Camping Gianna

• 7.7Staat v/h sanitair
  • 8.2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Gianna (Tellaro) is een gemoedelijke en schone vakantiebestemming. In het restaurant serveren ze heerlijke Italiaanse gerechten en wijnen. Verwacht hier geen vermaak, want het is juist een rustige camping. De camping ligt op loopafstand van het dorp en het strand. Tellaro is een minder toeristisch, maar mooi dorpje aan de Ligurische kust.

Tonen op kaart

41 Reviews over Gianna

• 9Milou Huisman10-08-2021

Fantastisch, schoon verblijf!

Het is een redelijk stijle camping. Wanneer je de helling niet op kan komen met je caravan,, kun je geholpen worden met een tractor.Hele mooie, schone en nette camping. Hygiëne staat hoog in het vaandel. Prullen bakken worden de hele dag door geleegd, toilet en douche voorzieningen worden zeer regelmatig van plafond tot vloer schoon gespoten. Douches zeer luxe, met 6 massage stralen.Zwembad is simpel, maar heel erg diep. En lekker rustig. Genoeg plaats voor iedereen.Personeel van het restaurant super aardig, behulpzaam en vrolijk. Zij proberen er echt een feestje van te maken. Hier kan het receptie personeel nog van leren. Leuke plek voor de kinderen(7-9-11-14 jaar) elke avond werd er pingpon.De plekken zijn groot genoeg voor een caravan met luifel en een extra tent. Er wordt strenge siësta gehouden tussen 14-16 uur en dan mag je ook echt de camping niet op rijden. ‘S avonds is het ook echt rustig. Leuke

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Silke23-09-2020

Te weinig plekken voor teveel mensen

De kampeerplaats was te klein en had een slecht uitzicht (op stacaravans) en dit terwijl we een grote plaats hadden gereserveerd. Het was druk op de camping en aan het zwembad. Het zwembad zelf was overigens heerlijk. Daarnaast last heel veel muggen waardoor je s avonds niet goed meer buiten kon zitten.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Lias23-07-2019

Waanzinnig Toscane

Vanaf Frankrijk naar Tellaro gereisd langs de kust met de auto. Paar dagen op deze gezellige terrasencamping gestaan. Als je bovenaan staat, heb je uitzicht over zee. Doorgereisd met onderweg Cinque Terre. Absolute aanrader om alle 5 te bezoeken. Eindbestemming was Volterra. Een prachtig, schoon ommuurd plaatsje. Gestaan op camping LaBalze die op een steengroeve ligt. Met de belangrijkste voorzieningen een simpele, rustige maar zeer schone camping. Genoten van de vriendelijke bevolking. Groentes van het land, zalige (echte)pizza's en de geweldige uitzichten. Mooie tripjes naar Florence, San Gimignano, Siënna en Pisa, met al hun bezienswaardigheden liggen allemaal op korte afstand. Kortom, Toscane is waanzinnig mooi. Een echte aanrader❤

• 8Eetgelegenheden
  • 8Natalie23-07-2019

Heerlijk verblijf gehad

Het is een nette camping met prachtig uitzicht! Staanplaatsen zijn wat krap en het is er steil. Ook spreekt het personeel praktisch geen andere taal dan Italiaans. Maar het uitzicht op de camping en de omgeving, van mooie plaatsjes (goede uitvalsbasis voor cinque terre) tot mooie stranden, maakt alles goed! Ook het dorpje tellaro is heel pittoresk!

• 7gini knol11-07-2019

Prima

Camping in een prachtig plaatsje, je kan lopend naar het strand. De camping heeft veel vaste plaatsen maar daar heb je weinig last van. De plaatsen voor tent zijn mooi , maar je moet bij aankomst wel vragen om meer plaatsen te zien. Het zwembad gaat idd op het warmst van de dag dicht, maar daar kan je rekening mee houden. Sanitair is prima, wordt prima schoongemaakt. De camping heeft voldoende kliko's staan voor gescheiden afval. Restaurant bij zwembad is tevens een kleine winkel voor o.a. brood, vriendelijke bediening. In het dorp lerici zit een supermarkt , prima per fiets bereikbaar. In dit mooie dorpje vertrekt ook de boot naar Cinque terre.

• 8Douwe26-06-2019

Heerlijk zwembad en heerlijk weer

Mooie terrassencamping. Het zwembad is heerlijk! Prima restaurant. Mooie omgeving, maar gelegen bij klein dorpje waar niet veel te beleven is. Wij hadden trouwens mooi uitzicht vanaf de staanplek. Je kan ook in 10 min naar een klein en mooi strandje beneden lopen. Het zwembad ging idd tussen 14.00 en 16.00 uur dicht. Dat was wel jammer, maar toen op het heetst van de dag zochten wij de schaduw op bij onze tent.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Henk en Karin Wijnands11-03-2019

Fantastisch mooie plek!

Een echte belevenis op deze camping is het overheerlijke eten in bijzonder gastvrije restaurant. Duciano, Dacry, en Paola maakte onze vakantie in 2018! Super klantgericht en echte sfeermakers en altijd met een glimlach: van het ontbijt in de ochtend tot de limoncello in de avond. Dank jullie wel!

• 9Foekje17-09-2018

Aanrader!

Wat hebben wij een fijne tijd gehad op deze camping. Het plan om nog naar een tweede camping te gaan hebben we maar laten gaan. Prachtige en ruime plek, rustig, vriendelijk personeel, schoon sanitair, heerlijk eten voor een schappelijke prijs en zo kan ik nog wel even doorgaan.

• 9Michel11-08-2017

Prachtige camping....alles op loopafstand!

Prachtige camping, reserveer tijdig om mooie plaats te krijgen, wij zaten vlak achter het zwembad, ideaal voor de kids! terassencamping, waardoor je minder snel contact krijgt met andere kampeerders, zeer schoon zwembad, heerlijk restaurant met vriendelijke prijzen en heel leuk personeel, wij zijn uitermate verwend met gratis hapjes, drankjes en zelfs uitleg over het bereiden van de Italiaanse gerechten, ze stelden het op prijs dat ik een beetje Italiaans spreek en dat opent wel een paar deuren. Men is heel trots op de streek en op hun eten, als je daar interesse in toont, willen ze alles met je delen. Wij zijn hier meer dan twee weken geweest en ik heb de auto alleen nodig gehad om boodschappen te doen. In twintig minuten grote supermarkten in Sarzana. Tellaro is even mooi als Cinque Terre maar dan zonder de toeristen, vanaf de camping in 5 minuten op het strand, in 5 minuten in het dorp...wat wil je nog meer? Heerlijke regionale keuken als je van vis houdt! In het haventje van Tellaro eten bij Red Fish (reserveer tijdig)....onwaarschijnlijk mooi uitzicht!

• 4Rosalie25-09-2016

Mooi uitzicht, personnel niet behulpzaam

Tijdens ons verblijf was er in onze auto ingebroken. Dit zorgt voor veel gedoe. We vroegen het personnel ons te helpen waar we aangifte kondon doen maar werden niet geholpen. Het uitzicht vanaf onze tent was super mooi.

Camping Gianna info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar