Bed and Breakfast Fraseneggi

Kleine hotelsWeer vandaag9°1°
Bed and Breakfast Fraseneggi
9,6

86 reviews over Bed and Breakfast Fraseneggi in het Nederlands

Bellissimo, meer dan fijn!!

Sabine,
20-9-2018

Wat een fantastische locatie ⛰🌳! Gelegen in de bergen op een half uurtje rijden van diverse mooie toeristische en ook minder toeristische bestemmingen. Wat een rust! Onthaasten/ontstressen!! Zelf koken in de sfeervol (schoon!) ingerichte appartementen of heerlijk Italiaans eten bij bijv. pizzeria Rita (5 min). Fijn terras bij het appartement met geweldig uitzicht of een drankje op het centrale terras. Heerlijk ontbijt met o.a. vers eigen gebakken brood en zelfgemaakte yoghurt! Zwembad met ligbedden ook meer dan fijn ☀️. Helmut en Bert zijn gewéldige gastheren!! We komen graag nog eens terug!

Heerlijk, in alle opzichten!

Maike,
2-9-2018

The place to be om tot rust te komen. Prachtig gelegen, mooie appartementen, heerlijk ontbijt, lekkere cocktails, je kunt je onder de andere gasten mengen op het centrale terras of juist niet en lekker op je eigen terras zitten. Zwembad met ligbedjes ook heerlijk! Pizzeria Rita is een aanrader maar Bert maakt ook heerlijke maaltijden. Inderdaad wat verder van de bewoonde wereld, maar dat was bekend, staat goed aangegeven bij de info. Bert en Helmut hebben goed begrepen hoe het werkt 😄

Dit had ik niet willen missen❤️

Frieda Groenewold,
27-8-2018

Ik heb het hier geweldig gevonden. De warmte waarmee je door Bert en Helmut wordt ontvangen maak je maar 1 x mee. De gezelligheid en de humor staan bij jullie voorop. Dat heeft mijn vakantie een extra dimensie gegeven.

De B&B is luxe, schoon ,voorzien van allerlei extra details zoals de eigen boekenverzameling van Bert en Helmut die je mag lezen, de aankleding van de appartementen die hierdoor extra cachet krijgen. Er zijn allerlei mogelijkheden om iets te ondernemen.

Het uitzicht vanuit het appartement over de bergen, het prachtige zwembad, en het heerlijke eten en de borrel maakt dat ik tegen iedereen kan zeggen: ga hierheen op vakantie en je komt niet terleurgesteld thuis.

We hebben een aantal aanbieders voor Fraseneggi voor je op een rij gezet:

Mooi, schitterend en genieten!

Elmar Hilkmann,
19-8-2018

Week verbleven bij Bert en Helmut. Fantastische locatie met een schitterend uitzicht. Heerlijk en schoon appartement met eigen terras. Mooie omgeving met leuke plaatjes en heerlijk eten en drinken. Gastvrijheid is top met eten en drinken op eigen terras met mooi uitzicht. Zwembad is heerlijk! Bedankt voor de vele tips, de gastvrijheid en heerlijke week! Een echte aanrader!!

Heerlijk verblijf

Peter,
7-8-2018

Ons verblijf bij Bert en Helmut bij Fraseneggi was geweldig! De heren zijn goede gastheren die iedere dag een goed ontbijt maken voor de gasten, ze zijn erg aardig en behulpzaam en geven je tips over wat waar te doen is. Enige minpuntjes (als je het zo mag noemen) waren de redelijk afgelegen ligging ( naar de kust, waar het meeste te doen is, ben je snel een uurtje aan het rijden) en de krappe parkeerplaatsen, maar dit mocht de pret niet drukken! Uitzicht was geweldig, je zit midden in de natuur en rust en het zwembad zorgde voor een welkome afkoeling! Bij pizzeria Rita ,die 5-10 minuten rijden verderop ligt, kun je goed eten maar dat kun je bij Fraseneggi zelf ook al hebben wij dat niet getest. Samenvattend: hou je van natuur en rust maar ook van de drukte van de Ligurische kust met zijn trekpleisters en vindt je het niet erg om daarvoor een stukje te rijden dan ben je bij Bert en Helmut aan het goede adres!! Goed bezig heren!

Tot rust komen in het groen

Jeroen, Dorien & Arthur,
24-7-2018

Wij hebben een week verbleven bij Bert & Helmut. De locatie is wat afgelegen maar eens aangekomen kom je helemaal tot rust. Wij hadden ons kindje mee van 2,5 jaar en die had het daar ook helemaal naar zijn zin. De pluspunten waren zeker de mogelijkheid om aan het verblijf zelf te kunnen eten of een aperitiefje te nemen. Daarnaast was Pizzeria Rita ( op 5 minuten rijden) onze andere favoriet. Op beide plaatsen zijn kinderen heel erg welkom en stoort het niet dat ze wat spelen en lawaai maken. Het zwembad zorgt voor de nodige afkoeling. Wij raden volgende bezoeken aan : cinque terre, Sestri Lavante, outlet shopping (op 20 min), portofino, Lucca. Meeste plaatsen liggen op een klein uur rijden. Bert & Helmut, nogmaals bedankt voor jullie warme onthaal!

Fraseneggi? Fabelhaft fantastisch !!!

Roel van Ee,
12-7-2018

Ben je geen sociaal aangelegd figuur? Houd je niet van gezelschap? Lust je geen wijntje? Italiaans eten niet interessant? Fabelachtig uitzicht? Als je hierop al nee gaat antwoorden moet je hier zeker niet naar toe gaan. Helmut en Bert zijn namelijk gastheren zoals iedereen zich die wenst. Ongecompliceerd, behulpzaam, altijd bereikbaar, met het gastheerhart op de juiste plaats en uit het juiste hout gesneden!!! Klasse mannen wat jullie iedere dag weer presteren en met hoeveel liefde en enthousiasme dit gepaard gaat! Onvoorstelbaar en daarom dus een echte aanrader voor diegene die wél van een wijntje, goed gezelschap, gezelligheid, eigen gebakken brood, eigen gemaakte yoghurt en een schoon onderkomen houdt. Daarom van ons een 9,9. Klein minpuntje zijn de afstanden naar winkelcentra en ander vertier. Ach, wij hadden het er heeeel graag voor over.

Conny en Rob,
9-7-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad.

Een fijne B&B waar je goed tot rust kan komen en met een half uurtje rijden zit je in de toeristische drukte waar van alles te beleven is. Dit is een perfecte combinatie.

Bert en Helmut zorgen dat alles prima is! Wij zaten in studio Azzuro, heerlijke plekje en schoon. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt met verse yoghurt brood en fruit. 's Avonds kan je evt ook bij Bert en Helmut eten. Aanrader!

Wij hebben genoten van de heerlijke plek, het zwembad, het uitzicht en natuurlijk de gezelligheid!

Wat een zalige week

Risa,
9-7-2018

We hebben met zijn drietjes een fantastische week doorgebracht bij Bert en Helmut. Het zijn lieve, behulpzame en gastvrije mannen! Hoewel het zelf geen voetballiefhebbers zijn, hebben zij hun eigen tv naar beneden gehaald zodat de Belgen konden blijven kijken.

Het eten was er lekker en als je nog iets extra nodig had, moest je er maar naar vragen.

Het ligt wat afgelegen dus je moet iets verder rijden voor uitstappen te doen, maar het is zalig om na bijvoorbeeld het drukke Cinque Terre terug te komen in deze oase van rust.

Goed gedaan mannen, doe zo voort!

Heerlijk

Ria guldentops,
8-7-2018

Prachtige locatie verscholen in het goen...zo stil dat je enkel dierengeluiden hoort! De plaats om tot rust te komen.

Bert en Helmut zorgen ervoor dat alles van een leien dakje verloopt en dat je enkel kunt genieten!

Aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Fraseneggi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Fraseneggi in Maissana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Fraseneggi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.