Camping Schlosshofstersterstersterster

• 9.9Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Gelegen in een dal tussen de bergen tegen het plaatsje Lana aan ligt Camping Schlosshof. Alles op deze camping is uitermate goed verzorgd, van het zwembad tot aan het restaurant en het personeel. In de omgeving maak je bergwandelingen of beoefen je een andere buitensport. Ook ligt kuurstad Merano op vijf kilometer afstand.

335 reviews over Camping Schlosshof

• 2019
    10wiemers10-09-2019

super camping

Alles is hier top, in vijftig jaar kamperen in europa de beste camping. Personeel zeer professioneel, goed opgeleid en klantvriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Harro Verbaas04-09-2019

Geweldige Camping met fantastisch Team mensen

Camping Schlosshof is een prachtig gelegen camping waar we toevallig terecht kwamen om de omgeving te verkennen maar waar we nu voor de 3e keer zijn geweest en er waarschijnlijk nog wel een 4 keer gaat komen . Christian en zijn team zijn Geweldig en doen er alles er aan om je het naar je zin te maken 😃

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Reggy Knorth23-08-2019

Italiaanse flair met Duitse netheid

Schlosshof is een heerlijke camping. Super sanitair, een heerlijk buiten zwembad met ligweide (en bedden) en loungedak. Mooi ruim binnenbad, heerlijk restaurant en fijne medewerkers. Daarnaast ligt het ook nog in een leuke plaats en een geweldig veelzijdige regio. Dus gewoon dé perfecte vakantie bestemming!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10undefined undefined11-08-2019

Beste camping waar we ooit verbleven

Het sanitair is beter dan je in de meeste hotels aantreft. Afwasgelegenheid helemaal top. Als gast van de camping mag je van dezelfde faciliteiten gebruik maken als de hotelgasten. Buitenzwembad is heerlijk gelegen met een mooie tuin met ligweide en bedden. Binnenzwembad heel mooi. Een bushalte vlakbij de camping waar je gebruik van kunt maken voor uitstapjes in de omgeving zoals Merano. Lana zelf is een gezellig dorp met een aantal eetgelegenheden. Het restaurant op de camping is van een zeer goede kwaliteit. Alleen is het niet meer van deze tijd dat er op het terras gerookt mag worden terwijl de andere gasten aan het dineren zijn (terwijl ik zelf een roker ben). Jammer is ook dat gasten het nodig vinden om hun honden (soms 2 per tafel) mee uit dineren te nemen. Vindt het niet prettig in het gekef, gedrentel en gesnuif te zitten terwijl ik aan het eten ben.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Sofia23-07-2019

Fantastische camping!! Geweldig!!

Prachtige camping in Lana met waanzinnig mooi sanitair. Nog nooit eerder op een camping gezien. Vijf sterren waard. Prachtig zwembad en een binnenbad. Gastvrij ontvangst, klantvriendelijk en een goed restaurant. Gelegen aan de rand van een dorp tussen de appelboomgaarden in de bergen van Zuid Tirol in Italië. Nabij Merano, een erg leuke stad. Aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Annechien ten Have Mellema14-07-2019

Onze lievelingsplek om naar toe te gaan

Onze lievelingsplek. Een warm welkom en gastvrije ontvangst door het Schlosshof team. We komen al meer dan tien jaren naar deze camping en krijgen er geen genoeg van. Heerlijk zwembad gecombineerd met mooie bergen waar je fijn kunt wandelen. In de avond eten op het terras. We vinden het echt vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2018
    10Annechien07-09-2018

Fantastisch en een plek om van te houden!

Prachtige camping waar we al jarenlang komen. De omgeving is prachtig. Als het warm weer is, kun je prachtig wandelen in de bergen. In de avond lekker eten in het restaurant. Dit jaar was er mooie live muziek met de mogelijkheid om te dansen. De mensen zijn hartelijk en het voelt als thuis op deze camping. De combinatie tussen Italiaans eten, mooi weer, prachtige bergen, lekkere wijnen, hartelijke mensen en de toegankelijke Duitse taal maakt dat dit onze ideale plek is om vakantie te houden.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Richard Konijnenberg29-08-2018

Zeer mooie, schone, onderscheidende camping.

Sanitairruimtes zeer mooi, echt onderscheidend t.o.v. andere campings. Bovendien zeer schoon. Enige (kleine) minpunt, dat het te warm is in de sanitairruimtes (vooral de douches). Maar dit is misschien niet te voorkomen. Ook verder alles op de camping zeer schoon, wordt goed onderhouden iedere dag. Vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als de terreinmensen. Prachtig zwembad. Prijzen acceptabel. Zijn hier nu voor het vierde jaar geweest en hebben voor volgend jaar weer gereserveerd.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Harro26-08-2018

Tot volgend jaar

Super camping gast vrij schoon en netjes en een geweldig restaurant , zeer luxe toilet gebouw gewoon perfect!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Wil en Harry Molenaar21-08-2018

Volgend jaar voor de 10e keer!!

Prachtige camping, niet te groot. Werkelijk SCHITTEREND sanitair. Goed onderhouden. Vriendelijke mensen. Restaurant/bar met goed eten.

Gereisd met partner in juli 2018

42 tips over Camping Schlosshof

• undefined undefined, 11-08-2019

Neem de bus naar Merano en van daaruit kun je heel makkelijk overstappen naar de bus richting Traumansdorff, kabelbaan Merano 2000, dorp Tirolo etc. etc.

• efje, 25-08-2013

Heerlijk eten en vriendelijke bediening bij pizzeria Alpen

• amf2007, 29-07-2013

Restaurant Zum Löwen in Tisens

15 vragen over Camping Schlosshof

• Lisette, 06-01-2020

Tieners

Is deze camping ook geschikt voor twee tiener dochters?

• Liesanne Magendans, 22-10-2019

boeken

Hallo allemaal, ik had een vraag mbt het boeken van de camping voor ons gezin. Waar kan ik dat boeken want ik zie alleen boeking en trivago en dan kan je alleen het hotel boeken vandaar de vraag .

Alvast bedankt voor de respons!

• Afina Dijkstra, 29-07-2019

reservering

Goedendag,

Wij willen vanaf zondag 4 augustus bij jullie kamperen en willen graag weten of er plek genoeg is , of misschien kunnen reserveren.

Met vriendelijke groet,

Fam. Dijkstra