Camping Agriturismo Casa Bonta

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

In de Piemonte ligt de gastvrije Camping Casa Bonta. De eigenaren Guus en Siliva maken je vakantie bij aankomst meteen. Er is een zwembad met prachtig uitzicht, de leukste pizza-avonden en er wordt midden in de natuur geleefd. Een wijnproeverij wordt voor je geregeld en fietsen of wandelen in de omgeving is zeer aan te raden.

62 reviews over Camping Agriturismo Casa Bonta

• 2019
    10saskia14-12-2019

Een paradijsje in Piemonte!

Prachtige omgeving voor het ultieme vakantiegevoel. Zowel de glampingtenten als appartementen zijn een aanrader! Het uitzicht is overal geweldig! Een heerlijk zwembad en een fijne sfeer . We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 10liesbeth13-12-2019

Niet verder vertellen.....

Eigenlijk moeten we dit niet verder vertellen, wat een heerlijke plek! We hebben genoten met ons gezin van de mooie agriturismo, de gastvrijheid en de mooie omgeving. Een plaats om naar terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Annemiek20-10-2019

Gastvrije agriturismo !

Een heerlijke, rustige , gastvrije plek met aardige eigenaren ( en personeel ) met passie voor hun bedrijf en omgeving. Het hele terrein is goed onderhouden, de tenten staan heerlijk ruim, de welkomsborrel is gezellig om de andere gasten te leren kennen, de pizza avond heerlijk en de omgeving leuk om te ontdekken. De gezelligheid kan je opzoeken bij het zwembad of het kleine barretje, maar het is ook fijn om te relaxen bij je eigen accommodatie. Iets om zeker naar terug te keren.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Bas16-09-2019

Fantastisch verblijf met gastvrije eigenaren!

We hebben enorm genoten tijdens ons verblijf bij Guus en Silvia. Ze zijn gastvrij, hulpvaardig en bijzonder vriendelijk. Het terrein is zeer groot, alles mooi onderhouden, er zijn wat dieren, er waren genoeg vriendjes en vriendinnen voor onze kinderen, maar doordat alles zo ruim opgezet is ook de mogelijkheid om je heerlijk terug te trekken bij je eigen accommodatie. Vanuit de agriturismo konden we uitstapjes doen, de streek is rijkelijk gevuld met de beste restaurants en de fijnste wijnen en we hebben wat stadjes bezocht. De pizza-avond is een aanrader, verder is de streek sowieso voor mensen die houden van lekker en culinair, gecombineerd met een vleugje cultuur en genieten van het prachtige weer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Mariska05-09-2019

Geniet van alle rust buiten het hoogseizoen om!

Zowel in het voor- als naseizoen is Casa Bonta de ideale plek voor iedereen die wil genieten van de gastvrijheid van Casa Bonta en de Piemonte. Geen gezinnen meer met (kleine) kinderen die het zwembad overnemen, maar tijd om rustig een baantje te trekken en te genieten van de zon en de natuur. Vanuit Casa Bonta kan je heerlijke wandelingen maken en ook voor de fietsers onder ons is er genoeg te beleven. Daarnaast kan je fantastische tochten maken naar lokale dorpen/steden. Turijn, Milaan en Genua liggen allemaal binnen 1,5 uur rijden. Vergeet niet om Alba en Asti een bezoek te brengen. En als iets ons keer op keer naar de Piemonte trekt, dan is het wel de Piemontese keuken. Het eerste slechte restaurant moeten we nog tegenkomen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 8Mae28-08-2019

Prachtig landelijk en kindvriendelijk verblijf

Heerlijk verblijf! Wij verbleven in een appartement, erg mooi. Prachtige plek, natuur, landelijk en prachtige streek om dingen te bekijken. Guus en Silvia zijn erg gastvrije mensen, samen met hun medewerkers maken ze er een heerlijke vakantie van.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marjolijn18-08-2019

Fantastische plek!

Op aanraden van meerdere vrienden hierheen gegaan en het is inderdaad een heerlijke plek. Wij hebben een week in een appartement verbleven en dat is uitstekend bevallen. Genoeg te doen op het terrein zodat de kinderen zichzelf kunnen vermaken. Absoluut een aanrader om hier naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ellen31-07-2019

Heerlijk ontspannen vakantie vieren op Casa Bonta!

In juli waren we voor de 3e keer op Casa Bonta in een safaritent. Guus en Silvia hebben een heerlijke plek gecreëerd waar je een ontspannen vakantie kunt beleven. De tenten staan ver van elkaar maar toch heb je contact met de andere gasten. Dit ontstaat ook snel op de welkomstborrel op de aankomstdag en op de pizza avond later in de week. Op de andere dagen kun je koffie, drankjes, ijs en kleine snacks nuttigen in de prachtige buitenkeuken/centrale terras. Voor de kinderen is er een mooi zwembad, trampoline, dieren en avontuur in de natuur rondom de tenten. Wij ervaren het verblijf bij Casa Bonta altijd als relaxt en gezellig. De tenten zijn top gefaciliteerd, van goede kwaliteit en heeft eigen wc/wastafel. De appartementen heb ik eens mogen bekijken en zien er prachtig uit. Daarnaast vinden wij de Piemonte een mooie, sfeervolle en ongerepte regio waar je nog niet overspoeld wordt door hordes toeristen, top dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Linda13-07-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Heel fijn plekje! De tenten zijn mooi en schoon, er is erg veel ruimte rondom je tent. Gastvrijheid is top, Silvia en Guus creëeren een fijne sfeer waardoor we leuk contact hadden met hen maar ook de andere gasten. Onze kinderen waren helemaal weg van alle diertjes, het fijne zwembad en natuurlijk de ijsjes in de bar :) dit was ons tweede bezoek in drie jaar en we willen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Sander Boersen04-05-2019

Echt een heerlijke vakantie

We zijn een week bij casa bonta geweest . We sliepen in een safaritent . Het was s’nachts wel erg fris , maar overdag erg mooi weer . De safaritenten zijn erg mooi ingericht op zeer ruime plaatsen . De camping zelf is allemaal ook erg ruim . Zelfs van het zwembad hebben we meerdere keren gebruik van gemaakt . De kinderen hebben zich erg goed vermaakt met andere kinderen die er ook waren . De pizza avond was heel erg gezellig . De broodjes service is ook erg handig Guus en Silvia hebben er iets moois van gemaakt . We hebben ons hier heel erg goed vermaakt en raden het iedereen aan om hier ook eens heen te gaan . Voor ons was het echt een topper

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

2 tips over Camping Agriturismo Casa Bonta

• Frank de Lange, 27-01-2013

Ga eens een keer een tochtje maken op een Vespa, dan kom je, zeker in deze omgeving, tenminste een keer op niet toeristische plaatsen. Dan ben je trots op jezelf als je ergens wat te eten en drinken hebt besteld, want dan spreken ze dus echt geen woord Engels. Erg leuk om zo Italie te zien.

• fam. Noordzij, 03-08-2014

Zwemmen/ spelen in de rivier, rondstruinen/ lunchen/ winkelen in Aqui Termen, dagtripje Genua (Aquarium, Eataly, treintje door de stad).

Voor de reis is er de mogelijkheid de autotrein naar Alessandria te nemen

0 vragen over Camping Agriturismo Casa Bonta

Camping Agriturismo Casa Bonta info