Camping Agriturismo Casa Bonta

• Matig / voldoende: 5 - 7

Geweldig!

Anne-Marie en Wilco
26-6-2018

Voor de tweede keer een tent geboekt bij Casa Bonta en opnieuw een geweldige week gehad. Ruim opgezet, mooi uitzicht, gezellige pizza-avond, heerlijk zwembad, leuk gezelschap en zo kan ik nog wel even doorgaan. Guus en Silvia, dank voor jullie hartelijkheid en gezelligheid en tot een volgende keer!

fantastisch !

bas
7-12-2017

Samen in september op vakantie geweest in een prachtige safaritent. Wat was het geweldig! De accommodatie, het uitzicht, de leuke stadjes, de gezellige eetavonden en de mooie omgeving. Guus en Silvia , dank jullie wel voor het warme welkom en het gezellige verblijf, we komen graag nog eens terug!

Dit is OP en TOP vakantie

Wim & Tineke
17-9-2017

Voor ons het derde jaar op rij, dit gaat nooit vervelen!

Guus en Sylvia hebben deze plek zo gemaakt dat alles in één vakantie samen komt.

Rust, gezelligheid, vrijheid, natuur.

Gezeligge eet avonden, pizza's en Piemontees ( met locale italiaanse kok).

Even aan de bar een espresso en een biertje/wijntje.

Voor de tent even een boek lezen.

Je leeft echt midden in de natuur en als je wil kun je fantastische wandelingen maken(wij zagen zelfs wilde zwijnen).

Als je hier geweest bent wil je nooit meer anders. Zo is vakantie bedoelt.

Wat een heerlijke plek!

Leonie en Edwin
25-7-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Casa Bonta, 1 week in een tent en 1 week in het appartement. Allebei is aan te raden. In de tent heb je meer buiten ruimte en 's nachts koelde het goed af. In het appartement heb je veel luxe met een eigen douche, televisie en ruime slaapkamers. De gezamenlijke eet-avonden ware erg gezellig en de kinderen vermaakten zich prima. Guus en Silvia hebben er een heerlijke plek van gemaakt en zorgen dat de gasten niks tekort komen. Kortom een echte aanrader!

Droomplek!

Hanna & Joost
21-7-2017

We hebben het heerlijk gehad! Sylvia en Guus weten precies hoe een perfecte vakantie moet zijn; prachtige plek, heerlijk eten en leuke tips voor een dagje weg. De plek is nog zo veel mooier dan op de foto's en Sylvia en Guus zijn echt top! Wij komen zeker terug.

Heerlijke plek, mooie tent, mooi uitzicht...!

Anne-Marie
18-7-2017

Wij zijn altijd best kritisch, maar we hebben bij Casa Bonta echt een geweldige week gehad! Een prachtige, net nieuwe en mooi ingerichte tent (met goed bed, ook niet onbelangrijk) en eigen toilet op het bovenste veld (totaal 8 tenten) en veel privacy. Wel wat verder naar boven en beneden lopen als je een tent bovenaan hebt, maar wij vonden dit juist heerlijk omdat we met z'n tweetjes zijn. Geen "last" van geluid rond het zwembad en prachtig weids uitzicht. Drie grote en keurige douches en 2x per week een gezellige eet/pizza avond. Je hebt meteen leuk contact met andere gasten als je wilt, maar het hoeft niet. Guus en Silvia, dank voor het heerlijke verblijf en wie weet tot de volgende keer! Groetjes, Anne-Marie en Wilco

Caartje
4-7-2017

Lieve mensen, mooie omgeving, luxe appartement met zeer ruimte badkamer met douche en bad, prima bedden, heerlijk zwembad. De kinderen vonden het superleuk om de dieren van de eigenaresse te helpen voeren en verzorgen.

De pizza avond was top en gezellig.

Prachtige unieke plek in Piemonte !

Saskia en Bas
7-9-2016

Heerlijk onthaasten bij Casa Bonta, alles mag niets hoeft ! Wij zaten in appartement Lavanda , een waanzinnig mooi appartement, het hele complex is trouwens mooi ruim opgezet.

Guus en Silvia zijn zeer gastvrij en gezellig, niets is ze teveel. je kunt er 2x per week heerlijk eten gezamelijk met de andere gasten. In de omgeving is veel te zien en te doen, bezoekjes aan Sassello, Genua en Turijn zijn zeer de moeite waard.

Guus en Silvia., dank jullie wel voor jullie gastvrijheid, de wandeling naar de rivier, de wijnproeverij, de borrelmiddagen met heerlijke hapjes en praatje en natuurlijk de gezellige eetavonden. Een week was tekort...

Casa Bonta is een prachtige vakantieplek, waar het ontspannen vertoeven is. Het is een kleine "camping", zeer ruim opgezet, met 7 luxe tenten (met wc!) en 4 luxe appartementen, In totaal dus 11, veelal Nederlandse gezinnen. De ontvangst (en verblijf!) is heel hartelijk, Silvia is een prettige gastvrouw, met oog voor detail. En oog voor de kinderen, die ze meeneemt naar haar paarden. Het nabijgelegen plaatsje Acqui Terme is gezellig voor een kop koffie, een borrel, eten of wat winkelen. Wij aten er regelmatig een gelato. Verder is de Piemonte een prachtige omgeving: glooiend en groen. De temperatuur toen wij er waren: 25-30 graden overdag en de nachten waren koel. Heerlijk geslapen in de tent dus.

Enige nadeel dat ik zou kunnen noemen zijn de reistijden naar andere plaatsjes en bezienswaardigheden als: de Italiaanse kust, Turijn, Genua of Alba. 44 Italiaanse kilometers betekenen: 1 uur rijden, dus dat ben je kwijt als je op pad gaat. Anderzijds is er in de omgeving genoeg te doen: wandelen, fietsen, zwemmen in de rivier en het eerder genoemde Acqui Terme.

Omdat onze kinderen hun zwemdiploma hebben, vond ik het zwembad prima. Ik kan me voorstellen dat voor kinderen zonder zwemdiploma de beveiliging van het zwembad wat pover is.

Wij, én onze kids, hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Echt vakantie op schitterende plek!

Fam Mom
31-8-2016

Casa Bontá is alles waar je op vakantie op hoopt. Guus, Silvia en hun kinderen snappen waar je als vakantieganger (zowel als ouder, als kind) behoefte aan hebt. Met veel zorg en aandacht voor hun gasten hebben ze een heerlijke kleinschalige plek gecreëerd, die ze ieder jaar weer verder perfectioneren. Naast een fantastisch uitzicht vanuit een luxe tent of appartement heb je veel privacy en kun je er zelf voor kiezen of je 2x per week aan wilt schuiven aan de mooie lange landelijke tafel voor eigen gemaakte Pizza’s of gerechten uit de Piemontese omgeving, dan wel een aperitief aan het einde van de dag; allemaal zeer aan te raden overigens. In de zomer als ouder geen zorgen om je kinderen, die vermaken zich prima met andere aanwezige kinderen en faciliteiten, allemaal heel overzichtelijk. De mooie groene Piemontese omgeving leent zich prima voor de nodige afwisseling. Leuke echte Italiaanse plaatsjes zijn Acqui Terme en Sassello, met heerlijke eet-mogelijkheden. Ook een dagje uit naar grotere steden als Genua en Turijn, een dagje naar de kust, een duik in de dichtbij gelegen rivier d’Erro of op een Italiaanse scooter door de Barolo stree, behoort tot de mogelijkheden. Maar ook een ontspannende hele dag op Casá Bonta is zeer aan te bevelen, s’morgens rustig beginnen met een cappuccino en zelfs in het hoogseizoen kun je het zwembad met je gezin voor je alleen hebben. Samen te vatten in ‘Grazie e Bellisimo’!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Casa Bonta in Cartosio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Casa Bonta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agriturismo Casa Bonta scoort een 9.2 uit 10 op basis van 47 reviews.