Reviews over Maissana

Bellissimo, meer dan fijn!!

Sabine,
    20-9-2018

Wat een fantastische locatie ⛰🌳! Gelegen in de bergen op een half uurtje rijden van diverse mooie toeristische en ook minder toeristische bestemmingen. Wat een rust! Onthaasten/ontstressen!! Zelf koken in de sfeervol (schoon!) ingerichte appartementen of heerlijk Italiaans eten bij bijv. pizzeria Rita (5 min). Fijn terras bij het appartement met geweldig uitzicht of een drankje op het centrale terras. Heerlijk ontbijt met o.a. vers eigen gebakken brood en zelfgemaakte yoghurt! Zwembad met ligbedden ook meer dan fijn ☀️. Helmut en Bert zijn gewéldige gastheren!! We komen graag nog eens terug!

Aanrader!

Tjalf en Christa,
    3-9-2018

In augustus verbleven wij twee weken in een huurtent en wij vonden het geweldig! De camping ligt op een prachtige plek en bood zoveel meer dan we verwacht hadden. Onze kinderen hebben genoten van het beekje, de skelters, het hangmattenbos met de door Sake gebouwde hangbrug en het frisse opzetzwembaden en de ping-pong tafel en het badmintonnen! Carla en Sake waren geweldig! Toen wij wat problemen hadden met de bedden in de huurtent heeft Sake snel en handig een oplossing voor ons bedacht, dat was fantastisch! Het sanitair was basic, maar altijd schoon. Wij vinden deze camping écht een aanrader!

Heerlijk, in alle opzichten!

Maike,
    2-9-2018

The place to be om tot rust te komen. Prachtig gelegen, mooie appartementen, heerlijk ontbijt, lekkere cocktails, je kunt je onder de andere gasten mengen op het centrale terras of juist niet en lekker op je eigen terras zitten. Zwembad met ligbedjes ook heerlijk! Pizzeria Rita is een aanrader maar Bert maakt ook heerlijke maaltijden. Inderdaad wat verder van de bewoonde wereld, maar dat was bekend, staat goed aangegeven bij de info. Bert en Helmut hebben goed begrepen hoe het werkt 😄

Dit had ik niet willen missen❤️

Frieda Groenewold,
    27-8-2018

Ik heb het hier geweldig gevonden. De warmte waarmee je door Bert en Helmut wordt ontvangen maak je maar 1 x mee. De gezelligheid en de humor staan bij jullie voorop. Dat heeft mijn vakantie een extra dimensie gegeven.

De B&B is luxe, schoon ,voorzien van allerlei extra details zoals de eigen boekenverzameling van Bert en Helmut die je mag lezen, de aankleding van de appartementen die hierdoor extra cachet krijgen. Er zijn allerlei mogelijkheden om iets te ondernemen.

Het uitzicht vanuit het appartement over de bergen, het prachtige zwembad, en het heerlijke eten en de borrel maakt dat ik tegen iedereen kan zeggen: ga hierheen op vakantie en je komt niet terleurgesteld thuis.

Mooi, schitterend en genieten!

Elmar Hilkmann,
    19-8-2018

Week verbleven bij Bert en Helmut. Fantastische locatie met een schitterend uitzicht. Heerlijk en schoon appartement met eigen terras. Mooie omgeving met leuke plaatjes en heerlijk eten en drinken. Gastvrijheid is top met eten en drinken op eigen terras met mooi uitzicht. Zwembad is heerlijk! Bedankt voor de vele tips, de gastvrijheid en heerlijke week! Een echte aanrader!!

Maissana scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews