Camping Spiaggia

61 reviews over Camping Spiaggia in het Nederlands

Prachtige ligging

Michel
24-5-2018

Rustige camping aan een mooi meer, tussen de hoge bergtoppen. Prachtige omgeving. Zeker een bezoekje van enkele dagen waard maar de dorpjes in de buurt stellen niets voor. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Grote staanplaatsen die we zelf mochten uitzoeken. Prima sanitair.

Zeker doen!

nn
23-4-2018

Wij hebben erg genoten van deze camping. Heerlijk aan een rustig meertje zonder motorbotenlawaai. Een gezellige camping met behulpzame eigenaren. Voor onze kinderen was er genoeg te doen bij het water. Daar waren tafeltennistafels en een volleybalveld. Ook kun je de kano's van de camping lenen. In de omgeving is voldoende te zien. Maak gebruik van de Trentinokaart. Hiermee kun je gratis naar Trento. Een mooie trip.

Fijne, rustige camping.

Gezin
6-9-2017

Fijne camping zonder te veel toeters en bellen.Vriendelijke en behulpzame camping eigenaren. Het gaat er gemoedelijk aan toe. Handig klein winkeltje voor eerste benodigdheden. Er is genoeg te doen in de mooie omgeving. Komen er graag nog eens terug !

gemoedelijke sfeer

nico ravenstijn
30-8-2017

Een mooie kleine camping bijna direct aan het meer, uitstekende douches, ruime plaatsen en ontzettende aardige Italiaanse campinghouders die Nederlands spreken. Lago di Caldonazzo is een prachtig helder meer, heerlijk om in te zwemmen, heerlijke temperatuur. Voor zowel oudere als jongere kinderen. Wij waren met tieners van 16, 17 en 12. En die hebben allemaal genoten. De oudere jeugd komt voldoende aan hun trekken, door met andere jeugd te chillen op het strand of 's avonds in een barretje dichtbij de camping. jongere kinderen pingpongen of volleyballen, en er is een speeltuin. Wat onze zoon miste was een voetbalveld met doelen. Er is wel gras om te voetballen, maar nodigt minder uit. Valsulgana is uitstekend om te fietsen langs de appelbomen of te wandelen in de bergen. Dichtbij de camping voldoende gelegenheid om lekker ijs te halen of pizza's of friet (la Riviera). Met de gratis Trentino Guest Card, kun je gratis reizen met de trein, tussen Trento en Basanno del grappa.

Hele leuke camping

Spierings
19-8-2017

Hele leuke camping, met vriendelijke behulpzame (NL-sprekende 👍🏻) eigenaar.

Sanitair is perfect en wordt zeer goed bijgehouden.

Stukje afgescheiden privé strand.

Het meer is perfect en niet zo toeristisch als het Gardameer.

De omgeving is heel mooi (Dolemieten) en een goede uitvalsbasis voor steden als Verona en Venetië

Wij zijn niet van het terugkomen, maar hier maken we een uitzondering voor.

Gezellige (Nederlandse) camping

Familie Hakkens
5-8-2017

Goed: vriendelijke eigenaren, ruime kampeerplaatsen, hondvriendelijk, mooie omgeving, centraal gelegen, geweldig mooie fietspaden!!!, leuke dorpjes in omgeving, supermarkten in de buurt, klimpark vlakbij, leuk meer

Minder goed; campingwinkel stelt niets voor, bijna alleen maar Nederlanders, na 1 week heb je de omgeving wel gezien, in het hoogseizoen erg druk met veel geluidsoverlast en het sanitair werd er niet beter op, receptie zeer rommelig en onverzorgd waardoor bij informatie over de omgeving bij camping Mario gingen halen (daar alles gestructureerd in mappen)

Weer lekker genoten van 1 weekje Italië

Jaap en Jolanda
30-7-2017

Voor ons is dit de camping. Klein, gezellig, behulpzame eigenaren die ook Nederlands spreken. Nog steeds de goedkoopste als je met de caravan komt. Prachtig gelegen aan het meer met kano gebruik van de camping. Klein winkeltje bij receptie voor je alle daagse dingen en vooral warme broodjes in de ochtend.

iets meer van verwacht

jan boeijen
1-7-2017

voordelen klantvriendelijk prachtig uitzicht plaats 102 lang niet iedereen

diverse prima eetgelegenheden elke dag een krant van dezelfde dag prachtige dagtochten met auto en ook wandelen winkeltje met een goed assortiment

Nadelen; de gemeente en niet de campingeigenaren hond onvriendelijk

je mag met de hond zelfs aangelijnd niet wandelen laat staan in het water met de hond

overal bordjes 50 tot 500 euro boete

de plaatsen achter op de camping heb je veel last van de achtergelegen weg vooral in het weekend maar daar heb je wel uitzicht maar ook stacaravans

Komen we graag terug

Bert van Halderen
11-6-2017

Echt leuke familiecamping, mooie grote plaatsen, veel persoonlijke aandacht.

Prachtige ligging aan het meer.

Geest en lichaam komen hier tot rust.

Bert en Dineke van Tellingen
28-4-2017

Een camping waar je je over niets zorgen hoeft te maken. Alles is perfect geregeld. Ben je over iets minder tevreden dan zorgen Gianni en Chiara direct dat dit wordt opgelost. Wij zijn overigens al meer dan 15 jaar zeer tevreden, en kijken alweer uit naar augustus. Zo gauw je bent geïnstalleerd heb je het gevoel alsof je thuis bent. Ik zou pagina's vol kunnen schrijven over deze camping maar het beste is zelf je vakantie te plannen op deze fantastische camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spiaggia in Calceranica al Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spiaggia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Spiaggia scoort een 8.8 uit 10 op basis van 63 reviews.