Géén boekingskosten

Camping Lido (Glamping)

ItaliëPlaatsen rond het GardameerPacengo di Lazise

We hebben de beste aanbieders voor Camping Lido (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 538 reviews
+89/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 538 reviews
  • 7.6Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Lido aan het Gardameer is een gezellige, niet te grootschalige camping tussen Peschiera en Lazise. Kies voor een bijzondere glampingaccommodatie of juist het ouderwetse kamperen. In het zwembad met verschillende glijbanen kun je terecht voor wat afkoeling. De camping ligt vlakbij pretparken Gardaland en Caneva World.

538 Reviews over Lido (Glamping)

• 8Tamara06-09-2022

Aanrader!

Fijne camping om weer te komen! We konden zelf een plekje uitkiezen voor onze caravan. We hadden een mooie ruime plek dichtbij het zwembad en winkeltje. De bar bij het zwembad is echt een aanrader. Lekkere cocktails en betaalbaar goed eten. Ook het eten beneden bij het strand was heerlijk! Gemoedelijke sfeer.. Alleen de toiletten en douches mogen wel wat vaker schoongemaakt worden. Maar verder echt een dikke tien!

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Esther Gritter02-09-2022

Fantastisch!

Camping is groot maar overzichtelijk. Hierdoor konden onze kids zelf naar bijv. de speeltuin of winkeltje. Wii hadden een top pitch voor onze grote tent. Prima plek. Super leuk en net zwembad, altijd voldoende ligbedjes. Enigste minpunt dat de glijbanen beperkt open zijn. Gardameer is het ook goed vertoeven, neem alleen wel strandstoel en waterschoenen mee ivm kiezelstrand. Poolbar/restaurant kun je heerlijk eten en niet al te duur. Personeel vriendelijk! Animatie is goed, overdag allerlei activiteiten en savonds mini disco en daarna amusementsprogramma voor volwassenen. Er waren 3 animatieleden uit Nederland. Super leuk! Winkeltje niet heel uitgebreid en duur en van 12 tot 16 uur dicht. Op 10 min. rijden vind je grote supermarkten. Aanrader; bootje huren aan het gardameer, super leuke ervaring! Sanitair was over het algemeen schoon, werd 1 x per dag schoon gemaakt, naar mijn idee weinig. Jammer dat sommige mensen alles versmeren.

• 810eke17-08-2022

Leuke camping

Camping is erg groot. Glijbanen beperkt open (1030-1300 & 1500-1800 uur) Winkeltje ook beperkt open ( tussen 12-16 uur dicht) Wij hadden een huurtent via vacanselect Was prima, maar tenten staan wel dicht op elkaar Camping ligt direct aan het Gardameer Hier zijn ook direct eet en drink tentjes Huren van waterfietsen en supplanken mogelijk of een boot Camping ligt niet direct aan het dorpje

• 9Marjo damen16-08-2022

Aanrader om nogmaals naar terug te gaan

Mooie nette camping. Niet te massaal, erg overzichtelijk. Nette Mobil home geboekt. Vorig jaar 1 x Spanje maar nu weer terug in Italië. Het is hier veel relaxter, aardig personeel, mooi zwembad, altijd wel bedjes vrij. Leuk animatieteam. Knusse dorpjes en grote nette supermarkten op rijafstand. Je kunt bij de bar heerlijke drankjes en eten krijgen en lekker bij het zwembad opeten. Goede afhaalgerechten. Prijzen bij de bar zijn echt redelijk als je kijkt naar hoeveelheid en kwaliteit. De supermarkt op de camping is nieuw , ligt centraal nu evenals de kidsclub.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Karen06-08-2022

Leuke week gehad

Wij zijn hier een week geweest. Camping is mooi en schoon. Ongeveer 80% is NL. Wij zaten in een stacaravan die op het Gardameer uit keek, type lake garden. Hele mooie en ruime stacaravan op een goede, rustige plek met prachtig uitzicht. Dit is wel de enige plek waar wij zouden willen staan op de camping. De rest van de camping is heel hutje mutje. De kampeerplekken echt heel klein.
    Personeel is overal vriendelijk. Tegenvaller vonden wij dat de glijbanen van 13 tot 15 uur dicht gingen. Ook het winkeltje was erg lang dicht tussen de middag (12-16 uur). Omgeving mega toeristisch, maar dus meer dan genoeg te beleven. Wij hebben de attractieparken overgeslagen. Wel zijn we naar Sirmione geweest (aanrader, maar wees er vroeg bij), bootje gehuurd om het Gardameer op te gaan (zo zie je hoe mooi en schoon het meer echt is), Peschiera (meer van verwacht) en Lazise (niet op loopafstand, maar wel heel leuk). Restauranttip: Pitstop.

• 9Luiten01-08-2022

Super genoten!

Echt een aanrader, krijg je geen spijt van! Leuke en schone camping. enthousiast animatie team (ook een aantal die Nederlands kunnen spreken) toezicht bij zwembad wel streng door badmeesters. glijbanen dicht van 13.00-15.00. ook hier handdoekjes leggen, jammer dat ze hier niets aan doen. is echt niet nodig, want er is plek genoeg voor iedereen. wel vol en bedjes op en aan elkaar. Lasize moet je heen, leuk en gezellig stadje, wel druk. ook een dagje Venetië is prima te doen. barlodino en Garda ook een leuk plaatsje om heen te gaan. bootje huren op Gardameer vonden de kinderen bij ons het mooiste van de vakantie. Chalet prima, vloer niet heel schoon vonden wij maar wel airco. bedden prima, badkamer prima, inventaris minimaal.

• 8D.M31-07-2022

Mooie camping

Animatie voor de kinderen was prima! Personeel van de poolbar erg vriendelijk en werken ontzettend hard. Eten was prima en de cocktails waren heerlijk. Zwembad was heerlijk! De kinderen hebben zich kostelijk vermaakt. Het was overzichtelijk en er was veel toezicht. Wij hebben weinig last gehad van mensen die hun handdoek neerleggen. Er was altijd wel een plek te vinden. Sanitair werd om 7:00 schoongemaakt en daarna niet meer. Dit werd al vrij snel vies. Dat is dan ook enige minpunt. Je had ook niet de mogelijkheid om de douche zelf even schoon te maken, omdat er geen trekkers stonden. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Plekjes zijn voor Italiaanse begrippen ook groot. Wij hadden een top pitch.

• 4Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Mar27-07-2022

Prachtige Camping

Camping Lido is een leuke, prettige, gemoedelijke camping.Prachtig uitzicht op het meer, en de bergen. Enthousiast animatieteam. Zwembad, netjes, badmeesters aanwezig, die goed toezicht houden, genoeg ligbedden. Tussen 13.00-15.00 glijbanen dicht, ivm rust ook voor andere campinggasten. Wij hadden een charlet met airco, bovenaan bij het zwembad. Goede bedden, inventaris wat karig, ik miste een stofzuiger. Naar het meer is een stukje lopen, terug een beste klim. Wasmachines (4 euro) drogers aanwezig.Voldoende receptie personeel. Nette campinggasten geen geluidsoverlast, geen tokkies. Restaurant vriendelijk personeel, snel bediend. Supermarkt prima, elke ochtend diverse broodjes.V.a de camping is het naar Lazise 4 km lopen, je kunt ook naar een klein jachthaventje lopen, restaurant en koffietentje aanwezig. Campinggasten komen vooral uit NL, D, en DK. Niet twijfelen om te boeken, gewoon gaan, krijg je geen spijt van 😎

• 8Marlies schouwenburg09-05-2022

Wat een fijne camping in een prachtige omgeving

We hadden een huisje aan het water gehuurd, vrij nieuw en prachtig uitzicht. Alleen de inboedel een beetje karig. De camping is goed onderhouden, aardig personeel en een geweldig restaurant. Er waren veel Nederlanders waardoor de kinderen elkaar opzochten en een hoop leuke dingen met elkaar deden. Wij komen zeker terug in de volgende meivakantie.

• 8Edwin Brouwer24-08-2021

Wij zijn de camping ontgroeid

Wij zijn hier sinds 1999 tot 2021 ca. 12 keer geweest en zien groeien.De charme van eerder is nu naar een big business concept gegaan.Een entertainment industrie met 450 plekken en veel mobile homes, de melkkoe.Ook het type publiek is veranderd, los van dat het nog steeds veel Nederlanders zijn.Voor ons als echte kampeerders met enige wenselijke basis luxe voor in en om de caravan, wordt deze camping te groot. Vermaakt worden is een plicht en gedragsnormen zijn opgerekt. Misschien ook wel opgezweept door een uitwerking van Corona.Wij gaan even een pauze inlasten en zoeken weer meer de charme camping op.Punten:Prima faciliteitenNieuwe supermarkt in het middenMooi rustig nieuw zonneterras naast de drukke zwembadenPrachtig uitzicht 0p het meerGoede schaduw plekken meestal op en beter de standaard plekkenGoed en juist personeel gekregen.Zwembaden ideaal voor kinderen en jeugd.Lawaai, dronken kids >13

Camping Lido (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar