Camping Marecchia da Quinto

Met jonge kinderen

Leuke kleine camping!

Mira
9-9-2018

Gezellige kleine camping met mooi en schoon sanitair. We hebben 6 dagen gestaan en dat was prima. Jammer dat de rivier te weinig water had om te zwemmen dan was het perfect geweest. De waterval bij Alfero is leuk om te bezoeken met tieners omdat je daar van de rotsen kunt springen in het water.

Beste camping tot op heden

Debby
20-8-2018

Wat een geweldige gastvrije camping! Mooie plaatsen, een fantastisch onderhouden terrein, relaxte sfeer en veel faciliteiten. De camping biedt een geweldig zwembad dat ook door de lokale Italianen bezocht wordt (erg leuk voor het vakantiegevoel), maar ook een fijn restaurant en direct toegang tot de rivier. Door de kleinschaligheid en het (strenge, maar rechtvaardige) toezicht van beheerders Marco en Sarah is er een groot gevoel van veiligheid op de camping. We stonden hier in juli/augustus met vrijwel alleen maar Nederlanders maar dat vonden wij juist gezellig. Onze kinderen (8, 10 en 12 jaar) hadden dan ook in no-time een gezellige groep speelkameraden. In de directe omgeving zijn met name kleine (middeleeuwse) dorpjes te bekijken. Daarnaast is San Marino (ca. 45 min rijden) leuk om te bezoeken. Rondom de camping kan er geweldig gefietst, mits je van hoogtemeters houdt. Last but not least: brandschoon sanitair. Echt een aanrader!

fantastisch

Familie Van der Molen
11-8-2018

We hebben genoten van deze prachtige, kleine camping. Prachtig aangelegd, bijna een soort resort. Heel mooi groot zwembad. Marco en familie doen er alles aan om het de campinggasten naar de zin te maken. Voornamelijk Nederlands publiek. Kinderen in alle leeftijden, meestal onder de 14. Trekken gemakkelijk naar elkaar toe en vermaken zichzelf zonder aanwezigheid georganiseerde animatie. Prachtige omgeving. Toppizza's in pizzarestaurant vlak bij. Geen gebruik gemaakt van restaurant op de camping. Zwembad wel erg druk in weekend met gasten vanuit zelfs Rimini. Maar zelfs dan is er altijd nog wel een plekje te vinden. Enige minpunt is gebrek aan echt warm water bij afwassen en dat je apart nog moet betalen voor warme douche. Verder top!

Echt een SUPER-ECO-CAMPING midden in de natuur bij een beek waar je kunt vissen.Fantastisch aangelegd,netjes gemaaid gras en waterpompen verdeeld over de veldjes met DRINKwater !Waar vind je dat tegenwoordig nog!Mooie royale standplaatsen met veel schaduw dmv bomen EN schaduwdoeken.Picobello sanitair en spoelruimten,supergezellig restaurant/bar met authentieke gerechten maar OOK pizza & pasta.Véél locals eten hier ook en dat vind ik een goed teken.Lekker rustig en GEEN auto's bij de tent maar op centrale parkeerplaats.Het allermooist is wel het grote zwembad met duikplanken en royale ligweide met fijne ligstoelen. Eén klein minpuntje: in het weekend komt de lokale bevolking van de Adriatische kust (Rimini etc) hier relaxen met de familie en kan het heel druk zijn bij het zwembad.Wij vonden dit echter geen probleem want na een excursiedagje waren de mensen weer naar huis en hadden we het zwembad weer voor ons zelf☺SUPERPERSONEEL☺

Prachtige gemoedelijke camping !

Jessica Paulisse
19-8-2017

Wij zijn hier een ruime week geweest en hebben genoten van de gastvrijheid. Wat een leuke ontvangst en wat doet deze familie er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Complimenten daar voor. Onwijs mooie camping waar iedereen zich prima kan vermaken. Heerlijk zwembad met super duiktoren, waar ook Italianen komen wat juist een leuke sfeer geeft. Voor kinderen alle ruimte om te spelen. Rivier stond bijna droog maar ook evengoed leuk voor de kinderen. Sanitair kan niet mooier en beter. In de prachtige omgeving van alles te doen en te zien. Schattige bakker en mini super markt op loop afstand, grote supermarkt ook redelijk in de buurt . Lekker eten op de camping maar ook verder op richting het dorp en in het oude centrum. Kortom we komen graag nog eens een keertje terug,

prettige, camping; aan alles gedacht!!

Corinne
14-8-2017

Ontvangst was erg goed; je voelt je direct welkom!

We hadden zelf een fout gemaakt met de aankomstdatum, maar direct wordt er in oplossingen meegedacht en werden we voor een nacht op een privé parkeerplaats binnen de camping gezet;een prima locatie!

De camping is klein en overzichtelijk (29 plaatsen) en ligt rondom een 'park'; waar de kunstobjecten staan. Ook staan hier bomen en zijn er zitjes geplaatst, zodat je daar lekker in de schaduw kon zitten.

's Avonds speelden de kinderen hier ( tot ca. 22 uur), maar dit gaf gezelligheid en gaf geen overlast

De plaatsen zijn vrij ruim; auto's staan apart op parkeerplaatsen binnen de camping. Alles is tot in de puntjes verzorgd!

Sanitairgebouw is ontzettend schoon. Er is een gezellig terras / restaurantje aanwezig, waar je voor heel redelijke prijs iets kunt eten of drinken. Het zwembad is ook toegankelijk voor niet-campinggasten en met het enorm hete weer van de afgelopen weken was het dan ook behoorlijk druk. Maar er werd erg goed toezicht gehouden en er gebeurde niets vervelends!

Omgeving is pittoresk, niet toeristisch en omdat je bij aankomst een map én boek met informatie krijgt, kun je goed uitzoeken welke dingen je in de buurt wil doen!

Het strand van Rimini is aan te rijden, klein uurtje. "Gratis" openbaar strand bij de oude haven van Rimini; verder alleen maar betaald strand.

Op ca. 500 m. was een ienimini 'supermarktje/ annex bar'. Daar kun je eerste levensbehoeften halen, zoals brood, melk, ham, kaas, toiletpapier etc. In Pennabilli zit een A&O, die van alles verkoopt.....terug in de tijd!!!

Jammer was dat de rivier, die direct langs de camping stroomt, 'droog' lag. Het had, zeker met het zeer hete weer, heerlijk geweest om bij de rivier verkoeling te zoeken!

Erg leuk was een bezoek aan San Marino! Aanrader!

Ongelofelijk mooi

Nathalie Van Berlo
31-7-2017

Zeer goede en propere camping en hele vriendelijke uitbaters . De douches en toiletten zijn zeer proper en je hebt tijd genoeg om zich te douche met 1 jeton . Het zwembad was ook zeker de moeite waart . Het enige wat wij minder vonden was het eten op de camping zelf . De porties waren klein en duur voor hetgene je kreeg Wij zijn zelf 500 meter verderop in het dorp gaan eten wat heel goedkoop en zeer lekker was. Maar al bij al is dit voor de rest een echte aanrader . Wij komen zeker nog terug

Fantastische camping

Margot
30-7-2017

Dit is werkelijk een prachtige en mooi verzorgde camping. De sfeer van de camping spreekt ons erg aan. Ruimte, mooie kunstvoorwerpen, een groot, schoon zwembad en mooi weer! Het sanitair wordt goed schoongehouden en er zijn voldoende voorzieningen. Het is een camping waar je tot rust komt, voor kinderen jong of oud is er geen vermaak. Ook in de buurt is er geen vermaak voor jongeren. Er is wel goede WiFi, dus er kan online gebleven worden.

Het is ons tweede bezoek aan Marecchia en wederom hebben wij zeer genoten.

Prima en goed verzorgde camping

H Zuidema
1-5-2017

Van 30 mei tot 5 juni 2016 op deze goed verzorgde kleine camping verbleven, eigenaren zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. De plekken zijn ruim voldoende. In de omgeving is veel te zien en is nog niet ontdekt door het massa toerisme. restaurant met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Sanitair werd in de periode dat wij er waren prima schoongehouden. Mooi zwembad aanwezig. Helaas is er geen broodjesservice, hier moet je even rekening mee houden. Verder prima camping om nog eens terug te komen.

Thuiskomen

Nic van Dijk
7-10-2016

Dit jaar voor de tweede keer naar deze camping geweest, en het was weer fantastisch. Alles op deze camping is prima in orde. Mooie standplaatsen, prima sanitair, lekker eten in het restaurant, en een gezellig zwembad.

Grazie ea presto di nuovo Marco, Sara i Luca

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marecchia da Quinto in Pennabilli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marecchia da Quinto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.