent zich voor wandelen, fietsen, en er is een golfbaan om de hoek. Restaurant op de camping is erg goed en ook in buurt zijn genoeg prima restaurants te vinden. Kortom wij hebben hier een top tijd gehad!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9J.pijnenburg05-06-2019

Genoten

Met tent in weide. Prachtig uitzicht, warm zwembad, overdekte picknicktafels in weide en ook bij veldjes. douche en toilet en andere faciliteiten als een spa. Compleet met achtergrondmuziek en geurtjes. Zeer schoon. Prijs in voorseizoen goed te doen. Met gratis bus naar seiseralmbaan. Boven in compatsch met bus naar saltria. Daar mooie wandelingen bij langkofeln en platzkofeln.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Rinze storm19-02-2019

Super!

Top skigebied voor gezinnen! De hoeveelheid pistes voor kinderen is geweldig😃

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    8OC Rovers27-09-2018

Toplocatie, hogere prijzen maar het was het waard.

Prima camping. Voor 90% gericht op campers. Wij - tent - hadden het prima naar de zin. Schuine weide, maar ok. Heerlijk pizza gegeten bij tent 100m links van uitgang camping.

Gereisd met partner in september 2018

• 9mgmnas17-09-2018

Mooi gelegen camping, prima personeel. Grote en kleine plaatsen. Sanitair is super netjes evenals de afwasgelegenheid, wasgelegenheid etc. reserveren is een pre, zeker een must in hoogseizoen. Gescheiden afval zakken verkrijgbaar. Er is een machine om je chemisch afval tank te legen en te reinigen. !! Niet goedkoop, wel fantastisch.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ine30-08-2018

Mooi maar prijzig

De camping is helemaal top, sanitair oogt als n welness. Super Niet goed is t prijsbeleid. Je krijgt alleen de prijzen voor de plaatsen te zien en je denkt; wow goedkoop. Maar als je gaat afrekenen blijkt er erg veel bij te komen. Ipv de gemelde 17 euro per nacht werd t 50 euro per nacht. Dat verschil is te groot. 6 euro per nacht stroom! Moet je dat eens op zien te krijgen.... Maar als je de prijs weet en je bent daarmee akkoord dan is t werkelijk de fijnste camping die ik ooit gehad heb.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10-11-08-2018

De camping heeft zoals in veel recensies is te lezen uitstekend sanitair. Nooit te maken gehad met wachtrijen. De ene campingplaats heeft mooier uitzicht dan het andere. Wij hadden gevraagd om een plek met schaduw en deze kregen we ook. In de omgeving zijn verschillende gebieden om in te wandelen welke ook geschikt zijn voor jongere kinderen. De informatie over deze wandelingen met name op internet gevonden. WiFi op de campingplaats is uitstekend. De aanrijroute is stijl en op sommige plaatsen erg smal voor een auto met caravan. Dit zou verbeterd kunnen worden. Restaurant op de camping heeft goed eten en vriendelijke bediening. Daarnaast lekkere pizza’s op loopafstand. Het meer lago die Fie vonden wij te ver en met name te stijl om te lopen vanaf de camping. We zijn hier met de auto geweest maar dan betaal je parkeerkosten en in het weekend is het hier erg druk. Conclusie: mooie, schone, rustige camping welke een aanrader is!

Gereisd in juli 2018

35 tips over Camping Seiser Alm

• Margriet van der Laan, 13-06-2014

Koop een combi kaart voor de bus en de kabel banen.

• Jan, 16-07-2012

Mooi uitgangspunt om te wandelen op de Seiser alm

• fam. Brunninkhuis, 25-07-2014

Uitermate geschikt voor wandelliefhebbers!

5 vragen over Camping Seiser Alm

• eef verhaaren, 03-11-2019

wintercamping

kun je in de winter ook mooie wandelingen maken? Worden de wandelpaden geprepareerd? of zijn die in de winter onbegaanbaar?

• Ellen , 03-02-2019

Tieners

Is er een plek waar tieners (12-13 jaar) 's avonds kunnen voetballen/volleyballen?

• saskia, 28-06-2017

vouwagen

is het te doen om de camping op te rijden met een vouwagen of is het daar te stijl voor? alvast bedankt!

Camping Seiser Alm info

• Aantal sterrensterstersterster