Camping Paradiso (Glamping)

Camping Paradiso (Glamping)
7,6

30 reviews over Camping Paradiso (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wat een lekker campinkje!

Jet
5-9-2018

We zijn hier toevallig terecht gekomen en hebben hier heerlijk gestaan. Aan de route panaramico en die doet zijn naam eer aan. Sfeer was goed en de plaatsen prima. We hadden liever lager op de camping gestaan aan de rand van het bos, maar die plekken waren natuurlijk al bezet. Zwembad was heerlijk. Badmeester soms een beetje te streng. Personeel verder heel vriendelijk en gezellig. Het strand bij de camping is helaas niet goed te bereiken, dat hebben we 1x gedaan. Maar je kunt genoeg andere stranden vinden. Het visrestaurant in Casteldimezzo is top. Alleen al voor het uitzicht. De omgeving is prachtig. Mis Urbino, San Marino, Pesaro, de oude stad van Rimini en Gardara niet. Al met al hebben wij genoten.

Doet zich beter voor op website

J
28-8-2018

Wij stonden op het campinggedeelte . Water niet warm voor de afwas. De badmeester niet vriendelijk, meet met twee maten en is veel te druk met eigen familie. Zwembad niet altijd schoon vooral bij drukte, trap midden in zwembad. ‘s Avonds doet de badmeester de bar. Drinkt zelf ook mee. En gooit op een bepaald tijdstip de deur dicht en licht uit terwijl het terras vol zit. Echt bizar. Er is boven niks, alleen een mooi uitzicht als je in de lantaarnpaal hangt . Strand is moeilijk bereikbaar per voet en gevaarlijk, twee gasten waren er lelijk gevallen. Je bent voor alles een auto nodig. Elke dag die 2.5 km omhoog en omlaag. Voor strand, boodschappen en omgeving is wel een dingetje De camping is voor rustzoekers en kleine kinderen tot 8 jaar. Restaurant de pizzabodem veel te dik . En bij aankomst moet je direct betalen, anders waren we met gierende banden verder gegaan. Had beter een 6 a 6.5 kunnen hebben

Heerlijke vakantie gehad

Reinier De haan
15-8-2018

Zaten in touroperator verblijf. Super locatie, heerlijk rustig.

Camping was een verademing na vorig jaar op een grote camping te hebben gestaan waar het erg druk was en weinig ruimte.

Personeel erg aardig en behulpzaam, snap niet dat mensen hier klachten over kunnen hebben, dat zal meer aan de persoon liggen die een slechte review schrijft.

Restaurant op camping heeft simpele kaart maar wel erg lekker.

Geweldige vakantie gehad!

Gewoon weer genieten

Freek
8-8-2018

Opnieuw weer goed. na 2015 en 16 waren we er nu voor derde keer. Zelfde verhaal goede camping zonder poespas. Mensen die er werken doen wel degelijk hen best. Lekker gegeten. Opnieuw heerlijk naar strand in Gabbice Mare. Kinderen vinden elkaar ook zonder georganiseerde animatie. Hiervoor waren we op een camping met uitgebreide animatie, ook goed. Dit is anders en ook gewoon goed. Sanitair zou een facelift kunnen gebruiken, maar niet hinderlijk en prima schoon. Genieten was het weer.

Fijne sfeer, top tent en mooie omgeving

Sonja
5-8-2018

Wij zijn net terug van 2 heerlijke weken op Paradiso. Veel Nederlanders maar ook genoeg andere nationaliteiten: leuk! De lodgetent stond op een mooie plek met prachtig vrij uitzicht. Onze kinderen (5, 8 en 9 jaar) vermaakten zich goed bij de pingpongtafel en in het zwembad met duikspeeltjes. De badmeester was de ene dag strenger dan de andere wb de naleving van regels (geen bal, niet springen etc). Wij vonden het personeel trouwens zeer behulpzaam en vrolijk. Ook in het restaurant, waar we lekkere pizza’s hebben gegeten. In de omgeving is veel leuks te doen: voor kinderen is het klimpark een aanrader, evenals het strand van Baia Flaminia. De strandjes die volgens omschrijvingen op ‘loopafstand’ zijn, zijn zeker de moeite waard maar in werkelijkheid alleen bereikbaar na pittige wandelingen! Suggesties voor de camping: creeer een voetbalveldje en investeer in een nieuwe pingpongtafel. Verder was het top en komen wij graag een keer terug!

Mooie plek maar camping en personeel is waardeloos

Maarten Hemmlder
15-7-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie week gehad in een van de tenten van touroperator. Deze liggen op een zeer mooie plek met mooi uitzicht. De camping en dan vooral het personeel is echter waardeloos... Het personeel lijkt totaal niet geinteresseerd in je en er wordt totaal geen moeite gedaan om er iets leuks van te maken. Bij het zwembad mag je weinig en tevens kun je en mag je er geen drankje nuttigen. Wij hebben de hele week niemand zien eten in het restaurant wat ook niet gek is daar men niets doet er iets van te maken ( de potentie is er wel trouwens..). Gelukkig biedt het dorp uitkomst daar daar wel 3 leuke en goede restaurants zijn. Al met al kun je hier heerlijk op vakantie maar verwacht niets van de camping en het personeel.

Carlo, direttore, 22-7-2018

Dear guest,

we are really sorry and surprised to read your review and your rating. But it is always an opportunity to better explain our services.

If you go to a fish restaurant and ask for meat maybe you will not be happy of what you eat.

We never promised animation or somekind of entertainment. In our camping you can enjoy relax, silence, nice viewes and contact with nature. All the most important services in a familiar and peaceful environment. Looking for something else? There are many camping that offers animations and music all day long and night.

1 to our restaurant means that people that try it goes to hospital every time! This is not honest also because you never try our restaurant!

We have a simple but very fresh and genuine food and pizza. A lot of people do not expect a good food from a informal camping restaurant. That's why sometime in low season we have few guest at the restaurant. But this is not a problem. We want to give a nice service and because we are just a family we cannot have hundred guest every evening. In high season we always raccomend to make a reservation and no one is disappointed of our food.

3 to our swimmingpool? just because you cannot have a drink near water because of hygienic regulation? We have a picnic area very near to the swimmingpool suitable with also a nice view where you can drink and eat. But near the swimmingpool it is not allowed. If you can drink than every one can do. And this means a lot of beer and juice on the ground with all the consequences that this bring

4 for suitable for family with little children? Hundreds family with little children comes and comes back every year. this is the most important confirmation for us

But anyway we are happy you could have a wonderfull holiday even if you had to spent a lot of time in our camping and swimmingpool.

Goed, maar wifi behoeft de aandacht.

Fam. de Jong
8-7-2018

We hebben 9 dagen op deze camping gestaan, op plaats 101. Zeer ruime plaats met een prachtig uitzicht. Stroomvoorziening is ver weg. Voor ons te ver(niet voldoende snoer door verkeerde informatie van de camping), maar kregen een elektriciteitssnoer te leen van de camping. Het is een terrassencamping. Plaatsen met wisselende afmetingen. Sanitair is goed, wordt elke dag schoongemaakt rond 8 uur. Geen toiletpapier aanwezig. Douchen zonder muntjes. Wifi was slecht(op plaats 101 niet te ontvangen). Eerste uur is gratis, daarna moet je er voor betalen. Zwembad is niet groot, maar wel goed. Tussen 13:30 en 15:00 uur is het gesloten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Brood te bestellen op de camping. Dorpje in de omgeving waar je naar toe kunt wandelen. Voor het strand moet je met de auto een stukje rijden. Rustige camping. Je kunt in de omgeving ook wandelingen maken. Vanuit de camping is San Marino of Pesaro goed te bezoeken.

Een plek waar je altijd weer naartoe wilt.

Karin
27-2-2018

Wij waren hier ook in 2016 en niet van plan om in 2017 terug te gaan, maar we konden het toch niet laten. En het was opnieuw heerlijk! Fijne plek met mooi uitzicht over de vallei, veel kinderen die allemaal met elkaar speelden, opnieuw de heerlijke pizza's en ook nog eens gerenoveerd sanitair. We waren zo uitgerust dat we in één keer zijn teruggereden zonder moe te worden. Dit jaar gaan we écht niet, maar op de lange termijn sluit ik een derde keer niet uit. Superfijne camping!

Fijne camping met goede sfeer

A. Bouwmeester
26-8-2017

Probeer als het kan te reserveren op een kampeerplek 93 t/m 101. Hier heb je een prachtig uitzicht!

Fijn en behulpzaam personeel, Bij aankomst mochten we zelf een rondje lopen om een plek te kiezen. Wij kregen zelfs een nog iets grotere plek i.v.m. afmeting van onze caravan en tent van onze kinderen). Prettig restaurant en café. Een keer pizza gehaald en deze was prima. Zwembad is met badmuts (kun je kopen op de camping)en er is een badmeester.

Sanitair was voldoende! Wij zijn eerder weggegaan i.v.m. bosbrand, maar gaan zeker nog eens terug!

best mooi maar oud sanitair

Ellie
22-8-2017

Wij zijn gewoon zomaar op deze camping beland omdat we er langs kwamen.... 2 nachten hebben wij hier vertoefd. Ontzettend jammer en spijtig voor alle mensen uit die omgeving dat er een natuurbrand had gewoed 1 dag voordat wij er waren... Leuke locatie, vriendelijke mensen, maar het sanitair laat te wensen over op de camping.......dus waar glamping vandaan komt?? Maar voor een camping; prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Paradiso (Glamping) in Castel di Mezzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Paradiso (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.