Camping Sempreverde

CampingWeer vandaag34°17°
Camping Sempreverde

17 reviews over Camping Sempreverde in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldige mooie familie camping !

Patrick en Janneke
17-7-2018

We hebben 2 weken in juni op deze geweldige kleinschalige camping gestaan met onze camper en 2 kleine kinderen (2,5jaar en 5 jaar). We zijn al op vele campings geweest, maar deze camping staat wel op nr 1.

We werden zeer gastvrij, warm en vriendelijk ontvangen door Wim-Martijn en Elsemarijn. Ze hebben persoonlijke aandacht voor de gasten. We stonden met onze camper op een zeer ruime XL kampeerplek. Erg ruim opgezet. Verder was het sanitair erg netjes, is nieuw en werd ook verder keurig schoon gehouden. De speeltoestellen voor de kinderen waren zichtbaar vanuit onze kampeerplek. Ook de mooie beek was leuk om te spelen of zorgde voor afkoeling. De camping is erg sfeervol ingericht waar je heerlijk kan genieten van de rust, ruimte maar ook gezelligheid, bij bijvoorbeeld de pizza of bbq avonden op de camping. een Een aanrader zijn de indrukwekkende grotten van Frasassi.

De camping is goed te bereiken met de camper of caravan.

Fantastische camping!

Elize en Raphaël
15-7-2018

Elsemarijn en Wim Martijn hebben onze vakantie fantastisch laten starten. We hebben 5 dagen doorgebracht in een luxe safaritent die super schoon was en van alle gemakken voorzien met een complete inventaris. Zeer kindvriendelijk met o.a. kinderservies en kindertafeltje. Mooi uitzicht op het open veld waar de kinderen heerlijk konden spelen in enkele van de leuke speelhuisjes. De camping is super kindvriendelijk en er zijn veel leuke activiteiten zoals spelen bij de beek, in het zwembad, de beektocht met worstjes op de bbq, de vele fietsjes,skelters, autootjes die op het terrein staan, de speelhuisjes, zandbak en nog veel meer. Sanitair is super schoon en de camping zeer goed onderhouden. De eigenaren doen er alles aan om je een heerlijk verblijf te bezorgen. Super gastvrij en staan elk moment voor je klaar. Hier komen we zeker terug.

La Vita e Bella!

Armand, Monique en Kars
15-7-2018

Als je van plan bent om je rondreis hier te starten met een weekje en daarna verder te trekken maar je besluit uiteindelijk 5 weken hier te blijven, dan zegt dat waarschijnlijk meer dan het gegeven cijfer. Wat een heerlijke, relaxte camping. Ideaal met kleine kinderen. Heel veel rust en ruimte, midden in de groene natuur, veel vlinders en hagedisjes. Vanuit de standplaats zicht op de speelplekken met huisjes, zandbak incl. takel, trampo maar ook heerlijk spelen in de beek en middagdutjes in de hangmat. Opzetzwembad geeft fijne verkoeling. Praktisch en schoon sanitair. Gezellige pizza-avondjes. Elke ochtend verse broodjes aan je tent en Wim-Martijn en Elsemarijn komen elke dag even langs voor een praatje om te kijken of je het nog naar je zin hebt.

Veel leuke uitstappen te maken op 1 tot 1,5u rijden vanaf de camping, zie tips!

Zoek je een kleine, relaxte plek in een prachtig stuk Italie waar je kind veel kan spelen, dan zit je goed!

Wat een fijne plek!

Marleen
10-7-2018

Een hele fijne plek in een hele mooie omgeving. Het terrein is superleuk aangelegd met speelhuisjes, zandbak, trampoline, bbq plekken, een beekje waar je heerlijk dammen kunt bouwen, een paradijs voor de kids en voor de ouders. Wij hebben een heerlijke week gehad met vrienden en kinderen. De kids voelden zich helemaal thuis, heerlijk rennen en skelteren over de camping. Elsemarijn en Wim-Martijn zijn zeer gastvrij en doen er alles aan hun gasten een hele relaxte vakantie te bezorgen! De omgeving is zo mooi, schilderachtig landschap en hele mooie dorpjes, en natuurlijk het strand op een half uurtje rijden. Een aanrader!

Zo zouden vele andere campings moeten zijn!

Marty en Geert
1-7-2018

Een schitterende camping waar wij als (vervroegde) pensionado’s tijdens ons verblijf van 2,5 week heerlijk gerelaxte hebben. De gastvrijheid van Wim-Martijn en Elsemarijn is ongekend. Het warme welkom is oprecht en gemeend en zorgt er vanaf het begin voor dat je je thuis voelt. We hebben genoten van de vele bloemen (het gras was gelukkig nog niet gemaaid) en de honderden vlinders, de geluiden van de vogels en van de stilte. De inrichting van de camping met de XL-plekken en op alle kampeerplekken een picknick-tafel zijn mooie voorbeelden van de visie op het beheer en de inrichting van een camping van de (jonge) beheerders. Het gemak van het bezorgde brood ‘s morgens in alle stilte door Wim-Martijn hebben we gemist op onze volgende campings. Het probleem van te weinig filterzakjes was geen probleem meer door de oplossing welke Elsemarijn bood. Sempreverde: de topper tijdens onze rondreis door Le Marche, Umbrië, Ligurie en Lombardije!

Fantasitische en gastvrije plek!

Kim & Martijn
28-5-2018

Wat een fantastische plek! Vooral de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaren was erg prettig! Dit geeft een erg fijne en relaxte sfeer.

Camping ligt in een mooi stuk van authentiek Italië. Goed bereikbaar en dichtbij allerlei voorzieningen zoals restaurants en diverse supermarkten. De safaritent XL is echt heel ruim en van alle gemakken voorzien. Op de camping is genoeg vermaak zoals de beek, een kinderspeeldorp en een wagenpark met skelters en fietsjes voor kinderen van alle leeftijden.

C&D
22-5-2018

Wat een heerlijke camping. Prachtige XL safaritent die van alle gemakken is voorzien. Ruim opgezette camping, vriendelijke eigenaren, de beekloop, BBQ, pizza-avond: alles was even leuk en lekker. Een echte aanrader!

Heerlijke camping! Rust, ruimte, prachtige omgeving, nog niet zo toeristisch, gezelligheid op de camping, lekkere beek op de camping, ruim grasveld om te voetballen, goede WiFi, broodjesservice, pizza-avond & bbqavond op de camping. Top vakantie gehad!

Fantastische kleine camping met heel veel ruimte!

Theo Benniks
14-5-2018

Wat een leuke camping!

Kleine camping met heel veel ruimte, groen, super gave beek, leukste camping eigenaren, pizza en bbq avonden zijn super gezellig, spannende beekloop voor de kinderen, buiten bios, ga zo maar door. Wij en onze kinderen van 6 en 9 hadden het er heel erg naar onze zin, dit gaan we niet vergeten.

Ook de omgeving is adembenemend, leuke kleine en grotere dorpjes, weinig toerisme, mensen zijn daar nog echt puur!

Heerlijk

B&S
12-5-2018

Afgelopen meivakantie hier gekampeerd met onze kinderen (3 en 5) in eigen tent. Heerlijke vakantie gehad. Oneindig veel speelplezier voor de kinderen; originele “speeldorpjes”, waterbaan, trampoline, schommels en natuurlijk de beek die achter de camping loopt. De kampeerplekken zijn zeer ruim en de douches heerlijk warm. De pizza-avond, BBQ-avond, marshmellows en worstjes op het vuur, hutten bouwen, goud zoeken in de rivier; wij hebben er van genoten met zn vieren. De enthousiaste eigenaren doen er alles aan om iedereen een fijne vakantie te bezorgen.

‘s Nachts hoor je alleen het geluid van een uil en ‘s morgens de vogeltjes, verder is het heerlijk rustig op de camping.

De omgeving is mooi en het strand ligt op een half uurtje rijden. Kortom, echt een aanrader als je van kleinschalig en rustig kamperen houdt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sempreverde in San Lorenzo in Campo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sempreverde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sempreverde scoort een 9.02 uit 10 op basis van 17 reviews.