Appartement Residence Belmonte Vacanze

Appartement
KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag10°2°
Appartement Residence Belmonte Vacanze
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Belmonte Vacanze voor je op een rij gezet:

269 reviews over Appartement Residence Belmonte Vacanze in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Wilma
3-11-2018

Wat een fantastische locatie, geweldig uitzicht, prima appartement, met goede bedden. Zeer vriendelijke mensen bij de receptie. Je hebt wel een auto nodig, maar dan kun je ook alle kanten op. In Iano prima restaurant. Heerlijke wandelingen gemaakt in de omgeving. Mooi zwembad, wel koud water. De boodschappenservice is erg fijn, ‘s morgens lekker vers brood aan de deur. Leuke speeltuin voor de kinderen. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad en hopen zeker nog een keer terug te gaan.

Het ultieme Toscane!

Fam. Winnemuller
22-10-2018

Ben je op zoek naar rust, prachtige Toscaanse natuur en cultuur dan ben je hier op de goede plek. Ruim compleet appartement met privé balkon, fijn zwembad en vriendelijke eigenaar. Je hebt wel een auto nodig. Ga vooral een keer eten bij Osteria San Vivaldo.

Mooi complex op prachtige locatie

Angelique
21-10-2018

Heerlijk compleet appartement, prachtige, rustige locatie, ideaal voor bezichtiging toscaanse landschap en stadjes, mooiste uitzicht

Neckermann Reizen

Prachtige locatie, heerlijk met kinderen

Marije Boogaard
20-10-2018

Ruim appartement, prachtig gelegen, fijne speelgelegenheid voor de kinderen, lekker zwembad (niet verwarmd, wel wat fris in mei), prima uitvalsbasis voor stedenbezoekjes. We hebben genoten van ons verblijf hier, zeker een aanrader! Ligt wel echt in de middle of nowhere, behalve een klein supermarktje en een enkel restaurant zijn er geen voorzieningen echt dichtbij. Wij vonden dat geen probleem.

La dolce vita!

An Vrindts
19-10-2018

Wat een leuk vakantieverblijf! De culturele steden liggen binnen 40 min tot 1,5 uur rijden. Wij bezochten Siena, Firenze, Pisa, Lucca, Volterra, San Gimignano en Certaldo aldo.... Tussendoor ontspannen aan het zwembad, met prachtige vergezichten. Hier komen wel meer Belgische en Nederlandse gezinnen met vakantie. De appartementen zijn zoals je ziet op de website: ruim, proper en in de typisch toscaanse stijl. Ze zijn wel.een beetje gehorig, qua rust ben je dus wel wat afhankelijk van je buren. Supermarkten vind je op 20 a 30 minuten rijden: in Montaione of Volterra. Je kan ook ook dagelijks een bestelling doorgeven die s morgens geleverd wordt.

De uitbaters en het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De vaatwasser werd zo snel als mogelijk hersteld. Ze zochten ook naar een tussentijdse oplossing om Wi-Fi te verbeteren bij een internetpanne in het dorp. Belmonte vacanze is een aanrader voor jullie vakantie naar Toscane!

Prima verblijf

Paul Brouwer
19-10-2018

Geweldig zwembad met plenty ligstoelen en parasols en prachtig uitzicht over Toscaans landschap. Mooie aanleg en goed onderhoud van het terrein met olijfbomen en rozemarijnhagen. Goede broodbezorgservice.

Slechte WiFi. Het was koud in het appartement; er was geen verwarming.

De Tesla Destination Charger bleek een oplaadpunt te zijn waarvoor betaald dient te worden.

Prachtige locatie met schitterende vergezichten, heerlijk zwemmen in een “infinity” zwembad, heerlijke wandelingen kunnen maken, centrale ligging voor alle toeristische attracties in de buurt, mooi huisje, heel aardig en behulpzaam personeel, iedere ochtend verse broodjes thuis gebracht.

Eigenlijk heb ik geen minpunten

Fantastisch!

Margreet
3-10-2018

Fantastische locatie met mooie uitzicht vanaf elk appartement. Kleinschalig 29 appartementen. Relaxte eigenaren, groot zwembad en veel vriendinnen voor onze dochter. Goede uitvalsbasis voor heel Toscane: Siena, San Gimignano, Pisa, Lucca, Florence allemaal goed te bereiken. Ook de wat kleinere plaatsjes, Peccioli en Volterra, heerlijk om doorheen te lopen. Het was weer genieten in Belmonte!

Prima relax locatie.

Marcel Blommendaal
29-9-2018

Mooi aangekleed en schoon appartement met goede bedden. Ruim voldoende serviesgoed, vaatwasser, electrische kookplaat, helaas geen waterkoker. De hor in de slaapkamer helpt beestjes buiten houden, maar dan wil je liefst bij de voordeur en het keukenraam ook een hor.

Fijn groot zwembad. Zeer aardig personeel. De bestelde broodjes worden elke ochtend bij de kamer bezorgd.

Rustig gelegen, schitterend uitzicht over de heuvels van Toscane.

heerlijk plekje om nog eens heen te gaan.

Peter Verkaaik
26-9-2018

Mooie locatie, ruim appartement, heerlijk zwembad, vriendelijke mensen bij receptie. Broodjes service is super handig. Je kunt vanuit deze locatie goed allerlei stadjes bezoeken

Appartement is wel wat gehorig

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Belmonte Vacanze in Montaione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Belmonte Vacanze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.