Camping Paradiso (Glamping)

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooie plek maar camping en personeel is waardeloos

Maarten Hemmlder
15-7-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie week gehad in een van de tenten van touroperator. Deze liggen op een zeer mooie plek met mooi uitzicht. De camping en dan vooral het personeel is echter waardeloos... Het personeel lijkt totaal niet geinteresseerd in je en er wordt totaal geen moeite gedaan om er iets leuks van te maken. Bij het zwembad mag je weinig en tevens kun je en mag je er geen drankje nuttigen. Wij hebben de hele week niemand zien eten in het restaurant wat ook niet gek is daar men niets doet er iets van te maken ( de potentie is er wel trouwens..). Gelukkig biedt het dorp uitkomst daar daar wel 3 leuke en goede restaurants zijn. Al met al kun je hier heerlijk op vakantie maar verwacht niets van de camping en het personeel.

Goed, maar wifi behoeft de aandacht.

Fam. de Jong
8-7-2018

We hebben 9 dagen op deze camping gestaan, op plaats 101. Zeer ruime plaats met een prachtig uitzicht. Stroomvoorziening is ver weg. Voor ons te ver(niet voldoende snoer door verkeerde informatie van de camping), maar kregen een elektriciteitssnoer te leen van de camping. Het is een terrassencamping. Plaatsen met wisselende afmetingen. Sanitair is goed, wordt elke dag schoongemaakt rond 8 uur. Geen toiletpapier aanwezig. Douchen zonder muntjes. Wifi was slecht(op plaats 101 niet te ontvangen). Eerste uur is gratis, daarna moet je er voor betalen. Zwembad is niet groot, maar wel goed. Tussen 13:30 en 15:00 uur is het gesloten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Brood te bestellen op de camping. Dorpje in de omgeving waar je naar toe kunt wandelen. Voor het strand moet je met de auto een stukje rijden. Rustige camping. Je kunt in de omgeving ook wandelingen maken. Vanuit de camping is San Marino of Pesaro goed te bezoeken.

Een plek waar je altijd weer naartoe wilt.

Karin
27-2-2018

Wij waren hier ook in 2016 en niet van plan om in 2017 terug te gaan, maar we konden het toch niet laten. En het was opnieuw heerlijk! Fijne plek met mooi uitzicht over de vallei, veel kinderen die allemaal met elkaar speelden, opnieuw de heerlijke pizza's en ook nog eens gerenoveerd sanitair. We waren zo uitgerust dat we in één keer zijn teruggereden zonder moe te worden. Dit jaar gaan we écht niet, maar op de lange termijn sluit ik een derde keer niet uit. Superfijne camping!

Fijne camping met goede sfeer

A. Bouwmeester
26-8-2017

Probeer als het kan te reserveren op een kampeerplek 93 t/m 101. Hier heb je een prachtig uitzicht!

Fijn en behulpzaam personeel, Bij aankomst mochten we zelf een rondje lopen om een plek te kiezen. Wij kregen zelfs een nog iets grotere plek i.v.m. afmeting van onze caravan en tent van onze kinderen). Prettig restaurant en café. Een keer pizza gehaald en deze was prima. Zwembad is met badmuts (kun je kopen op de camping)en er is een badmeester.

Sanitair was voldoende! Wij zijn eerder weggegaan i.v.m. bosbrand, maar gaan zeker nog eens terug!

best mooi maar oud sanitair

Ellie
22-8-2017

Wij zijn gewoon zomaar op deze camping beland omdat we er langs kwamen.... 2 nachten hebben wij hier vertoefd. Ontzettend jammer en spijtig voor alle mensen uit die omgeving dat er een natuurbrand had gewoed 1 dag voordat wij er waren... Leuke locatie, vriendelijke mensen, maar het sanitair laat te wensen over op de camping.......dus waar glamping vandaan komt?? Maar voor een camping; prima!

Heerlijke vakantie

Robbert
30-7-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Paradiso. 2 weken fantastisch weer en een prachtige lodgetent van een touroperator. Onze jongens wilden eigenlijk niet van de camping af want rond het zwembad gebeurde het..... aan de ene kant een waanzinnig uitzicht over het dal en aan de andere kant een prachtig uitzicht over zee. Heerlijke koffie in de bar en als je geen zin hebt om echt uit eten te gaan dan kan je een prima pizza in het restaurant eten.

Heerlijke camping!

Karin
29-11-2016

We zouden hier 10 dagen blijven en dan op verzoek van de kinderen (10 en 8) doorreizen naar een andere camping waar meer te doen zou zijn: zwembad met glijbaan dat tussen de middag niet dicht zou zijn, een voetbalveldje, meer vertier. Maar na tien dagen wilden we helemaal niet meer weg. Prachtige plek, veel schaduw, geen herrie, lekkere pizza's, veel rust voor ons, want veel vrienden en vriendinnen voor de kinderen die met z'n allen spelen in het fijne zwembad zonder glijbaan, die 's middags samen hangen rond de voetbaltafel, die 's avonds 'weerwolven' ergens op de camping en die dan weer bij de ene en dan weer bij de andere tent spelletjes doen. Ze vonden het geweldig en wij ook. Veilig, overzichtelijk, leuke Italianen, aardige landgenoten, buren die ons tomaten uit eigen tuin en zelfgemaakte balsamico geven, fijn strand in Fiorenzuola di Focara, dwalen in Urbino en heerlijk Italiaans ijs in Gabicce. We vertrokken met spijt naar Toscane, naar de tweede camping. Die camping (lawaai, druk, groot, vreselijk) hebben we dan ook na één nacht 's ochtends vroeg alweer verlaten om terug te keren naar het paradijs. Al met al drie weken hier doorgebracht en blij en uitgerust weer naar huis. Wat betreft de reacties hieronder: kamperen is kamperen en dat betekent dat het af en toe behelpen is als je het vergelijkt met thuis of met luxe campings. Wij waren er in juli, dan is het minder druk dan in augustus en voor ons waren de niet altijd warme douches en wc's zonder bril minder belangrijk dan het plezier dat we er elke dag hadden.

Wat een teleurstelling!

A. Post
30-8-2016

Vooraf hebben wij deze camping geboekt zodat wij van een plaats verzekerd waren. Ook hebben wij aangegeven dat wij met een grote caravan zouden komen. Bij aankomst kregen wij een schaduwrijke plaats, maar was deze erg klein. Wij stonden letterlijk met de voortent haring aan haring met de buren. Ook was het erg rumoerig 's avonds en werd er regelmatig wiet gerookt. De stroomvoorziening is met 3 ampere niet toereikend voor bijv. een airco op je caravan. Bij ons sloeg de aardlekschakelaar ontelbaar keer af....De terrascamping zelf ligt op een mooie locatie. Het zwembad oogt modern, een badmuts is verplicht.

De douches hebben helaas altijd koud water en zijn voorzien van een drukknop, terwijl aangegeven staat dat er warm water is. Het sanitair is sterk verouderd en bij de mannen zijn er veelal hurktoiletten. Het personeel komt ongeïnteresseerd over en zijn weinig behulpzaam. De omgeving is prachtig en maakt het verblijf buiten de camping aangenaam. Voor ons in elk geval geen 2e keer!

Gabucci Carlo, direttore, 9-9-2016

We appreciate reviews when they are constructive. But this is not.

Please read your booking request you never mentioned you needed a big pitch. you just asked a pitch in the shade and was satisfied you. Many guiests ask information on the size of the pitches and we always settle them but you did not.

Our campsite is renowned for its tranquility, many customers come by us for this reason. It is the first time we read that our camping is noisy.

In our campsite we also have pitches with 6 amp. If you had given us a request we would have surely given a pitch with 6 amp. But you never said anything about it.

So why are you writing all this things?

The truth is that you booked a period and then asked us to leave early for reasons independent from the campsite. you asked the money back, but this was not possible (the regulation is very clear). Despite this we have also offered to return some of the money but you refused. This is why we now have a not constructive review.

Grote domper

Poen
6-8-2016

De schaduwrijke plekken op deze camping en het prachtige zwembad, hebben ons verblijf aangenaam gemaakt. Maar het hutje mutje kamperen met de vele Nederlanders, gaf ons een zeer onaangenaam gevoel. Dit hadden we na het lezen van de reviews en goed bekijken van de camping website, echt niet verwacht. De staat van het sanitair was om te huilen: overal een soort van 'under construction' en gewoonweg niet schoon. Het hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, de drukknoppen in de douche die je na 8 sec. steeds weer opnieuw in drukt, dat is nu eenmaal zo en ergens wel begrijpelijk. Maar als sanitair niet schoongemaakt wordt, dan lokt dit blijkbaar de gasten ook niet uit het schoon te houden. Koeienletters Nederlands 'schoonhouden AUB' geeft aan dat blijkbaar de Hollanders er een potje van maken. Je gaat je bijna schamen. Verouderd vooral en van alles weinig. Voor de heren gaten in de grond of een pot zonder bril. Douches krap en beschimmeld. Eigenaren kwamen op ons wat ongeïnteresseerd over. Zeker niet behulpzaam en attent. Restaurant zouden ze zo veel meer van kunnen maken, qua uitstraling en qua keuken. Het prachtige veld achterop biedt mooi uitzicht, maar je hebt er niets aan op de camping zelf. En het uitzicht op zee is er ECHT NIET, tenzij je in een lantaarnpaal gaat hangen. Jammer dat je niet op de plekken 113 etc. mag kamperen, bij de cottages. Het reglement op de camping is groot en komt niet gastvrij over. Het is vaak maar net hoe je een boodschap brengt, het zijn immers wel je gasten aan wie je het richt. Natuurpark veelbelovend, maar weinig van kunnen ervaren. Veel verwaarloosd. Dichtbij het strand en als je daar voor komt, neem je de rest misschien voor lief. Wij zochten iets anders en gaan dat hier niet opnieuw opzoeken.

Gabucci Carlo, direttore, 10-9-2016

We are very sorry to read such a negative review. We can admit that there are things to be improved as some toilets that already for the 2017 season will be renovated (ours is a small family camp and every year we arrange some things). But many of the things that have been said are false and exaggerated.The Dutch like camp with a family atmosphere but rich in services. If we have many Dutch customers, for us it's just a privilege and a sign that we are doing a good job. However there are not only Dutch.Our pizzeria is very popular and many families eat with us several times

The bathrooms are cleaned 2 times a day every day. In August with almost full camping you can sometimes see some dirty services but this is not the rule.The buttons in time are necessary to avoid waste of water. We have also normal shower.Nowhere we wrote that the pitches have a sea view.

The rules there are to ensure the tranquility and the rest of the guests. If there is something discriminated please let us know.

Opnieuw heerlijk

Freek van Wendel de Joode
29-7-2016

Dit jaar voor de tweede keer op deze camping. Opnieuw heel prima. Zelfde verhaal als vorig jaar: goede service, leuke speelkameraadjes voor onze zoon, zwembad op camping en strand in Gabbice Mare. Gewoon heel prima. Aanrader voor hen die aan de Adraitische kust gewoon een leuke camping zoeken met weinig poespas.

Verder zie mijn review uit 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Paradiso (Glamping) in Castel di Mezzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Paradiso (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Paradiso (Glamping) scoort een 7.52 uit 10 op basis van 27 reviews.