Camping Sempreverde

• 9.3Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Geniet van de zon in Italië op Camping Sempreverde. Deze camping in Le Marche heeft mooie glampingaccommodaties, ligt naast de rivier De Cesano en heeft leuke speelplaatsjes. Met de auto zijn er leuke uitstapjes te maken op 1/1,5 uur rijden vanaf de camping. Ga met de trein naar Rome of een dagje zwemmen in het waterpark in Cingoli.

91 reviews over Camping Sempreverde

• 2019
    10Huub, Angela en Elize27-10-2019

We komen graag nog eens terug!

Wat hebben we een fantastische tijd gehad op deze mooie camping in de prachtige Marken. Terwijl Angela en ik ook graag de omgeving wilden verkennen, bleef ons dochtertje Elize het liefste iedere dag, de hele dag op de camping. Ze kon er heel fijn spelen. Op redelijk korte afstand van de camping is veel te doen. Met de auto ben je al snel bij een supermarkt en ook bij één van de uitstekende restaurants. Het zwembadje op de camping is prima voor kindjes om even af te koelen. Maar direct naast de camping is ook een groter, openbaar zwembad. En dan is er nog de beek. Voor ons alles bij elkaar meer dan prima! Wim-Martijn, Elsemarijn en ook de pa van Elsemarijn, heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Felix06-10-2019

Fijne plek met erg hartelijke eigenaars. Aanrader!

Een mooi gebied en veel ruimte op de plekken. Hartelijke eigenaars die meedenken. Activiteiten tijdens de baby peuter weken ook erg leuk. Pizza-avond is een gezellig en ontspannen samenzijn dankzij de gastvrouw en gastheer. Overdag is de beek fijn spelen. Al met al een fijne plek die zeker aan te raden is.

• 9Fam. Zwart04-10-2019

Heerlijke plek

Tijdens de baby/peuter weken onze eerste kampeer ervaring in de prachtige luxe tent in italie! Het zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt daar de beek voldoende was voor onze kinderen. Genoten van de fijne sfeer, bioscoopavond, wijnproeverij en pizza avonden! Mooie omgeving met idyllische dorpjes. veel tips van zowel de eigenaren als de mooie glossy die klaar ligt! Volgend jaar komen we weer terug, daar er nog erg veel zien is in de mooie omgeving

• 8Fam. Vis29-09-2019

Heerlijk ontspannen

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping! Goede sfeer, fijne accommodatie en genoeg te doen voor de kinderen. Echt een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

• 9paulien van Lagen29-09-2019

Heerlijke camping voor jonge gezinnen! Wij waren er afgelopen 2 weken tijdens de baby en peuterweken. Echt een aanrader! Kinderen hebben het er fantastisch en daardoor is het voor de ouders ook echt een relax vakantie! Het is kleinschalig en eenvoudig met veel speelmogelijkheden voor jonge kinderen maar ook zeker voor kinderen tussen de 4 en 10 jaar. De beek is ook heerlijk om in te spelen en ouders kunnen daar fijn zwemmen of relaxen op de leuke relax stoelen. In de omgeving zijn veel leuke stadjes, groot en klein, en je kan heerlijk eten bij een restaurantje op 10 min rijden (Osteria Nido dell'Astore). Wij hebben er 3x gegeten omdat het eten daar zo goed was. Meestal gaan wij elk jaar naar een andere camping maar volgend jaar willen wij heel graag weer terug naar deze heerlijke camping!

• 10Eetgelegenheden

• 9Kim28-09-2019

Heerlijk relaxte en kindvriendelijke camping

Wat een fijne en relaxte camping!! De safaritenten zijn erg luxe, maar je hebt wel de charme van het kamperen. De eigenaren van de camping zijn heel vriendelijk en altijd bereikbaar voor vragen. Onze peuter heeft uren gespeeld met de andere kindjes. Ook wij hadden een heerlijke vakantie. Omgeving is groen en mooi! Echt een aanrader!

• 8Carolien17-09-2019

Ultiem genieten in een prachtige omgeving!

Een camping die zich onderscheidt op klantvriendelijkheid (ontvangen door de eigenaar bij aankomst, zelfs toen we 3,5 uur later aankwamen vanwege vertraging), kleinschalig (<30 plaatsen), gastvrijheid (via app altijd mogelijk om vragen te stellen aan de eigenaren, die overigens dagelijks op de camping aanwezig zijn), ruime plaatsen (geen scheerlijn aan scheerlijn). En dat allemaal in een prachtige omgeving: heuvelachtig, idylische dorpjes, aan een beekje waar kinderen oneindigend in spelen, strand op 35 min afstand. De camping is nu al fantastisch, maar de eigenaren zijn bezig met uitbreiden van de faciliteiten met behoud van het kleinschalige aantal plaatsen. In september worden de baby/peuter weken aangeboden, waarin men inspeelt op alles dat het voor deze doelgroep nog aantrekkelijker maakt om hier te verblijven. O.a. speel ochtenden (2x per week), buiten bioscoop, wijnproeverij, pizza avond, badje, campingbed en kinderstoel.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Elze17-09-2019

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad op deze mooie camping. Niet alleen zijn de safaritenten supergoed verzorgd, er was ook volop speelplezier voor onze zoon, werden leuke activiteiten georganiseerd of waren er veel mogelijkheden voor uitstapjes. Het is een camping waar je als ouder ook echt een vakantiegevoel krijgt. Daar zorgen Wim-Martijn en Elsemarijn wel voor.. Dikke vette aanrader!!

• 9Eetgelegenheden

• 7M. L15-09-2019

Prima rustige camping, maar niet met slecht weer.

Wij zijn eind mei met 3 kleine kinderen hier geweest. Het is een groene camping met een beekje bij een klein industrieterrein. In ons geval was het een beek geworden en stond een deel onder een laagje water en enorme plassen. Wij verbleven in een safaritent, ruim en schoon. De nachten waren nog erg koud, voor in de avond en ochtend hadden we een gaskachel gehuurd. Met slecht weer is er weinig te doen op de camping voor de kinderen ook waren er geen andere kinderen om mee te spelen. Het badkamertje in de safaritent was prima, helaas wel te weinig warm water om onze 3 kinderen tegelijkertijd te kunnen douchen (we zijn regelmatig naar het sanitairhuisje uitgeweken). Door het slechte weer hebben we meer uitstapjes gemaakt, deze zijn een behoorlijk eindje rijden. Grotten en het grote aquarium vielen bij onze kinderen erg in de smaak. Wij zouden alleen nog een keer gaan in het hoogseizoen, niet meer er buiten.

• 6Eetgelegenheden

Wim-Martijn en Elsemarijn, Eigenaar, 15-09-2019

Bedankt voor jullie review! Jullie hadden ook wel echt de enorme pech dat het qua weer de natste en slechtste mei maand was in 60 jaar! We vonden het ook echt heel erg vervelend voor jullie. We hopen jullie nog een keer in het hoogseizoen te mogen begroeten zodat jullie echt kunnen genieten van de camping en de omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Rene Otter07-09-2019

Aanrader!

Fijne camping met oog voor detail! Schone wc’s met wc papier en zeep, bij elke kampeerplek een picknicktafel etc. Zeer ruime plekken, fijne ruime speelplek en beekje maken het ultieme kampeergevoel compleet. Onze kids hebben hier heerlijk gespeeld en genoten van de pizza avond en buitenbios (en wij van de wijntjes). Omgeving is super! Wel alles met de auto moeten doen, maar daar stel je je op in!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

2 tips over Camping Sempreverde

• Janjaap Kleine, 10-03-2019

TIP: Voor een mooi beeld van de camping en de omgeving is er een 'glossy' gemaakt. Deze is te vinden op: https://www.campingsempreverde.nl/contact/glossy. Hierin lees je over wat er in de buurt te doen en te zien is. Een prachtige impressie van een fijne camping!

• Armand, Monique en Kars, 15-07-2018

Veel leuke uitstappen te maken op 1-1,5u rijden vanaf de camping: Middeleeuwse stadjes Corinaldo, Urbino en Jesi. Op bedevaart in Assisi of Loreto. De stranden van Fano met zacht zand of de prachtige kiezenbaaien bij Sirolo. Nachtje met de trein naar Rome. Dagje naar Tavullia en Misano voor de raceliefhebbers. Waterpark in Cingoli is veel leuker dan in Apiro. Zwemmen in de poelen bij Cagli. Mocht het regenen: grotten van Frasassi, aquarium in Cattolica. Heerlijk eten in Nidastore of Loretello.

3 vragen over Camping Sempreverde

• Sabine Leurs, 20-08-2019

Ping Pong tafel

Zijn er Ping Pong tafels aanwezig op de camping? Ik hoor het graag. Alvast bedankt. Groeten Sabine L

• Marianne, 17-08-2018

Bereikbaarheid met caravan

Is de camping goed bereikbaar met auto+ lange caravan? En tot welke leeftijd (kinderen) is de camping geschikt?

• Jacqueline van Nuland, 02-06-2018

Route naar de camping

wij gaan dit jaar voor de eerste keer naar deze camping en zoeken de route en een overnachtingshotel . Ik zie alleen maar de route via Zwitserland maar nergens via Oostenrijk. Alle wegen leiden via Zwitserland. Is er iemand van de reizigers die me kan vertellen welke route het beste is en of er reizigers zijn die de route via Oostenrijk hebben genomen. Indien mogelijk kunnen ze me misschien ook rond Milaan (850 km van ons uit) een leuke b&b of hotel adviseren met prive parking ivm vouwwagen

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan