Camping Schlosshof

Camping Schlosshof
9,2

205 reviews over Camping Schlosshof in het Nederlands

Fantastisch en een plek om van te houden!

Annechien
7-9-2018

Prachtige camping waar we al jarenlang komen. De omgeving is prachtig. Als het warm weer is, kun je prachtig wandelen in de bergen. In de avond lekker eten in het restaurant. Dit jaar was er mooie live muziek met de mogelijkheid om te dansen. De mensen zijn hartelijk en het voelt als thuis op deze camping. De combinatie tussen Italiaans eten, mooi weer, prachtige bergen, lekkere wijnen, hartelijke mensen en de toegankelijke Duitse taal maakt dat dit onze ideale plek is om vakantie te houden.

Zeer mooie, schone, onderscheidende camping.

Richard Konijnenberg
29-8-2018

Sanitairruimtes zeer mooi, echt onderscheidend t.o.v. andere campings. Bovendien zeer schoon. Enige (kleine) minpunt, dat het te warm is in de sanitairruimtes (vooral de douches). Maar dit is misschien niet te voorkomen. Ook verder alles op de camping zeer schoon, wordt goed onderhouden iedere dag. Vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als de terreinmensen. Prachtig zwembad. Prijzen acceptabel. Zijn hier nu voor het vierde jaar geweest en hebben voor volgend jaar weer gereserveerd.

Tot volgend jaar

Harro
26-8-2018

Super camping gast vrij schoon en netjes en een geweldig restaurant , zeer luxe toilet gebouw gewoon perfect!!

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosshof voor je op een rij gezet:

Volgend jaar voor de 10e keer!!

Wil en Harry Molenaar
21-8-2018

Prachtige camping, niet te groot. Werkelijk SCHITTEREND sanitair. Goed onderhouden. Vriendelijke mensen. Restaurant/bar met goed eten.

Fantastische camping in prachtige omgeving

Arjan N
18-8-2018

Mooie centrale ligging tussen Meran en Boden. Prachtige streek om te fietsen en te wandelen. Lana is ook een levendige plaats met voldoende supermarkten e.d.

Sanitair vd camping is echt prachtig en ook goed echt warm(heet) water voor afwas en meer dan voldoende waterdruk voor heerlijke regendouches.

Normale plekken op de camping doen wat rommelig aan omdat de auto ook op de plek moet. Dit is vaak heel krap maar er is geen extra parkeergelegenheid. Zwembad is ook mooi en eten en drinken is goed in restaurant. Een echte aanrader deze camping!

Super

Familie de Munck
16-8-2018

Nette , goed verzorgde camping.

Heerlijk

Suzanne
16-8-2018

Mooie camping, wel plekken in straatjes, weinig schaduw, fijn zwembad, super mooi sanitair!

Fijne camping in prachtig gebied

Van Hulzen
10-8-2018

Een fijne gezellige camping.

Jammer dat alle luxe plekken wordt ingenomen door altijd terugkerende gasten nieuwe aanwinst krijgt daardoor geen kans.

Fantastisch, geweldig, super!

Sofia
22-7-2018

Prachtige camping met goede voorzieningen. Gastvrij, vriendelijk ontvangst. Men voelt zich welkom. Luxe sanitaire voorzieningen. Nog nooit op een andere camping gezien. Erg schoon!! Super!! Nieuw!!

Zeer goed restaurant, prijs kwaliteit prima. Comfort plaatsen, luxe plaatsen ( ruim) en Premiumplaatsen (heel groot).

Geweldige vakantie in Zuid-Tirol

Capaul Reto
22-7-2018

Vertaalde review

We brengen onze zomervakantie door in de afgelopen zeven jaar op de binnenplaats van het kasteel.

Geweldige camping, perfect schoon en goed georganiseerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schlosshof in Lana / Völlan / Foiana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schlosshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.