Géén boekingskosten

Meer appartement info

28 Reviews over Case Leonori

• 10Geerte24-10-2021

Geweldig

Op deze geweldig mooie plek hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Het appartement was fijn, en het uitzicht op de valleien van de Marche is prachtig. We hebben genoten van de gastvrijheid van Wendy en Paul, en ook onze kinderen (10 en 12) hebben zich heel goed vermaakt. Het was een heerlijk verblijf op jullie mooie agriturismo!

• 9Natuur
  • 9Joëlle09-10-2021

Super vakantie gehad

Het uitzicht is fantastisch en Wendy en Paul heel behulpzaam bij alles wat je wil weten. Het was een topweek!

• 10Natuur
  • 9Frederiek24-08-2021

Top locatie!

Super mooie, schone en verzorgde appartementen. Fantastische gemeenschappelijk tuin en zwembad. We hebben een top vakantie gehad met dank aan Wendy en Paul de eigenaren.

• 9Robert, Annelie, Guus en Sam24-08-2021

Een klein paradijs

Kleinschalig en sfeervol. Fijn appartement met echt goede bedden. Prachtige tuin met mooi zwembad en fenomenaal uitzicht. Enorm gastvrije gastvrouw en gastheer. Leuke activiteiten en een uitmuntende plek voor onze kinderen. Mooie regio.

• 10Patricia24-08-2021

Fantastische agriturismo

Case Leonori is een top plek voor een relaxte vakantie. Het appartement is mooi, schoon en van alle gemakken voorzien met een privé terras. Iedere ochtend komt de bakker met verse broodjes. Op het terrein is er volop vertier voor de kinderen. Een heerlijk zwembad met een adembenemend uitzicht. Wendy en Paul zijn gastvrije eigenaars en zeer behulpzaam bij het reserveren van een restaurant en het uitstippelen van een uitstapje. Op de woensdag kun je deelnemen aan een heerlijke bbq en op vrijdag pizza eten met disco avondzwemmen. Het was een relaxte vakantie, waar we zeker nog terug gaan komen.

• 9Helma10-08-2021

Een heerlijke plek!

De laatste week van juni verbleven wij in Case Leonori.We waren direct onder de indruk van de mooie rustige locatie.De tuin met veel lavendel trekt ontzettend veel vlindersHet uitzicht, dat je vanaf het zwembad over het dal hebt, is adembenemend.Paul en Wendy zijn heel gastvrij. We werden ontvangen met een welkoms drankje maar ook op andere momenten bleek dat zij echt oog hebben voor hun gasten.Het appartement (Carina) is klein maar sfeervol en heeft een privé terras onder de Toscaanse jasmijn.We hebben een heerlijke week gehad bij Case Leonori. Kortom een plek om terug te keren

• 9Nieskje Blanksma24-10-2020

We hebben genóten van deze prachtige Agriturismo in Le Marche! We waren hier 2 weken met 3 kinderen (6,6 en 10). Voor hen was het super, omdat er genoeg andere kinderen waren om mee te spelen. Ze konden zich de hele dag vermaken in het zwembad en bij de agriturismo. De omgeving is veelzijdig (strand, stadjes, bergen en meren) voor leuke uitstapjes. Een aanrader is de wandering door een prachtige kloof: gole d’infernaccio. De sfeer is gezellig en ongedwongen, Wendy en Paul zijn super gastvrij en behulpzaam! Het huisje was erg sfeervol, schoon en hebben heerlijke bedden. We kijken terug op een geweldige 2 weken!

• 9Arjen Stremmelaar08-09-2020

Geweldige agriturismo met sympathieke eigenaren

Mijn vriendin, twee kinderen (4 en 1) en ik hebben in augustus 2020 een geweldige vakantie beleeft bij Case Leonori.

De Agriturismo is mooi aangelegd, appartementen zijn stijlvol ingericht, faciliteiten zijn uitstekend en de eigenaren doen hun uiterste best om een heerlijk verblijf te garanderen.

Samengevat: een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Plaizier07-09-2020

Een aanrader

De accommodatie heeft een mooie, rustige ligging. Fijne ontvangst met een drankje. Ruim appartement. Wendy en Paul staan altijd voor je klaar en reserveren graag een tafel of een strandbedje. De welkomstborrel is de manier om de andere gasten te leren kennen. De gezamenlijke bbq is een aanrader.

• 10Bianca Kemper07-09-2020

Dit kleinschalige agriturismo is top of the bill.

Adembenemende uitzichten en heel veel verschillende buiten vertrekken. Fantastich! Wij zaten met onze drie kinderen in Corte. We hadden om een extra bed gevraagd en dit was goed te doen. De omgeving biedt zoveel mogelijkheden. Binnen 45 minuten zit je op het strand van Porto Recanati. Ook de directe omgeving biedt zoveel moois. Wil je niet weg? Het is heerlijk toeven op het het Agriturismo zelf. Wij zijn 1 week geweest, maar hadden een beetje spijt dat we niet twee weken hadden geboekt. Paul en Wendy zijn echt heel gastvrij en organiseren vrijblijvend superleuke activiteiten, zoals een barbecue, een wijnproeverij, een mountainbike tour door de omgeving en voor de kids discozwemmen en een pizza-avond. Het appartement is compact, maar super efficiënt ingericht en van alle gemakken voorzien! De bedden zijn ook superfijn! Al met al een fantastische week gehad.

Appartement Case Leonori info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (3)

Hygiëne