Camping El Bahirasterstersterster

• Sauna
Meer camping info

39 reviews over Camping El Bahira

• 8Wim03-08-2019

Wat een prachtige camping! Leuke sfeer, veel liefde voor details als handbeschilderde bordjes overal en kruidentuin met geweldige objecten. Het enige dat echt goed is om te weten; je kunt een heerlijke duik nemen maar wel met Waterschoenen ivm rotsen. We lazen met verbazing de recensie van iemand die enorm negatief was. Lieve mensen op camping. Verdienen echt een hoog cijfer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 1Katrien13-07-2019

Noooooooit meer!

Vieze vettige camping in hippie stijl Alles is er kapot niks is onderhouden en er wordt overal gestort, vieze pis geur over heel de camping Tss. 14/16 u mag je de camping niet in of uit!! De foto’s die ze tonen IPP foto’s zijn in werkelijkheid alles behalve hetzelfde! Zee niet toegankelijk, is aangelegd met beton die niet eens recht is, je verongelukt hier Wij hadden happy huisje dat was wel inorde, proper maar ook hier weer alles brik brak 😏 Savonds bijna geen verlichting ook niet aan terras vh huisje waren genoodzaakt om binnen te eten want zagen anders niet wat er in ons bord lag Service van vacanceselect dikke nul hoe durven ze zo een camping aan te raden Camping is nog minder dan 1 ster waard

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    4Diona25-07-2018

Zwembad s middags gesloten!

Nederlanders moeten echt weten dat het zwembad en de gate tussen 1300 en 1600 uur sluit. Iedereen wordt gewoon het water uitgewieberd op het heetst van de dag. Ben je op vakantie, heb je nog het gevoel in een keurslijf te zitten....het moet dan stil zijn op de camping. Voor mij een reden om deze leuke camping met fantastische liggen niet nogmaals te boeken.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2017
    8Joke17-09-2017

Mooie camping, prachtig snorkelstrand.

Eind juli/ begin augustus deze camping bezocht. De ligging is bijzonder fraai. Jammer dat een week voor onze aankomst er een fikse bosbrand was geweest, waardoor we uitkeken op zwarte heuvels. We hadden een stacaravan geboekt bij touroperator. Op de camping werden we " doorgesluisd " naar andere touroperator. Op zich niets mis mee, maar onze bijgeboekte lakens waren van papier en om daar 1,5 week bij 40 graden onder te moeten slapen is niet fijn. Na 5 dagen waren ze ook al kapot. Het enorm vriendelijke en behulpzame Engelse echtpaar, die van elke gast hetzelfde commentaar kreeg was hier zelf ook niet gelukkig mee ( echt een absoluut minpunt!!!) De stacaravan was wel brandschoon met prima inventaris. Camping mooi, super zwembad en prachtig snorkelstrand ( kiezel). Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt voor uitstapjes wel erg geïsoleerd. Om iets van het eiland te willen zien, moet je steeds de enige toegangsweg ( 25 km) rijden. Voor een zon en zee vakantie een super fijne plek.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Familie de Graaf01-09-2017

Prachtige plek

Tussen de rotsen en de zee ligt deze ruim opgezette camping, met veel bomen en struiken. Op de camping zijn vooral Italiaanse families te vinden. Bij het grote zwembad zijn voldoende ligbedden en parasols. Verder een mooi strand, tennisbanen, tafeltennistafel, speeltuin enz.. Er is een winkeltje waar je elke dag vers brood kan kopen en 's avonds kan je pizza eten (in het restaurant of afhalen) die vers afgebakken is in de houtoven. Tussen 13 en 16 uur en na 24 uur is het stil op de camping, in de middag en avond is er muziek en allerlei activiteiten. Als je een plek vlakbij het zwembad hebt dan geniet je hiervan mee. Er is voldoende personeel en de camping wordt goed schoon gehouden. Wij hadden een stacaravan met uitzicht op zee, geweldig! Alles is aanwezig en de extra gehuurde airco, handdoeken en lakens (opgemaakte bedden!) waren prima. Prijs-kwaliteit vonden wij prima.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Rijk en Jenny van Beek29-07-2017

Prachtig en verzorgd

We waren met eigen auto en tent. Mochten op een mooie grote plek onder de bomen staan. Helaas moesten we vanwege familie omstandigheden vervroegd naar huis. De receptie van de camping heeft ons met onverstelbaar veel geduld geholpen om vervroegd een boot naar huis te boeken. De camping heeft veel schaduw, een werkelijk prachtig en goed onderhouden zwembad. Prima restaurant en een strand om de vingers bij af te likken. Strandstoelen en een parasol worden je als was van de koninklijke familie om niet voor je uitgestald. De steiger die is aangelegd brengt je naar glashelder water met een uitzicht op prachtige bergen. De sfeer is er een van een grotere camping waar veel te doen is, maar dat was na eerder bezoek aan vijf kleinere campings ook wel weer prima. De sta-caravans liggen op echt nog geen vijftig meter van het strand en/of het zwembad. Aaanrader qua accomodatie, maar vooral de vriendelijke hulp die ons werd geboden was super.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Paul en Femy19-06-2017

Prachtige camping

Mooie bloemrijke camping, vriendelijke ontvangst, goed sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Boxer29-06-2016

Super camping in schitterende omgeving

aardig personeel. veel te doen, zoals zwembad, zee (duiken) en je kunt op en naast de camping heel goed bergklimmen.

Niets mis mee

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 8RW Bulder23-06-2015

Mooi

De receptioniste is onaardig, star, en bij het onbeschofte af, daardoor duurt het even voordat je de camping als plezierig gaat ervaren.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Henk09-08-2014

Prachtig gelegen

Camping is prachtig gelegen. Ter plekke is snorkelen fantastisch mits de zee rustig is en dat is helaas lang niet altijd het geval. Meerdere dagen was zwemmen/snorkelen onmogelijk vanwege zeer hoge golven. Campingwinkel heeft een behoorlijk assortiment. In zijn algemeenheid geldt wel dat het personeel vd camping niet echt overloopt van vriendelijkheid. De dames in de campingwinkel zijn gewoon ronduit chagrijnig. Siësta hoort er in deze streek bij maar blijft toch lastig als zwembad (zoutwater!) van 13.00 tot 16.00 uur dicht is en dat op het heetst van de dag. Minpunt is de veel te harde muziek bij het zwembad als onderdeel v.d. animatie. Er staan nogal wat stacaravans heel dicht op elkaar waardoor privacy hier marginaal is. Wij hadden geboekt via touroperator en deze staan prima; zeker nr. D. Van geluidsoverlast door muziek 's-avonds totaal geen last gehad. Per saldo een prima camping op een prachtige plek in een prachtig stukje Sicllie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

7 tips over Camping El Bahira

• marieke, 08-06-2012

In de directe omgeving zijn het nationaal park Zingaro, de middeleeuwse stad Eriche en het gezellig toeristische plaatsje met mooie kindvriendelijke stranden (hier kun je wel heerlijk zwemmen) echte aanraders. Voor meer bezienswaardigheden moet je al snel een stuk rijden.

• E. Gijsen, 17-09-2013

Strand in San Vito is zeer mooi en bijzonder schoon. Auto is zeer aan te raden, maar huurauto's zijn goed en zeer betaalbaar indien je dit regelt vanuit Nederland. Tip: wil je een dagje naar Palermo rij dan naar het vliegveld, parkeer daar je auto en ga met de bus ( elk half uur) naar het cemtrum.

• gerard van dam, 14-05-2014

San Vito Lo Capo is daar het Scheveningen van Noord Sicilië. Prachtig strand maar toeristisch. Wel erg rustig in mei. Alles was bijna uitgestorven.

2 vragen over Camping El Bahira

• van steen, 30-01-2015

gehandicapt

Beste hoe is de accommodatie voor mensen in een rolstoel wel in app

• Thomas, 19-11-2014

Stacaravans

Welke stacaravans staan een beetje met uitzicht en niet op elkaar. Welke touroperator ?

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel