Camping Al Lago

21 reviews over Camping Al Lago in het Nederlands

locatie prima, maar rommelig

delamare
4-10-2016

terreinvoorzieningen erg matig, zeer matig onderhouden, weinig simpele sanitaire voorzieningen, kleine staanplaatsen welke slecht zijn afgebakend.

te vaste staanplaatsen welke een rommelige indruk maken.

de camping ernaast (Azurro) is veel beter verzorgd en heeft een zwembad.

onbegrijpelijk waar erg hoge waarderingen vandaan komen.

N echte italiaanse camping

Ans
15-9-2016

Mooi gelegen aan het Ledromeer dat je rond kan lopen heel goed restaurant..vriendelijk personeel..wel kleine plekken maar dat weet je in Italie en wat rumoerig...dat hoort er ook bij in dit land...ook pluspunt dat er n kleine maar goede kwaliteit supermarkt in de buurt is.

Wij komen er zeker n keertje terug ..want ook onze hond was er welkom.

super mooi

Henry Friesen
2-9-2016

mooie camping in een geweldige omgeving. zeer vriendelijk personeel vooral Matteo van de fietsverhuur. Wij hadden vooraf een plaatsnummer geboekt maar deze bleek bij aankomst te zijn vergeven aan andere vakantiegangers, we kregen hiervoor als alternatief een schitterend plek (no. 79) aangeboden met een prachtig uitzicht op het meer. in de omgeving kun je heel veel dingen ondernemen en zien. staat van het sanitair vonden wij ook enigszins verouderd en mocht wat ons betreft wel vaker schoongemaakt worden. verder hebben we een heerlijke vakantie gehad en wij zullen deze camping zeker aanbevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Al Lago voor je op een rij gezet:

Zeer vriendelijk maar dramatisch sanitair

Rene Salden
    18-7-2016

Mooie camping in de bergen. Fantastisch gelegen aan een meer. In de buurt mogelijkheden tot eten en boodschappen. Receptie en restaurant onlangs vernieuwd en prima in orde. Personeel is zeer vriendelijk en praat vaak Nederlands. Helaas is staat van het sanitair dramatisch en verouderd. Vaak vies en toiletpapier ontbreekt regelmatig. Water van douches regelmatig niet warm.
    Steve, receptionist, 30-7-2016

We are happy you like our place and our staff. We are sorry if when you was here the toilette were not clean but our toilettes were always clean as all the other reviews say. We remember you stay here just 2 days and could be happened that in the evening was not here the cleaining woman and we feel sorry but we think is a bit exagerate to say that are regulary dirty if you stay here for a few time. Anyway we put an extra evening clean time to make a better service. The toilette paper is new service for us and now we are getting better, in most of the camping you will not find toilette paper anyway. Hope if you come back again we will satisfy your desires.

Thanks

Mijn vriend en ik en onze hond werden vriendelijk ontvangen. De huuraccomodatie was een beetje gedateerd maar erg schoon en alles werkte zoals het behoort te werken. Ook het bed was uitstekend. Het restaurant en pizzeria zijn erg aan te bevelen. De prijs kwaliteit verhouding klopt gewoon. Verder is er op 3 minuten lopen over het strand een goede supermarkt en andere restaurantjes. Dus alles wat je nodig hebt op loopafstand. De ligging van de camping aan het mooie Ledromeer is trouwens prachtig en erg hondvriendelijk, wat wij erg belangrijk vinden. Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad en dat komt vooral door de vriendeliijke mensen van de camping. Het zijn tenslotte de mensen die het verschil maken! Wij komen zeker terug!
    Steve, receptionist, 30-7-2016

thank you very much! When our guest are happy, we are happy ;)

Hope to see you soon!

Saluti dal lago di Ledro

Goed, maar...

tanja_decauwer
    17-8-2015

Naar aanleiding van de goede commentaren vertrokken wij ook naar camping Al Lago.

Vriendelijke ontvangst: Klopt!

Grote plaatsen? gelukkig de onze wel, moesten we een andere plaats gekregen hebben hadden we rechtsomkeer gemaakt! sommige plaatsten zijn belachelijk klein! en soms duwen ze al iemand op de plaats omdat die de dag erna vertrekken.

Rust? Niet! slechts enkele avonden was het rustig. Op de camping valt het best mee, maar de buren aan de andere kant van het meer hebben elke avond animatie met luide muziek!

Ook kregen wij een familie naast ons met een kind dat zowel 's avonds, 's nachts als 's morgens het nodig vond om ons wakker te huilen. Ook de kerktoren in het dorp begint behoorlijk vroeg te luiden (leuk, maar samen met alle andere geluiden net iets te veel van het goede).

Ligging: super! leuk aan meer waar je zo kan inspringen!

Al bij al vind ik deze camping niet slecht, maar zeker niet meer dan een 7 waard.

Een super vakantie op Camping Al Lago

Wigbolt
    23-7-2015

We hebben een fantastische vakantie gehad, op deze prachtig gelegen camping.

We hadden een prachtige ruime plek met een schitterend uitzicht over het meer.

De gebroeders en hun team doen erg hun best om het de gasten naar de zin te maken, bijkomend voordeel is dat ze een aardig mondje Nederlands kunnen praten.

Het sanitair is misschien wat verouderd, maar het werd zeer goed schoon gehouden.

De omgeving is erg mooi, en je zit overal dicht bij.

Als ik dan toch een hoogtepunt moet noemen, dan is het wel het restaurant op de camping, waar je trouwens veel meer lekkere dingen kan krijgen dan een Pizza.

Kortom de camping is een bezoek meer dan waard, wij hebben het er erg goed naar onze zin gehad.

Heerlijk appartement

ajb
    11-8-2014

Wij hebben 1 week een appartement gehuurd op deze camping. De appartementen hebben allemaal uitzicht op het meer en op de camping. De keuken heeft wat beperkte inventaris, maar met het prima restaurant binnen handbereik is dit geen enkel probleem. Op het grote gezamenlijke terras is het prima vertoeven, stoelen en libedden zijn aanwezig. Het appartement was schoon, linnengoed/handdoeken tegen betaling verkrijgbaar naar behoefte. Het water in het meer is bijzonder helder en heerlijk fris, wel is er een kiezelstrand. De omgeving is prachtig, zeer geschikt voor wandelaars en mountainbikers. Voor kinderen is deze accommodatie minder geschikt.

Kleine en rustige camping

Frank, Simone en kinderen
    3-8-2014

Prachtig gelegen, kleine en zeer rustige camping met veel Nederlanders en Duitsers. Zijn vooral fietsers en wandelaars die voor de mooie omgeving komen. On ergens te komen moet je wel altijd ca 20 minuten de berg afrijden met zeer veel bochten. Restaurant op de camping zeer goed en niet duur. De allerlekkerste pizzas ooit op de camping gegeten. Eigenaren ( 2 broers en hun vrouwen) zeer vriendelijk en behulpzaam en de broers praten zeer redelijk nederlands. Wij hadden luxe, gloednieuwe mobilhome. Alle tenten en caravans staan wel zeer dicht op elkaar. Toch geen last van buren want het is rustig publiek dat er komt. Ook 's nachts lekker stil. Hadden erg slecht weer maar prima uitstapjes op max ca 1,5 uur rijden. Bv Verona en Aquardens( heerlijke Thermen vlakbij Verona.

Rustige, prettige camping

C. Branten
    27-7-2014

Een kleinschalige camping, mooie ligging, fijn meer. Persoonlijke benadering door het personeel. Veel gebruik gemaakt van het restaurant.

Verwacht geen drukte en entertainment, daarvoor moet je naar het gardameer. Desondanks een gezellige sfeer op en nabij de camping.

Het weer was instabiel, regelmatig regen maar ook wel zon gehad. Wij hadden een mobilhome, was prima.

Voor de jeugd is er niets geregeld, er zijn wat mogelijkheden maar als ze daar zelf geen initiatief in nemen, houdt het al snel op.

We hebben een aantal aanbieders voor Al Lago voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Al Lago in Pieve di Ledro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Al Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Al Lago scoort een 7.98 uit 10 op basis van 23 reviews.