Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Fraseneggi

ItaliëLiguriëMaissana

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Fraseneggi voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 130 reviews

Meer bed & breakfast info

130 Reviews over Fraseneggi

• 10Familie Cuijpers24-08-2021

Alles of weinig?

Alles of weinig?Fraseneggi. Naast dat het mooi allitereert, lieten we het vooral op ons afkomen. Na een mooie autoklim vanaf de kust doken we boven op de berg de oprit af en daarmee de wereld in van Bert en Helmut, de gastheren. De prachtige accomodatie gaat op in de dito natuur waar wilde zwijnen sneller zijn dan de sluitertijd van je camera, waar reeën harder blaffen dan de vriendelijke waterhond Beppe, waar de nachten donderkerder zijn dan de gezellige zwarte kat en het uitzicht oogverblindend is. De combinatie van accomodatie, ligging, prachtige natuur, overheerlijk eten, de gezelligheid van andere gasten én niet te vergeten Helmut en Bert is ongeëvenaard. Een uiltieme vakantie-ambiance waar het voelt dat je niet ergens wat gehuurd hebt maar bij en met vrienden bent. Een wereld dus waar je thuis komt. Omdat er alles voorhanden is om te beseffen dat je eigenlijk maar heel weinig nodig hebt om een heerlijke tijd te hebben.

• 10Denise en Barry10-08-2021

Geweldig!

Super vakantie gehad in Ligurië, de kustlijn is prachtig om te bezoeken. Wat een rust zo midden in de bergen, we zijn helemaal ontspannen terug gekomen van onze vakantie. Helmut en Bert zijn hele goede en fijne gastheren! Prachtige omgeving, fijn appartement en een heerlijke zwembad om af te koelen. Elke dag een uitgebreid ontbijt en gezellig de dag bespreken met andere gasten. En veel tips uitwisselen over leuke plekjes, restaurants en bezienswaardigheden. En Beppe de hond is mijn favoriet! Samen met Nera 🐈‍⬛ 🐶

• 9Henk en Jolanda10-08-2021

Fantastisch verblijf, omgeving en service.

Keurig verblijf met voldoende privacy, prachtige omgeving en een mooi zwembad.Zeer vriendelijke heren welke altijd voor je klaar staan en open staan voor leuke gesprekken. Heerlijk ontbijt alle dagen met vers gebakken brood. Heerlijke vakantie gehad, en zelden zo een goede service en sfeer.

• 10Michiel & Wendy05-07-2021

Heerlijke vakantie gehad. Heerlijk ontbijt met eigen gemaakte Yoghurt en brood. Bert en Helmut zijn gezellige gastheren.

• 9Hilde & Carol05-09-2020

Totale rust & ontspanning

Wanneer je in het leven nood hebt aan rust en de batterijen wilt opladen, dan is er maar één adres...Fraseneggi! Onbeschrijfelijk het uitzicht vanop je terras, de opkomende zon, de geluiden van de dieren...het maakt je stil. Bedankt Bert & Helmut voor jullie goede zorgen, gastvrijheid en het fijn gezelschap ( Beppe niet te vergeten 🐾) tijdens ons verblijf!

• 10Dorathé30-08-2020

Absolute aanrader

We zijn nu voor de tweede keer bij Bert en Helmut in Fraseneggi geweest en het is ons weer echt enorm goed bevallen. De ligging is prachtig, het appartement (Rosso) is zeer mooi en heeft een balkon met prachtig uitzicht. Het is zeer schoon. Maar bovenal.zijn Bert en Helmut zeer gastvrije gastheren, die elke dag een heerlijk ontbijt verzorgen en altijd enorm goed meedenken met hun gasten. Het is een aanrader!

• 9Bruno Karel25-08-2020

Relaxen in een prachtige rustige omgeving

We hebben 10 dagen genoten van dit mooie stukje Italië.Helmut& Bert zijn super attente en gezellige gastheren.Ze willen je overal wel mee helpen niets is ze teveel!Bij aankomst gebruik gemaakt van de mogelijkheid om op Fraseneggi te eten en vooral van de enorme antipasti plank van Helmut werd ik enorm blij!! Ons appartement was prima met een eigen terras en schitterend uitzicht In het mooie schone zwembad kon je heerlijk afkoelen.Je hebt veel mogelijkheden om dagtochtjes te maken met name naar de kust maar je moet inderdaad wel een uurtje door de bergen rijden voor je er bent.Je hebt een prima restaurantje op 5 minuten rijden pizzeria Rita en dat is wel prettig want het dichtstbijzijnde dorpje waar een supermarkt,terrasje en restaurant is is zo’n 20 minuutjes rijden.Maar goed je zit dan ook wel in supermooie en rustige omgeving.Wil ik tot slot nog even Beppe noemen de super lieve&mooie hond van Bert&Helmut,wat een grappig beestje!!

• 9Rita Meijer27-07-2020

Heerlijk genoten

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad in een leuk appartement met prachtig uitzicht. Geweldige gastheren , mooie omgeving , gewoon een leuke vakantie !!

• 9Marcel en Anneke12-07-2020

Een heerlijke plek in het Italiaanse Liguria!

Een heerlijke plek in het Italiaanse achterland van Liguria. Zeer gastvrije ontvangst en verzorging door Bert en Helmut, met een smakelijk ontbijt en lekkere wijnen. Sommige avonden wordt er door hen ook een pastamaaltijd bereid, hiervoor wel even aanmelden. Schone en comfortabele appartementen, helaas geen airco maar ook geen hor voor de ramen. Fijn zwembad en door de kleinschaligheid heerlijk tot rust komen. Enige nadeel, je moet wel een stukje rijden naar de verschillende mooie plekjes in de regio, maar de smalle weggetjes wennen wel snel. Een echte aanrader voor een heerlijke vakantie in een prachtig Italiaans landschap.

• 10Wendy Nijhof07-07-2020

Heerlijk genoten van een ontspannende omgeving.

Heerlijke vakantie gehad. Heerlijk ontbijt met oa eigengemaakte Yoghurt. Mooi schoon zwembad met uitzicht over het dal. Gezellige gastheren. Fraseneggi is zeker voor herhaling vatbaar.

Bed & Breakfast Fraseneggi info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden