Camping International Camping Etruria (Glamping)

Camping International Camping Etruria (Glamping)

7.4Goed

Italië, Toscane, Castagneto Carducci

7.4Goed

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Aan het strand Marina Di Castagneto Carducci vind je International Camping Village Etruria. Je verblijft hier onder pijnbomen en het fijne is dat elke accommodatie zich dichtbij de kust bevindt. Op het centrale plein van Camping Etruria eet je een overheerlijke Italiaanse pizza en ga je op maandag naar de markt. Op een uurtje rijden van Pisa.

We hebben een aantal aanbieders voor International Camping Etruria (Glamping) voor je op een rij gezet:

LUX-camp

95 reviews over Camping International Camping Etruria (Glamping)

• 9Frans23-09-2019

Fantastisch!

Supercamping! Aan het strand, en prachtig mooie dorpjes en steden in de buurt. Aanrader!!!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Dionne16-09-2019

Heerlijke camping, komen hier graag nog een keer

Heerlijke camping aan de toscaanse kust, direct aan het strand gelegen. Het zwembad was ideaal voor kleine kinderen met een ruime zonneweide en genoeg ligbedden. Mooie sfeervolle camping en hele prettige 6 persoonsstacaravan incl 2 douches en 2 wc's. Eten in de diverse restaurants van goede kwaliteit, vriendelijk personeel. Campingplaatsen zien er ook ruim uit, voldoende schaduw en de sanitaire voorzieningen zijn zeer schoon en modern. Al met al, voor ons genoeg redenen om naar deze camping terug te keren / aan te bevelen.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Gonda07-09-2019

Niet meer

Een grote goed georganiseerde camping. Direct aan een mooi strand Helaas naar mijn zin te luide animatie. Blijkbaar kunnen mensen zich niet meer zelf vermaken. Voor ons was het in ieder geval de laatste keer

• 7Staat v/h sanitair

• 8Driebergen25-08-2019

Leuk maar volgende keer iets anders

Mooie camping met mooie verhuur accomodatie's Zwembad kost extra geld en is vooral voor jonge kinderen tot 10 jaar leuk is wel nieuw en ziet er keurig uit Verder kun je er goed eten voor nette prijzen Vooral bij het strand zit je prima en is de bediening erg goed en zeer vriendelijk Het strand is mooi en breed en is geschikt voor jonge kinderen Strandbedden zijn NIET GRATIS en kost zo 20 euro per dag Wel genoeg plek om je eigen spullen neer te zetten ! Super cocktail bar !!! Omgeving vonden wij tegen vallen Pisa 80 km Volltera uurtje rijden maar mooi ! En nog wat leuke dorpjes in de buurt ! Mooie natuur !

Kust dorpjes niks bijzonders ! Leuk voor een keertje maar voor ons volgend jaar iets anders

Met oudere kinderen

• 8Davine25-08-2019

Mooie schaduwrijke camping!

Prachtige typisch italiaanse camping. Voordelen: Prachtig zwembad, lekker strand, schaduwrijke plekken, overzichtelijk, gezellig pleintje met horeca, winkeltjes, animatie etc. Mooie speeltuin in de schaduw, goed sanitair, werd bij ons prima schoongehouden, goede mix van diverse nationaliteiten, geen 100% hollandse enclave Nadelen: nergens op de camping een plek waar tieners elkaar kunnen ontmoeten, geen animatie voor tieners, geen voetbalveld wat onze tienerzoon erg jammer vond. Gemiste kans, want er komen genoeg tieners naar de camping toe.

Dit jaar mocht iedereen gewoon in het volwassene bad, ongeacht leeftijd

Wij hadden een tent van touroperator en bezochten de camping met 2 tieners en een peuter

• 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Rens24-08-2019

Heerlijk gehad!

Prima camping. Wij hadden een Kenyatent via de camping zelf. Bedden prima, inventaris wat krapjes. Wat ik wel echt miste, was een lekkere loungestoel, er waren alleen oncomfortabele stoeltjes. Toiletgebouw schoon, winkeltjes en restaurantjes rekenen zeker geen woekerprijzen. Strand is mooi, wel wat bureaucratisch gedoe met de Beach service ;). Las veel negatieve verhalen over t zwembad, maar onze kinderen vonden het er juist heel leuk. Animatie veel in Italiaans, geen gebruik van gemaakt. Camping kindvriendelijk en autoluw. Paden stoffig dus na je vakantie wel even de auto door de wasstraat trekken 😜 Wasmachine: 5 euro per trommel. Het dichtstbijzijnde dorpje is niet veel aan, maar als je even de heuvels in rijdt kan je heel mooie dingen Zien en heerlijk eten.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Marjolein22-08-2019

Superleuke camping voor jonge kinderen

De camping heeft absoluut meer waardering nodig. De score is naar beneden gehaald omdat er vorig jaar wat misverstanden zijn geweest over dat kinderen niet in het wellnes gedeelte mochten zwemmen. Hier is dit jaar geen sprake meer van. Voor kleine kinderen echt een topzwembad. Pubers kunnen in dit zwembad wat minder hun ei kwijt. De zee is hier ook geweldig. Huuraccomodatie prima en centraal op de camping. Door de vele bomen redelijk wat schaduw wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Minpunt is dat boodschappen doen en uiteten op de camping en buiten de camping best wel aan de prijs is als je bijv gaat vergelijken met Spanje. In ieder geval een leuke vakantie gehad. De camping is een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

• 10Eetgelegenheden

• 6Bakker14-08-2019

Hele mooie camping die mooi is gelegen: bos/strand

Hele mooie camping. Een deel ligt in een dennenbos (veel verhuur) en dus veel schaduw. Het deel met losse plaatsen ligt richting het strand en daar is de begroeiing iets dunner, bomen minder hoog. Het zwembad is voor kinderen heel leuk, alleen enorm (te) strenge badmeesters!! Tussen 12 en 15 zijn de glijbanen uit (kostenbesparing?). Prima animatie, winkeltjes, eetgelegenheden. Sanitairgebouw in dennenbos stinkt permanent naar riool. Douches (stralen) zijn ruk en wc brillen zitten los. Wordt wel veel en goed schoongemaakt.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 9Evert Fokkema14-08-2019

Heerlijke vakantie!

Ben hier 14 dagen op vakantie geweest met mijn twee dochters van 10 en 13. In een huur accomodatie. Het was een heerlijk verblijf in een nette accommodatie op een mooie plek. Personeel op camping is zeer vriendelijk en behulpzaam. Veel voorzieningen zijn aanwezig en netjes. Het strand is zeer dichtbij en erg schoon. Maar ook het zwembad is nieuw en netjes. Op de camping zijn diverse restaurants, vooral het restaurant bij de zee is een aanrader alles voor een goede prijs. Daarnaast zij er naast de campingwinkel ook een groenteboer en een slager met heerlijke producten. Kortom een heerlijk verblijf gehad op deze camping!!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Esmee12-08-2019

Fantastische, relaxte vakantie!

Wat een fijne camping! Wij hadden een tent gehuurd bij een tour operator, waar wij erg vriendelijk ontvangen werden ontvangen door Aukje en Frank. We voelden ons gelijk thuis! De tent was netjes en schoon, we hadden een fijne schaduw plek. Bij het zwembad staan voldoende ligbedjes waardoor je niet op het gras hoeft te liggen. Op het strand is het ook prima vertoeven, 's avonds met een lekkere cocktail naar de zonsondergang kijken bijvoorbeeld! Bij de diverse restaurantjes kan je goed eten, bij het restaurant op het zwembad hebben ze een goede allergie kaart! Het sanitair gebouw wordt de hele dag goed schoon gehouden.

Selectcamp

2 tips over Camping International Camping Etruria (Glamping)

• Peter, 26-06-2016

Neem de moeite 30 km landinwaarts te rijden en je zit meteen in een prachtig berglandschap met overweldigende natuur.

• carola, 09-09-2014

Witte strand bij Vada. Het stadje Lucca is erg mooi. Maar trek er vooral 's avonds op uit als je de stadjes bezoekt dan komt het pas echt tot leven! Supermarkt Conad heeft veel. Iets verder zit COOP is iets rustiger en goedkoper.

21 vragen over Camping International Camping Etruria (Glamping)

• Jurgen Bosma, 06-01-2019

Lodgetent Country

Heeft iemand in de afgelopen jaren een Lodgetent Country gehuurd? Wat zijn de ervaringen?

• Martijn, 28-12-2018

Wel of niet in het zwembad?!

Wat zijn de regels mbt het gebruik van het zwembad en met name wanneer? Ik zie zaken staan als:

"Camping Etruria wordt in 2018 voorzien van een mooi ondiep zwembad met glijbaan, apart kinderbad en diep zwembad. In bepaalde periodes van het jaar, kan het voorkomen dat het diepe bad alleen toegankelijk is voor volwassenen boven de 18 jaar. Het ondiepe lagune bad blijft dan wel voor alle leeftijden toegankelijk."

Welke periodes zijn dat dan?

• Anne, 21-11-2018

Geen reservering mail respons?

Kan het kloppen dat de Camping totaal niet reageert op mail vragen (via de website ingediend en ook niet op een mail reply op een automatisch verzonden ontvangstmail. Heb nu 3 keer in drie weken tijd contact gezocht en steeds geen enkele respons op een reserveringsverzoek zomervakantie 2019.

I, 23-11-2018

Medio november behandelen ze boekingen weer, dan pas prijzen bekend (ik heb in september mail terug ontvangen hierover).Misschien zijn ze nu gesloten?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig