Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Waardering
  • 9.2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de Piemonte ligt de gastvrije Camping Casa Bonta. De eigenaren Guus en Siliva maken je vakantie bij aankomst meteen. Er is een zwembad met prachtig uitzicht, de leukste pizza-avonden en er wordt midden in de natuur geleefd. Een wijnproeverij wordt voor je geregeld en fietsen of wandelen in de omgeving is zeer aan te raden.

77 Reviews over Agriturismo Casa Bonta

• 9Sander Boersen08-05-2022

Heerlijke vakantie adres in de piemonte

Nadat we het twee keer moesten uitstellen ivm Corona ( er werd een goede oplossing gezocht om toch weer terug te kunnen komen )konden we dit jaar weer terecht op casa bonta . Het ontvangst was weer erg gezellig. Wij sliepen in een tent al waren de nachten kouder ( ze had al extra dekens neer gelegd ) we hebben weer genoten op deze mooie plaats . We hebben de twee wandelingen ook vanaf de glamping gedaan . We hebben ook nog heerlijk gezwommen . De buiten douche naast de tent is ook lekker ( en warm ) Puur genieten daar Bedankt Guus en Silvia

• 9Martin27-09-2020

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn

Na een heerlijke vakantie in één van de appartementen in 2019, direct ter plaatse geboekt voor 2020.

Casa Bonta hebben wij twee jaar achterelkaar ervaren als een heerlijke plek om vakantie te vieren, zowel op jezelf als met de andere gasten bij het zwembad, tijdens de namiddagborrels en de pizzaavond.

Vanuit Casa Bonta kan je heerlijke uitstapjes maken naar dorpjes, wijnboeren (met proeverij) en natuurlijk het riviertje.

• 9Casper27-09-2020

Fantastisch fijne plek in de Piëmonte

Ons verblijf in Casa Bontá zal ons nog lang bijblijven, op een positieve manier. Een aanrader voor de liefhebber van rust, ruimte en comfort. Een weldadig gevoel van privacy, gecombineerd met een megamooi uitzicht, maar ook plek voor gezelligheid door praatjes met de andere gasten en plezier tijdens de pizza-avond. Hulde aan Silvia en Guus voor wat zij hebben neergezet en voor hun gastvrijheid (ook hulde aan Stijn en Lorrene voor hun behulpzaamheid). Verrassende pluspunten: uitgebreide opberg- en aflegmogelijkheden in de tent én de (nieuwe) verwarmde buitendouche bij de eigen tent. As we speak worden de laatste drie tenten voorzien van zo'n stevig en ruim hokje, dus voor volgend seizoen is nog meer gemak verzekerd!

• 10Petra24-09-2020

Voor herhaling vatbaar, zonder twijfel

Genoten van ons verblijf bij Casa Bonta. Mooie schone tent, ruimte, heerlijk slapen, kopje koffie met Silvia s’morgens, wijntje met Guus s’middags, afkoelen in het zwembad, gezelligheid met andere gasten, Gezellige pizza avond, leuke tips om de omgeving te ontdekken. Thuiskomen op een berg in Cartosio. Wij komen zeker terug. ❤️

• 10Eetgelegenheden
  • 10Petra23-09-2020

Fantastisch, gastvrij en relaxte vakantieadres

Fijne agriturismo op prachtige rustige locatie aan eind van korte zandweg. Prachtig uitzicht en fijne, ruime appartementen en mooie tenten (deels met eigen sanitair). Ons favoriete vakantieadres, niet alleen omdat het zo’n mooie ligging heeft, met een heel fijn zwembad, maar ook omdat de omgeving prachtig is en er veel lekkere restaurants in de omgeving zijn. Van pizzeria’s tot luxe restaurants. Verder fijne omgeving om te fietsen (E-bike, mountainbike of racefiets) en te wandelen. Autoritjes naar Barolo, Milaan, Turijn, Alba, Asti, Genua. De eigenaren en hun kinderen zijn altijd bereid zijn hun mooiste tips van de streek met je te delen, (Sassello☺️) een wandeling met je te maken of gewoon gezellig een wijntje met je te drinken. De wekelijkse pizzaavond is altijd supergezellig met de lekkerste pizza’s uit de houtoven de hele avond! Dit jaar voor het eerst zonder kinderen, en voor het laatst: volgende keer gaan ze weer mee!

• 10Janneke23-09-2020

Een waar paradijsje in Piemonte!

We logeerden in een van de prachtige glampingtenten. Sfeervol, schoon, ruim en wij hadden een eigen buitendouche. Heerlijk, wat een luxe! De welkomstborrel en pizza avond waren erg leuk en onze kinderen hebben zich 2 weken lang zeer goed vermaakt. Guus en Silvia, dank jullie wel voor jullie gastvrijheid!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Marijnissen22-09-2020

Genieten

Gastvrije mensen, prachtige omgeving en je kan er goed tot rust komen.

• 9Myrthe22-09-2020

Top accomodatie!

Casa Bonta is een accommodatie waar je helemaal tot rust kan komen. Je hebt veel ruimte en het mooie uitzicht maakt het helemaal compleet. De appartementen en tenten zijn van alle gemakken voorzien en zien er super netjes uit. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door Guus en Silvia tijdens de welkomstborrel. Ook de pizza avond was erg leuk en gezellig met alle gasten. Bij het zwembad zijn er voldoende ligbedjes voor alle gasten, erg fijn. We hebben een hele leuke vakantie gehad! Zeker een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
  • 9marja21-09-2020

Rust, ruimte en gastvrijheid

Keurige accommodatie. Gezellige gastvrije ontvangst. Veel privacy en ruimte.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Binus19-09-2020

Geweldig!

Het is fantastisch. Het is heerlijk rustig en er is heel veel ruimte! De eigenaren zijn heel erg gastvrij en aardig. We hebben in een appartement en in een tent overnacht en die waren allebei ook keurig netjes schoon.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar