Appartement Residence Belmonte Vacanze ****

Appartement Residence Belmonte Vacanze
Appartement Residence Belmonte Vacanze
9,1

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Belmonte Vacanze voor je op een rij gezet:

241 reviews over Appartement Residence Belmonte Vacanze in het Nederlands

Heerlijke rustige,mooi, vriendelijk net park

Patricia Pitoy, 24-11-2017

Super ontvangst. Vriendelijke en behulpzame mensen. Heel goed verzorgd park. Uitzicht geweldig! Rustig. Drukte kan je verder op zoeken Luca en Pisa op prima rijafstand. Heerlijke pizza kan je eten op loopafstand. Verse broodjes kan je dagelijks laten bezorgen. Winkeltje boven op de berg ook super vriendelijk.

Wij zijn niet echt reizigers die twee keer naar dezelfde plek gaan voor een vakantie, echter is Belmonte Vacanze de uitzondering waard. Vijf jaar geleden was hier onze eerste ervaring met Italië. Sindsdien ben ik bijna overal in Italië geweest en vonden we het perfect om dit jaar eens terug te komen. Een uurtje rijden naar Pisa, Florence of Siena; de perfecte uitvalbasis voor Toscane. Zowel tijdens ons bezoek in 2012 als in 2017 hadden we een appartement aan de voorkant dus we werden wakker met een prachtig uitzicht (zie foto's). Een eigen keukentje en koelkast maakt het helemaal af. De beheerders zijn zeer vriendelijk en doen er alles aan om het naar je zin te maken. De wijnproeverij was ook zeer leuk. Zaken om rekening mee te houden zijn muggen: neem DEET mee en hou je slaapkamer zoveel mogelijk dicht. De Wifi in appartement 14 was voldoende maar niet 100% stabiel. Maar goed, ga van Internet af en geniet van een Belmonte Vacanze in bella Italia! We komen zeker voor een 3e keer terug.

super geweldig

Carin, 12-9-2017

alles was super goed.

Vooral het uitzicht. Je kreeg hier het toscaanse gevoel

Lauro, Elisa, Simona, Piero., proprietario, 14-2-2018

Buongiorno dear Carin!

And what a great pleasure to read your review this morning: we re so happy! :-)

We hope to host you soon again in Belmonte!

Best regards!

Volledig ontspannen

Suhre, 8-9-2017

De ligging is geweldig, de familie die belmonte beheert laat je je direct thuis voelen, de appartementen zijn mooi, schoon en hebben alles wat je nodig hebt. Het zwembad is geweldig ook voor onze kleine kinderen was er een apart bad met glijbaan. Op loopafstand mooie restaurants te vinden waar je zoals overal in Italië met kinderen meer dan welkom bent

Prachtig locatie maar zeer slecht appartement

Geert, 30-8-2017

Mooi zwembad, prachtig uitzicht maar verder geen echt agriturismo. Geen restaurantje of barretje wat het wel veel leuker zou maken. Zeer hartelijke mensen en prima service...maar het appartement was dramatisch gehorig. Je kon elke scheet bij beider zijburen - en alles van de 2 of 3 bovenburen/appartementen- horen. Dus niet uitslapen tenzij je (boven)buren dat wel deden en erg veel lawaai. Barst van de muggen, de hele dag door en een klamboe of minimaal een hor voor de ramen zou wel noodzakelijk zijn. Achterraam een keer opgelaten en wat er daarna aan insecten binnen zat daar zou Artis een leuke tentoonstelling van kunnen houden. Daarom is €1.400 voor een week echt veel te veel geld voor wat je krijgt ( qua appartement zeker)
Lauro Lotti., proprietario, 5-2-2018

Good morning Geert and thank you for your time to write your review.

I belive online reviews are a great opportunity for us to understand where we can improve.

So far, despite we do not use pesticides in our organic bio farm, since we re a bio farm and since my children and other guests' children play and live in our gardens, we have taken seriously your tip about the mosquito nets.

So far, this season 2018 all the bedrooms in every apartament will have its mosquito net! :-)

Regarding the noise, still according to our guest tips, in 2009 we have soundproofed the side walls of our aparatment but we could not do that on the attic since there are typical wood ceiling in Tuscan farmhouse style that we could not remove. (and it would be a pity!)

By the way, I think that the noise depend a lot on the reciprocal respect each guest should keep to each other. But about this, I can't do than just please ask to be educated.

I hope to host you again and I wish you all the best.

Wat een rust, prachtig uitzicht & heerlijk zwembad

Familie van Gool, 29-8-2017

Niet al te groot complex met ruime appartementen in een prachtige omgeving, midden tussen de heuvels van Toscane. Heerlijk zwembad en erg rustig complex. Broodjes en andere boodschappen (bv water) kun je dagelijks bestellen en worden de volgende dag aan je deur gehangen. Heerlijke wijnproeverij gehad. Kinderen (10 en 6 jaar) hebben zich vanaf de eerste dag vermaakt met de andere kinderen.

Ons appartement (nr 28) had een prachtig uitzicht en had voldoende schaduw op het balkon.

Van voetbal of tennisterrein geen gebruik gemaakt. De kinderen vermaakten zich wel.

Ideale locatie om uitstapjes te maken naar Siena, Florence, Lucca en Pisa.

San Gimignano ligt op ongeveer een half uur rijden.

In het dorpje Iano zitten 2 restaurants en een winkeltje.

Paar kleine minpunten: we misten een toilet bij het zwembad en een kleine barretje of automaat om wat te drinken te kopen bij het zwembad (koffie/frisautomaat). Dat laatste zou een aanwinst zijn en werd door veel gasten gemist. Verder veel muggen maar dat is de regio.

Fantastisch. Mooi en goed onderhouden.

Wim, 28-8-2017

Zwembad, uitzicht, ligging

Mooie locatie ... vriendelijk en gastvrij

Eric, 20-8-2017

+ zwembad, accomodatie, locatie midden in Toscane natuur

- hoogspanning in uitzicht, afstand naar steden

Relaxed pareltje in het prachtige Toscane

Fam. van der Drift, 16-8-2017

Voor de tweede keer op Belmonte verbleven (gaan eigenlijk nooit 2x naar hetzelfde!) en wederom genoten van de gastvrije familie, het prachtige uitzicht vanaf ons terras en het zwembad en alle leuke stadjes van Toscane. Schone appartementen en een groot, schoon zwembad voor alle leeftijden. De familie doet er alles aan om het je naar de zin te maken en staat open voor elke vraag en suggestie. Op Belmonte is geen eetgelegenheid maar in de directe omgeving zijn genoeg leuke restaurantjes. Osteria San Vivaldo zeker ook uitproberen! En niet te vergeten een bezoek aan het prachtige Florence. (Tip: parkeer gratis bij winkelcentrum en ga met tram voor een paar euro naar het centrum) Leuke sfeer onder de (voornamelijk Nederlandse) gasten en kinderen vinden snel vriendjes.

Bedankt Lauro en Lisa voor weer een topvakantie!

Prachtige rustige omgeving

Sven De Wolf, 5-8-2017

Wij verbleven er , met onze 3 kinderen, tijdens de krokusvakantie (26/2 - 5/3) en waren volledig alleen in dit appartementencomplex! Alles stond er nog in winterstand en we waren de allereersten die er verbleven dit jaar. Toch vind ik het raar dat wij er alleen waren want dit is eigenlijk een ideaal moment om de (in de zomer o zo drukke en hete) steden te bezoeken. Wij bezochten (Pisa, Sienna, Monterigionne, Val di col d'Elsa, Volterra, Firenze, SAN GIMIGNANO (de max : trattoria Poggio Alloro). Wij hebben echt genoten van de rust in het complex en de omgeving. Het enige nadeel : je moet er minstens 10km rijden om op een deftige weg (en dorpje) te komen. In deze regio zie je bijnaniemand in het voorseizoen.

Wij kwamen aan op zondag en kregen uitleg van Simona (de eigenares van Belmonte). We kregen ook onmiddellijk petanque ballen mee, net als een voetbal en een tafelvoetbalballetje. Het domein lag er wel een beetje slordig bij. Het zwembad gaat open op 1 april

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Belmonte Vacanze in Montaione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Belmonte Vacanze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Belmonte Vacanze scoort een 9.13 uit 10 op basis van 260 reviews.