Hotel Villa Giorgia

ItaliëToscanePistoia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Giorgia voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 30 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 30 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

30 Reviews over Villa Giorgia

• 9Dennis06-08-2019

Zalig vertoeven...

Absolute aanrader voor koppels of gezinnen die willen genieten van de typische Italiaanse gastvrijheid. Doordat het een klein hotel is kan je echt wel genieten van de rust. De ruime kamers beschikken over alle faciliteiten (safe, minibar, flatscreen, …) en de airco werkt prima. Het zwembad is heerlijk en nooit druk. Het restaurant is top, wij hadden HP omdat we reizen met een kindje van 7. Diner was zeer gevarieerd en de wijnen waren top. Royaal ontbijt waar je zeker een verse cappuccino moet vragen. Gratis parking tegenover het hotel. Het personeel is zeer vriendelijk. Een echte aanrader!

• 10Thiele07-07-2019

Rundherum zufrieden

Service herausragend, immer freundlich u aufmerksam. Essen sehr gut, Preis-Leistungsverhältnis stimmt. Zimmer toll mit allem, was man braucht, Garten u Pool herrlich mit bester Aussicht. Nur ein kleines Manko: der Straßenlärm, tagsüber u besonders am Wochenende Motorradfahrer, war aber im Zimmer nicht zu hören. Würden trotzdem immer wieder buchen!

• 10Martin Choch10-06-2019

Hervorragender Service in wunderschöner Umgebung

Sämtliche Kontakte von der Anfrage bis zur Abreise waren informativ und hilfreich, das Ambiente sehr schön und die Umgebung herrlich! Ausflüge zu diversen Sehenswürdigkeiten in kurzer Distanz Wir kommen gerne wieder!

• 7Michael Herrlinger24-05-2019

Charmantes Hotel mit sehr freundlichem Personal

Harmonische abgestimmte Materialien im gesamten Hotel schmeicheln dem Auge. Das Bad auf unserem Zimmer ist nicht mehr zeitlich nicht mehr ganz auf der Höhe und könnte eine schöne große Dusche vertragen.

• 9Barbara16-05-2019

Charmantes Hotel oberhalb von Pistoia

Die Damen an der Rezeption waren sehr hilfsbereit und haben Ihr Bestes gegeben, dass man sich als Gast auch bei nicht ganz optimalen Wetter wohlfühlt (Anrufe für Besichtigungen, Zimmerwechsel, Sendersuche bei TV usw.) Wir haben unseren Aufenthalt sehr genossen und kommen gerne bei freundlichen Wetterverhältnissen wieder in die Villa Georgia.

• 9Betti12-08-2018

Traumhafte Aussicht

Villa Georgias ist ein traumhaft gelegenes, kleines, sehr liebevoll geführtes Hotel. Die ganze Anlage ist äußerst geschmackvoll eingerichtet und sehr sauber. Das Hotel liegt außerhalb von Pistoia in den Bergen mit einem phantastischen Blick über die Stadt. Das Frühstück ist ausreichend, das Essen sehr lecker und anschaulich angerichtet. Für Familien mit Kindern/ Jugendlichen fehlen ein paar einfache Pastagerichte. Besonders hervorzuheben ist das sehr freundliche Servicepersonal, die super Tipps zur Erkundung der Gegend gegeben haben!

• 9Eduardo Gamio08-04-2018

Excellent service and very pet-friendly

We traveled as a family over the easter weekend (2 Rooms, 4 adults, one big dog). When we arrived there, one room got automatically upgraded to a room which had direct access to the big garden. For free! This was just perfect for us and specially for our dog.

The receptionist was very friendly and had useful information for visiting Pistoia as well as for visiting Florence!

Last but not least: you have a parking right across the street, good wifi, excellent food and an amazing view, as the hotel is on a hill. Only minus was the breakfast, which could have more variety and more options of bread.

All in all we loved staying there, and will definitely come back!

• 9Fam. Wernsen-Callens02-06-2016

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel

Onze 10 daagse vakantie in Villa Giorgia was heerlijk. Het hotel is goed onderhouden, onze kamer was ruim en had een mooi uitzicht over Pistoia. Het diner smaakte elke dag uitstekend en was 10 dagen lang afwisselend genoeg. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. We hebben goed geslapen op het stevige bed en zijn elke dag lekker wakker geworden onder een douche waar een flinke hoeveelheid water uit kwam. De tuin is groot en mooi en er is voor voldoende schaduw gezorgd om niet direct levend te verbranden in de hete Toscaanse zon.

Ze krijgen bij ligging en zwembad niet de volle score om één minpunt. Zodra het lekker weer is en je bij het zwembad zit te luieren besluit heel motor rijdend Italië om lekker sportief langs te komen rijden, de berg op. Dat verstoort in ieder geval de gesprekken bij het zwembad en als je het niet kunt wegfilteren is het hinderlijk. Tenzij het je hobby is om aan de hand van het geluid van een motor het merk te raden natuurlijk.

• 8maarten07-08-2015

zeer vriendelijk personeel, lekker eten

Mooi hotel, personeel echt oprecht vriendelijk, lekker eten, alleen was onze kamer niet proper, laag stof op kasten en vele dode muggen aan de muren, mooie zwembadtuin, wel jammer drukke baan

• 9Pieters & Rummens25-09-2014

Heel goed.

We waren zeer tevreden met dit verblijf. Zeker een aanrader ,prijs kwaliteit ok. Superieur kamer en liefst met zicht en terras tuinkant. Verzorgt ontbijt en lekker avondeten.

Hotel Villa Giorgia info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar