Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Spiaggia Caldonazzo ligt aan het Lago di Caldonazzo. Genieten van het meer kan op de ligweide waar ook een klimrek staat. Zelf ontspan je op een ligbed. De staanplaatsen zijn hier ruim en kies je bij aankomst zelf uit. De vriendelijke eigenaren spreken Nederlands. Verschillende fietsroutes leiden je naar plaatsen als Trento (23 km).

78 Reviews over Spiaggia

• 9Ria24-07-2022

Fijne camping, leuk en gastvrij ontvangen!

Helaas moesten we door omstandigheden eerder vertrekken, maar we hebben op deze camping een fijne week gehad. We komen al ruim 20 jaar in Levico en omgeving en voor het eerst op Spiaggia. Volgend jaar hopelijk weer, maar dan wel op een plaats met schaduw…

• 10Henk en Marja Arkesteijn11-07-2022

Gemoedelijke camping met uitstekende voorzieningen

Mooi vernieuwd sanitairgebouw, goed beschutte plaatsen voor als het te warm is, heerlijk zwemmen in het meer, ligbedden en eigen grasveld ter beschikking voor de gasten. Fijne, vriendelijke eigenaars, die je een welkom gevoel geven. Al met al een aanrader! :)

• 10Elly25-08-2021

Een fantastisch onderhouden camping

Wij waren erg tevreden over deze camping omdat alles onderhouden is. Bij aankomst valt meteen op dat de entree schoon en onderhouden is dit geeft meteen een fijn gevoel. Het sanitair gebouw is modern maar wat veel belangrijker is goed schoon gemaakt. Een avond hebben we veel wind en regen gehad met het gevolg dat veel bladeren en takken overal lagen dit was om 11 uur allemaal opgeruimd. Aan de overkant van de straat heb je twee privé weiden met ligbedjes meteen aan het meer. Ook daar was modern en goed schoongemaakt sanitair. Samengevat een top camping. Moeten we al een puntje van kritiek geven dan hadden voor ons de plaatsen iets groter mogen zijn maar dat weet je van tevoren dicht aan zee of meer zijn de staanplaatsen altijd iets kleiner dat zijn keuzes maken denken wij dan maar.

• 9Marius Baltussen10-08-2021

Geweldig stekje

Fantastich verblijf in mooi chalet.Na eerder met caravan deze camping bezocht nu een chalet gehuurdGeweldige camping gerund door zeer aardige eigenaars.

• 9Esther02-06-2021

Genieten met gevoel van thuiskomen

Bij deze camping krijg je echt een gevoel van vakantie in een gemoedelijke sfeer! Het ligt aan het meer, camping is schoon en netjes, evenals sanitair. Een boulevard aan heerlijke restaurantjes, en voor ieder wat wils aan ontspanning en activiteit !

• 9Manon Loof22-08-2020

Fijne plek aan een schitterend meer!

Alles wat hieronder staat klopt: prettig en ruime camping, mooi strand, fijn meer, eigen gras aan het meer, brood en broodjes zonder bestelling, klein assortiment boodschappen, schoon sanitair. Eigenaren spreken Nederlands. restaurants en ijszaak op loopafstand. Coop in dorp en MD richting Levicomeer

• 9Peters07-08-2020

Geweldige vakantie gehad

Een hele fijne, kleinschalige camping met mooie grote plekken en een mooi sanitairgebouw. Een groot Pluspunt is de privé-ligweide direct aan het meer. Ook leuk dat je een kano van de camping kunt lenen. Er zijn leuke restaurantjes op loopafstand en er zit een ijssalon met heerlijk ijs voor weinig geld. De sfeer op de camping is erg prettig. Vergeet niet je waterschoenen want die heb je echt nodig. In de omgeving is veel te doen. Vooral de kabelbaan bij Molveno is een aanrader.

• 9Fam Ossen18-08-2019

Top we komen zeker een keertje terug

Prima camping super aardige campingeigenaren en personeel houden alles keurig netjes en schoon prive ligweide met ligbedden en douche genoeg eetgelegenheden in de nabije omgeving wij hebben er een heerlijke vakantie gehad mooie omgeving om te fietsen en wandelen op keurige wandel en fiets paden/routes

• 9fam vd Hoek08-08-2019

Fijne vakantie, lieve mensen, prachtig meer!

Mooie camping met enorm aardig personeel! Zowel op de camping als in de bijbehorende bar Miralago. Erg schoon sanitair, uitstekende douches. Het afgebakende eigen terrein met ligbedjes, pingpong en speelruimte was plezierig want je kon gemakkelijk alles laten liggen om te gaan zwemmen of even te eten bij de tent zonder dat er iemand aan je spullen kwam. Heerlijk zwemwater vanwege de temperatuur en zeer geschikt om te suppen! Dit werd hier dan ook veel gedaan. Op loopafstand allerlei restaurantjes en ook het plaatsje Calceranica is leuk om heen te lopen langs het water. Wandelen, hardlopen, fietsen, de bergen in, kan allemaal! Doordat we de eerste week van de nederlandse schoolvakanties aankwamen was het nog rustig, met als enig nadeel dat onze dochter van 18 totaal geen leeftijdsgenoten heeft ontmoet. Dit viel tegen, omdat ik in de reviews anders gelezen had. Voor jongere kinderen meer aansluiting.

• 9René11-06-2019

Top geregeld op deze camping.

Wij staan nu op deze camping, het is echt top er hangt rust en een gemoedelijke sfeer. Alles wordt netjes onderhouden en héérlijke douches. Deze camping kan ik zeker aanbevelen. Klein min puntje is dat de WiFi achter op de camping wel is weg valt, maar daar wordt aan gewerkt.

Camping Spiaggia info

Camping-informatie