Camping Agriturismo Casa Bonta

50 reviews over Camping Agriturismo Casa Bonta in het Nederlands

Genieten!

Yolanda
28-7-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Casa Bonta. De Safaritent was top, smaakvol ingericht, veel ruimte bij de tent en een geweldig uitzicht

Door de hartelijkheid en zorg van Silvia en Guus is Casa Bonta een plek waar je je zeer welkom voelt.

De pizza- avonden waren gezellig en de Slowfootpassagiata (een jaarlijks evenement begin juni,waarbij je een wandeling maakt langs 5 wijnboeren en dan een hapje krijgt en wijn kan proeven} was erg leuk om mee te maken. De omgeving is prachtig, mooi om te wandelen, een fietstocht met de fietsen van Aad zeer aan te raden, leuke plaatsjes in de buurt en Genua is een aanrader. Kortom een top vakantieplek.

super

Elsie en Eddy
27-7-2018

vakantie in Casa Bonta is echt genieten : de mooie tenten , het heerlijke eten , de leuke pizza avond en vooral de vriendelijkheid/ hartelijkheid van Guus en Silvia ,

Als het kan komen we zeker eens terug : een week was voor ons tekort

Super!

Anita
25-7-2018

Sfeervolle, comfortabele en gastvrije accommodatie in de mooie Piemonte streek. Comfortabele appartementen, ruime safari/lodgetenten en een lekker zwembad, met prachtig uitzicht over de omgeving. Silvia en Guus zijn de gastvrije spil in hun mooie agriturismo. Broodjesservice, de mogelijkheid om op vaste tijden wat te drinken, een pizza avond, dit alles maakt dat je je welkom voelt. Je kunt mooie wandelingen maken, e mountainbikes huren in de omgeving, mooie plaatsjes bezoeken, op je ligbed met een goed boek of lekker in het zwembad plonsen. Leuke plaatsen in de omgeving om te bezoeken (ca. 30 min. rijden). Turijn en Genua liggen op ca. 1,5 uur rijden. Een wijnproeverij of reservering voor een leuk restaurant wordt voor je geregeld. Kortom wij vonden het een heerlijke plek!

Geweldig!

Anne-Marie en Wilco
26-6-2018

Voor de tweede keer een tent geboekt bij Casa Bonta en opnieuw een geweldige week gehad. Ruim opgezet, mooi uitzicht, gezellige pizza-avond, heerlijk zwembad, leuk gezelschap en zo kan ik nog wel even doorgaan. Guus en Silvia, dank voor jullie hartelijkheid en gezelligheid en tot een volgende keer!

fantastisch !

bas
7-12-2017

Samen in september op vakantie geweest in een prachtige safaritent. Wat was het geweldig! De accommodatie, het uitzicht, de leuke stadjes, de gezellige eetavonden en de mooie omgeving. Guus en Silvia , dank jullie wel voor het warme welkom en het gezellige verblijf, we komen graag nog eens terug!

Dit is OP en TOP vakantie

Wim & Tineke
17-9-2017

Voor ons het derde jaar op rij, dit gaat nooit vervelen!

Guus en Sylvia hebben deze plek zo gemaakt dat alles in één vakantie samen komt.

Rust, gezelligheid, vrijheid, natuur.

Gezeligge eet avonden, pizza's en Piemontees ( met locale italiaanse kok).

Even aan de bar een espresso en een biertje/wijntje.

Voor de tent even een boek lezen.

Je leeft echt midden in de natuur en als je wil kun je fantastische wandelingen maken(wij zagen zelfs wilde zwijnen).

Als je hier geweest bent wil je nooit meer anders. Zo is vakantie bedoelt.

Wat een heerlijke plek!

Leonie en Edwin
25-7-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Casa Bonta, 1 week in een tent en 1 week in het appartement. Allebei is aan te raden. In de tent heb je meer buiten ruimte en 's nachts koelde het goed af. In het appartement heb je veel luxe met een eigen douche, televisie en ruime slaapkamers. De gezamenlijke eet-avonden ware erg gezellig en de kinderen vermaakten zich prima. Guus en Silvia hebben er een heerlijke plek van gemaakt en zorgen dat de gasten niks tekort komen. Kortom een echte aanrader!

Droomplek!

Hanna & Joost
21-7-2017

We hebben het heerlijk gehad! Sylvia en Guus weten precies hoe een perfecte vakantie moet zijn; prachtige plek, heerlijk eten en leuke tips voor een dagje weg. De plek is nog zo veel mooier dan op de foto's en Sylvia en Guus zijn echt top! Wij komen zeker terug.

Heerlijke plek, mooie tent, mooi uitzicht...!

Anne-Marie
18-7-2017

Wij zijn altijd best kritisch, maar we hebben bij Casa Bonta echt een geweldige week gehad! Een prachtige, net nieuwe en mooi ingerichte tent (met goed bed, ook niet onbelangrijk) en eigen toilet op het bovenste veld (totaal 8 tenten) en veel privacy. Wel wat verder naar boven en beneden lopen als je een tent bovenaan hebt, maar wij vonden dit juist heerlijk omdat we met z'n tweetjes zijn. Geen "last" van geluid rond het zwembad en prachtig weids uitzicht. Drie grote en keurige douches en 2x per week een gezellige eet/pizza avond. Je hebt meteen leuk contact met andere gasten als je wilt, maar het hoeft niet. Guus en Silvia, dank voor het heerlijke verblijf en wie weet tot de volgende keer! Groetjes, Anne-Marie en Wilco

Caartje
4-7-2017

Lieve mensen, mooie omgeving, luxe appartement met zeer ruimte badkamer met douche en bad, prima bedden, heerlijk zwembad. De kinderen vonden het superleuk om de dieren van de eigenaresse te helpen voeren en verzorgen.

De pizza avond was top en gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Casa Bonta in Cartosio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Casa Bonta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.