Appartement Corte Casarasterstersterster

49 reviews over Appartement Corte Casara

• 2019
    9Fvh11-08-2019

Super fijne locatie

Heel fijn rustig schoon complex. Loopafstand tot toeristisch Lazise. Super aardige eigenaars. Broodjes service super handig. Aanrader en voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Ellen11-08-2018

Heerlijke rustige acco dichtbij centrum

Gemoedelijke en kleinschalige accommodatie, gerund door een zeer vriendelijk broer en zus. Wij (gezin met 2 jongens van 16 en 13) zaten in een 2 kamer app (D12) boven de receptie. Heerlijk rustig, ruim en schoon. Hier was geen balkon bij, maar beneden hadden wij in de gezamenlijke tuin tafeltjes en stoelen tot onze beschikking, echt prima plek. Iedere ochtend heerlijke verse broodjes (wel meer dan 10 verschillende soorten) Een ‘nespresso’-apparaat in appartement (zelfs Nespresso-cups bij de receptie te koop, en ook allerlei soorten ijsjes) Mooi zwembad, met groot gazon er omheen met veel (luxe) bedjes en parasols. Je kan ook iets rustiger liggen, op een verhoogd gedeelte, in ieder geval altijd genoeg bedjes. Daarachter een voetbalveldje, waar onze jongens veel gevoetbald hebben. Tevens goede tafeltennistafel.
    Iedereen staat in de file om in Lazise te komen, maar wij liepen binnen 10 minuten naar het mooie centrum.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Annelies Clabbers23-07-2018

Grandioos!

Het kleinschalige appartementencomplex, nét buiten het historisch dorp Lazise, is beveiligd door 2 toegangshekken die met een code te openen zijn.
    We werden uiterst vriendelijk en hartelijk ontvangen door de eigenaren Claudia & Francesco. Wij verbleven in appartement Claudia C8 met een ruim balkon met uitzicht op het zwembad. Het zeer compleet ingerichte appartement was superschoon en netjes. Het zwembad is prachtig, hoewel ik er een ondiep gedeelte voor de kleine kinderen miste. Er zijn per appartement 2 ligstoelen en 1 parasol. 's Morgens kun je gebruik maken van de broodjesservice, die je de avond van te voren via een lijst bestelt. Er zijn voldoende parkeerplaatsen en in de kelder is een wasmachine (3 euro). In de directe omgeving is een supermarkt (Lidl) waar je het beste te voet heen kunt gaan want daar is weinig parkeerplek. Al met al een schitterende accommodatie waar je in alle rust een topvakantie kunt vieren.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Anna10-08-2015

Fantastisch; meteen weer geboekt voor 2016!

Goed onderhouden rustig gelegen complex met veel groen. Mooi zwembad met voldoende bedjes en parasols. Wij verbleven in een T2 appartement dat goed onderhouden, ruim en zeer schoon was. Matrassen waren redelijk nieuw maar voor ons iets te hard. Goed uitgeruste moderne keuken met grote koelkast en vriesvak. Schone badkamer met (krappe) douche, wc en bidet. Twee supermarkten op loopafstand en naar het gezellige Lazise loop je in ongeveer 10 minuten. Claudia en Francesco zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. De broodjesservice bij de receptie is heel handig met voldoende keus, ook kun je er ijsjes kopen. Wij hebben een topvakantie gehad, hebben meteen weer geboekt voor 2016!

• 9Johan Bolhuis09-08-2015

Topaccommodatie

Deze accommodatie is top. Zowel binnen als buiten meer dan voldoende ruimte. Bovendien zijn Claudia & Francisco ook nog eens uitstekende gastvrije beheerders van het complex. Binnen 5 minuten ben je zowel wandelend aan het strand of in het centrum van Lazise.

• 10Sandie Diels02-08-2015

Aanrader voor wie van rust houdt

verbleven 2 weken met onze dochters van 8 en 9 jaar in een fijn appt in Corte Casara, zijn zeer tevreden over de hele lijn. Zeer proper, rustig, op wandelafstand van het centrum en meer. Auto is er eigenlijk niet nodig. Zijn 1 keer naar een grote supermarkt gereden in Affi (op ongeveer 15km). Voor de rest boodschappen gedaan in de supermarkt op wandelafstand. Broodjes kan je bestellen bij receptie zo heb je elke ochtend vers brood (ruime keuze!!!). Domein is afgesloten en enkel te betreden met een code. Dit geeft een veilig gevoel. Zwembad is groot genoeg voor de verschillende appartementen die ook allemaal dichtbij zwembad gelegen zijn. Meeste apptn zijn voorzien van een afwasmachine en ruim, proper, modern...Kortom niets op aan te merken. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben ons een geweldige tip gegeven om naar het waterpretpark CAVOUR te gaan ipv Caneva. .'s avonds wandelden we naar het mooie en sfeervolle stadje Lazise. Hadden er een superleuke tijd!

• 10Fam.Messing10-08-2014

Helemaal TOP!!!!

Prima plek! Heerlijk zwembad! Mooi appartement! Veel ruimte! Op loopafstand van het gezellige Lazise! Claudia en Francesco we hebben genoten bij jullie!! Een echte aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10leny14-04-2013

Geweldige vakantie!!!

Wat een super locatie en leuke appartementen! Wat hebben we het hier naar onze zin gehad. Wat een ouderwetste gastvriendelijkheid, je voelgt je meteen thuis! Francesco en Claudia zijn altijd bereid om je te helpen en hebben goede tips waar je goed kunt eten! De appartementen zijn zoals op het plaatje op hun website; ook dat hebben we wel eens anders gezien hier aan het meer. Alles is hier tiptop in orde!!! Het appartement ligt op 2 minuten lopen van het centrum van Lazise en we hebben dan ook heerlijk gewandeld, want je kunt helemaal langs het meer naar Bardolino lopen en dat hebben we dan ook gedaan. Alleen terug met de bus, maar die stop dan weer direct om de hoek! Heerlijk!!! Wij hebben alweer geboekt voor deze zomer!!! Tot dan en nu genieten we nog even na van deze super vioorjaarsvakantie!!! Claudia, Francesco bedankt!!!!!

Gereisd met partner in april 2013

• 10mj derksen26-08-2012

Prima verblijf en HEEL klantvriendelijk

Prima accomomodatie een aanrader. Vriendelijk personeel die er alles aan doet om te zorgen dat je een prima vakantie hebt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9anthonie16-08-2012

Prima accommodatie

Corte Casara is een klein paradijsje op een mooi verzorgd terrein. Alles ziet er erg netjes uit. Je kunt hier van je rust kunt genieten. Er is hier geen doorgaand verkeer omdat je op een terrein zit wat is afgescheiden door een toegangshek. Dit alles op loopafstand ( 5 minuten ) van het gezellige centrum van Lazise. Wij verbleven in appartement T2 met 5 personen ( 3 volwassenen en 2 kinderen van 13 jaar). Dit appartement, in ons geval met een groot balkon is ruim genoeg. De uitrusting van de appartementen is voldoende, nette badkamer en alles keurig onderhouden en schoon. Door de kleinschaligheid en persoonlijke aandacht van de eigenaren is het vakantiegevoel compleet. Het zwembad is mooi en er zijn voldoende ligbedden beschikbaar. Als het warm is kun je in je appartement optioneel gebruik maken van de airco ( meerkosten). Vertier is er s'avonds niet maar dat kun je dichtbij in Lazise vinden. Er is wel een tafeltennistafel en wat doelen op het grasveld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

2 tips over Appartement Corte Casara

• Marc, 31-07-2012

Lidl op 5 min. lopen voor verse broodjes. Gardaland (geen luna-parkje, maar 'Efteling') is een aanrader. Vanaf 18.00 uur is het er rustiger en tegen een gereduceerd entree van € 16,-. Verona op zo'n 30 minuten rijden voor een bezoek aan de Arena waar rekwisieten telkens worden uitgewisseld voor de veranderende voorstellingen, balkon van Romeo en Julia en het mooie centrum met luxe winkeltjes. Venetie vanaf Peschiera met de trein (airconditioned). Veel voordeliger en sneller dan met de auto.

• anthonie, 16-08-2012

Supermarkt Lidl op 5 minuten lopen. Broodjes service op het park. Verona, makkelijk en snel te bereiken vanaf Lazise. Borghetto, leuk plaatsje iets zuidelijk van het Gardameer. Varen via lijndienst op Gardameer naar markt in Garda ( korting via eigenaar)

3 vragen over Appartement Corte Casara

• Linda, 13-01-2015

Contactgegevens

Wie weet hoe we Claudia & Francesco kunnen bereiken? We hebben namelijk iets opgevraagd en we willen nu reserveren. Ze reageren niet op onze email en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar..... Zou dit liggen aan de winterperiode en wie weet hoe we ze wel kunnen bereiken?

Groeten,

Linda

• nienke, 27-09-2014

welk appartement heeft uitzicht en goede bedden.

Wie weet welk app het mooiste uitzicht heeft en rieten terras stoelen en goede bedden ivm rugklachten BVD Nienke visser

• Wil v.d. Star, 20-01-2013

Locatie

Mijn zoon gaat 22 juni trouwen in Lazise, ze beginnen en eindigen in hotel Ca del Sol,weet iemand welk appartement er het dichstbij in de buurt is voor ons (de ouders).moet niet op 'n heuvel zijn wegens niet zo goed lopen.

Nicole, 06-02-2013

Het genoemde hotel ligt buiten Lazise in Pacengo di Lazise. Als het appartement in de buurt van dat hotel moet liggen kunt u wellicht beter de vraag stellen bij Pacengo di Lazise.

Appartement Corte Casara info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis