Appartement Residence Belmonte Vacanze

Appartement
KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°9°
Appartement Residence Belmonte Vacanze
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Belmonte Vacanze voor je op een rij gezet:

259 reviews over Appartement Residence Belmonte Vacanze in het Nederlands

Met jonge kinderen

Petra
12-9-2018

Top lokatie, vriendelijk personeel, wijn proeven moet je zeker doen!

Mooi zicht op de Toscaanse heuvels

Isabelle
4-9-2018

Schitterend zwembad met prachtig zicht, zeer vriendelijk onthaal.

Appartement echter nogal donker en niet meer zo fris.

Heerlijk uitrusten!

Karin Lumey
30-8-2018

Inderdaad een prachtig complex.

Ook de ligging is fantastisch; maar een auto is toch echt een pré. Je ligt volkomen afgesloten van de bewoonde wereld.

De beheerders zijn zeer vriendelijk en klantgericht. Deze accomododatie is perfect om even af te schakelen, maar langer als een paar dagen moet je hier niet blijven.

Fantastisch uitzicht

Lizzy
25-8-2018

Zeer Lekker restaurant Antico Borgo op loopafstand. Warenhuis wel ver, en bakker ook, maar je kan dagelijks je brood bestellen. En wordt dan aan je huisje geleverd om 8 uur.

Zeer rustige omgeving en domein met veel privacy,

Perfecte ligging voor uitstappen naar Pisa, Firenze, San Gimignano , Volterra,....

zeer goed

van der Pol
20-8-2018

Zeer mooie locatie met eens staf die werkelijk zijn best doet om je te helpen. Schoon, mooi zwembad

Tom
19-8-2018

Prachtige locatie met goede voorziening.

Super ligging en zalig voor jonge kinderen!

Fam. Michiels
30-7-2018

Heel mooi familie gerund vakantiedomein met groot gemeenschappelijk zwembad. Fantastische ligging met prachtig zicht. Gelegen op max 1 uurtje rijden van alle bezienswaardighrden in Toscane. Vooral goed voorzien op jongere kinderen. Basic maar wel ruime vakantiewoningen. Mogelijkheid tot paardrijden, huren MTB en tennis en bbq gelegenheid. Een echte aanrader!! 👍🏻

Appartement schoon, airco fantastisch, personeel behulpzaam/fantastisch, rust, geweldig uitzicht, overvloed aan bedden/parasols en strakke regels omtrent zwembad. Hebben absoluut hekel aan muggen en wespen op vakantie: zijn er zeker maar kunnen met wat deet (50%) avonden op balkon zitten zonder een prik/beet, maar wel even voorbereid zijn. Kinderen fantastische tijd (5 &7). Eigen familienaam bij aankomst op app.nr-bordje, airco en koelkast zijn alvast voor je aangezet. Verse broodjes van locale supermarkt kan je tegen meer dan schappelijke prijzen bestellen en worden aan je deur gehangen rond 08:00-08:30 ‘s morgens. PAM en COOP supermarkten op ca. 20 min rijden voor grote boodschappen. Wij adviseren PAM, want hebben basics en minder “op elkaar gepropte schabben”. Verder: weg van/naar is lange, smalle, stijle, slecht onderhouden bergweg waar regelmatig 2 auto’s niet tegelijk kunnen passeren. Ik vind het geweldig maar wees voorbereid.

Elisa en Simona zijn geweldige hosts die er alles voor doen om je verblijf tot een succes te maken. De appartementen zijn ruim en in gezellige Italiaanse stijl. De broodjesservice s'ochtends is een aanrader en er zijn voldoende supermarkten in de buurt voor de verdere boodschappen. Wij vonden het een geweldige lokatie om s'ochtends een stadje te bezoeken en 'smiddags in het zwembad te duiken.

Fantastische vakantie gehad!!

Verbakel
15-7-2018

We hebben echt een heerlijke vakantie gehad. Er is niets aan te merken op Belmonte Vacanze. Het uitzicht vanuit ons appartement was prachtig. We konden elke avond genieten van de zonsondergang. Bij de buurtsuper kun je een lekker ontbijtje bestellen, wat ze dan elke ochtend aan de deur van je appartement hangen. Er zijn verschillende leuke dorpjes en stadjes in de buurt, waardoor dit echt een toplocatie is.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Belmonte Vacanze in Montaione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Belmonte Vacanze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.