Camping International Camping Etruria (Glamping)

Camping International Camping Etruria (Glamping)
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor International Camping Etruria (Glamping) voor je op een rij gezet:

70 reviews over Camping International Camping Etruria (Glamping) in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geweldig!

Ivonvdv
23-8-2018

Geweldige leuke en relaxte camping. Wij zaten met drie oudere kinderen in een stacaravan,met twee badkamers en drie slaapkamers, op een ruime plek en een paar minuten afstand van het strand. Strand was relatief rustig en we konden elke dag bij de waterlijn liggen. Van het zwembad hebben we geen gebruikt gemaakt. De caravan was schoon, bedden waren opgemaakt en we kregen na een week schoon beddengoed. De bedden waren ook opmerkelijk goed. Schoonmaken toen we weggingen was niet nodig en dat was ook weer fijn. De cocktailbar was een prima plek om s' avonds te vertoeven, met erg aardig personeel! Ook het restaurant/ bar, direct aan het strand was erg goed, net als het eten daar. Als je reserveert kun je ook boven eten en heb je zeezicht met de prachtig ondergaande zon. Pizza's zijn prima om op te halen in het andere restaurant van de camping. De camping heeft een ligging dat je meerdere plaatsten kunt bezoeken, Lucca is een echte aanrader.

Heerlijke camping aan de kust!

Frenk
13-8-2018

Verschillende campings aan de Toscaanse kust bezocht afgelopen jaren maar deze is voor ons wel top! Alle plekken en accomodaties liggen op loop afstand van het prachtige strand. Vooral de bar vlak bij het strand is heerlijk, complimenten voor de staf, erg vriendelijk. Ons chalet was goed schoon en voorzien van twee badkamers wat heerlijk was. Door de vele bomen is de temperatuur overdag en s ávonds goed uit te houden.

En ja het verhaal van het zwembad is misschien echt Italiaans.... Kom op mensen er is meer dan je alleen hier aan te ergeren. Ik heb me kapot geschaamd hoe sommige medelanders zich gedragen richting de staf, niet vreemd dat zij zich dan ook zo gaan gedragen....

Echt een aanrader

Familie van der Horst
9-8-2018

Geweldige ligging direct aan zee met veel schaduw van pijnbomen met leuke speelse opstelling van de accomodaties. Niet te groot.Wij zaten in prachtig nieuw huisje Mitro Mare. Waterkoker zou goede aanvulling zijn qua inventaris. Mooi zandstrand. We hebben een geweldige vakantie gehad met leuke plaatsjes en dorpjes in de omgeving om te bezoeken. Dagelijks gingen onze dochters ook even naar mooi zwembad. Restaurant op de camping voldoende, maar kan luxer aangekleed net als de bar/brasserie bij het strand. Nu veel TL en plastic. Op 5 min rijden een aantal grote supermarkten. Assortiment brood in de campingwinkel kan wat uitgebreider, minder zoutloos. Publiek grofweg 50% NL, rest Zwitsers en Duitsers. Daardoor hadden onze dochters snel vriendinnen. Animatie qua sport en spel voor 9+ zou goede aanvulling zijn net als mooie avondshows (voor hele familie). Dat mag je wel verwachten van deze prijzen. Heerlijke vakantie, camping is een aanrader.

Geweldige camping.

Rick
9-8-2018

wij zijn hier afgelopen 2 weken geweest, een super camping is het. Ook voor hele jonge kinderen is het zwembad ideaal. enig nadeel is dat kinderen tot 18 jaar niet in het diepere zwembad mogen. Echter kunnen zij zich ook prima vermaken in het overige zwembad.

Het restaurant is ook top, hier kan je goed eten en het terras is het middelpunt van de camping. hierdoor heb je genoeg bekijks.

op maandag is er een klein marktje op de camping, direct bij het terras.

Prima camping

Esther
7-8-2018

Wij hadden de Kenya tent geboekt via de camping zelf. Een mooie ruime tent met goede bedden. De inventaris is minimaal. Weinig spullen in keuken, weinig opbergruimte. Er is veel schaduw door bomen. Voor water moest je naar het sanitairgebouw. Een extra waterpunt was fijn geweest. Fijn dat er opgemaakte bedden zijn. 1x per week krijg je nieuw beddengoed. En als je via camping huuraccomodatie hebt krijg je voor de huurperiode 2 stoelen en parasol gratis. (Normaal 230 euro v 2 weken.) Onze kinderen misten wel het voetbalveld. Het zwembad was prima. Alleen jammer dat kinderen niet meer in grote bad mogen. Wij vinden de camping meer geschikt voor jonge kinderen dan voor tieners. Sanitair was niet altijd schoon en we misten zeep bij de toiletten. Ijs, pizzas en koffie waren zalig en goed betaalbaar op camping. Jammer van TL verlichting bij terras in centrum. Het binnenland is prachtig! Lucca en Volterra zijn geweldig!

Nette camping

Van Dam
6-8-2018

Leuke kleine camping en dicht aan het strand.

Kleine camping winkel met weinig artikelen. Wel een slager aanwezig met goed vlees.

Wel last van mieren maar weing muggen

Aan het strand een leuke cocktail bar.

Restaurant nabij het strand is erg leuk en goed. De pizza hut heeft een uitstraling van een operatie kamer. Plastic stoelen en witte tl verlichting.

Animatie alleen ' s avonds en voor de italiaans sprekende onder ons.

Zwembad is nieuw en netjes.

Bij aankomst moest je alsnog €7 per persoon afrekenen voor het zwembad.

Zwembad alleen geschikt voor jonge kinderen. 2 glijbanen maar niet spectaculair. Deze komen uit in het kinderbad met max 40cm water.

Het diepe bad is klein en druk. Baantjes zwemmen is er niet bij.

Jammer dat vanaf augustus het grote bad verboden is voor kinderen tot 18 jaar. Oudere kinderen hebben dus niets te zoeken in het zwembad.

Camping is schoon en netjes.

De huurrechten van touroperator liggen op een mooi locatie en hebben bijna allemaal ruime plaatsen. De camping is het meest geschikt voor kinderen tot een jaar of 10. Hiervoor is een prachtig zwembad aangelegd. Voor de kinderen /jeugd tussen de 10 en 18 jaar is er weinig te beleven. Geen geschikt zwembad, de animatie is voor kinderen tot een jaar of 6. Het zwembad gaf dit jaar veel gedoe, er waren regels, maar daar werd wisselend mee om gegaan, waardoor het onduidelijk werd voor iedereen en ook soms erg vervelend. Het sanitair en de overige voorzieningen zijn netjes en prima. Wij konden merken dat ze nog niet gewend waren aan de grote groep toeristen. Brood was snel op, soms al om 9.30u en het personeel had nog niet veel te maken gehad met jeugd tussen de 12 en de 18 jaar. Wij hebben ondanks alles een fijne vakantie gehad en genoten van de gezelligheid op de camping en de prachtige omgeving, de zee en de goede accommodatie.

Viva la Siësta!

Marloes
3-8-2018

Camping ligt op mooie locatie aan zee. Irritatie is dat halverwege onze vakantie de ‘boss’ besloot kinderen onder de 18 jaar geen toegang meer te laten verlenen in het ‘diepere’ zwembad en mochten zodoende onze kinderen van 7, 11 rn 14 alleen nog in het pierebad ‘duiken’.

Respect voor de zgn. boodschapper/badmeester die zich in alle bochten moet wringen om hieraan gehoor te geven. Door de inconsequentie om een aantal wel toegang te geven <18jr en anderen niet (net zoals het dragen van armbandjes) lapt menig kind (en ouder) de regel aan de laars. Badmeester probeert van alles, maar verwijst naar de rules, receptie laat je teruggaan naar badmeester etc. kortom geen duidelijk beleid over iets waar toch €7 pp voor moest betaald worden bij aankomst.

Alleen wanneer de badmeester zijn 2 uurtjes ‘siësta’ viert, hebben de kinderen onder de 18jr vrij spel. Misschien moet de ‘boss’ zelf even een dagje als badmeester fungeren. Viva la Siësta!

Voor ons absoluut niet meer!

Livia Zwakhals
3-8-2018

De campingplaatsen zijn mooi beschut. Wel zanderig en heel veel mieren. Het strand is mooi en een gedeelte is vrij toegankelijk. Restaurantjes/ bars zijn goed. Het zwembad is echter niet zoals beloofd. Het grote bad is maar 40 cm diep en eigenlijk alleen geschikt voor kleine kinderen of om te relaxen in de geulen. Maar.. onze tieners mochten niet in het gewone zwembad zwemmen! Dat was relax zone voor18+. Belachelijk!! Verder geen fijn personeel bij het zwembad. Toppunt was het opsteken van een middelvinger naar een bezoeker. Verder veel geroddel over gasten, en schreeuwen naar kinderen en tieners die toch (vaak niet bewust van de regel en met ouders) het zwembad in stapten. Erg naar. Mijn advies: Als je toch gaat, boek via een reisorganisatie. De camping zelf doet niks met klachten. Management is niet bereikbaar en receptie kan niks betekenen. (Wij hadden klachten over de mieren en het gedrag van zwembadpersoneel).

Unprofessional and unkind staff

Larry
3-8-2018

Mensen let op! Gezinnen met tieners(tot 18 jaar), zoek als jullie een camping willen met een fijn zwembad asjeblieft verder!

Jongeren tot 18 jaar mogen NIET in het 'diepe'(130 cm) bad! Die moeten ook in het bad van 40 cm een duik nemen! Oh nee... dat is ook niet/nergens toegestaan!😒

Je kan toch niet verwachten dat tieners in een kikkerbadje moeten vertoeven!?

Maar wel iedereen 7 euro (per persoon, ook de kleintjes!) laten betalen , boven op de +/- 1400 euro per week voor je verblijf!!!!

SCHANDALIG!

En als je er over wilt klagen, geeft niemand thuis! ('Rules are rules!')

Nu anderhalve dag later wachten we nog steeds op een telefonische, mail of persoonlijke reactie! Helaas!

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International Camping Etruria (Glamping) in Castagneto Carducci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International Camping Etruria (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.