Camping Lido (Glamping)

Camping Lido (Glamping)

Omschrijving
Camping Lido aan het Gardameer is een gezellige, niet te grootschalige camping tussen Peschiera en Lazise. Kies voor een bijzondere glampingaccommodatie of juist het ouderwetse kamperen. In het zwembad met verschillende glijbanen kun je terecht voor wat afkoeling. De camping ligt vlakbij pretparken Gardaland en Caneva World.

451 reviews over Camping Lido (Glamping) in het Nederlands

Volgende keer in het voorseizoen

Harrie,
1-12-2018

Dat het erg druk is rondom het gardameer

Dat het 10 min rijden van heteer af heerlijk rustig kan zijn.

Mooie wandelroutes

Super.

Jansen,
16-11-2018

Het was een super vakantie. Prima mobile home en qua ruimte ook super. Heerlijk zwembad waar onze kinderen super hebben genoten. Zeker een aanrader en wij komen ook zeker terug.

fantastische camping met schitterend zwembad

rooijkes,
13-11-2018

fantastische camping met mooie plaatsen. wij zijn hier terecht gekomen nadat we helaas moesten vertrekken van andere camping. goed ontvangen op deze camping en meegedacht voor ons. 2 weken verbleven en een fantastische vakantie gehad. schitterend zwembad en mooi strand. restaurant heerlijk gegeten al met al top ook voor onze puber kids. zeker een aanrader.!!

Heerlijke vakantie! :)

Lisette Jansen,
21-10-2018

Een grote camping met een heel mooi zwembad waar ons zoontje van 2 zich uitstekend heeft vermaakt. Glijbanen in overvloed en voldoende animatie gedurende de dag (voor iets oudere kinderen). Prima tent met aardige verhuurders. Sanitair was schoon en er werd hard gewerkt door de medewerkers op de camping! Een mooie omgeving en heerlijk eten buiten de camping (geweldige Pizzeria in pacengo zelf, naast de bank! Het restaurant zelf is geen aanrader en de bar qua eten ook niet. Wel gezellige en vriendelijke mensen! Overigens winkels genoeg dichtbij om op de camping heerlijk te bbqen! Al met al een top vakantie gehad!

Geweldig een aanrader

Gerard Hendriks,
26-9-2018

Supercamping, goede accommodaties en mooie zwembaden.

Prima camping, chagerijnig en onvriendelijk person

Mariska Schulte,
17-9-2018

Bij aankomst een zeer onvriendelijk onthaal. We mochten een plek uitzoeken, terugkomen bij de receptie om te zeggen welke plek we wilden, we kregen een bandje om en een papiertje voor het uitchecken en we konden gaan. Geen vraag of we goede reis gehad? Of info over de camping o.i.d. Wij hadden wel een mooie ruime plek, maar zit wel wat verschil in. 1ste week op de 2de rij aan het Gardameer gezeten 2de week verhuisd naar een plak aan het Gardameer, super mooi plekje! Sanitair vonden wij prima werd regelmatig schoongemaakt. Personeel in het winkeltje elke dag net zo chagerijnig als de mensen van de receptie (einde van het seizoen en geen zin meer denk ik!!) Personeel in het restaurant wel vriendelijk! Tenzij je muntgeld wilt wisselen..dat is erg lastig! Animatie super grappig en leuke vent die de animatie verzorgd! Helaas ging het uitchecken net zo onvriendelijk als het inchecken. Cursus klantvriendelijkheid zal de camping goed doen!!

Onvriendelijk onthaal en dan mag je zelf op zoek naar een vrije plaats. De campingplek was echt niet proper (plastiekjes en peuken). Er zijn 2 grote afvalverzamelpunten op de camping, nergens afvalbakken. Voor alle damestoiletten, douchecellen en lavabo's (sanitair onder het zwembad) staat 1 vuilbak! Het vuile douchewater loopt zo de middengang van het sanitaire blok in als er iemand staat te douchen. Schimmel tussen de voegen (wc en douche). En dan het overvolle zwembad: glijbanen? Veelal gesloten in de namiddag wegens aquagym of te veel volk in het zwembad. De zwembaden zitten steeds overvol en zijn echt niet in verhouding met het aantal gasten. WIFI is betalend en je hebt alleen maar redelijke invangst aan het onthaal. 1 keer gaan eten in het restaurant en ons wisselgeld werd niet teruggebracht. De kinderanimatie was elke dag/avond vrijwel hetzelfde en de hoofdanimator was een arrogante man. De animator van de voetbalschool was dan weer wel super in omgang met de kinderen!

Nooit meer

Onterveden,
8-9-2018

Zeer vies zwembad kinderen hadden oorontsteking veel hondenpoep op de camping onvriendelijk personeel bar en restaurant wel goed maar nederlandse Hulp Bij Receptie Zeer Onvriendelijk. Nooit meer naar Lido

nooit meer ....

Charlotte,
3-9-2018

De zwembaden waren veel te klein voor het aantal gasten op de camping. Het leek wel een mierenhoop. En dan ook nog veel activiteiten in het zwembad (waterpolo, dance splash). Het is gewoon niet veilig. Ik heb diverse botsingen onderaan de glijbanen gezien. Zwembadwater was troebel en zag er niet heel fris uit ! En dat handdoekje leggen ......pfffff

De plaatsen aan het meer verschilden heel erg van formaat. Op de eerste plek konden wij onze auto niet eens kwijt (terwijl wij alleen maar een luifel hebben). Gelukkig kwam er na een paar dagen een grotere plek vrij en die hebben wij ons toe toegeeigend.

De toiletgebouwen zijn oud en smerig. Richting het meer zijn er ook te weinig toiletten waardoor vaak het toiletpapier op was. Ook geen zeep bij de wasbakken. 2 van de 4 douchecabines had geen haakje of een plankje waar je je spullen op kon hangen.

Personeel in het winkeltje was chagerijnig. Assortiment voldoende maar schreeuwend duur !

Super .

Dennis,
1-9-2018

Heerlijk genoten , voor ons de 2e maal aan het gardameer . Vorig jaar op Bella gestaan , maar dat was ons te groot en te massaal. Lido is ons daar in tegen zeer goed bevallen en denken er over om volgend jaar weer te gaan . We hadden een standaard plek voor onze grote tunnel tent , en die was voor ons ruim voldoende ( vrij groot voor Italiaanse begrippen) Mooi zwembad met mooie glijbanen , alleen jammer van de handdoek leggers , maar gewoon de handdoeken verwijderen en lekker gaan liggen .Ook veel bezienswaardigheden in de omgeving , we hebben nog lang niet alles gezien dus volgend jaar sowieso weer richting het Gardameer .

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lido (Glamping) in Pacengo di Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lido (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.