Camping Gianna

Camping Gianna
7,7

33 reviews over Camping Gianna in het Nederlands

Prachtige camping....alles op loopafstand!

Michel
11-8-2017

Prachtige camping, reserveer tijdig om mooie plaats te krijgen, wij zaten vlak achter het zwembad, ideaal voor de kids! terassencamping, waardoor je minder snel contact krijgt met andere kampeerders, zeer schoon zwembad, heerlijk restaurant met vriendelijke prijzen en heel leuk personeel, wij zijn uitermate verwend met gratis hapjes, drankjes en zelfs uitleg over het bereiden van de Italiaanse gerechten, ze stelden het op prijs dat ik een beetje Italiaans spreek en dat opent wel een paar deuren. Men is heel trots op de streek en op hun eten, als je daar interesse in toont, willen ze alles met je delen. Wij zijn hier meer dan twee weken geweest en ik heb de auto alleen nodig gehad om boodschappen te doen. In twintig minuten grote supermarkten in Sarzana. Tellaro is even mooi als Cinque Terre maar dan zonder de toeristen, vanaf de camping in 5 minuten op het strand, in 5 minuten in het dorp...wat wil je nog meer? Heerlijke regionale keuken als je van vis houdt! In het haventje van Tellaro eten bij Red Fish (reserveer tijdig)....onwaarschijnlijk mooi uitzicht!

Mooi uitzicht, personnel niet behulpzaam

Rosalie
25-9-2016

Tijdens ons verblijf was er in onze auto ingebroken. Dit zorgt voor veel gedoe. We vroegen het personnel ons te helpen waar we aangifte kondon doen maar werden niet geholpen.

Het uitzicht vanaf onze tent was super mooi.

mooie camping met olijfbomen

petra
21-9-2016

In september nog best druk met gasten. Heel mooi zwembad. Wifi aanwezig.s`Nachts heel stil. Mooi uitzicht over de baai. Ligt niet echt aan zee. Daarvoor moet je een stuk lopen en trappen afdalen. Door de rotskust is het moeilijk om in zee te komen. Daardoor niet echt handig voor gezinnen met kleine kinderen. Maar wel hele mooie zonsondergangen.

Door de steile kust zijn de straten niet erg breed en worden ze intensief gebruikt.

fantastische ligging, niet commercieël

van gestel
24-8-2016

Goed: vriendelijke ontvangst, behulpzaam... stil tijdens de nacht.

super lekker en goedkoop gegeten op de camping.

5 km van het toeristische trekpleisters. Bereikbaar met fiets en bus. wel bergachtig.

Prachtig plekje

Nanke
11-9-2015

Op de binnefooi heen gereden eind augustus. Samen met iemand van het personeel de beschikbare plekken bekeken. Inderdaad krap, maar dat wisten we. Helemaal bovenaan echter fantastische ruime plek. En wat een uitzicht! Sanitair deelden we met maar enkele anderen zo bovenaan, erg schoon. Mooi zwembad, prachtige omgeving (Tellaro is erg mooi) en gemoedelijke italiaanse sfeer. Strandje vonden wij ook helemaal prima te belopen met twee kleine kinderen. We hebben genoten!

Mooie plek, beetje chaotisch.

André en Marjolein
4-9-2015

Op de bonnevooi beland bij camping Gianna.

Na rommelig overleg bleek er 1 plekje over te zijn, maar niet duidelijk voor hoeveel nachten.

Moderne goed onderhouden camping en toiletgebouwen.

De plekjes zijn erg krap. Vanwege miscommunicatie bleek dat wij ons plekje moesten delen, terwijl dat met onze plek nauwelijks ging, dat werd ons niet in dank afgenomen..

Het plekje was echter wel de moeite waard qua uitzicht.

Het strand is prima te bereiken en de haven van La Spezia is zeker het bezoeken waard!

Wij hadden een prachtige plek, met fantastisch uitzicht op een terras waar je niet met de auto kon komen, wat betekende een keer bij aankomst en een keer bij vertrek alle spullen naar boven tillen. Maar dat was de moeite meer dan waart. De camping heeft zeer schoon sanitair, met zelfreinigende wcbrillen en massage douche. Het zwembad is keurig, kinderen konden zich er prima in vermaken terwijl wij op het aangrenzende terras zaten.

genoeg nederlandse kinderen in juli/augustus.

Tellaro wordt ook wel de 6e cinque terre genoemd en dat is terecht! het strand is goed te lopen, maar wel flink afdalen (en terug weer klimmen)

absoluut vriendelijk personeel wat goed engels spreekt.Tussen 14.00-16.00 rust, dus geen verkeer en zwembad gesloten.

Duur en niet vriendelijk

Lisa
16-7-2015

In deze buurt was dit de enige camping dat je snel kon vinden via google, maar ik zou nooit nog teruggaan. Veel volk, douches niet super. Mensen aan de receptie waren totaal niet vriendelijk en dus te duur voor wat het was.

Leuke kleine camping op prachtige locatie

Bernard Wortelboer
28-6-2015

Prachtige ligging vlakbij een schilderachtig dorpje Tellaro. Zeer goed verzorgd, uitstekend sanitair, heel schoon, prachtig zwembad. Wij hadden met onze grote vouwwagen een beetje geluk op een mooie plek (voorseizoen). Gratis Wifi, bij receptie even bonnetje halen voor 2 uur. Hey strandje ligt toch wel een stuk lager, daarvoor moet je wel even afdalenen klimmen maar het is wel een prachtig strandje (wel druk). Qua natuurschoon en bloemenpracht geweldig. Wij waren echt onder de indruk van de camingbaas die alles prima onder controle heeft.

Als je het warme welkom even wegdenkt is het een heerlijke camping, kleinschalig, heerlijk zwembad (peuters kunnen niet staan) en bovenal een heerlijk restaurant met wel enorm vriendelijke uitbaters. Je wandelt zo naar Tellaro en naar een van de standjes in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gianna in Tellaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gianna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gianna scoort een 7.65 uit 10 op basis van 33 reviews.