Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

188 Reviews over Le Marche & Villa Ti Amo

• 10Marieke K05-10-2022

Top vakantie

Wat een heerlijke plek. Met ons gezin van 6 huurden wij een glamping tent met 2 bijzettentjes. De camping heeft een fijne sfeer. De eerste avond belanden we in een Italiaanse avond waar onze kinderen gelijk aansluiting vonden bij de andere kinderen. Die zagen we dus niet meer terug. Overdag is het lekker bij het zwembad maar nog leuker om eropuit te trekken. We wandelden in de Monte Sibillini en ging graag naar het Fiastra meer. Genoeg te doen in de omgeving. Zelfs met een baby erbij! Verrassend was de muziekavond op de camping waar we een dansje konden doen met de andere campinggasten en een cocktail dronken. Heerlijk ontspannen en relaxte week gehad. Voor ons de ideale camping! We hebben net voor volgend jaar een weekje geboekt en zien er naar uit!

• 10Dik en Monique02-10-2022

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest. Door Gerda en Bart werden we hartelijk ontvangen. Omdat het naseizoen was waren er meer mogelijkheden om onze caravan te plaatsen. Het uitzicht is prachtig en enorm genoten van de rust die hier heerst. Alles wat je nodig hebt is er. De douches zijn erg goed en alles wordt fantastisch schoon gehouden. Wil je informatie over de omgeving dan ben je bij Gerda en Bart aan het goede adres. Ook voor het reserveren van een restaurant in de buurt. Daarnaast hebben wij 2 keer genoten van de eigen kookkunsten van Gerda. Dit is zeker een aanrader. Hoe het in het hoogseizoen is weten we niet maar in het naseizoen is het volop genieten van rust en natuur. Er wordt snel gereageerd op vragen en niets was te gek. Normaal blijven wij ergens maximaal 1 week. Vanwege bovenstaande zijn dit er 2 geworden. Bart en Gerda dank voor een heerlijke tijd.

• 9Mitchell, Marit & Jip20-09-2022

Geweldig lieve mensen en een fijn appartement!

We zijn naar Villa Ti Amo verhuist omdat het voor ons zieke zoontje beter was niet op de andere camping te blijven waar we eerst zaten. Daar zaten we in een huurtent maar hij werd alleen maar zieker. Bart was heel vriendelijk om vooraf samen met ons te kijken wat het beste was voor onze kleine om te herstellen. Uiteindelijk gekozen voor het appartement en we zouden er dezelfde dag al in kunnen, hebben uiteindelijk gekozen voor de dag erna. Onwijs hartelijk ontvangen, en in een warm bad terecht gekomen. Zowel Gerda als Bart waren zeer gastvrij en deden er alles aan om het voor ons zo fijn mogelijk te maken ondanks de situatie. Toen onze kleine goed opgeknapt was hebben we nog mooie uitstapjes kunnen maken met tips die we van Bart kregen.

Voor ons fijn om na een enerverende week onze laatste week echt tot rust te kunnen komen. Het is een fijne plek om te zijn mooie omgeving en echt heerlijk relaxed!

Super bedankt Bart en Gerda!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Sander en Charlotte07-09-2022

Heerlijke camping en topbeheerders

Wij verbleven hier in juli in een van de casa mobi's en hebben een heerlijke tijd gehad. Door omstandigheden arriveerden we pas om twaalf uur 's nachts, maar als we nog hadden gewild had de aankomstmaaltijd nog voor ons klaargestaan (wij kozen ervoor deze naar de volgende dag te verplaatsten, wat ook geen probleem was). Bart stond ons in het donker op te wachten met de zaklamp, top! Bart en Gerda hebben hart voor hun gasten en doen er alles aan om je een fijn verblijf te bezorgen. Onze kinderen waren dol op hen en hun honden! De avonden die georganiseerd worden zijn super gezellig en zorgen voor een leuke sfeer op de camping en tussen de gasten. Wij gaan zeker nog eens terug naar camping Le Marche!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Familie Koster05-09-2022

Geweldig!!!!

Bart en Gerda hebben alles super voor elkaar. Het welkomstdiner, de gezamenlijke bbq('s) en de Italiaanse avond(en) waren een groot succes en iedere keer verrassend met nieuwe gerechten, maar wel dezelfde gezellige sfeer. Zowel de grande casa mobi en het appartement met uitzicht op het zwembad zijn echte aanraders!!! Vraag Bart en via Google Maps brengt hij je naar de mooiste plekjes in de omgeving....Bart en Gerda, nogmaals bedankt voor de super mooie weken bij jullie!!!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 7Visser28-08-2022

Leuke kleinschalige camping

Kleinschalige camping met prachtig uitzicht! Bart en Gerda zijn gastvrije eigenaren. Aankomstmaaltijd was heerlijk en ideaal na twee dagen rijden. Wij zaten in een ingerichte tent…. Goede bedden! Het handdoeken pakket zoals omschreven bij boeking bleek te bestaan uit 1 handdoek per pers/week. Vonden wij wel erg weinig.
    Prima zwembad. Sanitair niet altijd goed schoon en naar ons idee toch wat te weinig gezien het aantal plekken op de camping. Mooie omgeving, strand op een uurtje rijden. Meer van Fiastra is een aanrader. Leuke restaurantjes in nabij gelegen dorpje. Prima vakantie gehad maar niet voor herhaling.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9fam klaassen27-08-2022

geweldige camping

Wij verbleven 1.5 week in een huurtent op de camping. Het is een fijne tent die van alle gemakken voorzien is. Bart en Gerda doen er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken, zo hebben ze veel tips over de omgeving en maken ze graag reserveringen in nabijgelegen restaurants, erg fijn. Op de camping is een bbq avond, Italiaanse avond en muziek avond. De kinderen (5 en 8jr) hebben zich heerlijk vermaakt in het fijne zwembad en in de overdekte bar die vol spelletjes staat, er is een zelfbediening voor ijsjes en drankjes wat voor een relaxte sfeer zorgt. Overdag is er voldoende schaduw bij de tenten door de tarpen en heggen die er geplaatst staan. De camping heeft een mooi uitzicht over de heuvels. le marche is een prachtige streek. Kortom we hebben een top verblijf gehad en de kinderen wilden het liefste de camping niet af!

• 9Lonneke19-08-2022

Heerlijke plek voor vakantie met kinderen

Heerlijke plek! We hadden een prachtige en ruime huurtent die groter was dan ik had verwacht. Fijn zwembad erbij, mooie omgeving. Bart & Gerda organiseren heel veel dingen waar je aan deel kunt nemen. Voor de kinderen valt er van alles te beleven waardoor je ook als ouder van je vakantie kunt genieten. Echt een aanrader deze plek!

• 9Erwin en Elles17-08-2022

Heerlijk genoten!

Wij hebben bijna 2 weken met onze eigen caravan gekampeerd bij Bart en Gerda. Dit was onze 1e keer in le Marche en dit is fantastisch bevallen, de omgeving is zo mooi en nog zo rustig en authentiek, heel bijzonder! Het uitzicht op de camping is zalig en de plaatsen zeer ruim. In de omgeving is veel te zien, hiervoor moet wel moet je altijd met de auto op pad. Je kunt er prachtig wandelen, het is uurtje rijden naar de kust en het prachtige Nationaal park Monte Sybilli is dichtbij bij de camping op ongeveer half uur rijden. Bart en Gerda zijn hardwerkende en enthousiaste mensen die open staan voor een praatje en een lolletje. Mede door de welkomstmaaltijd, de georganiseerde barbecue met toetje! en de "privé workshop pasta maken" hebben onze vakantie zeer aangenaam gemaakt. We hebben echt uit kunnen rusten en kunnen genieten van al het moois! We komen graag nog eens terug !

• 8Heidi Bochove17-08-2022

Sfeervolle camping

Gezellige camping met een goede sfeer en leuke gezamenlijke eetavonden. De eigenaren werken hard en zijn altijd aanspreekbaar, veel lof voor hun. Wij zaten in een casa mobi en dat was voor ons niet de juiste accomodatie omdat er geen kledingkastruimte is en het is toch wel erg klein qua ruimte. Maar los daarvan is de camping een aanrader! Het enige dat ik nog fijner zou vinden is als er nog iets van een lunch mogelijkheid zou zijn, tosti of iets simpels.

• 5Eetgelegenheden

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Contrada Bartolotti, 16, 62020