Camping Lido (Glamping)stersterster

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

522 reviews over Camping Lido (Glamping)

• 2019
    9Fam Kievit30-08-2019

Dit jaar voor het eerst naar camping Lido geweest. We hadden een glamptent van touroperator gehuurd. Het was voor ons voor het eerst in een tent. Het was echt geweldig. Het animatie team is echt super. De hostess en zijn erg goed ( Paulien en Kees). Onze zoon heeft super genoten. We zijn nog maar net thuis maar volgend jaar gaan we weer. Je zit heel dicht bij Lazise en Peschiera. Ook zijn de bekende parken Gardaland enz heel dichtbij.

• 8Aletta24-08-2019

Een heerlijke zonnige vakantie

Een nette camping met goede faciliteiten. Om 23.00u is het stil op de camping. Ja het kan druk zij in het zwembad maar dat is toch ook niet zo raar in het hoogseizoen als het mooi weer is. En ja de badmeesters zijn streng maar er mag ook veel wel: met een band van een glijbaan. Banden en ballen in bepaalde baden. Wij hebben een (glamping) tent gehuurd. Deze staan ongeveer halverwege de camping op goede afstand van het zwembad, het meer en de supermarkt. Wij hadden een prachtige ruime plek. Helaas geldt dit niet voor al deze tenten. Een aantal staan echt veel te dicht op elkaar. Tip om te vragen naar een ruime plek. De gastheer en dame van de touroperator waren fantastisch. Nog niet eerder meegemaakt. Ze stonden altijd voor iedereen klaar.

Wij waren tevreden en ook onze kinderen van 17, 18 en 19 hebben zich goed vermaakt.

• 7Kate22-08-2019

Prima camping

Prima Camping. Staanplaatsen variëren van klein tot zeer groot! Wi-Fi is zeer slecht. Betaalde wifi maar enkel bij het zwembad en restaurant bereik. Zelfs je 4G of als je moet bellen heel slecht bereik. Voor oudere jeugd niets te beleven , terwijl die er heel heel zijn, dus die gaan in groepen hangen en worden vervolgens weggejaagd. Animatie vonden wij heel flauw. Missen een bar of cafeetje op de Camping Strand stelt niks voor. Kiezels en heel vies water. !!! In het hoogseizoen mag het sanitair best iets vaker gepoetst worden. Zwembad erg leuk . Ga eens brood halen op camping Europa. Veel lekkerder!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Sylvia Van Ginkel21-08-2019

Mooie camping, wel heel erg druk

Camping Lido is een nette camping aan het Gardameer. Bovenaan de camping is het stacaravan gedeelte. Wij hadden een stacaravan via touroperator, echt een hele mooie caravan met airco, 2 toiletten en een mooie veranda. De camping loopt steil af, dus als je beneden aan de camping brood gaat halen, dan is het een flinke klim terug. De zwembaden zijn mooi, maar erg druk. Elke dag om kwart voor 10 stond er een rij om handdoekjes te leggen. Zelf gingen wij naar het strandje bij het gardameer om de drukte te vermijden. Supermarkt was prima, brood was goed. Ook daar af en toe een flinke rij, maar ze doen goed hun best om dit te voorkomen. Wifi en bereik bij de stacaravans was redelijk tot goed, maar op de rest vd camping slecht, heel slecht. Nederlandse animatie was aanwezig en deed goed hun best. Buiten de camping is het superdruk Supermarkten met hagelslag en pindakaas. Wij gaan niet meer terug vanwege de drukte.

• 7Sander Hilhorst20-08-2019

Leuke camping op mooi maar drukke locatie

We hadden voor de eerste keer een glamtent gehuurd via touroperator. Nooit eerder echt gekampeerd. In het begin even wennen maar de camping is verder een prima plek om te vertoeven. De tent zelf is niet heel bijzonder. Het glam kan er wat mij betreft wel vanaf. Maar dat wil niet zeggen dat het heel erg was of zo. De tent was verder prima en alhoewel we toch wel wat luxe miste (stromend water, toilet, opbergruimte in de tent) hebben we het er prima naar ons zin gehad. De auto zet je naast (of voor) de tent en dat is wel makkelijk om kostbare spulletjes in op te bergen aangezien er natuurlijk geen slot op de tent zit. Op de plek waar wij zaten is er ook wel ruimte genoeg vóór de tent. We waren met zijn zessen (mijn vrouw, ik en onze kinderen) dus wat ruimte konden we wel gebruiken. Wij hebben veel bij de steiger aan het gardameer gezeten Prima plek. Zwembaden ook prima. Wel een massatoerisme bestemming. Daar moet je wel van houden

• 7Eetgelegenheden

• 7jack hofmann20-08-2019

Fijne camping met mooi zwembad in drukke omgeving

Lido is een middelgrote terrascamping met 4 zwembaden en leuke glijbanen. Jammer dat de glijbanen tussen 12.00 en 15.00 uur gesloten zijn. Het winkeltje onderaan de camping is niet overdreven duur. Je kunt er 's ochtends prima een vers broodje halen. Voor de overige boodschappen zijn er voldoende supermarkten in het nabij gelegen Peschiera (5 minuten rijden). Lido heeft een erg actief deels NL-sprekend animatieteam, leuk voor de kinderen tot ongeveer 12 jaar oud. Elke avond gezelligheid op het terras bij het zwembad, waar een drankje ok geprijsd is. Voor ons de eerste vakantie aan het Gardameer. We vonden het buiten de camping wel erg druk qua verkeer. Bezoek ook eens Gardaland (open tot 23.00 uur), een fantastisch pretpark op 3 kilometer van de camping. Al met al een prima vakantie, maar volgend jaar wel weer naar een rustigere omgeving.

• 7Eetgelegenheden

• 6Tessa19-08-2019

Nooit weer

Heb je kinderen van 14 jaar en ouder? Ga niet naar deze camping!!!!! Er is qua animatie niks te doen voor deze leeftijden, in de avonden wordt de jeugd overal weggestuurd. Ikzelf ben 17 jaar oud en heb geen prettig verblijf ervaren op camping lido. De jeugd werd om 11 uur overal weggestuurd en moesten maar buiten de camping zich vermaken. Er is geen plek voor oudere kinderen. Heb je jonge kinderen? Dan is dit een perfecte camping. Voor die leeftijden wordt er van alles gedaan, maar 14+? Nee hoor.

Erg onvriendelijk barpersoneel en receptie personeel. Er is totaal geen respect naar de jeugd toe. Bij de bar wordt je boos aangekeken door het personeel en de receptie is alle dagen chagrijnig.

Sanitair was redelijk goed, maar de mensen zelf waren erg vies. Voor de rest is het een dood normale camping en wordt er in de avond bijna niks georganiseerd. Behalve een minidisco die letterlijk van 9- 11 duurt. De camping is in de avond dood.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Ricardo17-08-2019

Geweldige vakantie!

Voor de eerste keer op camping Lido. Na een paar jaar op een kleinere camping te zijn verbleven ditmaal gekozen voor een grotere. Kinderen willen tenslotte als ze groter worden ook wat meer. In 1 woord geweldige camping. Tuurlijk is er overal wat maar hier was het gewoon goed verzorgd. Mooie camping, goed zwembad met leuke glijbanen, lekker restaurant en hele leuke animatie voor de kids. Daarnaast was het vanaf 23:00 uur super stil ondanks dat er veel jeugd op de camping aanwezig was. Ik kan eigenlijk weinig tot geen negatieve dingen noemen. Volgend jaar waarschijnlijk weer!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Maikel17-08-2019

Leuke camping

Leuke camping met mooie gezellige zwembaden waar veel mag! Toiletten kunnen wat vaker schoongemaakt worden. Staanplaatsen zijn prima en de animatie is goed.

• 8Michel13-08-2019

Een ok camping aan het Gardameer

1 van de vele campings aan het Gardameer in Lazise. We betaalden 75,- euro per dag (2 volwassen en 2 kinderen, 1 van 5 en 1 van 7 jaar oud). Het sanitair is prima, maar kan zeker beter en vaker worden schoongemaakt (bij andere campings hangt een schoonmaaklijst met tijden wanneer de laatste schoonmaakronde heeft plaatsgevonden). Het kwam vaak voor dat het toiletpapier op was en dat het gewoon niet schoon was. De animatie voor onze kleine kinderen was prima en aan activiteiten geen gebrek (wel veel van hetzelfde). Wat zeker een pluspunt is van Lido is dat de standaardplekken ruim zijn en dat de meeste plekken voldoende schaduw bieden. Wij hebben geen grote caravan (4,5 meter), maar konden onze caravan, voortent, luifel en auto kwijt op de plek. Dit hebben wij op veel campings anders gezien (hier mocht je blij zijn dat je je caravan kwijt kon en een voortent, daarna was de plek vol). Grote irritatie is wel het handdoekje leggen.

Selectcamp

30 tips over Camping Lido (Glamping)

• murielk, 03-02-2014

neem een jaarabonement van gardaland. 50 euro pp maar kun je daarna nog een keer naar de efteling. Wij zijn 1 keer overdag en 1 leer sávonds naar gardaland geweest en thuis een dagje efteling dus wij hebben ons geld er wel uit!

• A. de Geus, 25-07-2012

Als je een kleine koelkast wil huren op de camping kun je dat het beste gelijk met je boeking opgeven. Toen wij kwamen waren er geen meer. Wel goed geholpen waardoor we via Nolfrigo keurig een koelkast op de plaats kregen. Maar is wel wat duurder

• bmw1100rijder, 03-07-2012

Leuke plaatsen om de bezoeken zijn Simione, Garda en Bardolino.

340 vragen over Camping Lido (Glamping)

• Syl, 27-07-2019

WiFi

Hoe is het met de WIFI gesteld? Wat zijn de kosten?

Tamara, 03-08-2019

Wij hebben 4 g , maar die doet het meer niet dan wel op onze plek. Bij het zwembad beter bereik. Je kunt voor 6 euro wifi kopen voor een week.

• Mariska, 11-06-2019

Nooit meer

In april hebben we geboekt voor een vakantie op 2 augustus tot 16 augustus. Uiteraard een aanbetaling gedaan van €260,-. Helaas kunnen we door omstandigheden niet gaan. Volgens het beleid van lido krijg je je aanbetaling terug - 10% als je annuleert binnen 60 dagen. Wij waren net een paar dagen te laat en hebben 56 dagen voor aankomst geannuleerd. 0 coulance vanuit camping lido, we krijgen niks terug. Dit was meteen de laatste keer lido.

• Elianne , 01-05-2019

Roan bungalowtenten

Kan iemand mij vertellen in welke straatjes dit seizoen de roan bungalowtenten staan??

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig