Camping Lido (Glamping)

Met jonge kinderen

Geweldig een aanrader

Gerard Hendriks
26-9-2018

Supercamping, goede accommodaties en mooie zwembaden.

Prima camping, chagerijnig en onvriendelijk person

Mariska Schulte
17-9-2018

Bij aankomst een zeer onvriendelijk onthaal. We mochten een plek uitzoeken, terugkomen bij de receptie om te zeggen welke plek we wilden, we kregen een bandje om en een papiertje voor het uitchecken en we konden gaan. Geen vraag of we goede reis gehad? Of info over de camping o.i.d. Wij hadden wel een mooie ruime plek, maar zit wel wat verschil in. 1ste week op de 2de rij aan het Gardameer gezeten 2de week verhuisd naar een plak aan het Gardameer, super mooi plekje! Sanitair vonden wij prima werd regelmatig schoongemaakt. Personeel in het winkeltje elke dag net zo chagerijnig als de mensen van de receptie (einde van het seizoen en geen zin meer denk ik!!) Personeel in het restaurant wel vriendelijk! Tenzij je muntgeld wilt wisselen..dat is erg lastig! Animatie super grappig en leuke vent die de animatie verzorgd! Helaas ging het uitchecken net zo onvriendelijk als het inchecken. Cursus klantvriendelijkheid zal de camping goed doen!!

Onvriendelijk onthaal en dan mag je zelf op zoek naar een vrije plaats. De campingplek was echt niet proper (plastiekjes en peuken). Er zijn 2 grote afvalverzamelpunten op de camping, nergens afvalbakken. Voor alle damestoiletten, douchecellen en lavabo's (sanitair onder het zwembad) staat 1 vuilbak! Het vuile douchewater loopt zo de middengang van het sanitaire blok in als er iemand staat te douchen. Schimmel tussen de voegen (wc en douche). En dan het overvolle zwembad: glijbanen? Veelal gesloten in de namiddag wegens aquagym of te veel volk in het zwembad. De zwembaden zitten steeds overvol en zijn echt niet in verhouding met het aantal gasten. WIFI is betalend en je hebt alleen maar redelijke invangst aan het onthaal. 1 keer gaan eten in het restaurant en ons wisselgeld werd niet teruggebracht. De kinderanimatie was elke dag/avond vrijwel hetzelfde en de hoofdanimator was een arrogante man. De animator van de voetbalschool was dan weer wel super in omgang met de kinderen!

Nooit meer

Onterveden
8-9-2018

Zeer vies zwembad kinderen hadden oorontsteking veel hondenpoep op de camping onvriendelijk personeel bar en restaurant wel goed maar nederlandse Hulp Bij Receptie Zeer Onvriendelijk. Nooit meer naar Lido

nooit meer ....

Charlotte
3-9-2018

De zwembaden waren veel te klein voor het aantal gasten op de camping. Het leek wel een mierenhoop. En dan ook nog veel activiteiten in het zwembad (waterpolo, dance splash). Het is gewoon niet veilig. Ik heb diverse botsingen onderaan de glijbanen gezien. Zwembadwater was troebel en zag er niet heel fris uit ! En dat handdoekje leggen ......pfffff

De plaatsen aan het meer verschilden heel erg van formaat. Op de eerste plek konden wij onze auto niet eens kwijt (terwijl wij alleen maar een luifel hebben). Gelukkig kwam er na een paar dagen een grotere plek vrij en die hebben wij ons toe toegeeigend.

De toiletgebouwen zijn oud en smerig. Richting het meer zijn er ook te weinig toiletten waardoor vaak het toiletpapier op was. Ook geen zeep bij de wasbakken. 2 van de 4 douchecabines had geen haakje of een plankje waar je je spullen op kon hangen.

Personeel in het winkeltje was chagerijnig. Assortiment voldoende maar schreeuwend duur !

Super .

Dennis
1-9-2018

Heerlijk genoten , voor ons de 2e maal aan het gardameer . Vorig jaar op Bella gestaan , maar dat was ons te groot en te massaal. Lido is ons daar in tegen zeer goed bevallen en denken er over om volgend jaar weer te gaan . We hadden een standaard plek voor onze grote tunnel tent , en die was voor ons ruim voldoende ( vrij groot voor Italiaanse begrippen) Mooi zwembad met mooie glijbanen , alleen jammer van de handdoek leggers , maar gewoon de handdoeken verwijderen en lekker gaan liggen .Ook veel bezienswaardigheden in de omgeving , we hebben nog lang niet alles gezien dus volgend jaar sowieso weer richting het Gardameer .

Nooit meer!!!

J&C
29-8-2018

Wij hadden een stacarvan geboekt met eind schoonmaak tegen extra kosten.

Maar je kon er ook voor kiezen om zelf de caravan schoon te maken.

Dat beloofde dus eigenlijk al niet veel goeds.

De caravan was smerig en in de wc dreef een haarbal, er lag nog een onderbroek van de vorige gasten met een lading stof onder het bed.

Het was onmogelijk om daar goed te kunnen koken omdat het keukengerei minimaal of incompleet was.

Het zwembad was ook veel te klein voor de hoeveelheid mensen die er gebruik van willen maken.

Waardoor het vechten was om een bedje.

1 nacht was genoeg

Manon
26-8-2018

Na 1 nacht weer vertrokken omdat o.a. het aangepaste sanitair niet zo aangepast bleek. Niet te doen voor mindervaliden. Grote camping, men wordt verplicht een armbandje van Lido te dragen. Men mag geen bezoek ontvangen, zeer strikte regels. Lakepitches varieren erg in grootte. Wij konden precies de caravan, bijzettent en auto kwijt ( geen ruimte om buiten te zitten). Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Konden gelukkig uitwijken naar andere Gardacamping.

Mooie terrassencamping aan t meer,

constance
21-8-2018

Wij waren afgelopen twee weken op deze camping. In een stacaravan aan de rand bovenaan. Maar we hebben veel in het restaurant gegeten. Heerlijke pizza's en pasta's, en prachtig uitzicht op t meer. Vriendelijk personeel die hard moet werken met dit weer.

Verder leuke zwembaden met glijbanen. Een baan gaat om 12 tot 3 dicht, maar de baan voor de banden blijft open. Helaas ook hier handdoekleggen. Lekker water, hoewel de laatste dag het (ver)warm(d)e zwembad troebel was. In de poolbar kan je lekker lunchen en 's avonds iets drinken terwijl de kids bij de animatie zijn.

Minpunt was toch wel de wifi. Voor 6 euro per device per week mag je verwachten dat het de hele dag doet en overal op de camping.

Het is een terrassencamping dus voor brood moesten we naar 'beneden' . T winkeltje heeft alles, maar ja, duur. In de buurt zijn goede supermarkten zoals de Migros en de Famila. Mooie omgeving waar veel te zien is.

Voor ons nooit meer!!

Fam janssen
19-8-2018

Niks voor pubers, om 11 uur moeten ze terug na de tent en worden overal weggejaagd. Geen hangplek voor hun. WiFi zeer slecht. Bellen is Total niet mogelijk. Personeel zeer onvriendelijk, zowel receptie winkel en restaurant zeer gestrest allemaal. Mensen die er langer komen denken dat ze voorrang hebben op alles. Zwembad mooi maar vies water waardoor de halve camping gasten met oorontsteking liepen, dit kwam jaarlijks voor vertelde ze ons. Voor ons nooit geen camping lido meer!!

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lido (Glamping) in Pacengo di Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lido (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.