Camping Toscolano

KinderhotelWeer vandaag15°3°
Camping Toscolano
7,2

Omschrijving
Aan het Gardameer bij Maderno ligt Camping Toscolano. Er zijn twee zwembaden, waarvan eentje een kinderbad is. De animatie heeft een programma voor alle leeftijden en sportievelingen kunnen op de tennisbaan terecht. De camping ligt direct aan het meer en via de boulevard loop je naar Maderno. Je kunt met een boot naar de overkant van het meer.

145 reviews over Camping Toscolano in het Nederlands

Geweldig

Jane Diroë,
10-1-2019

Echt een Italiaanse camping. Heerlijk rustig en direct aan het meer ! Fijn zwembad en prachtige omgeving! Bij het hotel, zit een heerlijk restaurant ..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

in 1 woord geweldig komen zeker nog eens terug

Fam van der Donk,
9-7-2018

Na enkele jaren weer eens naar deze camping gegaan het was net of ik thuis kwam. ( Goede ontvangst na al die jaren )

we hadden mobile home op het grote veld, met super uitzicht.

Alles wat je nodig hebt zat erin, airco werkte perfect, goede bedden gewoon compleet en goed

lekker gegeten in nabij gelegen restaurant bij hotel op de camping.

Supermarkt om de hoek, mooie boulevard waar je zo naar Maderno kan wandelen.

Leuke markt met streek producten, en dan bedoel ik vooral de olijfolie,limoncello etcetc.

We gaan zeker nog eens terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super gezellige

MELODY moïs schlebaum,
31-8-2017

Het is echt een super leuke camping er is veel te doen

Zwembad is erg leuk aan het garda en in avond leuke mindisco maar op de caping zelf ook erg leuk voor kids maar ook zonder kids erg leuk om te beleven

Ik ga met mijn ouders al 5 weer terug

Gereisd met vrienden in augustus 2017

LUX-camp

Super plek aan het Gardameer!!

EV,
28-8-2017

Leuke, maar vooral gezellige camping aan het Gardameer

Wij zijn hier met z'n tweeën en hebben het er prima naar ons zin!

Ik snap dat er mensen zijn die erg ontevreden zijn over het sanitair, maar als je even iets verder loopt zie je een nieuw sanitair met lekkere douche. Mooi zwembad en direct aan het meer. Wij hebben een tent van touroperator en prima met alles wat je nodig hebt. De beheerder van touroperator heeft ons op een erg leuke manier ontvangen en tips gegeven over de omgeving.

Een superleuke plek en zeker een overweging voor volgend jaar! Totaal verblijf van 8 dagen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Des mijn vakantie

AB,
14-8-2017

VRESELIJK ! Zeer onvriendelijke mensen aan de receptie. Fout gemaakt bij onze reservering.... werd ons eigen probleem. Werden gewoon uitgescholden. Toiletten zijn een gat in de grond! Kleine plaatsen tussen vaste jaarplaatsen van Italianen. Chemisch toiletten in openlucht... rook in omtrek naar riool. Erg verouderde accommodaties ! Na 1 nacht heel snel vertrokken om nooit meer terug te komen !!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Door alle negatieve reacties ging ik (17 jaar) niet met veel goede moed naar deze camping toe. Wij hadden een mobile home gereserveerd, dit huisje was niet geweldig maar het was prima aangezien je veel buiten bent. De service op de camping is prima er wordt alleen amper Engels gesproken. De eerste avond werden mijn vriendin en ik gelijk aangesproken door Nederlandse jongeren die ook die dag waren aangekomen, daardoor maakte we kennis met een grote groep Nederlandse jongeren waar wij de hele vakantie veel mee om zijn gegaan. Voor wifi moet je naar het hotel. De snelheid van het internet is opzich prima maar verslechtert als er veel mensen tegelijk van het internet gebruikmaken. De omgeving is prachtig en er is veel te doen in de omgeving voor veel verschillende leeftijden.

Kortom het is geen perfecte camping maar zeker prima en de service is prima. Door de recensies had ik niet hele goede verwachtingen maar het is mij zeker meegevallen en hebben wij een hele leuke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige plek, als je geluk hebt

BG,
10-8-2017

Het gedeelte waar de door ons gehuurde tent stond, werd bevolkt door Italiaanse families. Mooi bomenlaantje, gezellige contacten, sfeervol, een nieuw sanitairgebouw. Prima. Maar op alle andere gedeeltes, verouderd en vies sanitair, plassen in een gat, iedereen boven op elkaars lip. Vreselijk. Zwembad ok, alleen jammer van de constante rioollucht. Dus, als je geluk hebt kun je hier een mooie tijd hebben. Ik zou het er persoonlijk niet nog eens op gokken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Relaxte week, matige accomodatie

Henk N
27-8-2016

Restaurant is goed, ligging camping is mooi. Door een aantal slechte reviews waren we voorbereid op de matige accomodatie. Wij zaten in het 'slechtere' deel. Huisje wel schoon, maar erg oud. Op zich niet zo'n punt. Het op de lip zitten bij de buren is niet prettig. Gevoel van privacy is daardoor weg en het nodigt niet uit om 's avonds buiten te gaan zitten. Een weekje is wel te doen, als het een langer verblijf zou zijn, dan zou ik minder gelukkig zijn. Verder geen klachten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Rian
18-8-2016

Het Gardameer is schitterend en het uitzicht vanaf de camping ook alleen deze camping, nooit meer. Alles staat heel krap op elkaar en er is te weinig parkeerruimte. De chalets zijn niet stabiel en zeker niet schoon. Het personeels is niet vriendelijk en hebben slechte informatievoorzieningen wat betreft ziekenhuizen. Het personeel in het winkeltje is wel heel behulpzaam en vriendelijk. Regelmatig geluidsoverlast van het auqajogging. Italië is voor ons zeker voor herhaling vatbaar maar niet op deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

nooit meer

Dennis
16-8-2016

Dramatische kleine plekken, uit nood wat doeken gekocht, om deze op te hangen voor wat privacy. Voor de kinderen zeer weinig animatie. In het zwembad mochten geen banden, luchtbedden e.d. Met een bal mocht er niet gespeeld worden.

Vanaf 19:30 was de camping "dicht" in ieder geval, niets open, op de bar aan het meer na.

bij de plekken was het fileparkeren om je auto kwijt te kunnen.

het leukste/mooiste van de camping was de entreepoort!

voor ons nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toscolano in Toscolano Maderno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toscolano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.