Camping International Camping Etruria (Glamping)

Camping International Camping Etruria (Glamping)
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor International Camping Etruria (Glamping) voor je op een rij gezet:

57 reviews over Camping International Camping Etruria (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Prima!

AB
24-6-2018

Heerlijke camping, we hebben een heerlijke grote plek direct achter het strand. In de middag heerlijk schaduw en in de ochtend even zon. Vlak bij de schone toiletten . Bijna geen mug gezien, wel een waarschuwing van andere gasten over mieren. Preventief poeder gestrooid en geen last. Weinig Nederlanders op de camping, wel Duitsers, Zwitsers, Oostenrijkers en Italianen . Koelkast kun je huren bij de bazaar , wel van te voren reserveren bij de bazaar zelf, niet via de receptie.

Prachtig en fijn, veel muggen

Anna
18-5-2018

De camping was echt prachtig, 2 grote zwembaden. 1 voor de kinderen en 1 voor baantjes trekken. Er was een supermarkt op de camping inclusief een slager. Een min punt vond ik dat ze geen vegetarische dingen hadden. Bij het strand en de zee kon je via de camping binnen 1 minuut komen. Wij hadden erg lekker weer. 1 groot nadeel was dat er heel veel muggen waren. Je wordt echt lek geprikt daar. Sommige mensen die werden afgevoerd naar het ziekenhuis omdat ze door een bepaalde nare mug waren gestoken waar hun allergisch voor zijn. (ik weet niet precies welke mug) dus Het is zeker een aanrader maar let wel op de muggen in Toscane!

Heerlijke plek aan zee.

Hilde
5-4-2018

Heerlijk verblijf gehad op deze camping. We zaten in een Glamping tent. Deze was goed uitgerust.

Verder hebben we heerlijk genoten van het strand wat aan de camping grenst.

Het dorpje is wel wat verder weg, maar met de fiets was het prima te bereiken, dit geldt ook voor de supermarkt.

Op de camping heb je een kleine supermarkt vooral voor vergeten boodschappen, ook is er een restaurant waar je kan eten of afhalen. Dit heeft meer de uitstraling van een cafetaria in Nederland(plastic stoelen). Lekkere pizza's.

Het restaurant bij het strand was dicht vanaf half september, hier is meer culinair mogelijk.

Bij de ingang van de camping zit een afgesloten speeltuin voor kinderen, leuk om te spelen.

Lotte
26-2-2018

Super leuke, gemoedelijke camping. Mooi strand, op loopafstand. Leuke beachbar, gezellig pleintje met leuke animatie. De sfeer is gezellig te noemen, er is geen.massaal gevoel hier. Allerlei nationaliteiten. Zwembad mist een beetje, zou een mooie toevoeging zijn.

Caravans en tenten staan op mooie afstand van elkaar.

De geluidsoverlast die genoemd wordt vonden wij niet storend, het gaat om.wat achtergrond muziek van het pleintje.

Voor gezinnen met jonge kinderen echt een heerlijke camping!

Geweldig !

Annelies
26-10-2017

Een hele fijne camping in een natuurlijke zetting. Je loopt van de camping direct het strand op.

Als je 's avonds van het plaatsje terug loopt moet je opletten of je de vuurvliegjes ziet. Dat is een heel leuk gezicht.

Prachtige vakantie gehad, een super camping

Fam. Oenema
12-9-2017

Een prachtige groene camping met ruime plekken. De zee op 4 minuten lopen vanaf onze tent. Iedere dag vers brood bij de mini market aanwezig. Ook kun je verse groente en fruit op camping kopen. Schoon sanitair, er wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Je kunt goed eten bij het restaurant tegen het strand aan. Op afstand van 3 kilometer is een grote supermarkt waar je alles kunt kopen. Onze kinderen van 14 en 17 jaar hebben zich ook goed vermaakt. Vriendelijk personeel bij receptie.

Onze vakantie op Etruria

hans
6-9-2017

Mooie locatie aan zee, met mooie stacaravans alleen zo jammer dat er geen goed restaurant op de camping is maar een laag klasse productie restaurant echt jammer maar verder top

Top camping!

Robert Jansen
3-9-2017

Sanitair was erg goed (altijd schoon, altijd warm water, goede wc's). Ook pizzza's in restaurant/afhaal. Campingplaatsen heel erg ruim, vaak meer dan 100 m2. Geen strakke straatjes, maar zeer speels en varierend in hoogte. Strand waar camping aan grenst is zeer mooi, water heerlijk schoon en lekker van temperatuur. Supermarktje heeft het broodnodige, inclusief de dagelijkse broodjes. Nabij strand beachbar voor lekkere hamburger of heerlijke koffie, ook prima. Sfeer op camping is top. Ook hulp van receptie of infopunt ook top!

Er waren geen waterpunten tussen de kampeerplekken, dat was een gemis. Tevens niet heel veel elektriciteitspunten waardoor je een hele lange kabel nodig hebt om erbij te komen. Van geluidsoverlast hebben we niet veel last gehad (van de camping), ondanks dat we redelijk dichtbij stonden (231). Op een dergelijke camping van deze grootte weet je dat er animatie/mini disco is, anders gewoon naar boerencamping gaan :-). Dure camping, maar waar voor je geld.

was leuk, maar voor 1x

Vugt
22-8-2017

Tent is niet zoals je ziet dicht bij het strand en met zitje binnen en buiten met picknick tafel. Foto's komen niet overeen. Dus schijn bedriegt en je betaald er veel geld voor.

Schoonmaak is slecht. Zitten meer Italianen, Duitsers en Fransen dan Nederlanders. Kan je leuk vinden, maar kinderen weinig aanspraak, dit komt denk ik ook, omdat er geen zwembad is. Iedereen is erg op zichzelf.

Omgeving is wel mooi, je kan van hieruit veel leuke plaatsjes bezoeken.

Er staat klein tot middel camping, maar ze hebben ruim 600plaatsen en zetten overal tenten tussen, dus valt onder grote camping, moet je van houden.

Bedjes moet je betalen en kosten pp per bedje 150,00 per week, komt parasol nog bij, dus reken maar uit als je met zn vieren bent

heerlijke camping aan zee

Jeannette en Luco
2-5-2017

Wat een hartelijk welkom door Jan en Miny van touroperator! Meteen waren we erg enthousiast over de lodgetent. Mooie tent (met toilet!), ingericht met goede spullen. Fijn dat je, naast een gasgril, ook gebruik kunt maken de de bbq. Het sanitair is uitstekent en behalve een winkeltje zijn er een slager en groentenwinkel. Super kwaliteit! Wij willen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International Camping Etruria (Glamping) in Castagneto Carducci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International Camping Etruria (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International Camping Etruria (Glamping) scoort een 7.8 uit 10 op basis van 68 reviews.