Camping Sempreverde

Camping Sempreverde

Omschrijving
Geniet van de zon in Italië op Camping Sempreverde. Deze camping in Le Marche heeft mooie glampingaccommodaties, ligt naast de rivier De Cesano en heeft leuke speelplaatsjes. Met de auto zijn er leuke uitstapjes te maken op 1/1,5 uur rijden vanaf de camping. Ga met de trein naar Rome of een dagje zwemmen in het waterpark in Cingoli.

42 reviews over Camping Sempreverde in het Nederlands

Kindvriendelijk en kleinschalig

Familie Post,
21-12-2018

Mooie en zeer kindvriendelijke camping. Genoten van de gezellige pizza- en filmavonden. Kleinschalig en daardoor heel overzichtelijk met veel leuke speelmogelijkheden. Ook onze kinderen vonden het een heerlijke vakantie!

Geweldig

Janita,
16-12-2018

Een fantastische camping! Heel erg netjes en verzorgd. Super vriendelijke en betrokken eigenaren. Gezellige activiteiten die worden georganiseerd maar geen enkele verplichting om mee te doen. Super grote plekken, elke plek een eigen picknicktafel, ideaal voor de kinderen. Enige nadeel dat wij met jonge kinderen fietsen of wandelen vanaf de camping niet echt geschikt vonden ivm de drukke weg. Zwembad niet aanwezig maar niet nodig door beekje en groot opzetzwembad (groot genoeg voor ook volwassenen).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne kleinschalige en gastvrije camping!

Familie Weening,
16-12-2018

We zijn dit jaar voor het eerst naar Italië geweest. Na de uitzending van "Ik vertrek" hebben we gekozen voor deze camping. Wat hebben we het heerlijk gehad! De rust, ruimte en gastvrijheid waren echt top! Het is fijne camping voor gezinnen met kleine kinderen. Er wordt van alles georganiseerd. Wim-Martijn en Elsemarijn doen er alles aan om het naar de zin te maken. Geen vraag is gek.

De omgeving is mooi en niet toeristisch. Het nadeel daarvan is dat je redelijk lang moet rijden om naar een stad o.i.d. te gaan.

Ons verblijf was een safaritent. Wat een ruimte! Ook erg prettig dat er sanitair in de tent aanwezig was. De tent was erg compleet.

Op de camping zelf is er geen zwembad. Deze ligt ernaast. Het is even flink onderhandelen over de prijs...

Dat we twee weken heerlijk weer hebben gehad (continue 30 graden) maakt het natuurlijk wel helemaal af!

Kortom: deze camping is een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk!

Harmen Lebbink,
16-12-2018

Fantastisch sfeertje. Martijn en Elzemarijn hebben alles over voor de campinggast! Sociale activiteiten uitstekend geregeld zoals pizza avond en BBQ voor campinggasten

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig!

Coralie,
15-12-2018

Heerlijke, ruime,kleinschalige camping! Wij waren met onze 3 kinderen van 11, 8 en 4 jaar in een luxe safaritent. Ontzettend genoten! Gastvrij ontvangst en iedere dag n praatje met de eigenaren. Gezellige pizza en filmavonden in n super groene, omgeving. De beek biedt verkoeling en speelplezier voor alle leeftijden. De ruimte op de camping is zo fijn, lekker grote plekken. De safaritent kan niet beter! Omgeving is fijn, veel te zien maar wel allemaal even rijden. Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Goede camping in prachtige omgeving.

fam. Boel,
15-12-2018

Heel persoonlijke en attente belangstelling van de Nederlandse eigenaren. Camping is nog jong en heeft nog jonge en kleine groenvoorziening. Zorg dus voor eigen schaduw bij je kampeermiddel. Faciliteiten zijn 'basic' maar heel nieuw en schoon. Echt voor jonge gezinnen of voor volwassenen. Gezellige, goed verzorgde pizza-avonden op de camping. Lekker riviertje op terrein voor poedelen en dammen bouwen. Mooi zwembad, direct bij de buren. Wat ons betreft beter om campers bij elkaar te zetten. De entree van de camping is tamelijk onzichtbaar en is niet zo aantrekkelijk. Prima uitvalsbasis voor tochten door de regio. Kleine, charmante, oude stadjes en dorpjes. Die zijn op zichzelf prachtig, maar verwacht geen toeristisch vermaak! Wat ons betreft blijft het zo puur in de Marche. De Adriatische kust is goed bereikbaar, maar naar onze smaak juist erg toeristisch.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke camping voor jonge kinderen

Gezin met jonge kinderen,
15-12-2018

Heerlijke kleinschalige camping van vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaren.

Gezellig, kleinschalig, prachtige omgeving

Marloes Wolters,
15-12-2018

We zochten een mooie camping met veel speelruimte voor de kinderen. En dat is zeker gelukt op deze prachtige camping in een super mooie omgeving!

Wim-Martijn en Elsemarijn zijn gastvrij en vriendelijk. De georganiseerde activiteiten als pizza avond, bioscoop in de openlucht, verstoppertje en de beektocht zijn super voor jong en oud.

Een plek die we zeker aanbevelen, als je op zoek bent naar een niet te grote camping met veel opties!

Kortom wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping, goede safari tent, goede service.

Sam,
14-12-2018

Top safari tent, kleine gezellige camping,

mooie omgeving, ideaal voor kleine kinderen .

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Gewoon geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar

Ronny De Cort,
14-12-2018

Rustige familiecamping, toffe en vriendelijke gastvrouw en gastheer. We hebben genoten van de eerste tot de laatste minuutj. 2019 is al gereserveerd.

Gereisd met partner in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sempreverde in San Lorenzo in Campo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sempreverde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.