Bed and Breakfast Fraseneggi

83 reviews over Bed and Breakfast Fraseneggi in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Peter
7-8-2018

Ons verblijf bij Bert en Helmut bij Fraseneggi was geweldig! De heren zijn goede gastheren die iedere dag een goed ontbijt maken voor de gasten, ze zijn erg aardig en behulpzaam en geven je tips over wat waar te doen is. Enige minpuntjes (als je het zo mag noemen) waren de redelijk afgelegen ligging ( naar de kust, waar het meeste te doen is, ben je snel een uurtje aan het rijden) en de krappe parkeerplaatsen, maar dit mocht de pret niet drukken! Uitzicht was geweldig, je zit midden in de natuur en rust en het zwembad zorgde voor een welkome afkoeling! Bij pizzeria Rita ,die 5-10 minuten rijden verderop ligt, kun je goed eten maar dat kun je bij Fraseneggi zelf ook al hebben wij dat niet getest. Samenvattend: hou je van natuur en rust maar ook van de drukte van de Ligurische kust met zijn trekpleisters en vindt je het niet erg om daarvoor een stukje te rijden dan ben je bij Bert en Helmut aan het goede adres!! Goed bezig heren!

Tot rust komen in het groen

Jeroen, Dorien & Arthur
24-7-2018

Wij hebben een week verbleven bij Bert & Helmut. De locatie is wat afgelegen maar eens aangekomen kom je helemaal tot rust. Wij hadden ons kindje mee van 2,5 jaar en die had het daar ook helemaal naar zijn zin. De pluspunten waren zeker de mogelijkheid om aan het verblijf zelf te kunnen eten of een aperitiefje te nemen. Daarnaast was Pizzeria Rita ( op 5 minuten rijden) onze andere favoriet. Op beide plaatsen zijn kinderen heel erg welkom en stoort het niet dat ze wat spelen en lawaai maken. Het zwembad zorgt voor de nodige afkoeling. Wij raden volgende bezoeken aan : cinque terre, Sestri Lavante, outlet shopping (op 20 min), portofino, Lucca. Meeste plaatsen liggen op een klein uur rijden. Bert & Helmut, nogmaals bedankt voor jullie warme onthaal!

Fraseneggi? Fabelhaft fantastisch !!!

Roel van Ee
12-7-2018

Ben je geen sociaal aangelegd figuur? Houd je niet van gezelschap? Lust je geen wijntje? Italiaans eten niet interessant? Fabelachtig uitzicht? Als je hierop al nee gaat antwoorden moet je hier zeker niet naar toe gaan. Helmut en Bert zijn namelijk gastheren zoals iedereen zich die wenst. Ongecompliceerd, behulpzaam, altijd bereikbaar, met het gastheerhart op de juiste plaats en uit het juiste hout gesneden!!! Klasse mannen wat jullie iedere dag weer presteren en met hoeveel liefde en enthousiasme dit gepaard gaat! Onvoorstelbaar en daarom dus een echte aanrader voor diegene die wél van een wijntje, goed gezelschap, gezelligheid, eigen gebakken brood, eigen gemaakte yoghurt en een schoon onderkomen houdt. Daarom van ons een 9,9. Klein minpuntje zijn de afstanden naar winkelcentra en ander vertier. Ach, wij hadden het er heeeel graag voor over.

Conny en Rob
9-7-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad.

Een fijne B&B waar je goed tot rust kan komen en met een half uurtje rijden zit je in de toeristische drukte waar van alles te beleven is. Dit is een perfecte combinatie.

Bert en Helmut zorgen dat alles prima is! Wij zaten in studio Azzuro, heerlijke plekje en schoon. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt met verse yoghurt brood en fruit. 's Avonds kan je evt ook bij Bert en Helmut eten. Aanrader!

Wij hebben genoten van de heerlijke plek, het zwembad, het uitzicht en natuurlijk de gezelligheid!

Wat een zalige week

Risa
9-7-2018

We hebben met zijn drietjes een fantastische week doorgebracht bij Bert en Helmut. Het zijn lieve, behulpzame en gastvrije mannen! Hoewel het zelf geen voetballiefhebbers zijn, hebben zij hun eigen tv naar beneden gehaald zodat de Belgen konden blijven kijken.

Het eten was er lekker en als je nog iets extra nodig had, moest je er maar naar vragen.

Het ligt wat afgelegen dus je moet iets verder rijden voor uitstappen te doen, maar het is zalig om na bijvoorbeeld het drukke Cinque Terre terug te komen in deze oase van rust.

Goed gedaan mannen, doe zo voort!

Heerlijk

Ria guldentops
8-7-2018

Prachtige locatie verscholen in het goen...zo stil dat je enkel dierengeluiden hoort! De plaats om tot rust te komen.

Bert en Helmut zorgen ervoor dat alles van een leien dakje verloopt en dat je enkel kunt genieten!

Aanrader!!!

Vakantie waar we heel blij van werden

Marja
3-7-2018

Wat een heerlijke plek om te zijn en tot rust te komen. Bert en Helmut zijn hele hartelijke gastheren die niets te veel is en veel tips hebben. Het is een B&B met appartementen. Dit geeft je de mogelijkheid om heerlijk de hele dag op de berg te vertoeven. Te genieten van de rust, om te zwemmen en zelfs 's avonds aan te schuiven aan het diner. Of heerlijk te gaan eten bij Rita de plaatselijke pizzeria.

De appartementen zijn van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden en super schoon !

En ben je een dag op pad geweest dan nog even een gezellig afzakkertje met elkaar op het terras van Fravino.

We willen dit pareltje eigenlijk geen 10 geven maar een 10+ maar dat kan helaas niet !!

Sylvia van londen
1-7-2018

Mooie locatie, hoog in de bergen.

(Je moet wel van auto rijden houden, op smalle kronkelweggetjes, om bij mooie stadjes, zee e.d. te komen)

Mooie apartementen, met mooi uitzicht.

Gastheren, fantastisch, gezellig en vol goede zorgen.

Goede wijnen, limocello en ontbijt, veel hiervan zelf gemaakt.

Borrelplank is overheerlijk.

Prijs/kwaliteit top.

Of ik terug zou gaan, zeker...

Heerlijke locatie om tot rust te komen, mooie plekken te bezichtigen, lekker te eten, genieten van het uitzicht en natuur.

Een heerlijke plek!

Jill Oberink
27-6-2018

Een paradijsje midden in bosrijk en heuvelachtig Ligurië. Bert en Helmut runnen de agriturismo met veel zorg en liefde. Je voelt je thuis. Het appartement is schoon, gezellig en volledig ingericht, prachtig terras met super uitzicht. Datzelfde uitzicht heb je ook bij het zwembad en op "Fravino", het centrale terras, waar je ontbijt en waar je terecht kunt voor een lekkere pasta maaltijd of tapasplank, of voor een lekker wijntje en altijd voor gezellligheid!

Dit is vakantie vieren ten top!

Marcel Schwarte
24-6-2018

Eigenlijk vonden wij alles goed. De gastheren Bent en Helmut gaven je een warm huiselijk gevoel en namen echt de tijd voor je. De omgeving perfect wanneer je rust zoekt en wanneer je wat meer drukte om je heen wilt hebben ben je zo in gezellige Italiaanse dorpjes. Het zwembad is perfect. De appartementen zijn heerlijk knus en de bedden zijn geweldig. Alles is fantastisch schoon en je hebt alle gemakken van thuis. Koelkast, kookplaat, terras, privacy en een fantastisch uitzicht. Het ontbijt is goed en wanneer je een avond geen zin hebt om uit te eten of zelf te koken dan serveren Bent en/of Helmut een heerlijke maaltijd voor een leuk prijsje.

Kortom:

Volgend haar zien ze ons weer maar dan wat langer. Dit jaar konden wij maar 3 nachten maar dat vinden wij echt tekort voor deze schitterende omgeving.

Bent en Helmut nog bedankt voor de gastvrijheid en de fijne dagen.

Groetjes Ellen en Marcel.

We hebben een aantal aanbieders voor Fraseneggi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fraseneggi in Maissana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fraseneggi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Fraseneggi scoort een 9.02 uit 10 op basis van 83 reviews.