Camping Sempreverde

CampingWeer vandaag21°10°
Camping Sempreverde
8,4

7 reviews over Camping Sempreverde in het Nederlands

Mooie camping met ruime plaatsen

Agnes Depmann, 4-11-2017

Wij stonden hier met eigen caravan begin september 2 nachten voordat we de overtocht vanuit Ancona (80 km vanaf camping) naar Griekenland maakten. Erg vriendelijke eigenaren, je voelt je erg welkom. Natuurlijk zijn er bij een camping die nog maar net gestart is dingen die verbeterd kunnen worden of verder opgebouwd moeten worden, dat is logisch. Ik heb gelezen dat daaraan volop gewerkt wordt.

De camping heeft een flinke oppervlakte en de campingplekken zijn erg ruim. Leuk zijn de picknicktafels voor elke plek, zelfs voor de kinderen zijn er kleinere picknicktafels. Het sanitair is netjes, op enkele punten is misschien een aanpassing nodig maar dat gaat ook gebeuren.

Ligt niet zo ver van het dorp en in de omgeving zijn mooie dorpjes en stadjes te bezoeken, wel op een wat grotere afstand en daardoor minder geschikt voor de fietser. Het strand op klein half uur rijden.

Vooral voor gezinnen met kinderen een erg leuke camping, ik heb begrepen dat er van alles georganiseerd wordt, geen overdreven “animatie” maar gewoon gezellig.

Broodservice, heel goede en gratis WiFi en een zwembad ernaast (entree).

Een prima camping en een aanwinst voor de mooie regio La Marche.

Veel succes Elsemarijn en Wim-Martijn en kinderen!

Leuk, gezellig en in een mooie omgeving!

Chantal & Joey, 23-10-2017

Gezellige camping met charme. Rustige en gemoedelijke camping in een mooi stukje van Italië.

Leuke kleine camping in een geweldige omgeving

Familie Bakx, 22-10-2017

We hebben het prima naar ons zin gehad op deze kleinschalige camping. Mooie ruime plek voor onze vouwwagen. De camping is mooi gelegen op een groot grasveld met aan het einde een mooie bomenrij en een beekje. Sanitair is netjes en net nieuw. Iets meer bomen en aankleding op het terrein zou mooi zijn, maar daar wordt druk aan gewerkt. Voor een frisse duik kun je naar het naastgelegen zwembad (met entree) of een stukje rijden richting de kust. De omgeving van Le Marche is echt heel mooi, glooiende heuvels en authentiek Italiaanse stadjes en dorpjes. En wat minder toeristisch dan bijvoorbeeld Toscane (met uitzondering van de kust). Op de camping zelf kun je ook deelnemen aan een pizza-avond, beektocht of volleybal, dus voor elk wat wils.

Aanrader als je deze mooie regio wilt ontdekken.

Fantastisch!!

Bonouvrie, 22-10-2017

Het eerste jaar dat de camping open was. Wij vonden de kleinschaligheid van de camping heerlijk, met ruim opgezette plekken. Hierdoor snel contact met andere campinggasten, heel gezellig.

Elsemarijn en Wim-Martijn kwamen dagelijks langs voor een praatje en stonden open voor tips om de camping nog beter te maken.

De wekelijkse pizza avond, de trektocht en bbq avond ongedwongen gezellig!

En niet te vergeten: een fantastische omgeving. 20 minuten naar het strand, naar de bergen of naar een mooie stad😀.

Geweldige stek voor een actief gezin!

Familie de Boon, 22-10-2017

Fijne sfeer, leuke gasten, veel te doen in de omgeving. Niet druk in de regio, wel gezellig.

Kinderen vermaakten zich heerlijk bij de beek en in het naastgelegen zwembad.

De avonden die de eigenaar organiseerde (pizza en barbecue) waren reuze gezellig!

Brood 's morgens in de mand. Goed geregeld.

De kinderen wilden eigenlijk niet van de camping af om met vriendjes op avontuur te gaan in de beek.

Tot 's avonds laat verstoppertje, vuurtje maken, weerwolven spelen, voor onze kinderen van 9-11 was het de beste stek tot nu toe en ze hebben al heel wat campings gezien!

Bijna alleen maar Nederlandse gezinnen op de camping.

Wij waren er in de eerste zomer die de camping open was en hadden het heerlijk. Dat belooft wat voor volgende jaren met meer ervaring en meer begroeiing op de camping!

Super leuk!

Tanja en Bas, 18-9-2017

Enthousiaste behulpzame eigenaren, warm ontvangst en een camping zoals wij die graag zien. Grote plekken, net sanitair en geen animatie. Maar wel leuke speelhuisjes en een fantastische beek!

Bij het naastgelegen zwembad kan je een prima maaltijd eten en in de omgeving zijn leuke nog vrijwel onontdekte (voor Nederlanders) plekken te vinden.

Zowel wij als onze kinderen hebben een fantastische week op Sempreverde gehad. We komen zeker nog eens terug om te kijken hoe het geworden is.

Prachtige, ruim opgezette camping

De Melker, 17-9-2017

Wij (gezin met 2 tiener dochters) waren hier juli/aug 2017, tijdens het eerste seizoen van deze camping. Camping Sempreverd is heel ruim opgezet. Niet alleen de kampeerplekken zijn heel royaal, maar de ruimte eromheen is ook weids. Er is altijd wel een schaduwplek te vinden. Niet altijd op de eigen kampeerplek maar dan wel aan de rand van de camping, die wordt omzoomd door hoge, groene bomen. Het beekje bij de camping geeft verkoeling. Er worden leuke activiteiten georganiseerd, zoals een pizza avond of een wandeltocht door de beek. Vanaf de camping zijn er veel leuke uitstapjes te maken. De omgeving is prachtig en de inwoners enorm vriendelijk.

Het sanitair is prima, wel was er regelmatig gebrek aan warm water. Daar werd door de eigenaren overigens hard aan gewerkt. Hopelijk zal de warmwatervoorziening bij het tweede kampeerseizoen voor deze nieuwe camping, verbeterd zijn.

Voor jonge kinderen is dit een geweldige camping: speelhuisjes, water, veel ruimte en auto-vrij. Tieners moeten het net treffen dat er leeftijdgenootjes zijn, want voor uitgaansmogeljkheden moet wel 30/40 minuten gereden worden. Er gaat wel een bus maar die rijdt niet meer later op de avond. Volwassenen die rust zoeken: dit is de juiste plek. Geen lawaai van disco's!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sempreverde in San Lorenzo in Campo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sempreverde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sempreverde scoort een 8.43 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: