Bed and Breakfast Fraseneggi

119 reviews over Bed and Breakfast Fraseneggi

• 2019
    10Annelies16-11-2019

Zalige locatie

Prachtige b&b in de bergen. Ideaal gelegen als uitvalsbasis voor vele mooie uitstappen. We hebben vele dorpjes bezocht zoals Lerici, Bonassola, Sestri Levante, Rapallo (de kabelbaan)...onze vakantie was te kort. Bert en Helmut waren fantastische gastheren. Je voelt je er direct thuis. We hadden een mooi ingericht appartement met kleine keuken. Elke morgen was er een lekker ontbijt met vers gebakken brood. Je kon ook enkele dagen per week 's avonds reserveren voor een lekkere pasta of een zalig tapasbord of gewoon genieten op het terras met een lekker glaasje. Gewoon een zalig verlof!!

• 9Dennis Wonnink13-11-2019

Fantastisch genoten!!!

Afgelopen zomer voor de tweede keer geweest met onze dochter van 5. Fantastisch genoten, super warme ontvangst van de gast heren en het gehele verblijf enorm in de watten gelegd. Lekker ontbijt iedere dag en genieten van het heerlijke zwembad met uitkijk op de vallei. Wij komen zeker weer terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Ria guldentops11-11-2019

Prachtlocatie

Prachtig gelegen plekje in de heuvels bij maissana...uitvalsbasis voor heel veel leuke plekjes zoals levanto cinque terre enz.bert en helmut staan garant voor een zalige vakantie en een warm thuisgevoel.samen met beppe de hond en nera de poes.,ezel en geit.samen maken ze fraseneggi geweldig! Aanrader wie rust stilte groen en gezelligheid wil....

• 9Deniz Taskoparan08-11-2019

Ons verblijf was geslaagd

Wat hebben wij een heerlijke week gehad. Het begon al met het fijne ontvangst door Bert en Helmut. Verwelkomd met een lekker drankje. We hebben prachtige uitstapjes gemaakt en kregen daarbij advies, Cinque Terre en Portovenere waren en prachtig. Elke dag heerlijk vers ontbijt, vooral het zelf gebakken brood viel in de smaak. Kortom, zeer geslaagd

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Miryam07-11-2019

We verbleven in appartement Rosso en we hebben echt genoten. Het uitzicht is prachtig, het appartement schoon, ruim en gezellig ingericht. Een groot terras waar we heerlijk konden ontbijten en bij veel zon zelfs even konden zonnebaden!! De gastheren hebben oog voor detail, en dat maakt het dat je je gelijk heel erg op het gemak voelt. Zowel in het appartement als bij de gastheren. De locatie is prachtig, je kunt heel veel verschillende kanten uitvliegen. Het gebied waar de bed en breakfast zit is gewoonweg super mooi. Ik heb genoten van mijn verblijf en kom zeker nog een keertje terug!! Da's n je wel, Helmut en Bert!

• 10Miriam van der veen07-11-2019

Overweldigend heerlijk!

Wat een natuur en wat een prachtige locatie om een weekend tot rust te komen samen met mijn goede vriendin! We wilden er even uit en hebben enorm genoten....van alles eigenlijk. Fraseneggi zelf heeft geweldige gastheren die je een erg welkom gevoel geven....door hoe zij zelf zijn maar ook door een keurig schoon en gezellig appartement aan te bieden. Vanaf het grote terras hadden we een prachtig uitzicht over de nog groene heuvels. We hebben twee dagen mooie tripjes gemaakt , richting de kust en ontzettend goed gegeten. Het was eind september niet meer heel druk wat wij wel prettig vinden. Het weer was nog zalig , onze zomerkleding kwam goed van pas. Varese Ligure, corniglia (5terre dorp waar je per auto kunt komen), sestri Levante en via riva naar monigli....allen zijn aanraders !

• 10Gerretzen07-11-2019

Heerlijk tot rust komen!

Mooie en goed uitgeruste appartementen en studio's in de heuvels van Liguria. Bert en Helmut zijn perfecte gastheren . Iedere ochtend een goed ontbijt met eigengemaakte producten en een aantal keren per week mogelijk om in te schrijven voor het avondeten. Het complex heeft een mooi, iets lager gelegen, zwembad met ligbedden. Veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving, zoals Varese Ligure, Sestri Levante, Lerici, Rapallo en Cinque Terre.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Ruud Willems25-09-2019

Fantastisch, ga het zelf beleven!

De ligging is fantastisch, heerlijk rustig op een berg. Mooie accommodatie. Hartelijke ontvangst. Het ontbijt en diner waren geweldig. Wat hebben wij genoten! In de omgeving heel veel te bezoeken en te zien. Wij mochten hier drie weken verblijven en hebben ons geen dag verveeld. Helmut en Bert geven je tips over de Ligure. Ze zijn geweldige gastheren die hun vak verstaan.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Suzanne17-09-2019

Aangenaam verblijf!

Het appartement en het verblijf voldeden volledig aan onze verwachtingen en de hieronder geschreven recensies. Wij verbleven in appartement Marrone, met een hele fijne badkamer, een lekkere bank, een goed bed en een groot terras met mooi uitzicht. Jammer genoeg zit er geen raam in de slaapkamer en is het wat lastig koken op het krappe twee-pits fornuis. Het ontbijt was top, welke je heerlijk op het terras kunt nuttigen. Als je een uitstapje wilt maken, moet je daar een eind door de kronkelige heuvels voor rijden. Dit wisten we van te voren en was voor ons dan ook geen probleem. Bert en Helmut zijn behulpzame en relaxte gastheren. Een topweek gehad!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Laura Schep15-09-2019

Smaakvol onthaasten en samen sterren kijken!

De locatie is ideaal voor rust zoekers, mensen die ervan houden om kronkel weggetjes te rijden en de drukte willen ontvluchten van de italiaanse kust. Proef het italiaanse ritme zoals dingen in Ligurië gaan, waar mensen elkaar kennen. Waar iedereen welkom is op de markt, de bar, de trattoria en in de B&B met zorg word opgevangen, verwend en geadviseerd. De kamers zijn schoon, smaakvol ingericht en ieder balkon heeft een prachtig uitzicht in de vallei, waar geen bebouwing zichtbaar is. Groen... waar je de ezel en de geit hoort en 's nachts kunt sterren kijken en de uil hoort krassen. De bedden zijn goed, het keukentje compleet ingericht. Op jouw wensen word ingespeeld en contact met andere gasten is eenvoudig gelegd, lekker samen eten, mits je het op prijs stelt. Voor ons een super ontspannend verblijf. De dichts bijzijnde winkel is wel 25 min rijden. De wandel mogelijkheden direct vanaf locatie zijn beperkt.

12 tips over Bed and Breakfast Fraseneggi

• Cor , 26-05-2014

Er is voor elk wat wils! Stedentripjes zijn te doen, genieten van de natuur en de kustlijn

• Ineke, 31-08-2013

Pizzeria Rita, de gezamenlijke bbq-avond, zwemmen in de rivier (10 minuten lopen), Cinqueterra met de trein of boot

• Rene, 01-09-2013

Saskia, Dimitri en Dajo zijn zeer enthousiast, behulpzaam, betrokken en een prettig gezelschap. Een bezoek is het aanbevelen waard.

0 vragen over Bed and Breakfast Fraseneggi

Bed and Breakfast Fraseneggi info