Camping Spiaggia

Camping Spiaggia
8,8

66 reviews over Camping Spiaggia in het Nederlands

Mooie camping aan het meer.

Marianne Mekenkamp
23-7-2018

Mooie camping. Vriendelijk personeel. Sanitair goed schoon en netjes. Eigen park aan het strand met ligstoelen. Je moet alleen een rustige weg oversteken. Het meer is mooi. De omgeving stelt niet veel voor. Veel eetgelegenheden in de buurt.

Hier kun je het wel uithouden

Hans
6-7-2018

Wij hadden een comfortplek met eigen sanitair op de plek geboekt. Het was boven verwachting. Het is een ruime badkamer met regendouche, toilet, wastafel en een kluisje. Het zag er picobello uit. De ontvangst was gastvrij, en in het Nederlands. De camping is gemoedelijk, ligt op een steenworp van het meer van Caldonazzo. De camping beschikt over een royaal stuk grasland met bomen en speelgelegenheid voor de kinderen, op enkele meters van het meer. Dit afgesloten grasland is uitsluitend toegankelijk voor gasten van de camping en is uitgerust met veel ligbedjes. De camping heeft ook een klein winkeltje voor de dagelijkse boodschappen. Supermarkt op 5 minuten fietsen. De Wifi (van uitstekend niveau) is gratis voor twee apparaten. Wij hadden het zeer naar onze zin dn we kunnen de camping van harte aanbevelen.

Omgeving heeft mooie fietspaden oa langs de rivier de Brenta naar Borg en langs het meer. Ook wandelmogelijkheden volop.

super

van Belleghem
25-6-2018

fijne gezellige schone familie camping waar bezoekers jaren achter elkaar komen.

Prachtige ligging

Michel
24-5-2018

Rustige camping aan een mooi meer, tussen de hoge bergtoppen. Prachtige omgeving. Zeker een bezoekje van enkele dagen waard maar de dorpjes in de buurt stellen niets voor. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Grote staanplaatsen die we zelf mochten uitzoeken. Prima sanitair.

Zeker doen!

nn
23-4-2018

Wij hebben erg genoten van deze camping. Heerlijk aan een rustig meertje zonder motorbotenlawaai. Een gezellige camping met behulpzame eigenaren. Voor onze kinderen was er genoeg te doen bij het water. Daar waren tafeltennistafels en een volleybalveld. Ook kun je de kano's van de camping lenen. In de omgeving is voldoende te zien. Maak gebruik van de Trentinokaart. Hiermee kun je gratis naar Trento. Een mooie trip.

Fijne, rustige camping.

Gezin
6-9-2017

Fijne camping zonder te veel toeters en bellen.Vriendelijke en behulpzame camping eigenaren. Het gaat er gemoedelijk aan toe. Handig klein winkeltje voor eerste benodigdheden. Er is genoeg te doen in de mooie omgeving. Komen er graag nog eens terug !

gemoedelijke sfeer

nico ravenstijn
30-8-2017

Een mooie kleine camping bijna direct aan het meer, uitstekende douches, ruime plaatsen en ontzettende aardige Italiaanse campinghouders die Nederlands spreken. Lago di Caldonazzo is een prachtig helder meer, heerlijk om in te zwemmen, heerlijke temperatuur. Voor zowel oudere als jongere kinderen. Wij waren met tieners van 16, 17 en 12. En die hebben allemaal genoten. De oudere jeugd komt voldoende aan hun trekken, door met andere jeugd te chillen op het strand of 's avonds in een barretje dichtbij de camping. jongere kinderen pingpongen of volleyballen, en er is een speeltuin. Wat onze zoon miste was een voetbalveld met doelen. Er is wel gras om te voetballen, maar nodigt minder uit. Valsulgana is uitstekend om te fietsen langs de appelbomen of te wandelen in de bergen. Dichtbij de camping voldoende gelegenheid om lekker ijs te halen of pizza's of friet (la Riviera). Met de gratis Trentino Guest Card, kun je gratis reizen met de trein, tussen Trento en Basanno del grappa.

Hele leuke camping

Spierings
19-8-2017

Hele leuke camping, met vriendelijke behulpzame (NL-sprekende 👍🏻) eigenaar.

Sanitair is perfect en wordt zeer goed bijgehouden.

Stukje afgescheiden privé strand.

Het meer is perfect en niet zo toeristisch als het Gardameer.

De omgeving is heel mooi (Dolemieten) en een goede uitvalsbasis voor steden als Verona en Venetië

Wij zijn niet van het terugkomen, maar hier maken we een uitzondering voor.

Gezellige (Nederlandse) camping

Familie Hakkens
5-8-2017

Goed: vriendelijke eigenaren, ruime kampeerplaatsen, hondvriendelijk, mooie omgeving, centraal gelegen, geweldig mooie fietspaden!!!, leuke dorpjes in omgeving, supermarkten in de buurt, klimpark vlakbij, leuk meer

Minder goed; campingwinkel stelt niets voor, bijna alleen maar Nederlanders, na 1 week heb je de omgeving wel gezien, in het hoogseizoen erg druk met veel geluidsoverlast en het sanitair werd er niet beter op, receptie zeer rommelig en onverzorgd waardoor bij informatie over de omgeving bij camping Mario gingen halen (daar alles gestructureerd in mappen)

Weer lekker genoten van 1 weekje Italië

Jaap en Jolanda
30-7-2017

Voor ons is dit de camping. Klein, gezellig, behulpzame eigenaren die ook Nederlands spreken. Nog steeds de goedkoopste als je met de caravan komt. Prachtig gelegen aan het meer met kano gebruik van de camping. Klein winkeltje bij receptie voor je alle daagse dingen en vooral warme broodjes in de ochtend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spiaggia in Calceranica al Lago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spiaggia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Spiaggia scoort een 8.82 uit 10 op basis van 66 reviews.