Appartement Residence Belmonte Vacanze

Appartement
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°18°
Appartement Residence Belmonte Vacanze
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Belmonte Vacanze voor je op een rij gezet:

251 reviews over Appartement Residence Belmonte Vacanze in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Elisa en Simona zijn geweldige hosts die er alles voor doen om je verblijf tot een succes te maken. De appartementen zijn ruim en in gezellige Italiaanse stijl. De broodjesservice s'ochtends is een aanrader en er zijn voldoende supermarkten in de buurt voor de verdere boodschappen. Wij vonden het een geweldige lokatie om s'ochtends een stadje te bezoeken en 'smiddags in het zwembad te duiken.

Fantastische vakantie gehad!!

Verbakel
15-7-2018

We hebben echt een heerlijke vakantie gehad. Er is niets aan te merken op Belmonte Vacanze. Het uitzicht vanuit ons appartement was prachtig. We konden elke avond genieten van de zonsondergang. Bij de buurtsuper kun je een lekker ontbijtje bestellen, wat ze dan elke ochtend aan de deur van je appartement hangen. Er zijn verschillende leuke dorpjes en stadjes in de buurt, waardoor dit echt een toplocatie is.

Yvette van meurs
10-7-2018

Prachtig verblijf hier. Zijn de afgelopen 6 jaar hier geweest en er valt echt niets op aan te merken. Bellisimo.

Gewoon top

Sven
1-7-2018

Top. Topbestemming en locatie

Fantastisch en uiterst Vriendelijk!

Fam. de Zeeuw
20-6-2018

Prima ontvangst!

Leuk en super- schoon appartement! Fantastische omgeving!

Lauro, Elisa, Simona and Piero., proprietario, 22-6-2018

Buongiorno Fam. de Zeeuw and thank you so much for such super review!

You made all the family so happy here! :-)

We re happy you appreciated the cure we put in the cleaning of our flats when we prepare them for our new guests.

We look forward to host you soon again.

All the best!

Topvakantie! Zorgeloos genieten van de rust

Belinda Vets
18-6-2018

Het hele domein is gericht op gezinnen met een leuke speeltuin en een fantastisch zwembad waar ook de allerkleinsten iets aan hebben. Een prachtige omgeving, nette huisjes met een tuintje waarin je toch wat privacy hebt en een vriendelijke ontvangst. Wij hebben echt een leuke vakantie gehad en raden het iedereen aan. Misschien nog een tip voor de speeltuin: een speeltuigje voor de allerkleinsten zou extra leuk zijn

Zeker voor herhaling vatbaar

Noel
31-5-2018

Ontvangst, accommodatie en omgeving waren zeer goed. De fietsen waren OK

Geweldige locatie en wij gaan zeker weer terug!

Ron en Marion Coerver
21-5-2018

Het gastgezin was zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat de 2/3 p.app. reeds geboekt waren kregen wij een 5 p.app voor dezelfde prijs. De app. liggen in een berghang en van daaruit heb je prachtig uitzicht over de tegenoverliggende vallei. Bij aankomst enkele dagen regenachtig weer. De app. zijn in de zomer lekker koel, maar bij regenachtig weer is het binnen dan ook zeer koel. Het zwembad is ruim, schoon en biedt eveneens een prachtig uitzicht over de vallei en de heuvels in daarachter liggende gebied. Voor wandelingen minder geschikt, niet vergelijkbaar met Oostenrijk/Duitsland qua uitgestippelde routes. Maar voor mooie toerritten met onze gehuurde witte Fiat 500 was het geweldig. De kleine stadjes in de nadere omgeving (o.a. San Gimignano, Volterra en Peccioli) liggen boven op een heuvel en bieden een prachtig uitzicht over de verre omgeving. Iano ligt precies binnen de driehoek Pisa/Sienna en Florence (1 uur autorit).

Absolute aanrader, gauw weer terug

Stephan
13-5-2018

We zijn nog nooit eerder twee maal naar dezelfde plek op vakantie geweest, tot we dit plekje ontdekten. Fantastische locatie, mooie omgeving, goede uitvalsbasis voor diverse stedentrips, en ook heerlijk voor een dagje bij het zwembad. Ook kids vinden het hier fantastisch. De grootte van het complex met iets van 25 appartementen is ideaal. Heerlijk kleinschalig, maar net groot genoeg dat de kids altijd wel andere kinderen treffen om mee te spelen. Vrijwel iedereen die we spraken is hier ook al vaker geweest.

heerlijk genieten van de Toscaanse heuvels

Nigel Janssen
6-5-2018

Goede ligging voor bezoeken aan Volterra en San Gimignano

Mooi zwembad met prachtig uitzicht.

Klantvriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Belmonte Vacanze in Montaione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Belmonte Vacanze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Belmonte Vacanze scoort een 9.13 uit 10 op basis van 271 reviews.