Camping Mareblu

ItaliëToscaneCecina

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Mareblu voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 168 reviews
+135/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 168 reviews
  • 7.2Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Mareblu verblijf je echt in Italiaanse sferen doordat de gasten voornamelijk Italiaans zijn. Je zit wel enigszins afgelegen, maar met de auto ben je zo in de prachtige Toscaanse dorpen en aan de kust. De animatie en het zwembad op Camping Mareblu (Cecina) zijn leuk voor de kinderen. De havenstad Livorno ligt op drie kwartier rijden.

Tonen op kaart

172 Reviews over Mareblu

• 9Maud09-08-2021

Leuke camping

Erg leuke camping aan het strand. Animatie was er elke dag. dus dat was erg leuk voor de kinderen. Er is een restaurant aanwezig, en hier heb je best veel keuze. Leuk zwembad! Naar mijn mening een prima camping

• 8Familie Zaal26-08-2019

Zeker aan te bevelen!

Super leuke camping. Veel schaduw plaatsen, lekker zwembad en een heel fijn strand. Ook de zee is heerlijk. Lekker restaurant op camping. Goed eten voor prima prijs. Animatie ook meer dan OK. Sanitair voldoende, belangrijk schoon (meerdere keren per dag schoongemaakt).

• 9Fam. Timmers31-07-2019

Wij komen weer terug, super camping !

Wat een fijne camping met bijzonder vriendelijke medewerkers. Er zitten inderdaad overwegend Italianen, maar zeker ook genoeg Nederlanders. Het sanitair is dan wel gedateerd, maar absoluut niet afgeschreven of vies. In tegendeel, wij hebben in het verleden vaker nieuwer sanitair gezien die smeriger zijn. Een groot pluspunt is het strand op loopafstand (ca 500 meter) meteen vanaf de camping door het bos. Het eten bij de snackbar en restaurant zijn absoluut een aanrader. We gaan zeker weer terug, wat een fijne vakantie hebben we gehad.

• 8P Naus29-04-2019

Voor ons een fantastisch camping

Mare blu in toscane Italie is een fijne camping, met vriendelijk personeel. Gelegen aan zee,met veel plaatsen in de schaduw,het ligt gelegen aan een prachtig pijnbomenbos, waardoor je heen moet om aan zee te komen. het beschikt ook over een zwembad wat dagelijks goed onderhouden wordt. Het sanitair is wat verouderd maar wel schoon,wordt dagelijks meerdere malen schoon gemaakt. Het is een mooie uitvalsbasis om steden zoals Florence, Lucca, Sienna te bezoeken. Wij senioren gaan dit jaar voor de 5x terug en met veel plezier.

• 9S.02-09-2018

Fantastische vakantie gehad !

Wij zijn net terug en wat hebben wij genoten, wat een leuke en gezellige camping. Ons reis gezelschap bestond uit 6 volwassen en 5 kinderen in de leeftijd van 8 tm 15 jaar. Maar voor iedereen was er wat te doen. Mooi zwembad met genoeg bedjes en ook het strand is erg mooi. Bij het restaurant kon je ook goed eten voor een leuke prijs en 's morgens verse broodjes halen bij het winkeltje. De receptie was super vriendelijk en heel behulpzaam. Wij hadden hier slechte recensies gelezen maar wij hebben het zo absoluut niet ervaren. Een aanrader !!

• 7Ed14-08-2018

aardige camping met ruime plekken

De camping heeft eigenlijk een aantal gezichten. Zo is de ligging t.o.v. het strand ideaal. Je loopt door het bos zo naar de camping. Maar het is net even te ver om een paar keer terug te lopen om iets op te halen o.i.d. zeker met de hitte in Toscane. Dus een fiets is praktisch. Het zwembad is klein maar afdoende. De ligbedjes zijn vaak al vroeg bezet door gasten die dagelijks in het zwembad vertoeven. Ook het dragen van een badmuts is verplicht. De camping winkel is meer dan afdoende en heeft elke morgen meer dan voldoende brood op voorraad zodat je rond 10.30 uur prima nog vers brood kunt halen. Er is een groot verschil in kampeerplekken. zo is er een gedeelte waar de plekken kleiner zijn en waar veel Nederlanders staan, maar er is ook een gedeelte waar juist Duitsers, Italianen en Nederlanders staan. daar zijn ruimere plekken. wij stonden op 169 met een De waard Lepelaar, een klein tentje en ons aanhangertje.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Susanne10-08-2018

Zeker niet de laatste keer geweest .

Mooie grote plaatsen in de schaduw. Sanitair niet nieuw maar erg schoon. Wel geen toiletpapier aanwezig. Stand is op loopafstand via een binnen weg vanuit de camping. Zwembad groot genoeg ( badmuts verplicht). Heerlijk rustige camping. Goede invalshoek hoek om de prachtige Toscane te verkennen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Lianne05-08-2018

Heerlijke camping

Heerlijke camping, prima plek met veel schaduw. Fijn dat de camping autovrij is, zo kon onze dochter van 2 vrij spelen! Sanitair is schoon, voor ons belangrijk! Zwembad aan de kleine kant en weinig ligbedden voor in het hoogseizoen. Aardig personeel, ze helpen je goed als dat nodig is.

Eerste week (half juli) weinig nederlanders, vanaf de 2e week heel veel! Oh ja, heeeeeeeeeeeeeel veel muggen dus muggenspray is geen overbodige luxe!

• 7Senik17-07-2018

Leuk voor 1x

Mareblu is een prima camping. Wij hadden een super grote plek voor onze De Waard tent. Heerlijk met voldoende schaduw. Vriendelijke mensen bij de receptie en bar/winkel. De pizza's vond ik niet zo lekker dat kan in Italie een stuk beter. De weg naar het strand was mooi door het bos. Strand zelf vond ik wat minder. Te klein en erg druk. Werd ingenomen door Italiaanse families die nog net niet op je handdoek kwamen liggen. Voor je rust moet je hier niet zijn echt een Italiaanse camping met een hoop Italiaans gekwetter. De directe omgeving is niet echt inspirerend. Geen dorpje op loop afstand. Dus vaak de auto in. Wat wij wat minder vonden want qua kilometers viel het wel mee maar je deed er best lang over om ergens te komen. Fijn dat de auto's op een parkeerplaats buiten de camping staan. Sanitair was overigens prima! Netjes en schoon. Voor ons was 1x genoeg we hebben er 18 dagen gestaan.

• 8Fam. Hettinga11-06-2018

Prachtige italiaanse camping!

Wat een heerlijke, prachtige camping. Schaduwplek voor de vouwwagen. Gezellig terras en restaurant. Leuk strandje van de camping. Mooie omgeving. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Pisa en Florence. Sanitair eenvoudig maar schoon (in hoogseizoen). Allerlei nationaliteiten aanwezig. Wij waren erg positief verrast!

Camping Mareblu info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar