Camping Le Palme

• 8.3Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping La Palmeraie in Italië is een echte familiecamping. De kleinschalige camping heeft een mooi zwembad, gezellige animatie en een goed restaurant. Bezoek Gardaland met een avondticket van 16 euro. Of maak uitstapjes naar andere steden rond het Gardameer, zoals Sirmione, Bardolino, Lazise of Peschiera.

245 reviews over Camping Le Palme

• 8Edwin05-09-2019

Gezellige kleine camping

Leuke kleine gezellige camping. Deze camping is vooral ingericht voor kinderen tot 12 jaar. Mooi zwembad met glijbanen, speeltuin en campingwinkel. Camping is schoon en goed onderhouden. Strandje voor de camping is niet veel bijzonders. Wij hadden een prachtige stacaravan met uitzicht over het meer. Jammer dat er geen stoelen onder de veranda staan maar alleen een picknicktafel. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
    9Britt24-08-2018

Kleine leuke camping

Leuke kleine camping. Mooi zwembad. Strandje iets minder. Werd weinig onderhoud aan gedaan omdat het volgens mij niet bij de camping hoort? Restaurant was goed. Winkel lekkere broodjes. Animatie leuk. Jammer inderdaad dat de receptie niet mee denkt en onvriendelijk is. Wij waren genoodzaakt om later aan te komen ivm begrafenis. Hier deed de camping niets mee. Helaas pindakaas voor ons. Wel alles betalen.

• 8Joyce20-08-2018

Fantastisch!

Echte familiecamping! Wij hebben erg genoten van deze camping. Het is klein maar alle faciliteiten zijn er en voor de kinderen is het erg overzichtelijk. Wij verbleven in een Mobile home Lux, schoon en ruim. Onze caravan stond vlakbij het zwembad, aanvankelijk waren we wat huiverig voor geluidsoverlast (animatie en muziek bij het zwembad) maar dit viel reuze mee! Restaurant is erg goed met vriendelijk personeel. Ook bij de receptie en het zwembad is men vriendelijk. Kortom, super leuke en mooie camping, voor ons voor herhaling vatbaar!

• 8MN18-08-2018

Mooi zwembad

Kleinschalige camping met een mooi zwembad, alleen de Italiaanse dame achter de receptie is zeer onvriendelijk. Wij stonden op plek 158, boven een waterput/riolering. De hele dag door een enorm vieze lucht om ons heen, dit was niet te doen. Ze beloofden het te verhelpen, maar dat gebeurde niet. Toen we vervolgens weer naar de receptie gingen kon ze ons voor de laatste nacht een andere kampeerplaats aanbieden. Eerder vertrekken kon wel, maar dat kwam volledig voor eigen rekening. Ze werd boos dat wij haar voorstel van 1 nacht niet accepteerden. Kortom, we zijn niet veel bij de plek geweest, daar eten of zijn was onmogelijk. Ook viel onze plek onder Meerzicht, wanneer je op een stoel ging staan kon je een stukje zien. Sanitair was schoon. Het meer was vies en troebel. Via de steiger kon je beter verderop het meer in. Onze kinderen van 8 en 5 vonden de animatie wel leuk. De mensen achter de bar bij het zwembad waren wel heel vriendelijk.

• 8Petra13-08-2018

Mooie camping

Mooie camping.We hebben hier twee weken gestaan. We hadden een lux mobile home. Het is een kleine maar overzichtelijke camping. Gezellig animatie team voor de kleintjes. Alleen jammer voor de oudere jeugd weinig georganiseerd. Maar hebben zich goed vermaakt. Personeel was vriendelijk bij de receptie en behulpzaam. Wij komen zeker weer teug naar deze camping en een aanrader.

Met oudere kinderen

• 7Simone10-08-2018

Teleurstellend!

Ons verblijf viel helaas tegen! Reden hiervan waren een opeenstapeling van ergernissen waarvan de receptie wel de grootste was! Ongelooflijk, ben je het visitekaartje van het bedrijf ????? Zo niet vriendelijk en behulpzaam! 't Toppunt was wel dat wij 4 dagen voor vertrek de receptie hebben laten weten dat wij door omstandigheden genoodzaakt werden 1 dag eerder te vertrekken en dat ons toen gelijk werd medegedeeld dat deze dag gewoon in rekening gebracht werd. Daarnaast vonden wij het een lawaaierige camping (iedere avond muziek, hangjongeren) en misten wij de aanwezigheid van nachtbewaking! Het personeel bij de poolbar, de lifeguards bij het zwembad, het animatieteam en 't personeel in het restaurant waren daarentegen top! 't Zwembad is mooi en schoon met goed toezicht. Tip : huur géén koelkast op de camping maar bij Garda Service 4U en wil je een keer géén pizza eten ga dan naar Vecchio Mulino Beach Bar Restaurant in Peschiera.

• 6Staat v/h sanitair

• 8mirriebillie26-07-2018

Leuk we komen zeker terug

Een kleine familiecamping langs het Gardameer. Wij zaten in een Luxe stacaravan, zag er goed uit. Veranda heerlijk, echter grote spleten in hout waar alles wat je liet vallen verdween onder de veranda, kon er niet meer bij. (aandachtspuntje) De stacaravans staan allemaal heel dicht op en in elkaar, waardoor weinig ruimte voor kids om te spelen. Parkeren is goed geregeld, er is voor sommige caravans een garage. Zwembad perfect voor kleine kinderen. Er is toezicht, streng maar wij vonden het perfect. Hierdoor blijft het voor iedereen leuk. Handdoek leggers had je wel maar we hadden er geen last van, er is genoeg zitplaats. Er is een supermarkt, heel duur en tussen de middag dicht. Kan beter naar naastgelegen dorp rijden. (aldi, lidle) Er is een kinderclub, worden leuke dingen georganiseerd. Er is zelfs een Nederlands meisje (Julia, een lieverd!) Kinderdisco is leuk! Enig minpuntje: dames van de receptie mogen wat vriendelijker!

• 8D.v.H04-02-2018

Prettige campin

Zwembad was heerlijk, wel erg jammer van de handdoekleggers. Restaurant lekker en heel gezellige uitbater. Compacte en niet al te grote camping direct aan Gardameer. Barretje bij zwembad met tosti's, pizza's en drankjes. Poolparty erg gezellig voor de kinderen. Sommige plaatsen zijn vrij klein. Helaas schreeuwende groepen kinderen tot laat over de camping heen rennend, maar dat ligt meer aan de gemakzuchtige ouders. Vanuit de camping kun je direct langs het meer wandelen. Plaatsjes als Lazise en Peschiera dichtbij. Heerlijke, relaxte weken gehad.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Miranda13-01-2018

Leuke kleinschalige camping

Leuke kleinschalige camping. We hadden een prachtige caravan met uitzicht op het meer. Dichtbij leuke plaatjes en supermarkt.

Met oudere kinderen

• 2017
    9Remco30-08-2017

Prima camping

Prima kleine camping... Receptie ruime openingstijden en vriendelijk personeel...Net sanitair en word elke dag meerdere keren schoon gemaakt.... Toegang vanaf het meer met bandje ( veilig voor kleine kinderen)......Leuke zwembaden met twee glijbanen en ( streng ) toezicht.....Elke avond mini disco en overdag animatie team....Camping winkel met ruim assortiment en elke dag verse brood....staanplaatsen zijn ruim voor italie....Restaurant heeft goede pizza,s voor een goede prijs en vriendelijk personeel Overal dichtbij ( winkels etc ).... voor kleine kinderen een prettige camping .... goede prijs / kwaliteit verhouding

• 9Staat v/h sanitair

14 tips over Camping Le Palme

• Fam. Van Beek, 30-08-2012

De plaatsen bovenin zijn ruimer dan onderaan de camping. Voor rust zou je beter onderin kunnen boeken.

• Hellen, 28-08-2012

Wat echt de moeite waard is Venetië. Met de auto rij je naar Fusina daar parkeer je je auto en je vaart zo naar Venetië.

• Joyce, 15-08-2012

Gardaland (avondticket 16 euro), Monte Baldo, Verona, boottochtje naar Bardolino voor 3 euro pp, Lazise, Peschiera

48 vragen over Camping Le Palme

• Chantal, 08-11-2017

Verschil caravan Lux en Superior

Hallo, We willen komende zomer naar deze camping gaan, maar twijfelen tussen de 2 caravans. Kan iemand ons antwoord geven op devolgende vragen; * Hebben zowel de Lux als de superior buiten een picknicktafel? Of hebben ze een tafel met stoelen? * Hoe groot is de koelkast is beide caravans? * zijn er binnen in de caravan nog tafel en stoelen

Alvast bedankt Groeten Chantal

Kim , 19-02-2018

Hallo. Wij gaan zelf met eigen caravan, maar hoe ik het kon zien hebben ze beide picknick tafels en banken. Ik denk binnen ook alleen banken. Met de inrichting kan ik je niet helpen. Hopelijk heb je hier iets aan. Groetjes Kim

• wendy, 09-08-2017

Tiener camping en terras?

Ik ben benieuwd of er ook kinderen op de camping verblijven van 12+? ALs ik de reviews lees lijkt het of er alleen maar jonge kinderen op de camping komen. Tevens ben ik benieuwd of je 's avonds op de camping ergens gezellig een kopje koffie kan drinken bij een barretje.

Kim Wolfs, 19-02-2018

Hallo, ik weet niet of je nog interesse hebt, maar zal toch antwoorden. Er zijn zeker jongere van +12. Zelfs jeugd tot 17, die in grote groepen uitgaan. Er hangt genoeg jeugd op de camping rond. Er is wel een barretje / terras op de camping, maar is niet overdreven gezellig. Paar keer in de week animatie. Op loop afstand aan het meer zitten ook nog barretjes. Hopelijk heb je hier iets aan. Groetjes Kim

• Jessica, 02-11-2016

Wifi en grote plek ?

Hoe staat het met de Wifi ? Is het bereik bij je tent een beetje goed ? Wij hebben een grote vouwwagen 8,40 x 5,20. Hebben ze een beetje grote plaatsen waar we hem kwijt kunnen inclusief de auto ?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig