Camping Spiaggia

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

Camping Spiaggia Caldonazzo ligt aan het Lago di Caldonazzo. Genieten van het meer kan op de ligweide waar ook een klimrek staat. Zelf ontspan je op een ligbed. De staanplaatsen zijn hier ruim en kies je bij aankomst zelf uit. De vriendelijke eigenaren spreken Nederlands. Verschillende fietsroutes leiden je naar plaatsen als Trento (23 km).

72 reviews over Camping Spiaggia

• 2019
    9fam vd Hoek08-08-2019

Fijne vakantie, lieve mensen, prachtig meer!

Mooie camping met enorm aardig personeel! Zowel op de camping als in de bijbehorende bar Miralago. Erg schoon sanitair, uitstekende douches. Het afgebakende eigen terrein met ligbedjes, pingpong en speelruimte was plezierig want je kon gemakkelijk alles laten liggen om te gaan zwemmen of even te eten bij de tent zonder dat er iemand aan je spullen kwam. Heerlijk zwemwater vanwege de temperatuur en zeer geschikt om te suppen! Dit werd hier dan ook veel gedaan. Op loopafstand allerlei restaurantjes en ook het plaatsje Calceranica is leuk om heen te lopen langs het water. Wandelen, hardlopen, fietsen, de bergen in, kan allemaal! Doordat we de eerste week van de nederlandse schoolvakanties aankwamen was het nog rustig, met als enig nadeel dat onze dochter van 18 totaal geen leeftijdsgenoten heeft ontmoet. Dit viel tegen, omdat ik in de reviews anders gelezen had. Voor jongere kinderen meer aansluiting.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9René11-06-2019

Top geregeld op deze camping.

Wij staan nu op deze camping, het is echt top er hangt rust en een gemoedelijke sfeer. Alles wordt netjes onderhouden en héérlijke douches. Deze camping kan ik zeker aanbevelen. Klein min puntje is dat de WiFi achter op de camping wel is weg valt, maar daar wordt aan gewerkt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Lamber mutsaars21-08-2018

Hier komen we terug

Camping aan het caldonazzo meer, gastvrije, vriendelijke en behulpzame eigenaar, zowel italiaans als Nederland sprekend. Camping heeft ruime plaatsen, 100 M2 met goed en schoon sanitair, met aan het meer een prive ligweide met douche, ligbedden en een Klein speel/klimrek voor de Kinderen. In de omgeving is veel te doen, fietspad (80 km) naar bessano del grappa ( mooi stad) eventueel met de train terug, Trento, Levico, Arte Sella (Kunst wandelroute) , bergtop Vezzana met kruis en magnifiek uitzicht op de meren en natuurlijk het caldonazzo meer, heerlijk on in te zwemmen, luieren, barren, etc.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Marianne Mekenkamp23-07-2018

Mooie camping aan het meer.

Mooie camping. Vriendelijk personeel. Sanitair goed schoon en netjes. Eigen park aan het strand met ligstoelen. Je moet alleen een rustige weg oversteken. Het meer is mooi. De omgeving stelt niet veel voor. Veel eetgelegenheden in de buurt.

• 10Eetgelegenheden

• 9Hans06-07-2018

Hier kun je het wel uithouden

Wij hadden een comfortplek met eigen sanitair op de plek geboekt. Het was boven verwachting. Het is een ruime badkamer met regendouche, toilet, wastafel en een kluisje. Het zag er picobello uit. De ontvangst was gastvrij, en in het Nederlands. De camping is gemoedelijk, ligt op een steenworp van het meer van Caldonazzo. De camping beschikt over een royaal stuk grasland met bomen en speelgelegenheid voor de kinderen, op enkele meters van het meer. Dit afgesloten grasland is uitsluitend toegankelijk voor gasten van de camping en is uitgerust met veel ligbedjes. De camping heeft ook een klein winkeltje voor de dagelijkse boodschappen. Supermarkt op 5 minuten fietsen. De Wifi (van uitstekend niveau) is gratis voor twee apparaten. Wij hadden het zeer naar onze zin dn we kunnen de camping van harte aanbevelen. Omgeving heeft mooie fietspaden oa langs de rivier de Brenta naar Borg en langs het meer. Ook wandelmogelijkheden volop.

• 9van Belleghem25-06-2018

super

fijne gezellige schone familie camping waar bezoekers jaren achter elkaar komen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Michel24-05-2018

Prachtige ligging

Rustige camping aan een mooi meer, tussen de hoge bergtoppen. Prachtige omgeving. Zeker een bezoekje van enkele dagen waard maar de dorpjes in de buurt stellen niets voor. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Grote staanplaatsen die we zelf mochten uitzoeken. Prima sanitair.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Gezin06-09-2017

Fijne, rustige camping.

Fijne camping zonder te veel toeters en bellen.Vriendelijke en behulpzame camping eigenaren. Het gaat er gemoedelijk aan toe. Handig klein winkeltje voor eerste benodigdheden. Er is genoeg te doen in de mooie omgeving. Komen er graag nog eens terug !

• 8nico ravenstijn30-08-2017

gemoedelijke sfeer

Een mooie kleine camping bijna direct aan het meer, uitstekende douches, ruime plaatsen en ontzettende aardige Italiaanse campinghouders die Nederlands spreken. Lago di Caldonazzo is een prachtig helder meer, heerlijk om in te zwemmen, heerlijke temperatuur. Voor zowel oudere als jongere kinderen. Wij waren met tieners van 16, 17 en 12. En die hebben allemaal genoten. De oudere jeugd komt voldoende aan hun trekken, door met andere jeugd te chillen op het strand of 's avonds in een barretje dichtbij de camping. jongere kinderen pingpongen of volleyballen, en er is een speeltuin. Wat onze zoon miste was een voetbalveld met doelen. Er is wel gras om te voetballen, maar nodigt minder uit. Valsulgana is uitstekend om te fietsen langs de appelbomen of te wandelen in de bergen. Dichtbij de camping voldoende gelegenheid om lekker ijs te halen of pizza's of friet (la Riviera). Met de gratis Trentino Guest Card, kun je gratis reizen met de trein, tussen Trento en Basanno del grappa.

• 8Eetgelegenheden

• 9Spierings19-08-2017

Hele leuke camping

Hele leuke camping, met vriendelijke behulpzame (NL-sprekende 👍🏻) eigenaar. Sanitair is perfect en wordt zeer goed bijgehouden. Stukje afgescheiden privé strand. Het meer is perfect en niet zo toeristisch als het Gardameer. De omgeving is heel mooi (Dolemieten) en een goede uitvalsbasis voor steden als Verona en Venetië

Wij zijn niet van het terugkomen, maar hier maken we een uitzondering voor.

Camping Spiaggia info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200