Camping Paradiso (Glamping)

ItaliëLe Marche (De Marken)Castel di Mezzo

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Paradiso (Glamping) voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 40 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.2VoldoendeScore uit 40 reviews
  • 5.9Staat v/h sanitair
  • 6.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Rust, ruimte en natuur vind je op Camping Paradiso in Italië. Hier zul je geen animatie voor de kinderen tegenkomen, maar wel een zwembad, een simpel restaurant en pingpongtafels. Strandjes liggen op loopafstand. Aan te raden is met de auto de omgeving te verkennen. Om te shoppen is San Marino leuk om te bezoeken.

Tonen op kaart

40 Reviews over Paradiso (Glamping)

• 8carl16-01-2022

keurige, kleine familiecamping

We hebben via Tendi een safaritent geboekt. Deze staan op een apart en rustig deel van het terrein. De camping ligt op een heuvel, vlak bij de kust maar wel langs een doorgaande "panorama" kustweg. Veel racefietsers dus en af en toe een race-motermuis. Het is een kleine (voor Italiaanse begrippen) familiecamping. Er is een zwembadje met toezicht door een ijverige badmeester. een klein pizzaresturant een bar , broodservice en een kleine winkel. Alles basis maar voldoet naar onze verwachting. De omgeving is een aanrader. Veel steden en dorpen. Vlak bij de zandstranden. Hiervoor moet je wel in de auto/fiets. Een echte aanrader in dit gebied is trouwens racefietsen of mountainbiken. Deze laatste kan je via de camping huren. Elektrisch dus wel prijzig maar erg leuk om de kids hierop mee te kunnen nemen.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Laurens Van Gils13-07-2021

Prachtig gelegen op een van de hoogste punten in het nationale park. Mooi zwembad met ligbedjes en uitzicht over de vallei. Sanitair prima voor ons in het voorseizoen. Familiebedrijf, de hele Italiaanse familie helpt mee. Restaurant zeer betaalbare pizza's. Voor Italiaanse begrippen ruime plekken op de verschillende terrassen

• 9Eetgelegenheden
  • 8Csc29-08-2020

Rustige camping in mooie omgeving

Hele fijne camping zonder animatie dus lekker rustig. Dat zwembad en slagboom dichtgaan tussen de middag wordt bij aanmelden keurig aangegeven en is gebruikelijk in Italië. Ondanks dat wij geen Italiaans spreken werden wij vriendelijk en behulpzaam geholpen in het Engels. Zoek je een rustige camping in een mooie omgeving dan zou ik deze camping willen adviseren.

• 7Eetgelegenheden
  • 4Janneke van der Have17-08-2020

Zoek verder! Niet heen gaan!!

Een review mag 950 tekens hebben, dat zijn er veel weinig voor al mijn klachten.Hier een korte samenvatting dan: Site is mooi, personeel is ronduit onbeschoft. Geen contact met ze te krijgen over je klachten. Afgezien van denigrerende en opruiende opmerkingen. Het zwembad is klein, je mag er vrijwel niets, een derde van de vloer is kapot beton. De badmeester bewaakt de regels met harde hand. De siësta is regel bij wet. De spoorboom gaat dicht, zo ook het zwembad. Jammer dan als je om 13.05 met auto en gezin erdoor wil. Ruzie met personeel omdat we dat eerste dag nog niet door hadden. Ze doen niets voor je. Regels zijn regels, daar hadden we voor getekend. Nog meer regels bij het speeltuintje. Wc dames stinkt omdat de prullenbakjes geen deksels hebben, er is geen zeep om je handen te wassen. Wel desinfecterend spul wat eerst twee min moet inwerken? Betalen bij aankomst, bij vetrek vragen ze om de toeristenbelasting.

• 4Staat v/h sanitair
  • 2MelMek17-08-2020

Paradiso = geen paradijs.

Website is prachtig maar helaas misleidend. Begint meteen bij aankomst als je het gehele verblijf moet betalen, uitleg krijgt over alle geboden en verboden (en dat zijn er nog al wat) en dan na het opzetten van je tent verrast wordt door de herrie van motoren/scooters die het stuk weg voor de camping als racebaan gebruiken. Auto mag bij je tent staan MAAR let op: tussen 13.00-15.00 is de slagboom naar buiten dicht en kun je op het heetst van de dag nergens heen, ook niet naar het zwembad want ook deze is dan gesloten. Bizar.. geen enkele flexibiliteit bij de eigenaar om ter wille te zijn, staat er op dat je getekend hebt voor alle regels en dat is dat & als het je niet bevalt dan vertrek je toch maar je krijgt geen cent terug. Klant is hier zeker geen koning. Restaurant gemeden nadat ze de 1e x een halve liter cola over me heen gooiden en vervolgens geen sorry konden zeggen.. Nog iets positiefs te melden? Het was lekker weer.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Willy van Gennip25-06-2020

Fantastische plek om te verblijven

Na een prima vakantie in 2018, naar deze camping in 2019 teruggekeerd en ook voor 2020 hebben we weer geboekt. Een heerlijke camping waar je vooral de mogelijkheid hebt om tot rust te komen. Vriendelijkheid wordt met vriendelijkheid beantwoord. Het sanitair was wat verouderd maar schoon, en inmiddels zijn er volop aanpassingen gedaan. Voorzieningen, eten, drinken, zwembad zijn allemaal goed verzorgd maar niet uitbundig. In de omgeving zijn mooie stranden, dorpjes en fantastische eetgelegenheden waar het eten en drinken betaalbaar is.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Richard H07-08-2019

We hebben met onze 4 kinderen (7-13 jaar) een fantastische vakantie gehad! Het is een rustige camping. Wij kregen 2 plekken toegewezen vanege xl plek reservering, veel ruinte hierdoor. Het weer was heerlijk ( vaak lekker windje en rond de 30 graden). Zwembad is prima! Geen animatie voor kids maar genoeg kinderen die met elkaar optrekken en samen leuke dingen doen. Strand is een mooie wandeling naar beneden van 20 minuten lopen. Weliswaar soms even klimmen maar prima te doen waarna je een eigen (prive) plekje kunt uitzoeken met heerlijke rust! Restaurant is prima, voor 10 euro per persoon een lekkere pizza met een lekker biertje! Sanitair hier en daar wat verouderd maar voor ons prima en functioneel met altijd warm water. Eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Al met al een heerlijke vakantie gehad, aan te bevelen!

• 9Eetgelegenheden
  • 9John A05-08-2019

Great camping & lots to see near the campsite

Very nice camping, close to several beaches. Camping is family-owned by a very friendly family. English speaking. Pool is not super-big, but large enough and beaches are close. Pesaro is a charming town to visit. We had a tent with our own bathroom, so can't speak about the other sanitary> ours was great

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Jet05-09-2018

Wat een lekker campinkje!

We zijn hier toevallig terecht gekomen en hebben hier heerlijk gestaan. Aan de route panaramico en die doet zijn naam eer aan. Sfeer was goed en de plaatsen prima. We hadden liever lager op de camping gestaan aan de rand van het bos, maar die plekken waren natuurlijk al bezet. Zwembad was heerlijk. Badmeester soms een beetje te streng. Personeel verder heel vriendelijk en gezellig. Het strand bij de camping is helaas niet goed te bereiken, dat hebben we 1x gedaan. Maar je kunt genoeg andere stranden vinden. Het visrestaurant in Casteldimezzo is top. Alleen al voor het uitzicht. De omgeving is prachtig. Mis Urbino, San Marino, Pesaro, de oude stad van Rimini en Gardara niet. Al met al hebben wij genoten.

• 6J28-08-2018

Doet zich beter voor op website

Wij stonden op het campinggedeelte . Water niet warm voor de afwas. De badmeester niet vriendelijk, meet met twee maten en is veel te druk met eigen familie. Zwembad niet altijd schoon vooral bij drukte, trap midden in zwembad. ‘s Avonds doet de badmeester de bar. Drinkt zelf ook mee. En gooit op een bepaald tijdstip de deur dicht en licht uit terwijl het terras vol zit. Echt bizar. Er is boven niks, alleen een mooi uitzicht als je in de lantaarnpaal hangt . Strand is moeilijk bereikbaar per voet en gevaarlijk, twee gasten waren er lelijk gevallen. Je bent voor alles een auto nodig. Elke dag die 2.5 km omhoog en omlaag. Voor strand, boodschappen en omgeving is wel een dingetje De camping is voor rustzoekers en kleine kinderen tot 8 jaar. Restaurant de pizzabodem veel te dik . En bij aankomst moet je direct betalen, anders waren we met gierende banden verder gegaan. Had beter een 6 a 6.5 kunnen hebben

• 5Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar