Appartement Residence Belmonte Vacanze

Italië, Toscane, Montaione

8.9Fantastisch

• 8.4Inrichting

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Belmonte Vacanze voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Appartement Residence Belmonte Vacanze ligt afgelegen in de Toscaanse heuvels. Wie tot rust wil komen, moet hier zijn. Een prachtig uitzicht, verkoelend zwembad en goed verzorgde kamers. Voor wie wil wordt 's ochtends vers brood aan de kamerdeur gebracht. Met de auto ben je binnen een half uur in Volterra of San Gimignano.

346 reviews over Appartement Residence Belmonte Vacanze

• 2019
    10Pascal van den Boorn28-12-2019

Genieten!

Heerlijk rustige locatie, heerlijk schoon zwembad met een geweldig panorma, mooie appartementen in typisch Toscaanse stijl. Prima uitvalsbasis voor de omringende dorpen (San Gimignano, Volterra, maar ook heel centraal (uur rijden naar Pisa, Firenze of Sienna). Broodjesservice en elke week een avond bbq, olijfolie of wijn proeven. Een uitermate gastvrij gezin en Lauro, Simone, Elisa en de anderen doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Isabella17-11-2019

Geweldig

Het was heel leuk. Veel leeftijdsgenoten voor de kids en ook heel veel Nederlandse mensen dus dan maak je ook snel vrienden met andere bezoekers. Er was ook een broodjes service bij de receptie en er waren veel leuke dingen om te doen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9B. Huijben17-11-2019

Prachtige plek en heerlijke vakantie!

Heerlijke plek met prachtig uitzicht over het Toscaanse landschap. Enorm gastvrije ontvangst en prachtige uitvalsbasis voor mooie plaatsen zoals Volterra en San Gimignano. Het zwembad was wel erg koud, maar desalniettemin doken onze kinderen er elke dag in. Voor ons een plek om zeker naar terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9WimL17-11-2019

Mooie, goed gelegen vakantieverblijven

Een heel mooi verzorgd domein, met prachtig uitzicht op het Toscaanse landschap. San Gimignano, Volterra en Certaldo zijn bereikbaar in ongeveer een halfuur, Firenze en Pisa zijn een dik uur rijden. De appartementen zijn sober ingericht, maar je hebt wel alles wat je nodig hebt (koelkast, vaatwasser, koffiezet) en ze zijn kraaknet. De bedden zijn van goede kwaliteit. Op het domein kan je tennissen, paardrijden en (elektrische) fietsen huren, alles tegen betaling (redelijke tarieven). Het personeel is vriendelijk en de receptioniste is meertalig (maar spreekt geen Nederlands). In samenwerking met een buurtwinkel worden dagelijks voedingswaren aan huis geleverd, ook vers brood.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Céline15-11-2019

Heerlijke vakantie

Ruim appartement op een goed verzorgd terrein, met het mooiste uitzicht wat ik ooit gezien heb. Het zwembad verdient een aparte vermelding: er zijn altijd wel stoelen vrij, en het is leuk dat je diepe en ondiepte gedeeltes hebt. Je ontbijt wordt 's ochtends aan de deurklink gehangen, ideaal. Veel Nederlandse kinderen om mee te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Radoua El Haddouchi15-11-2019

Heel mooi!

Wat een mooi plek om lekker tot rust te komen. Voordat je er komt rij je door het bos en als je er bent wordt je verast door een mooi Panorama beeld van Toscane. Ik denk dat elk appartement iets unieks heeft. Wij hadden een appartement op de tweede verdieping. We konden gebruik maken van een roofterras waar je ook zelf je eten kon grillen. Je kan je basisboodschappen laten bezorgen, maar met 5 kilometer verderop kon je ook bij een groter supermarkt terecht. Verder hadden we daar in de buurt een heerlijk visrestaurant gevonden. De sfeer is zeer goed. Op het landgoed zelf hebben ze ook een paar activiteiten die ze organiseren. Maar het leuke is dat je vanuit die plek heel wat plekken met de auto goed kan bezoeken. In de avonden wel veel last van muggen. Denk dan dat het goed is om lange broek te dragen. Maar over het algemeen zeker een plek om naar terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam van den Broek14-11-2019

Top locatie met een schitterend uitzicht

Top plek waar we al jaren met ons gezin met veel plezier naar toe gaan. Het uitzicht vanaf het zwembad is fenomenaal en de gastvrijheid van de eigenaren is groot. Ook volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Dirk van den driessche14-11-2019

The best in Tuscany

Super goede locactie met heerlijke omgeving en kort bij de Toscaanse steden. Zeer goed onderhouden woningen en super sympathieke familie Simone en zoon . The place to BE in Toscane

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Arthur14-11-2019

Super

Geweldig rustig kindvriendelijke park. Super service!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8gunther14-11-2019

Super

Super vriendelijke mensen en ruime huisjes, heel mooi uitzicht vanaf het domein.

Gereisd met vrienden in september 2017

51 tips over Appartement Residence Belmonte Vacanze

• Niels De Rocker, 18-07-2012

Voor ontbijt moet je zelf zorgen maar in Montaione vindt zelf de meest verwende reiziger alles in de lokale middenstand. Volterra en San Gimignano niet vergeten te bezoeken ipv de gekende grotere trekpleisters. Genieten van de royale zichten

• luc.lenaerts10, 04-09-2013

Restaurant aan het klooster van San Vivaldo (ongeveer 5 Km) Prijs/kwaliteit is dit een topper !!! Toeristenmenu voor 20 Euro en zeer aangenaam!

• Marijke, 01-07-2013

Voor onze zoon van net 1 jaar namen we brood van thuis mee en dat kon daar zo in de vriezer, makkelijk! Florence is geweldig. Ga met de trein. Als je toch met de auto gaat, zoek dan de parkeergarage op bij het station in Florence. Dat zit dichtbij alle bezienswaardigheden. San gimingano is absoluut een leuk stadje. Voor de liefhebber; Heerlijke ijssalon op het pleintje naast het plein van de kerk, deze was twee keer wereldkampioen. en heerlijke wijnen bij de locale wijnboerderijen.

20 vragen over Appartement Residence Belmonte Vacanze

• Neerhofland, 08-08-2015

Hoeveel appartementen zijn er?

Ik wil graag weten hoeveel appartementen er zijn en of er een plattegrond van het complex is. Alvast bedankt!

e-aderks, 31-08-2015

er zijn 29 appartementen

• lce, 15-10-2014

appartement Trilo

Liggen de appartementen Trilo op de begane grond of op de 1e etage? Zo ja, welke is beter? Zijn de appartementen gehorig? Heb je een leuk terras met privacy of balkon? Alvast bedankt!

Het complex ziet er leuk uit, maar ik vind de appartementen een beetje simpel ingericht en twijfel dus nog.

Fam. Goderis, 07-05-2015

wij logeerden in een Trilo op de begane grond. Onze bovenburen waren iets luidruchtig maar wij hebben ons daar niet zo aan gestoord. De appartementen zijn basic ingericht maar je hebt alles wat je nodig hebt. Mooi terras met mooi uitzicht. Onze kids sliepen in de leefruimte, het divanbed was ok maar ze hadden last van de luidruchtige frigo. die hebben wij 's nachts uitgezet. Verder alles prima, zalig zwembad met prachtig uitzicht. rustig en ideaal om uitstapjes te doen. Succes!!

• Stephan, 14-07-2014

koffiezetapparaat

Op de site van Belmonte Vacanze staat: The classic Italian coffee is the type of coffee maker that you will find in your apartment. But we know that you may prefer the ‘american’ style coffee and so we have provided some great machines for a “long coffee”, the classic German Severin. Enjoy your coffee!

Welke types staan er in de appartementen? Dan weet ik welke bonen ik mee kan nemen! :-)

Michiel Vrijbergen, 25-07-2014

In de onze stond een filterkoffiemachine en een kleine espresso machine. Maar daar doe je gemalen koffie in. (Zo'n zilver- Italiaanse)

Stephan, 27-07-2014

Dank je voor je antwoord!

Als het er zo een is weet ik genoeg!

Appartement Residence Belmonte Vacanze info

• Aantal sterrensterstersterster
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner
  • De staf spreektEngels, Frans
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Zeewater zwembad, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenItaliaans, Regionaal

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieVroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Tours

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats