Géén boekingskosten

Corte Casara

Appartement
ItaliëPlaatsen rond het GardameerLazise

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Corte Casara voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 49 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

49 Reviews over Corte Casara

• 9Judith03-05-2022

Super fijne locatie

Heerlijk verblijf op loopafstand Lazise Super aardige eigenaren

• 8Natuur
  • 9Fvh11-08-2019

Super fijne locatie

Heel fijn rustig schoon complex. Loopafstand tot toeristisch Lazise. Super aardige eigenaars. Broodjes service super handig. Aanrader en voor herhaling vatbaar

• 9Ellen11-08-2018

Heerlijke rustige acco dichtbij centrum

Gemoedelijke en kleinschalige accommodatie, gerund door een zeer vriendelijk broer en zus. Wij (gezin met 2 jongens van 16 en 13) zaten in een 2 kamer app (D12) boven de receptie. Heerlijk rustig, ruim en schoon. Hier was geen balkon bij, maar beneden hadden wij in de gezamenlijke tuin tafeltjes en stoelen tot onze beschikking, echt prima plek. Iedere ochtend heerlijke verse broodjes (wel meer dan 10 verschillende soorten) Een ‘nespresso’-apparaat in appartement (zelfs Nespresso-cups bij de receptie te koop, en ook allerlei soorten ijsjes) Mooi zwembad, met groot gazon er omheen met veel (luxe) bedjes en parasols. Je kan ook iets rustiger liggen, op een verhoogd gedeelte, in ieder geval altijd genoeg bedjes. Daarachter een voetbalveldje, waar onze jongens veel gevoetbald hebben. Tevens goede tafeltennistafel.
    Iedereen staat in de file om in Lazise te komen, maar wij liepen binnen 10 minuten naar het mooie centrum.

• 10Annelies Clabbers23-07-2018

Grandioos!

Het kleinschalige appartementencomplex, nét buiten het historisch dorp Lazise, is beveiligd door 2 toegangshekken die met een code te openen zijn.
    We werden uiterst vriendelijk en hartelijk ontvangen door de eigenaren Claudia & Francesco. Wij verbleven in appartement Claudia C8 met een ruim balkon met uitzicht op het zwembad. Het zeer compleet ingerichte appartement was superschoon en netjes. Het zwembad is prachtig, hoewel ik er een ondiep gedeelte voor de kleine kinderen miste. Er zijn per appartement 2 ligstoelen en 1 parasol. 's Morgens kun je gebruik maken van de broodjesservice, die je de avond van te voren via een lijst bestelt. Er zijn voldoende parkeerplaatsen en in de kelder is een wasmachine (3 euro). In de directe omgeving is een supermarkt (Lidl) waar je het beste te voet heen kunt gaan want daar is weinig parkeerplek. Al met al een schitterende accommodatie waar je in alle rust een topvakantie kunt vieren.

• 9Anja30-04-2017

immer wieder schön

durch Zufall gefunden - traumhaft schön - tolle Lage - sehr ruhig - sehr nette Vermieter - wir kommen immer gerne wieder

• 9Anna10-08-2015

Fantastisch; meteen weer geboekt voor 2016!

Goed onderhouden rustig gelegen complex met veel groen. Mooi zwembad met voldoende bedjes en parasols. Wij verbleven in een T2 appartement dat goed onderhouden, ruim en zeer schoon was. Matrassen waren redelijk nieuw maar voor ons iets te hard. Goed uitgeruste moderne keuken met grote koelkast en vriesvak. Schone badkamer met (krappe) douche, wc en bidet. Twee supermarkten op loopafstand en naar het gezellige Lazise loop je in ongeveer 10 minuten. Claudia en Francesco zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. De broodjesservice bij de receptie is heel handig met voldoende keus, ook kun je er ijsjes kopen. Wij hebben een topvakantie gehad, hebben meteen weer geboekt voor 2016!

• 9Johan Bolhuis09-08-2015

Topaccommodatie

Deze accommodatie is top. Zowel binnen als buiten meer dan voldoende ruimte. Bovendien zijn Claudia & Francisco ook nog eens uitstekende gastvrije beheerders van het complex. Binnen 5 minuten ben je zowel wandelend aan het strand of in het centrum van Lazise.

• 10Sandie Diels02-08-2015

Aanrader voor wie van rust houdt

verbleven 2 weken met onze dochters van 8 en 9 jaar in een fijn appt in Corte Casara, zijn zeer tevreden over de hele lijn. Zeer proper, rustig, op wandelafstand van het centrum en meer. Auto is er eigenlijk niet nodig. Zijn 1 keer naar een grote supermarkt gereden in Affi (op ongeveer 15km). Voor de rest boodschappen gedaan in de supermarkt op wandelafstand. Broodjes kan je bestellen bij receptie zo heb je elke ochtend vers brood (ruime keuze!!!). Domein is afgesloten en enkel te betreden met een code. Dit geeft een veilig gevoel. Zwembad is groot genoeg voor de verschillende appartementen die ook allemaal dichtbij zwembad gelegen zijn. Meeste apptn zijn voorzien van een afwasmachine en ruim, proper, modern...Kortom niets op aan te merken. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben ons een geweldige tip gegeven om naar het waterpretpark CAVOUR te gaan ipv Caneva. .'s avonds wandelden we naar het mooie en sfeervolle stadje Lazise. Hadden er een superleuke tijd!

• 10Fam.Messing10-08-2014

Helemaal TOP!!!!

Prima plek! Heerlijk zwembad! Mooi appartement! Veel ruimte! Op loopafstand van het gezellige Lazise! Claudia en Francesco we hebben genoten bij jullie!! Een echte aanrader!!!!

• 9hajoe.m17-04-2013

Apartment 4 Personen direkt am Poo

Reisezeit Anfang April 2013 sehr ruhige Anlage mit kaum Mitgästen, schöne Lage u Aussicht ü die Anlage mit 2 Sonnenbalkonen sehr angenehme Verwaltung in der Anlage hervorragende Fußgänger Erreichbarkeit Innenstadt Lazise keine 15 Minuten perfekt Auto kann man beruhigt stehen lassen. Leider sind die Gebäude etwas hellhörig und man bekommt die Feierlaune oder Kinderproteste Nachts besonders mit. Unbedingt wieder kommen bestens zu empfehlen und bei dem preis in der Vorsaison unschlagbar

Appartement Corte Casara info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    via Casara, 57, I-37017