Camping Sempreverde

29 reviews over Camping Sempreverde in het Nederlands

Geweldig!

Hans
27-10-2018

Aan het einde van het jaar nog even Italie bezocht op deze prachtige camping.

Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Mooie safaritent en schitterende omgeving.

En zeer vriendelijke beheerders!

Kortom; echt een aanrader.

Wat een plekje!

Janjaap Kleine
22-10-2018

Terwijl het in Nederland herfst begint te worden, heb er hier kunnen genieten van de zon, de prachtige omgeving en een relaxte sfeer dagen met de eigenaren. Een gastvrije camping met prachtige accommodaties (wij zaten in een safaritent XL). Met een badkamer in de tent, voldoende slaapplaatsen een zelfs een ruime woonkamer, was ons verblijf zeer aangenaam. De omgeving is prachtig. Een bezoek aan de kust is echt een aanrader. Zeker de gezellige dorpjes en kleine stadjes zijn een bezoekje waard!

Wat mij betreft kom ik hier zeker nog eens terug!

Heerlijke camping in een mooi stukje Italië

Michel en Jacqueline
8-9-2018

Het is een heerlijke kleinschalige camping op een ruim terrein. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen door de speelhutten en de beek waar ze heerlijk kunnen spelen. Maar ook voor koppels is dit een prettige camping door de ruimte en de rust. De staanplaatsen zijn ruim opgezet. Het sanitair is schoon en de beheerders doen hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Iedere dag lekkere verse broodjes op bestelling. Heel gezellig is de wekelijkse pizza-avond. Wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad met onze hond. Wel is het moeilijker om een leuke afwisselende route voor de hond te vinden wil je niet iedere dag hetzelfde rondje lopen. Bovendien moet je voor alles de auto nemen. Wij zullen zeker nog eens teruggaan. Toppie

Wij hebben wederom een geweldige week gehad!

Fam Jansen en Nik
31-8-2018

Wij stonden met een caravan en een tent op een prachtige plek. De plek was groot en lekker dichtbij het toiletgebouw. De camping zag er verzorgd en mooi groen uit, evenals het fantastische uitzicht.

De activiteiten die vanuit de camping georganiseerd werden, waren een groot succes. De pizza-avond was erg gezellig, vooral doordat we na deze avond de medekampeerders goed hebben leren kennen. Maar vooral de gastvrijheid van Wim en Elsemarijn was top.

Wij hebben genoten van de week die wij hier hebben gestaan en wij zullen zeker nog eens terugkomen!

Alles klopt aan deze camping!!

Maarten, Renée en Sam
26-8-2018

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad! Voor het eerst op een kleinschalige camping geboekt en voor ons nooit meer anders. Althans, als het ongeveer op dezelfde wijze is georganiseerd als bij Sempreverde. Alle verhoudingen kloppen gewoon. Rust maar niet stil, georganiseerd en ook heel vrij, lekker Hollands voor de kinderen en super Italiaans in sfeer en omgeving (niet commercieel of super toeristisch)... Kortom, alle lyrische reviews kloppen eigenlijk wel. Sempreverde, bedankt voor een heerlijke vakantie!! Tot een volgende keer, want die komt er zeker...

Heerlijk ontspannen

Luuke
26-8-2018

Het is een heerlijke ruime camping. Onze kinderen (7 en 9) hebben er heerlijk gespeeld. Ze wilde het liefst op de camping blijven.....Een vlot gemaakt en een slipperracebaan in de beek , een hut gebouwd, lekker geplonst in het zwembad, goud gezocht in de beek, camping balie opgebouwd... kortom het was een feestje. Daarnaast waren de pizza avond en de buitenbios ook erg leuk.

Wij hadden het geluk dat we een plek met veel schaduw hadden. Hangmat erbij gehuurd.......nog meer vakantiegevoel. Mooie kleine dorpjes in de omgeving, een heerlijk strand met warm water en lang ondiep zodat ook daar heerlijk gespeeld kon worden.

Er was geen vriezer voor de cool elementen ( wij huren nooit een koelkast) maar mochten ze in de vriezer van de eigenaren doen. Probleem opgelost!

Fijne camping met zeer ruime plekken

Anja en Johan
21-8-2018

Prettig persoonlijk contact, ruim opgezette camping, schoon, leuke activiteiten, mooie omgeving.

Jammer dat het strand wat verder weg is (40 min rijden), maar prima te combineren met andere uitstapjes. Goeie restaurants in directe omgeving. Minder geschikt voor hardlopers die in hun vakantie een rondje willen blijven lopen.

Ge-wel-dig

Claudia Koetsier
21-8-2018

Niets anders dan lof voor Wim-Martijn en Elsemarijn!

Dat je in zo’n korte periode zo’n top camping kan opzetten. Chapeau!

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad, de week is voorbij gevlogen.

Van ontvangst tot in de ochtend heerlijk broodjes en alle tips waar we naar toe konden gaan en uiteraard de pizza avond was allemaal perfect!

Ik raad iedereen aan om naar camping sempreverde te gaan voor een super leuke, fijne en zorgeloze tijd!

Mogen we weer?!

Pim & Jacqueline
9-8-2018

Wat een geweldig fijne camping. De safari tenten zijn enorm gezellig en luxe, met een speelplekje voor de kinderen op het veldje in het zicht. Voor kleine kinderen is dit alles wat je nodig hebt, waardoor je zelf kunt ontspannen voor de tent. Het beekje is geweldig om met steentjes en water te spelen. Sfeervolle aankleding en gezellige activiteiten maken het af. Omgeving is prachtig, genoeg te doen.

De kleinschaligheid vonden we de grote charme van de camping.

Elsemarijn en Wim-Martijn weten hoe het moet!

rust, fantastisch, saamhorigheid, ontspannen

Peter en Marloes
6-8-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad op deze ontzettende leuke camping. Eigenaren zitten vol positieve energie en zijn de hele dag op en rond de camping. Onze kinderen hebben zich geen moment verveeld, er werden leuke dingen georganiseerd zoals beektocht, grote verstop spel, in de openlucht filmpje kijken, pizza avonden. Het was zeker niet overgeorganiseerd. Maar daar houden wij juist van. Wat ons betreft een camping die een dikke pluim krijgt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sempreverde in San Lorenzo in Campo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sempreverde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.