Camping Seiser Alm

Camping Seiser Alm
9,1

306 reviews over Camping Seiser Alm in het Nederlands

Schöne Stellplätze, toller Pool, Top Sanitäranlage. Es hat an nix gefehlt.

Prachtige omgeving, prachtig sanitair, schoon, goede service maar geen sfeer. Lijkt alsof het circus in de stad is neergestreken. Weinig groen, alles wit van de caravans en campers. Slordig alom geparkeerde auto's waardoor de camping erg slordig aandoet. Wij stonden met onze vouwwagen op een groet grindplaats, wat erg deed denken aan een parkeerplaats. Gasten die 'boven ons' verbleven (terrassencamping) moesten ook hun auto op deze grindplaats parkeren. Zwembad was heerlijk na een dag wandelen. Sanitairgebouw prachtig, eigenlijk 'overdone' voor een camping. Geen kampeergevoel op deze camping. Alles doet je herinneren aan een wintercamping, waar hij uitermate geschikt voor is. Maar voor echt kamperen in de zomer moet je hier absoluut niet zijn. Erg glooiend veldje, zonder enige schaduw, waar de schaarse tentjes staan. Doet een beetje triest aan.

Prachtige omgeving waar we graag voor terugkomen maar dan niet op deze camping.

Misschien voor herhaling vatbaar.

S. Glas
      1-8-2018

Wij vonden de camping erg duur in vergelijking met de kwaliteit van wat we gewend zijn van andere bergcampings. De plaatsen zijn niet zo groot voor wat men betaald, wij schrokken van de prijs. De winkel en het restaurant zijn op de zondag gesloten. Te commercieel.

Absoluut voor herhaling vatbaar

Margriet
      27-7-2018

Prima camping in een prachtige omgeving. Terrein is schoon, sanitair uitstekend en de mensen vriendelijk. Restaurant is gezellig en het eten goed. Plaatsen vonden wij wel aan de krappe kant. Zo stonden er een paar dennen op onze plek die veel ruimte innamen.

Er is animatie voor kinderen en een speeltuin en dierenweide. Helaas wel erg aan de rand van de camping dus je kunt je kinderen niet makkelijk in de gaten houden.

Wel heel kindvriendelijk is het kindersanitair. In dwergenstijl ingericht. Erg leuk.

Conclusie: absoluut de moeite waard maar als je naast je tent of caravan kleinere tentjes meeneemt, neem dan de grootste plek!

Am meisten die Ausstattung u Sauberkeit. Weniger die Animation

Alles war wunderbar, toller Campingplatz super Lage, sehr sauber.

Aussicht mega, Wohnung schön groß, Außenbereich super, Fliegen waren lästig in der Wohnung...

Top: Das vorhandene Schwimmbecken u

15-7-2018

Top: Das vorhandene Schwimmbecken u. das Angebot, sich die Spiele der Fußballweltmeisterschaft am Großbildschirm anzusehen.

Alles bestens! Wir kommen gerne wieder. Tolle Lage, sehr sauber, tolles Waschhaus. Würden wir weiter empfehlen.

Kaum zu topen

Tolle Aussicht sehr guter Ausgangspunkt für Wanderer

Freundlicher Empfang obwohl keine Reservierung

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seiser Alm in Völs am Schlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seiser Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seiser Alm scoort een 9.1 uit 10 op basis van 306 reviews.