Camping Al Lago

Kleine hotelsWeer vandaag4°-2°
Camping Al Lago
8,3

Omschrijving
Echte Italiaanse gastvrijheid vind je op Camping Al Lago in Pieve di Ledro. Klim en klauter in de klimtoren, maak de mooiste zandcreaties in de grote zandbak of neem een frisse duik in het meer. De hond is ook welkom op deze camping en kun je meenemen om in de natuurrijke omgeving te wandelen en fietsen.

25 reviews over Camping Al Lago in het Nederlands

T o p ,Tot volgend jaar.

Willem van doezelaar,
18-9-2018

Wij vonden alles goed. Ik snap het negatieve commentaar niet. Wat verwacht je nou! Gouden kranen?? Het blijft camperen dus zal er altijd wel iets op of aan te merken zijn. Wij hadden in het naseizoen een toppkekkie met uitzicht op het meer. Hoe het in het hoofdseizoen is weet ik niet. Maar de omgeving biedt Fantastische fietsmogelijkheden. En wandel mogelijkheden. Super restaurant met lief personeel. Goedkope supermarkt op loopafstand. Wij zijn er nu een paar dagen geweest en komen heel graag weer terug. O ja laten die zeikerds maar lekker op een andere camping gaan staan dan hebben wij er geen last van.

Wij hebben een fijne vakantie gehad!

Monique,
3-8-2018

Al Lago is een leuke, kleine, rustige camping beheerd door twee broers en hun zoons die erg vriendelijk en behulpzaam zijn en Nederlands spreken! Wij verbleven in een mobilhome voor 5 pers ( juni 2017) Deze was schoon en heeft en veranda,een luxe badkamer en een groot 2 pers. bed. Er staan een stuk of 10 mobilhomes de rest zijn vrije plaatsen. Gasten zijn vooral Italianen en Duitsers. Veel gasten hebben een hond bij zich. De camping ligt aan het Ledromeer met een eigen kiezelstrand en verhuur van kano's. Het restaurant op de camping is prima, lekkere pizza en pasta maar ook streekgerechten. In het weekend is het er wel vrij druk en kan het zijn dat je even moet wachten Een supermarktje bevindt zich naast de naastgelegen camping. Deze is iedere dag, de hele dag geopend en heeft een ruime keuze aan brood en overige artikelen. Aanbod van vlees was wel wat weinig. In Riva is een grote supermarkt op ong. 20 minuten rijden.

Echte Italiaanse gastvrijheid

Ed van Beileb,
31-7-2018

Mooi gelegen aan het Ledromeer waar je omheen kan lopen camping heeft echt een uitstekend restaurant..met bijzonder vriendelijk personeel..die hun best doen om Nederlands te spreken als je Italiaans even niet lukt

Wij hadden een Mobilhome gehuurd met z’n tweeen en onze hond

Er is naast de camping een goede kwaliteit supermarkt.

Een geweldige omgeving om te wandelen en re mountainbiken

De krullenbol en man met baard bij de receptie zijn geweldig en echt heel gastvrij

Verder al het personeel heel vriendelijk.

Voor kinderen bestaat de animatie uit een grote zandbak en klimtoren en het meer.

Dus geen Animatieteam aanwezig

Wij komen er zeker weer terug ..want ook onze hond was er welkom.

Vreselijk!

v Gemerden,
29-7-2018

Ontzettend druk!!!

Wij zijn weer vertrokken. Zeer kleine plekken en allemaal hutjemutje.

Meer is heerlijk maar dat is ook het enige pluspunt aan deze camping.

locatie prima, maar rommelig

delamare
4-10-2016

terreinvoorzieningen erg matig, zeer matig onderhouden, weinig simpele sanitaire voorzieningen, kleine staanplaatsen welke slecht zijn afgebakend.

te vaste staanplaatsen welke een rommelige indruk maken.

de camping ernaast (Azurro) is veel beter verzorgd en heeft een zwembad.

onbegrijpelijk waar erg hoge waarderingen vandaan komen.

N echte italiaanse camping

Ans
15-9-2016

Mooi gelegen aan het Ledromeer dat je rond kan lopen heel goed restaurant..vriendelijk personeel..wel kleine plekken maar dat weet je in Italie en wat rumoerig...dat hoort er ook bij in dit land...ook pluspunt dat er n kleine maar goede kwaliteit supermarkt in de buurt is.

Wij komen er zeker n keertje terug ..want ook onze hond was er welkom.

super mooi

Henry Friesen
2-9-2016

mooie camping in een geweldige omgeving. zeer vriendelijk personeel vooral Matteo van de fietsverhuur. Wij hadden vooraf een plaatsnummer geboekt maar deze bleek bij aankomst te zijn vergeven aan andere vakantiegangers, we kregen hiervoor als alternatief een schitterend plek (no. 79) aangeboden met een prachtig uitzicht op het meer. in de omgeving kun je heel veel dingen ondernemen en zien. staat van het sanitair vonden wij ook enigszins verouderd en mocht wat ons betreft wel vaker schoongemaakt worden. verder hebben we een heerlijke vakantie gehad en wij zullen deze camping zeker aanbevelen.

Zeer vriendelijk maar dramatisch sanitair

Rene Salden
18-7-2016

Mooie camping in de bergen. Fantastisch gelegen aan een meer. In de buurt mogelijkheden tot eten en boodschappen. Receptie en restaurant onlangs vernieuwd en prima in orde. Personeel is zeer vriendelijk en praat vaak Nederlands. Helaas is staat van het sanitair dramatisch en verouderd. Vaak vies en toiletpapier ontbreekt regelmatig. Water van douches regelmatig niet warm.

Steve, receptionist, 30-7-2016

We are happy you like our place and our staff. We are sorry if when you was here the toilette were not clean but our toilettes were always clean as all the other reviews say. We remember you stay here just 2 days and could be happened that in the evening was not here the cleaining woman and we feel sorry but we think is a bit exagerate to say that are regulary dirty if you stay here for a few time. Anyway we put an extra evening clean time to make a better service. The toilette paper is new service for us and now we are getting better, in most of the camping you will not find toilette paper anyway. Hope if you come back again we will satisfy your desires.

Thanks

Mijn vriend en ik en onze hond werden vriendelijk ontvangen. De huuraccomodatie was een beetje gedateerd maar erg schoon en alles werkte zoals het behoort te werken. Ook het bed was uitstekend. Het restaurant en pizzeria zijn erg aan te bevelen. De prijs kwaliteit verhouding klopt gewoon. Verder is er op 3 minuten lopen over het strand een goede supermarkt en andere restaurantjes. Dus alles wat je nodig hebt op loopafstand. De ligging van de camping aan het mooie Ledromeer is trouwens prachtig en erg hondvriendelijk, wat wij erg belangrijk vinden. Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad en dat komt vooral door de vriendeliijke mensen van de camping. Het zijn tenslotte de mensen die het verschil maken! Wij komen zeker terug!

Steve, receptionist, 30-7-2016

thank you very much! When our guest are happy, we are happy ;)

Hope to see you soon!

Saluti dal lago di Ledro

Goed, maar...

tanja_decauwer
17-8-2015

Naar aanleiding van de goede commentaren vertrokken wij ook naar camping Al Lago.

Vriendelijke ontvangst: Klopt!

Grote plaatsen? gelukkig de onze wel, moesten we een andere plaats gekregen hebben hadden we rechtsomkeer gemaakt! sommige plaatsten zijn belachelijk klein! en soms duwen ze al iemand op de plaats omdat die de dag erna vertrekken.

Rust? Niet! slechts enkele avonden was het rustig. Op de camping valt het best mee, maar de buren aan de andere kant van het meer hebben elke avond animatie met luide muziek!

Ook kregen wij een familie naast ons met een kind dat zowel 's avonds, 's nachts als 's morgens het nodig vond om ons wakker te huilen. Ook de kerktoren in het dorp begint behoorlijk vroeg te luiden (leuk, maar samen met alle andere geluiden net iets te veel van het goede).

Ligging: super! leuk aan meer waar je zo kan inspringen!

Al bij al vind ik deze camping niet slecht, maar zeker niet meer dan een 7 waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Al Lago in Pieve di Ledro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Al Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.