Géén boekingskosten

9.4FenomenaalScore uit 146 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair
  • 8.5Eetgelegenheden

Meer camping info

Camping Sempreverde in Le Marche is dè plek om het echte, pure Italië te ontdekken. Hier kom je tot rust en kun je echt genieten. Op de camping geniet je de hele dag van het buitenleven en de groene omgeving maakt het echt een paradijsje. Langs de camping stroomt een idyllisch kabbelend beekje en er zijn veel speelplekken voor kinderen. De 12 luxe Safaritenten hebben elk een eigen karakter en indeling en de XL Kampeerplaatsen zijn heel ruim opgezet. Met een 9,9 score voor kindvriendelijkheid ook nog eens de Meest Kindvriendelijke Camping van Le Marche!

143 Reviews over Sempreverde

• 9Marieke08-08-2022

Superleuke kleinschalige camping

Hele ruime plekken, makkelijk contact met de vriendelijke eigenaren, gemoedelijk, veel kinderen in allerlei leeftijden, 3 opties af te koelen; de beek, het kleine opzetzwembad op de camping of het prettige overzichtelijke zwembad net naast de camping (loop je zo heen). Er zijn schaduwrijke plekken, hangmatten en picknicktafels bij de BBQ's en buitenhut. Veel speelplekjes. Wat animatie aan het einde van de middag of in de koele avonden wat onze kinderen echt erg leuk vonden (beektocht, megaverstoppertje, bioscoopavond), overdag vermaken ze zich prima op de camping of tijdens de vele opties voor uitstapjes (prachtige kleine dorpjes, kastelen, stranden, steden). De auto-ontdekroutes zoals uitgezet door de eigenaren vonden we echt heel erg leuk, net als het bezoek aan Perugia. Voor niet-strand mensen zoals wij (maar de kinderen houden er wel van!) perfect om een aantal keer toch een fijn bezoek te brengen aan mooie zandstranden. Aanrader!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Machiel06-08-2022

Heerlijk met kleine kinderen

Vooral met kleine kinderen ontzettend prettig om hierheen te gaan. Overzichtelijk opgezet, veilig & autovrij, speelgelegenheden centraal, niet te veel zorgen over overlast als je kind een keer huilt, plenty andere kinderen om mee te spelen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Ilse06-08-2022

Alles waar je op hoopt

Doen!!! Alles wAt je zoekt en wil met een vakantie met kleine kids Begint al met voorpret, de site, de ontvangst, rondleiding, campingapp…

Het is een superoverzichtelijke maar toch ruim opgezette camping. Met safaritenten en kampeerplekken, maar alles mixt Een eigen beek, met goudstukjes…. Speeltuintjes overal, fijn zwembad vd buren….(helaas NOG zonder peuterbad, maar ook daar staaf oo het veld een kleiner bad voor in de plaats) Een paar leuke activiteiten per week om iedereen evt te ontmoeten Vooral leuk voor de kleine kids tot 10jr! En interessante plekjes in de omgeving, zoals strand, stadjes, klloof, natuur, bergen

Dit alles maakte het voor ons tot de ultieme vakantie plek

Wij verbleven in safaritent die ook in prima staat verkeerde, met heerlijke bedden, fijne loungebank, en leuke buitenkeuken En als xtra luxe een vaatwasser!

• 9Marjolein17-07-2022

Gezellig en sfeervol een heerlijke vakantie!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. De camping was schoon en ons verblijf(safaritent) verzorgd! De eigenaren zijn erg betrokken en hebben leuke tips voor de omgeving! Wij komen zeker nog eens terug!!

• 9Wijnand van Deursen05-07-2022

Ga hier naartoe! Absolute aanrader!

Wij zijn hier ruim 2 weken geweest met onze dochter van 3 en het was gewoon fantastisch. We waren met onze eigen tent en de plekken zijn geweldig en het veldje waar je aan staat is ideaal met kinderen. Zorgeloos, dat is ook wel een woord wat ik zou willen noemen. Hoe Elsemarijn en Wim-Martijn voor je klaarstaan met tips en hulp, grandioos. Twijfel je over deze camping? Niet doen en gewoon gaan. Je zult er geen seconde spijt van krijgen!

• 10Franklin27-06-2022

Een paradijsje voor kinderen

Voor gezinnen met (jonge) kinderen is deze camping een paradijsje. Er is overal aan gedacht om kinderen (en ouders!) een prachtige vakantie te bezorgen. Eigenaren Elsemarijn en Wim-Martijn staan voor je klaar zodra je wat nodig hebt en ze weten alles over de omgeving. De camping is schoon. Wij sliepen als gezin in een Safaritent Deluxe, voorzien van iets meer gemak met o.a. een douche en vaatwasser: ideaal. Zodra ‘s ochtends je de tent openritste, liepen onze kids gelijk richting de speeltuin om weer te spelen. Uniek. We hebben genoten.

• 10Eelco Hos21-10-2021

Geweldige camping

Hele fijne camping om heerlijk te ontspannen met de kids. Gastvrije ontvangst en fijne ruime plekken. En dat allemaal in een hele mooie omgeving.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Familie Vermeulen19-09-2021

Prachtige plek met rust en plezier voor hele gezin

Wat een fantastisch fijne plek om vakantie te vieren. Rust, plezier, vermaak, gezelligheid, goede zorgen, ruime plekken, zon en lekker weer, heerlijke jus d’orange en broodjessevice, filmavond, verstoppertje, de beek, prachtige omgeving, kitesurfen op het strand, mooie stadjes, heerlijke wijn, broodjes en pizza, chillen in de hangmat. Kortom.. plek om terug te komen. De camping is ruim, schoon sanitair. Water op plek en extra picknick tafel. Elsemarijn en Wim Martijn maken tijd voor een praatje en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. In de camping app staan allerlei leuke tips! De pizza’s van speedy, de broodjes en gebakjes bij dolce caffe in pergola en de waterval bij pergola staan zeker in de top 10 van al het leuks en moois.

Ons enige punt van kritiek zijn de bedjes en parasollen bij het zwembad van de buren. Dat is echt aan vervanging toe. Hopelijk wordt het zwembad in de toekomst van Sempreverde dan wordt het een topplek!

• 9Laura06-09-2021

De perfecte camping voor jonge gezinnen!

Hele fijne camping voor gezinnen met jonge kinderen. Heel overzichtelijk met op meerdere plekken speeltuintjes waardoor de kinderen overal kunnen spelen. Leuke activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen. O.a. de beektocht en de MTB tour is een aanrader! Hele vriendelijke campingeigenaren.

• 10Leonie26-08-2021

Heerlijk!

Een relaxed camping die ruim is opgezet en waar je ontspannen in je vakantie kunt zakken. Vooral gericht op kinderen waar veel leuke activiteiten voor zijn. Maar als oudere garde ook prima gestaan! Zeer aardige en behulpzame eigenaren. Prima uitvalbasis voor vele uitjes. Die vind je in de handige app die ze hebben. Daarin kun je ook je broodjes bestellen of opgeven voor een activiteit zoals de beektocht of mountainbike route. Kortom aanrader voor jong en oud!

Camping Sempreverde info

• WinkelsNiet beschikbaar