Géén boekingskosten

Vakantiepark Tenuta delle Ripalte (Glamping)

ItaliëToscaneCapoliveri (op Elba)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Tenuta delle Ripalte (Glamping) voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 7 reviews

8.3FantastischScore uit 7 reviews
  • 8.4Onderkomen
  • 7.3Activiteiten
  • 7.9Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

7 Reviews over Tenuta delle Ripalte (Glamping)

• 7Monique21-09-2018

Elba: ja maar niet meer naar dezelfde camping

Vriendelijk, mooi, relaxed, maar erg rustig en best ver weg van leuke stadjes/dorpjes

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 6Linda16-08-2017

Mooie locatie als je er eindelijk bent...

De accommodatie (appartement) vond ik matig. Totaal niet sfeervol ingericht, slecht schoon gemaakt, vrijwel geen spullen om te koken, geen koffiezetapparaat of waterkoker. Om er te komen moet je een onverharde bergweg op die zo'n 8 km lang is. Persoonlijk vond ik dat vreselijk, haarspeldbochten langs ravijnen zonder vangrails waar je geen tegenligger wilt tegenkomen. Dat heeft ons wel belemmerd om dagelijks op pad te gaan, om in de bewoonde wereld te komen duurt een half uur. Als je er eenmaal bent is het uitzicht wel spectaculair! De voorzieningen op het park zelf zijn wel oké. Leuk zwembadje voor de kids. Er is een klein winkeltje waar je basisboodschappen, koffie en broodjes kunt halen (wel heeeel duur). Ik vond de gastvrijheid van het personeel wel tegenvallen, overal op Elba trouwens. Een groot verschil met de rest van Italie. Wel een leuke week gehad, maar voor ons komt er geen vervolg bezoek.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 9familie uit nootdorp01-08-2017

Geweldig uitzicht en heerlijk rustig gelegen

Je dient goed na te denken welke boodschappen je nodig hebt omdat je ongeveer 9 kilometer door het natuurgebied moet rijden voordat je bij het dorpje komt. Je moet kunnen genieten van de stilte en de rust. Als je mensen wilt ontmoeten dan is het zwembad daar een goede gelegenheid voor. Genoeg te doen, paardrijden, tennis, zwemmen, snorkelen. De strandjes zijn heerlijk rustig.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9sirdancelot30-07-2014

heerlijke accomodatie

dit park/resort ligt op een prachtige wat afgelegen lokatie in een natuurgebied. Er is van alles te doen en er zijn heerlijke accomodaties. Ook is er een glamping. super stranden (als je niet wilt betalen kun je prima met eigen parasol terecht) en de eettentjes op het strand zijn erg lekker en gezellig. De weg er naar toe is wel een struikelpuntje; 9 km over een behoorlijke bumpy road; duurt al snel circa 30 minuten dus vooraf even boodschappen (indien gewenst) en wat cash geld meenemen! Prachtige ligging, lekkere wijn, mooi zwembad, etc etc etc. Het restaurant is overigens prima maar wel wat prijzig Ik zou er graag nog eens heen gaan.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Groenenberg05-07-2013

Afgelegen maar prachtige plaats voor vakantie

Je bereikt Tenuta delle ripalte via een 7 km onverharde, stoffige weg. Maar de uitzichten zijn prachtig en de weg is breed genoeg. De locatie zelf biedt alles zoals een zwembad + kinderbad, winkeltje, horeca. De tennisbanen hebben een geweldig uitzicht op zee en dat geldt ook voor de locatie voor het paardrijden. Er kunnen mountainbikes worden gehuurd. Voor de kleinere kinderen is er daarnaast een kleine speeltuin en animatie op het strand. Let er wel bij het strand op dat als je niet bereid bent voor 7 euro 1 ligbed of voor 20 euro 2 ligbedden + parasol te huren je met je eigen spullen naar de zijkanten van het strand wordt gestuurd.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9paul02-03-2012

Om te ontspannen!

Het landgoed van Ripalte is de ideale plek voor een rustige vakantie, waar u kuntjezelf onder te dompelen in de natuur. Het strand, maar ook de zee is mooi en nooit druk! We verbleven in de Villa dei Pini in juli, knus en met uitzicht op zee. In het restaurant het eten is uitstekend, met veel andere Italiaanse specialiteiten. Tijdens zijn verblijf in het landgoed zijn verschillende mogelijke activiteiten: wehebben gemaakt van de tennisbanen, zwembaden en mountainbiken. Ik hoop dat we terug zullen binnenkort, zodat we ons kunnen richten aan het duiken rond het eiland. Raad van het eiland Elba en de nalatenschap van Ripalte: prachtige en ongerepteplaatsen, de perfecte plek om te ontspannen!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10giovanni28-11-2011

Che meraviglia!

La tenuta delle ripalte è il luogo ideale per rigenerarsi, immersi nella natura e in totale relax. La spiaggia, cosi come il mare, è bellissima (si raggiunge in auto), ed è a disposizione solo di chi risiede nella struttura, quindi mai affollata!!! Noi abbiamo soggiornato a fine giugno nella villa del Mirto, bella e accogliente. Nota di merito per il ristorante e le tante attività che si possono fare durante il soggiorno: tennis, bici, immersioni! Consiglio l’isola d’elba e la tenuta delle ripalte: posti bellissimi e incontaminati, il posto perfetto per rigenerarsi!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden