Camping Lido (Glamping)

Camping Lido (Glamping)

419 reviews over Camping Lido (Glamping) in het Nederlands

Het was leuk

Elise, 30-1-2018

We verbleven in een maxicaravan en reisde met een andere familie. Bij aankomst bleek dat we niet naast elkaar zouden staan. We vroegen of we konden wisselen van caravan en zo naast elkaar staan en dit was geen probleem.

We hadden weinig ervaring met camping dus we moesten veel leren. De camping zelf was leuk. WIFI viel tegen maar dat is een van de dingen di we moesten leren. Volop entertainment voor oud en jong. Leuke show savonds al was dit niet echt iets voor mij. De kinderen vonden het wel geweldig. Verder heb ik nog wel moeite met handdoek leggen bij het zwembad, maar het schijnt erbij te horen. Ik hoef niet per se een stoel maar wel een parasol want volop in de zon kan ik echt niet lang volhouden en de kinderen ook niet .. Zwembad water was een beetje vies door alle zonnebrand, denk ik. Misschien proberen we het volgend jaar nogmaals, maar beter voorbereid.

Super !

Renzo, 21-1-2018

Mooie niet al te grote camping , met een fijn zwembad . Helaas wel zo als op bijna alle campings handdoekje leggen.. mooie locatie aan het meer , en op loopafstand van Pacengo met fijne restaurantjes. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud .al met al een fijne camping, en voor de 2e x geboekt voor deze zomer , wat we normaal nooit doen 2x naar hetzelfde .

Nooit meer

Huismannetjes, 3-1-2018

Geen leuke vakantie gehad. De ingerichte tent van touroperator was echt prima maar hutje mutje op elkaar. We stonden in het gebied naast het zwembad. Dat betekent tot 23.00 uur veel lawaai en muziek. Dusdanig dat je elkaar bij de tent niet kon verstaan. Voordat iedereen bij het podium vertrokken was, was het zo middernacht. Daarnaast ook na 23.00 nog veel tieners die op de "hoofdweg" van de camping luid sprekend elkaar opzoeken en kletsen. 1 avond beveiliging gezien die er wat van zei, de andere avonden niet. En midden in de nacht komt de oudere jeugd terug van het uitgaan en gaat dan ook luid lallend de camping over. We waren uitgeput van het gebrek aan slaap en zijn 4 dagen eerder weggegaan. Voor ons nooit meer.

Boeken ! Deze camping

Nathalie, 19-10-2017

Super gave camping !!! Druk maar gezellig, prachtig uitzicht over het Gardameer. Super gaaf zwembad, wel handdoeken leggen. Leuke gezellige bar erbij. Wij zaten in een touroperator tent, mooi centraal gelegen, dicht bij de toilet en douch gebouwen die regelmatig werden schoongemaakt! Leuke uitstapjes in de beurt!!! Gave plaatjes; Lazise , bardolino enz enz. Op de camping ook een goed restaurant waar je heerlijk de zon onder ziet gaan.

Twee jaar geweest, twee super vakanties gehad!

Leuke Camping!

Coppus, 28-9-2017

we komen hier voor het 2e jaar. Het eerste jaar met onze eigen caravan en toen gestaan op een topplaats laantje 17.

Nu voor het eerst de Lago de Luxe. Wat een prachtig uitzicht!!

Helaas wel een sobere inrichting qua keukengerei. Neem zelf nog een opener kaasschaaf, schaar en evt kleine pan, grote mok, waterkoker mee...

Restaurant gehel vernieuwd en heerlijk eten en afhalen ook prima te doen.

Winkeltje prima en iedere morgen verse broodjes. Soms een langere wachtrij maar je bent zo aan de beurt. Vriendelijk personeel. het zwembad en de glijbanen zijn super! Helaas wel handdoekje leggen. In Pacengo op 5 minuten afstand vanuit het strandje van Lido ligt een super restaurant Senzanomebar met mooi uitzicht en iedere zaterdagmorgen een kleine markt.

Natuurlijk Lazis, Bardolino en Peschiera heel gezellige dorpjes

Leuk voor 1 keer

Fam. Wardenburg, 9-9-2017

Grote camping, kleine plaatsen, erg druk. Mooi zwembad maar handdoekje leggen. Animatie is matig, veel van hetzelfde. Sanitair (oude voorziening)is schoon. Let op, neem je wc-rol mee, vonden wij echt een nadeel! Restaurant was prima: betaalbaar en mooi uitzicht op het meer. Het meer is erg mooi, bootje gehuurd bij Robert, echte aanrader. Het is wel een Hollandse enclave. Zodra je de camping af gaat sta je met nog honderd Nederlanders in de file. Het lijkt wel of je niet in Italië bent. Lazise is een prachtig dorpje en niet al te druk. Al met al is het voor ons dus de laatste keer dat wij het Gardameer bezoeken.

Heerlijke vakantie gehad

Tamara, 4-9-2017

Prima camping al zijn de straatjes aan de krappe kant en de plaatsen niet al te ruim. Wij hadden een bungalow tent en moesten de auto helaas elders neerzetten omdat de plaats gewoon weg te klein was. Groenvoorziening heeft achterstallig onderhoud, oogt rommeliger. Zwembad is lekker groot, veel bedjes en parasols (wel handdoekje leggen in t hoogseizoen). Animatie vonden wij eentonig en matig al lag dat niet aan hun enthousiasme. Gardameer alleen toegankelijk via stapje bij steiger. Wel veel muggen! Restaurant goed. Nieuwe sanitair gebouw erg druk en hierdoor snel vies. Oudere gebouw was gedateerd maar veel schoner! Ligt net te ver van Peschiera en Lazise om te lopen ( met kids).Prima vakantie gehad maar geen 2e keer.

fantastische camping en een super animatie team

Natascha mandemaker, 29-8-2017

15 nachten geweest in een glamptent wij hadden een super plek rij 16 tent 18 op de hoek voldoende ruimte bij andere plekken was dat wel anders. Onze dochter merel 7 jaar mist het animatieteam al vooral ervin (erwin) zoals zij hem noemt wat stralen ze elke dag in dag uit met hun team toppers.1 minpunten toch de laatste 2 dagen aan meegedaan handdoekje leggen anders is er geen plek meer. Het restaurant is super kort om zeker een aanrader voor gezinnen zoals wij met 2 kids van 7 en 10 jaar

Gewoon goed niet speciaal.

M van der Heijden, 21-8-2017

We waren voor het eerst bij de Gardameer. We hebben camping lido aangedaan. De camping was gewoon goed maar niet speciaal. We hadden een goede staanplaats wel een beetje krap om ook nog je auto kwijt te raken dit lag aan de straatjes die toch wel vrij smal waren. Maar dat weg gelaten . Gast vrij persooneel . Zwembad gezelig en netjes , eten beneden vonden wij uitstekend. We hadden een top plek met prive sanitair echt een aanrader. De animatie team was goed elke dag de gehele dag waren ze in de weer om jong als oud tevreden te houden. Na 23.00 uur was het rustig .

Dus samen gevoegd een prima camping voor 3 sterren. Maar maak er geen vier of vijf van want dat haalt het niet.

We gaan zeker terug naar de gardameer volgend jaar. De omg is mooi en gezelig wat betreft de drukte op de weg vond ik wel mee vallen.

Super leuke camping voor jong en oud!

Fam put, 17-8-2017

Wij komen al een aantal jaren op campings aan het Gardameer. Nu voor het eerst naar Camping Lido. Wij hebben een super leuke vakantie daar gehad met onze kinderen van 8 en 3 jaar oud. Zwembaden erg mooi voor alle leeftijden en zonder badmuts👍🏻. Leuk snackhutje naast het zwembad waar je lekkere ijsjes, drinken en snacks kunt halen. Een prachtig nieuw restaurant op de camping waar het eten prima is. Animatie team probeerde iedereen het maar het zin te maken en ja het was luidruchtig maar 23.00 was het ook stil. Ze hebben ook erg mooi privé sanitair daar kwamen wij op de camping pas achter echt heel mooi. Wij zaten bij het oudere gebouw maar werd wel goed schoongehouden. Ik kan iedereen deze camping aanraden en van ons verdienen ze dik 1 of 2 sterren erbij!!

We hebben een aantal aanbieders voor Lido (Glamping) voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lido (Glamping) in Pacengo di Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lido (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lido (Glamping) scoort een 7.97 uit 10 op basis van 470 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: