Camping Lido (Glamping)

485 reviews over Camping Lido (Glamping) in het Nederlands

Nooit meer

Anoniem
12-8-2018

Vreselijk steile camping dus met kleine kinderen is het niet te doen. Zwembad is veel te klein voor het aantal mensen waardoor het water erg smerig was. Handoekje leggen dus als we tegen de middag wilden zwemmen moesten we eerst handoeken vd ligbedden gooien. Strandje is klein en smerig en er hangt een giga rioollucht en zelfs daar worden de stoelen smorgens al neer gezet om een plekje te reserveren. De meeste mensen komen er al jaren en vinden het er helemaal geweldig maar voor ons nooit meer.

Prima camping ook voor oudere jeugd

Ina
12-8-2018

Mooie camping.Van alle gemakken voorzien.Wel :handoekje leggen :maar meestal was er nog wel n bedje te vinden bij de mooie baden.

Eten restaurant was wel prima maar erg ongezellig om te eten(staat zo weer buiten )

Zaten in Poggio L.Mooie Caravan vlak bij zwembad.Tip:neem tuinstoel mee als je ruimte hebt,stoelen op terras zijn vreselijk om op te zitten.

Er is maar een grote pan en 2 koekepannetjes.Kaasschaaf schilmes spatel koffieapparaat naw.

Oudere jeugd vindt makkelijk aansluiting

Leuke camping!

Sandra
12-8-2018

Het is een hele overzichtelijke camping. Mooi zwembad en voetbalveld.

Een gemoedelijke gezellige camping.

Aandachtspunt is wel sanitair. Mag s avonds wel een keer extra schoongemaakt worden.

Selectcamp

Nooit meer aan de zuidkant.

Aad
11-8-2018

Nooit meer!

Allemaal gasten die er al jaren komen en die elkaar allemaal kennen.

Geen aansluiten met andere kinderen.

Wifi is heel slecht á €6,- per week.

Telefoon werkt niet op (op de camping)3 of 4G wordt gestoord zodat je wifi neemt.

S'morgens om 10 uur worden alle bedjes voorzien van handdoeken (bezet) en mensen komen na de middag eens kijken.

Zwembad open van 10 tot 19.00 uur maar glijbanen dicht van 12.00 u tot 15.00 u.

Halve camping loopt met oor onsteking, baden zijn veel te warm en smerig.

Zuidkant van Gardameer is de opvang bak, daar blijft al het vuil hangen.

Een aantal minpunten

Allereerst dat je om 10u aan het zwembad moet staan wil je een ligbedje hebben.

De WiFi en normaal internet is waardeloos zelf bellen was vaak al een probleem.

Er zijn topplekken op de camping die groot zijn maar de meeste zijn kleiner of er staan 1 of meerdere bomen op de plek waardoor wij nog onze tent niet kwijt konden.

Het nieuwe sanitairgebouw was prachtig maar vaak niet schoon (poepvlekken die er na een aantal dagen nog zaten) hang voor de ramen horren en dan ben je al die beestjes al kwijt.

Animatie was leuk maar erg luidruchtig en erg laat voor kleintjes

En de heuvel gaat je ook wel tegenstaan de laste dagen om die elke keer op te klimmen.

Verder was het personeel echt super, fijn dat er een Nederlands meid was die je altijd wilde helpen.

Het uitzicht was prachtig en de steiger was ideaal om te zwemmen in het Gardameer.

Al met al een goede vakantie gehad maar voor ons geen camping Lido meer.

Leuke camping

A. Doldersum
7-8-2018

Leuke camping, niet te groot. Wifi inderdaad tegen betaling en dan nog erg slecht. Zwembaden prima, maar te klein in het hoogseizoen. Sanitair prima, maar laat op de avond was het vaak op. Verder een prima tijd daar gehad.

Verzorgde camping met voor een groot stuk volledig nieuwe bungalows.

Zwembad druk, maar niet TE. 1 zeer groot nadeel: De hoogste glijbanen waren in de voormiddag en namiddag slechts 2u open. Camping was speciaal gekozen owv de glijbanen, dus zeer spijtig in ons geval. In de hoop de glijbanen meer open zijn in de toekomst geef ik toch een score van 9 voor het zwembad

Zeer leuke week gehad, animatie doet leuke zaken, levendige camping!

Geen beoordeling over het sanitair en restaurant gezien we van deze geen gebruik gemaakt hebben....

OORONTSTEKING en OVERSPANNEN EIGENAAR

Jeroen Plaggenborg
6-8-2018

Wij zijn net terug van een 2 weekse vakantie op camping Lido en zullen hier nooit en te nimmer meer naartoe gaan. De redenen volgen hieronder.

Het zwembadwater is van dien aard dat een oorontsteking staking zo is opgelopen. Zowel onze jongste zoon als ikzelf hebben dit opgelopen. Van anderen begrepen dat dit normaal is, we zijn 1 van de zovelen en dit elk jaar weer.

Vrijdag kwam er een vriend van onze oudste zoon langs. Onderweg naar t zwembad zag de camping eigenaar dat hij geen polsband droeg en ging volledig door t lint. Mijn zoon haalde me direct op. De eigenaar was totaal niet voor rede vatbaar en dreigde met politie en zijn ouders zouden problemen krijgen. Ook haalde hij er een collega bij die deze jongen zelfs uitdaagde. Ik heb de jongens maar naar t meer geleid en heb daarna een stevig gesprek gehad met de eigenaar bij de receptie. Ook toen was er totaal niet mee te communiceren.

Voor ons nooit meer!!!!

Allereerst hebben wij een heerlijke vakantie gehad! Echter, zijn er toch wat punten ter verbetering:

- De Wifi is echt heel slecht. Meteen voor 3 apparaten voor € 6,- per apparaat Wifi aangeschaft. Weggegooid geld, werkte voor geen meter.

- Hierdoor hebben wij dus ook in 80% van de gevallen contant moeten betalen. Pinapparaten werkten niet. Er is geen pinautomaat op de camping, dus zeer vervelend.

- We hebben zelf glazen, mokken, een spatel en schaar moeten aanschaffen. De huisraad is erg minimaal.

- Jammer dat het zwembad al om 19u dicht gaat en enkele glijbanen tussendoor ook.

Maarrr, ook genoeg positieve dingen te vertellen:

+ De animatie vonden we super. Erg enthousiast en top voor de kinderen.

+ Mooie zwembaden, voor ieder wat Wils. Ook qua temperatuur.

+ Mooi en lekker restaurant.

+ Lekkere broodjes en stokbrood.

+ Leuke plekken voor de stacaravans met fijne airco (hadden Pogio L).

prima camping.

ck
1-8-2018

leuke camping, niet te groot. voor Italiaanse begrippen grote plekken. goed sanitair met toiletpapier. nederlands meisje aan de receptie. ook een paar minder goede dingen/ verbeterpunten

- de WIFI. heeeeeeeel slecht, niet gratis en enkel bereik bij het zwembad en restaurant. ( zelfs je 4g werkte niet en om te bellen had je ook geen bereik op je plek) NIET MEER VAN DEZE TIJD !!

- animatie is enkel wat sportactiviteiten,verder niks, ook savonds niet spectaculair

- heel veel oudere jeugd die savonds op de hoofdstraat hangen in groepen, omdat er geen locatie/jeugdhonk is voor ze ( dus tip voor de camping zorg voor een plek waar de jeugd samen kan komen !!)

_ 2 van de 3 glijbanen zijn maar een paar uur per dag open

- toegangspoort om de boten in het water te laten is vaak op slot. tussen 12 en 5 zit er iemand bij de "normale"toegangspoort voor controle zogenaamd voor onze veiligheid maar buiten deze uren kun je gewoon de camping op lopen!!

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lido (Glamping) in Pacengo di Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lido (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lido (Glamping) scoort een 7.88 uit 10 op basis van 483 reviews.