Camping Le Palme

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Palmeraie in Italië is een echte familiecamping. De kleinschalige camping heeft een mooi zwembad, gezellige animatie en een goed restaurant. Bezoek Gardaland met een avondticket van 16 euro. Of maak uitstapjes naar andere steden rond het Gardameer, zoals Sirmione, Bardolino, Lazise of Peschiera.

Tonen op kaart

250 Reviews over Le Palme

• 8Yvonne04-09-2021

Top Camping!

Mooie overzichtelijke camping. Zuiver en mooie vertrekken. Camping is niet erg groot, wat voor ons juist een reden was om te boeken. Bekwaam en vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!

• 8Erna Jansen10-08-2021

Weinig rust

Voor rustzoekers is deze camping niet geschikt. Het is druk op de camping; muziek van het animatieteam schalt over de camping. Veel gezinnen zijn met elkaar op vakantie en ook dat geeft onrust. Velen komen al jaren naar de camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Robert10-08-2021

Gewoon super camping

Kleine camping met twee erg mooie zwembaden. Bar en restaurant op de camping zijn top. Supermarkt op de camping is duur maar even buiten de camping zijn twee grote supermarkten. Animatie was top. Camping is voor kleine kinderen tot 12 jaar.

• 9Lockkamper jef19-07-2021

supervakantie!

super toffe familie camping die netjes onderhouden wordt.het is een redelijke kleine camping maar alles is er.het animatieteam is geweldig!!!!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Fam. Jansen18-10-2019

Heerlijk

We zijn in juli 2 weken met onze eigen caravan naar le palme gekomen. Prachtige staanplaats. Wij vonden hem heerlijk ruim. Camping is klein, dat was voor ons de reden dat we naar le palme kwamen. Zo konden onze jongens van 5 en 6 ook zelfstandig naar de speeltuin of voetbalveld wandelen. Het zwembad was heel leuk en het eten van het restaurantje was heerlijk. De douches en wc’s waren wat ouder, maar meestal redelijk schoon. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Edwin05-09-2019

Gezellige kleine camping

Leuke kleine gezellige camping. Deze camping is vooral ingericht voor kinderen tot 12 jaar. Mooi zwembad met glijbanen, speeltuin en campingwinkel. Camping is schoon en goed onderhouden. Strandje voor de camping is niet veel bijzonders. Wij hadden een prachtige stacaravan met uitzicht over het meer. Jammer dat er geen stoelen onder de veranda staan maar alleen een picknicktafel. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Paola04-09-2019

Ottimo

Ottimo campeggio lo consiglio pulito lo staff gentile ottimo prezzo pizza e ristorazione molto eccellente

• 9Britt24-08-2018

Kleine leuke camping

Leuke kleine camping. Mooi zwembad. Strandje iets minder. Werd weinig onderhoud aan gedaan omdat het volgens mij niet bij de camping hoort? Restaurant was goed. Winkel lekkere broodjes. Animatie leuk. Jammer inderdaad dat de receptie niet mee denkt en onvriendelijk is. Wij waren genoodzaakt om later aan te komen ivm begrafenis. Hier deed de camping niets mee. Helaas pindakaas voor ons. Wel alles betalen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Joyce20-08-2018

Fantastisch!

Echte familiecamping! Wij hebben erg genoten van deze camping. Het is klein maar alle faciliteiten zijn er en voor de kinderen is het erg overzichtelijk. Wij verbleven in een Mobile home Lux, schoon en ruim. Onze caravan stond vlakbij het zwembad, aanvankelijk waren we wat huiverig voor geluidsoverlast (animatie en muziek bij het zwembad) maar dit viel reuze mee! Restaurant is erg goed met vriendelijk personeel. Ook bij de receptie en het zwembad is men vriendelijk. Kortom, super leuke en mooie camping, voor ons voor herhaling vatbaar!

• 9Eetgelegenheden
  • 8MN18-08-2018

Mooi zwembad

Kleinschalige camping met een mooi zwembad, alleen de Italiaanse dame achter de receptie is zeer onvriendelijk. Wij stonden op plek 158, boven een waterput/riolering. De hele dag door een enorm vieze lucht om ons heen, dit was niet te doen. Ze beloofden het te verhelpen, maar dat gebeurde niet. Toen we vervolgens weer naar de receptie gingen kon ze ons voor de laatste nacht een andere kampeerplaats aanbieden. Eerder vertrekken kon wel, maar dat kwam volledig voor eigen rekening. Ze werd boos dat wij haar voorstel van 1 nacht niet accepteerden. Kortom, we zijn niet veel bij de plek geweest, daar eten of zijn was onmogelijk. Ook viel onze plek onder Meerzicht, wanneer je op een stoel ging staan kon je een stukje zien. Sanitair was schoon. Het meer was vies en troebel. Via de steiger kon je beter verderop het meer in. Onze kinderen van 8 en 5 vonden de animatie wel leuk. De mensen achter de bar bij het zwembad waren wel heel vriendelijk.

Camping Le Palme info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar